9
Led

Alan Kertz osvětluje zesílení .44 Magnum, tlumič zábelsku a dvojnožku

battlefield-1-nejlevneji-banner

Alan „Demize99“ Kertz nám neustále dodává nějaké ty střípky o změnách, kterých se dočkáme u vybavení zbraní a u zbraní samotných. Podívejme se tedy co prozradil dalšího:

  • Revolver .44 Magnum bude pravděpodobně zesílen, Kertz totiž řekl, že se „dočká nějaké té lásky“. O jaké zesílení konkrétně půjde to bohužel neprozradil, avšak můžeme počítat například se zrychlením střelby.
  • Kertz se dále zmínil, že problém kdy pistole nezaznamenají všechny kliknutí hráče (takže vynechají výstřel), je známý problém a byl opraven (opravy se asi dočkáme v únorovém patchi).
  • Opakovací zbraně (bolt-action) budou mít možnost zabít na jednu ránu a to pokud zasáhnete nepřítele do horní poloviny těla ze vzdálenosti maximálně 15 metrů.
  • Tlumič záblesku bude dále upraven tak, aby již nezhoršoval přesnost zbraně a bude snižovat zpětný ráz zbraně o něco více než tlumič zvuku, avšak na minimapě Vás neschová.
  • Protože se dvojnožky moc nepoužívají (tedy až na lehké kulomety), bude jejich rozkládání zrychleno. Kertz se dále podívá po problému s rozkládáním dvojnožek a podobnými věcmi, které je činní málo použitelnými.

Zdroj: MP1st

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

34 komentářů

  • hawlas napsal:

    samý blbosti..ať radši opravěj stabilitu hry a ty random hlášky co to hází když vás to kopne ze serveru..

  • pixel61 pixel61 napsal:

    „Opakovací zbraně (bolt-action) budou mít možnost zabít na jednu ránu a to pokud zasáhnete nepřítele do horní poloviny těla ze vzdálenosti maximálně 15 metrů.“
    takze camperi teraz nielenze budu dakte na kopci lezat, ale pridu rovno k hracom a zacnu zabijat z blizka..

    • erikk AMoOKk napsal:

      veď ale keď dojdú k hráčovy tak už necampia nie ? 😀

    • Anborn napsal:

      Možná to tak vidíš ty. Pro mě je to ale modré z nebe, protože jsem byl v BC2 zvyklý hrát agresivního snipera podle vzoru Sgt. Enigmy. Tady jsou snipeři vyloženě nuceni kempit, když ani M98, která by ti udělala do břicha díru o velikosti pěstě, tě na jednu ranu nezabije…

      • Dominikanos Dominikanos napsal:

        Přesně také sem na ten spusob hry zvyklej už sem se pokusil i tady ale nic moc 😀

      • Alyxxik napsal:

        Taky jsem takový „Combat Sniper“ 🙂 Především krátká a střední vzdálenost a tahle novinka jistě potěší

      • scager-CZ- napsal:

        Chápu DICE, snaží se maximálně vyrovnávat šance, ale někdy je to holt na úkor zábavy.

        Zde se píše, že zabití na jednu ránu opakovací zbraní bude kromě zásahu do hlavy i při zásahu do horní poloviny těla. Pokud jsem dobře četl na MP1st, tam se píše pouze o horní polovině hrudi. Já jen doufám, že skutečný prostor bude ještě menší, snad jen oblast srdce.

        Osobně se učím agresivní ostřelovačský styl od začátku BF3 a dá se říci, že se takřka neustále pohybuji. Tento styl má něco, co jej dělá výjimečným, unikátním, ojedinělým. Je nesmírně těžký, založený na rychlé a kriticky přesné reakci a pohybu, a proto ho miluji. Ve většině situací jde o to, zabít jedinou přesnou a včasnou střelou do hlavy nebo být zabit, protože na další pokus šanci nedostanete.

        Jestliže jste nespokojeni jako Anborn se současným stavem, vysvětlete mi, proč tedy nehrajete tvrdé jádro? Na serveru s touto předvolbou stačí s mou zbraní(SV98) k usmrcení jeden jediný zásah mimo končetiny. Co víc ještě chcete?

        Napište, že nejste dostatečně rychlý. Napište, že nejste dostatečně přesný. Napiště, že nejste dostatečně dobrý. Napište, že nejste dostatečně zapálený pro tento styl. Napište jednoduše, že při současném stavu na to nemáte, ale rozhodně nepište, že jsou ostřelovači nuceni tvrdnout na místě. To přece není pravda! Já jsem, myslím, dostatečným důkazem.

