Balancování Battlefieldu 4: nadcházející úpravy zbraní

Po minulém dílu „Balancování Battlefieldu 4“, který byl zaměřen na vozidla zde máme další příspěvek, jenž je zaměřen na zbraně pěchoty. Opět se jedná o úpravy navržené komunitou, takže podívejme se co se bude vše měnit. Tyto změny by se měli projevit v nadcházejícím patchi pro Battlefield 4, který vyjde na všechny platformy.

DMR  pušky ostrostřelce

  • Zvýšení poškození všech DMR na všechny vzdálenosti. Konkrétně bylo poškození zvýšeno na dlouhé vzdálenosti, aby bylo možné zabít hráče na tři rány (pokud zrovna nepoužívá „Neprůstřelnou vestu“). Navíc byl snížen postih přesnosti pro trvalou střelbu z DRM (tzv. fullauto). Zvýšení poškození bylo u každé zbraně jiné v závislosti na zamýšleném dostřelu, rychlosti střelby a poškození. Budeme i nadále sledovat efektivnost DMR na bojišti a určíme zda je nutné provést další úpravy, aby se DMR zbraně staly životaschopnými na střední až vysoké vzdálenosti.

Pumpovací brokovnice

  • Zvýšena přesnost pro pumpovací brokovnice (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12 a UTS 15), při zamíření a pohybu. Přesnost byla přibližně zdvojnásobena. Tyto zbraně nemají dostupné žádné druhy hlavní ani rukojetí, které by dovolovali hráčům vylepšit jejich přesnost při míření. Tato změna by měla z pumpovacích brokovnicí udělat více životaschopné zbraně na střední a blízkou vzdálenost.

Karabiny

  • Sníženo poškození u karabiny MTAR-21 na velké vzdálenosti, aby tak byl podobný všem ostatním karabinám.

Všeobecně

  1. Upraven způsob kdy byla nepřesnost způsobována přechodem ze střelby od boku na střelbu při zamíření. Dříve, když hráč začal střílet ještě dříve, než zamířil, zůstala jeho střelba stejně nepřesná jako při střelbě od boku i po zamíření, až dokud nepřestal střílet. Toto bylo především viditelné u lehkých kulometů při pohybu. Hráči odteď již budou po přechodu podléhat maximální zaměřené nepřesnosti. I přesto, že je střelba stále hrozně nepřesná, tak to umožňuje podstatně přesnější střelbu než stará metoda a měla by umožnit hráčům s lehkými kulomety zběsilou střelbu nablízko za předpokladu, že zamíří.
  2. Bonus přesnosti střelby s těžkou hlavní nyní bude působit i při pohybu, ale bude trochu zredukován. Toto by mělo poskytnout těžké hlavni větší roli pro hráče, kteří vyžadují přesnost střelby při zamíření ve všech situacích.
  3. Synchronizované načasování animace zaměření u odstřelovacích pušek s jejich schopností střílet s plnou přesností. Hráči již nebudou muset po zaměření čekat před výstřelem delší dobu, aby jejich střely byly přesné. Stále je zde ale prodleva před dosažením plné přesnosti, takže tzv. Quick Scoping není možný.

Zdroj: Battlefield Blog

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , , ,

12 komentářů

Napsat komentář