120Hz Tickrate v Battlefielde 4 CTE!

Ano je to tak, neuvěřitelné se stalo skutečností! Battlefield 4 má poprvé v historii vyšší tickrate než 30Hz! Má to však jeden háček. 

Tento „nový“ update netcodu je dostupný pouze pro CTE verzi hry a pouze na některých serverech. Jde však pouze o prvotní verzi, kdy DICE testuje tento netcode pouze na některých serverech. (Odkazy níže) Bohužel smutná zpráva je, že tak brzy se ho nedočkáme a navíc je možné, že se tento „nový“ netcode nikdy nedostane do základní hry Battlefieldu 4, ale uvidíme ho až v nových Battlefield dílech.

Zatím to však není potvrzeno! Je to i kvůli tomu, že vyšší tickrate je náročnější na servery, což vyžaduje jejich vylepšení. Také se objevila zpráva, že next-gen konzole (Xbox One, PS4) nebudou mít vyšší tickrate než 60Hz. To znamená, že pokud bude 120Hz tickrate dostupný, bude to pouze na platformu PC.

Pokud máte zájem si vyzkoušet tento nový netcode, níže máte pár odkazů na servery. Také Vám doporučuji si prohlédnout video od uživatele „Battle (non) sense„, který ve videu objasnil jak funguje nový tickrate a proč se ho tak brzy nedočkáme. 🙂

OFFICIAL CQL @ 60Hz- CTE – US – # 293950

OFFICIAL CQL @ 60 Hz – CTE – NL – # 293942

OFFICIAL CQS / TDM @ 120 Hz – CTE – NL – # 293944

OFFICIAL CQS / TDM @ 120 Hz- CTE – USA – # 293953

Zdroj: Battlelog, Youtube

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , ,

5 komentářů

  • Vondrs napsal:

    A pokud bude netcode i tak stát za … tak je chyba někde jinde 😀

  • IAczech IAczech napsal:

    Vyšší netcode může být pouze při nižším zatížení serverů, tedy méně hráčů z toho plyne že o BF není v poslední době zájem a lidi ubývají.

    Další věc je že konzole jsou slabé na vyšší frekvenci než 60Hz, a to si myslím že bude platit jen u PS4, XBOX této obnovovací frekvence ani nedosáhne se svým slabším HW.

    • BlackWatch68 BlackWatch68 napsal:

      Mierne vyšší tickrate môže byť aj pri normálnom zaťažení serveru, DICE testuje záťaž serverov a nakoľko si môžu hrať s netcodom. Naviac tento „vyšší tickrate“ by sa mal objaviť aj u nových hier v budúcnosti, kde tá záťaž na servery bude rovnaká alebo ešte vyššia.

      Preto sa ešte nevie ako to vyriešia s poskytovateľmi serverov. Keďže niekoľko násobne vyšší tickrate je náročnejší a určitý poskytovatelia by museli zainvestovať do nových serveroch.

      Vo videu vyššie, však je návrh, že by sme mali túto možnosť pri kúpe herných serverov. Teda ak si budete kupovať napr. 64 slotový server, tak budete mať možnosť si vybrať aký tickrate chcete (30hz, 60hz, 120hz). Pravdaže čím vyšší tickrate tým vyššia cena, keďže to bude náročnejšie.

      Ide však iba o prvotné testovanie. Je to však krok dopredu a dúfajme, že sa čoskoro dočkáme poriadného netcodu. 🙂

  • Dedomil napsal:

    Chvilku som skusal hrat natom 120Hz tickrate, ale neviem to takto hned posudit. Malo ludi a velka mapa. Na velkych mapach sa extremne casto nestretavam s problemovym netcode. Hlavne je to citit v Lockery a Metre.

Napsat komentář