        • Alyxxik napsal:

          Ohledně toho co říkáš o agresivním ostřelovačském stylu s tebou plně souhlasím. Musím ale dodat že zásah odstřelovací puškou třeba do ledvin je smrtelný, takže zásah do horní poloviny těla je na místě, navíc do maximální vzdálenosti 15 metrů (pokud je člověk dobrý, neměl do teď problém vyřídit nepřítele na kratší vzdálenost tváří v tvář).

        • Angeler napsal:

          Já nevím jak vy, ale pro mě je recon univerzal. BF serii jsem nikdy nehral, zacal jsem az BF3 a po mnoha letech hraní CS 1.6 a zhruba 80ti odehranych hodin BF3(nejvíc jsem si oblíbil asi team DM Teheran Highway) si nemůžu stěžovat. Celou dobu BF jsem hrál převážně assaulta s M413 a lekarnou, ktera ze me delala zabijeci masinu, mám vlastní rambo styl, kdy nelogicky běhám všude možně a celkem mi to vychází. V posledních pár dnech už jsem se konečně dostal na chuť reconovi.. Zvykem z CSka kde rána od AWP zabila na ránu jsem ani zklamán nebyl, ale můžeme si všimnout, že v CS se dalo vždy zabít ránou do hrudi či hlavy, jen do končenit vám zbylo kolem 20ti HP. Takže tuhle novinku bych celkem i uvítal, jelikož mě také baví se sniperem pobíhat všude možně. V Teheran Highway jsem s reconem začínal a kdo zná, tak ví, že mapa není příliš velká a i přesto používám pouze hledí 12x, prostě se mi s ním skvěle zaměřuje, co bych uvítal, je jako v CS 1.6 zoom na dvě vzdálenosti O:-). hledí 8x je fajn, ale špatně se mi s ním nadnáší. Nevím kde se to ve mě vzalo, ale hned co se mi hledí 12x odemklo, zabíjel jsem na střední a dlouhou vzdálenost krásně, stačilo aby na mě sniper jednou vystřelil a hned ji dostal zpátky. Na blízko G18 a univerzalni vojak je na svete. Zatím používám SV98, brzo se mi odemkne M98B tak jsem zvedav.

        • pixel61 pixel61 napsal:

          Neviem preco by som nebal byt dostatocne dobry…
          To bude tym, ze takymto stylom nehram a behat so sniperkou a quick-scope killing je nerealna blbost prevzata z COD 🙂

        • TheDuck TheDuck napsal:

          Ja lital, uz v BF2 jako Combat sniper, v dobach kdy jeste zadny MW nebylo na svete 😛

        • Kopecc napsal:

          ME jediny co brutalne stve je naprosta nepresnost snipy v pohybu. Kdyz nezastavite je temer nemozne trefit borce i na 10metru. krizek ma v pulce hlavy a vystrel jde uplne nekam do pi.i. To me dere nejvic

        • Anborn napsal:

          scager-CZ: Proč? Protože na hardcoru zabíjí jedna rána i na vzdálenost 1000m, pokud se zrovna netrefíš do nohy. Tohle já nemusím, na hardcoru je každý sniper pan mistr. Jde mi jen o to, že na blízko, když už někoho potkáš máš šanci blížící se nule, když používáš 8x scope, trefit hlavu. Aspoň ten zásah do horní poloviny těla by měl být z metru smrtelný a ne, že mě zabije, vytře si oči od krve a běží dál… V BC2 jsem byl zvyklý dávat na takovou krátkou vzdálenost no-scopy, když jsem třeba na někoho narazil v domě.

        • HillCZE napsal:

          Nechci Tě urazit, ale nejsi důkazem ničeho…

          Na pušce máš zhruba 1 zabití za 2 minuty, skóre za minutu máš 214 a za celou dobu co hraješ jsi zničil 1 m-com… Doopravdy pochybuji, že by ses nějak často střetával v duelu na krátkou vzdálenost (15m) a ještě více pochybuji o tom, že bys ho vyhrál… (Takže se nemusíš bát, že by nadcházející patch nějak ovlivnil tvůj styl hry…)

          Bolt-action byly v sérii BF vždy dostatečně silné, ale na kratší vzdálenosti je nešlo používat – proto se jim vyhýbali hráči, kterým nebyl ukradený výsledek kola. Avšak v BC udělali tvůrci kompromis, který dával reconovi velkou šanci vyhrát střet, pokud uměl mířit.

          Co se týče HC (tvrdého jádra), tak tomuhle režimu hry se vyhýbám; nemá nic společného s opravdovou dovedností, týmová spolupráce tam není skoro žádná a vcelku jde jen o to, kdo má lepší místo/výhled…

    • BlackMarine220 napsal:

      Pri súčasnom nastavení hry je red dot na sniperke useless 🙂 Často dokonca dám snipera aj útočnou puškou kdesi zakempeného nadiaľku. Takže možno by nebolo zlé fakt aspoň tú barett zosíliť.

  • Mustang napsal:

    se zrychlením? či ako si myslel to „s rychlením“ ?

  • Mustang napsal:

    a nechápem že Dvojnožka sa moc nepoužíva? to je fatalny facepalm vsak za recona nic ine namiesto dvojnozky nepoznam taktiez za gulomet.. rozklada sa to realne rychlo akurat ze sa to epicky rozklada tak aby ste videli pol sutru a pol toho co chcete vidiet…

  • ScoRch. napsal:

    Ja osobne používam 2-nožku pre LMG aj pri odstrelovačkách niekedy

  • Coturnix napsal:

    A quickscoping je zpět, juhuhůůůů, bude maso.

    • mijunior mijunior napsal:

      To je radosti na starym belidle. Jsem zvedavy zda to same pujde i s G3 protoze pouziva podobne vykonou munici jako nektere opakovaci sniperky?! Vsadim se, ze az tak dalece to nedomysleli. Coz je u DICE zcela bezne.

      • rancor1223 napsal:

        Ona G3 je celkem dobrá pokud se z ní nestřílí automatem. Když ji porovnám s M39 (požívají stejnou munici), tak s G3 na 100m zabiji na 5 ran do těla. S M39 na 3 rány, ale s nižší kadencí.
        Trik je v tom, že s G3 se téměř nedá střílet automatem, protože šíleně kope.

        • mijunior mijunior napsal:

          Prijde mi ze DICE si s G3 moc nevedi rady, v MoH z ni udelali vrcholny model sniperky. Coz byla kravina protoze H&K ma pro tyto uceli primo z ni odvozene modely ktere jsou urceny pro snipery. Tady ji soupli mezi utocne pusky ale pritom ji vykastrovali. Jak rikas shodne vykonna munice jako v pripade M39 ale na zabiti je treba o dve rany vic. Navic to totalne pos.rali tim ze skoro na vsechny zbrane lze umistit kompletni radu prislusenstvi. Pro sniperky mel byt min. ACOG naopak ostatni zbrane jim meli koncit. Pak mohla byt M39 stejna ucinna jako G3 ale s tim rozdilem ze s ni by bylo mozno diky puskohledu efektivne strilet na delsi vzdalenosti.

    • Afrom3n napsal:

      quickscoping??? ty mi zaváníš codařem…

      • pixel61 pixel61 napsal:

        afrom3n precitaj si este raz cely clanok, ved quick-scope killing prave do tejto hry vsuvaju!!! tato hra je cim dalej tym horsia..

        • Afrom3n napsal:

          jestli se to zvrhne v úplně stejněj quickscoping jako je v CODu tak ta hra pujde totálně k čertu…Sniper gun zabíjely na jednu ranu snad i v BC a o quickscopingu tam nikdy neprohodil ani slovo bylo to prostě něco jinýho když běhal někdo po velký mapě a daval všechny sniprem a na ni mel třeba i red dot siegh

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          Ja proti quickscope nemam nic ani v BF – nevadilo mi to v BC2, tak myslim, ze nebude ani tu. Podstatny je skor limit reconov na mape.

  • Afrom3n napsal:

    Dobře je sice fajn že zlepší dvojnožku ale že spíš udělaly inteligentně a dali to na nějakou klávesu kterou si člověk mužem sám nastavit to ne člověk kouká z okna chce zaměřit a místo toho tam začne rozkládat nožky a přitom o to nestojí to v DoD source to měli vychytaný u kulometu rozumě a bylo to použitelný

  • [SCR]1AmoK 1AmoK napsal:

    Já teda dvounožku celkem používám, hlavně u MG a odstřelovacích pušek. Ale čert by mě zlostí vzal, když se přikrčim u nějaký překážky, abych se kryl, chci hodit optiku k oku a místo toho mi voják začne rozkládat dvojnožku, což obvykle dopadne tak, že se mi úplně zakryje výhled, protože zbraň postaví níž. Tu interakci s prostředim by měli opravit…

  • Warfaryn Warfaryn napsal:

    Teď tam bude samej Clint Eastwood, ale aspoň něco co konečně zabije na první ránu, sice ve hře je sám o sobě silnější než M98B, ale no nic vidim to, že pude hrát jen s magnumem 😀

Napsat komentář