14
Říj

Battleblog #14: Odhalení multiplayerových map, část 2.

battlefield-1-nejlevneji-banner

Je tady slibovaný další Battleblog s odhalením zbývajících pěti multiplayerových map. Náš překlad je hotový a není nic jednoduššího než se pustit do čtení. První část najdete zde.

GRAND BAZAAR

PRACOVNÍ NÁZEV> BAZAAR
INTERNÍ OZNAČENÍ DICE> MP001
PODPOROVANÉ HERNÍ MÓDY> VŠECHNY
STRUČNÝ POPIS> MĚSTSKÝ BOJ

POZADÍ> BITVA O CENTRUM TEHERÁNU POKRAČUJE DRUHÝM TÝDNEM. ČEKALO SE, ŽE BUDE TRVAT PÁR DNÍ. NYNÍ POKRAČUJE A RUSOVÉ A AMERIČANÉ SE STŘETÁVAJÍ V TOMTO STAROBYLÉM MĚSTĚ.

MYŠLENKA PŘI DESIGNU: Všichni jsme věděli, že chceme udělat něco městského v centru Teheránu. Mapa se odehrává po dvou týdnech bojů, takže město je poničené už když se ve hře narodíte. Grand Bazaar je klasická zrcadlová mapa, kde mají oba týmy velice podobné cesty, boční uličky a možnosti dostat se na vyvýšený bod k lepšímu přehledu o akci. Je to mapa na blízko a brokovnice jsou zde oblíbené.


CASPIAN BORDER

PRACOVNÍ NÁZEV> FOREST
INTERNÍ OZNAČENÍ DICE> MP007
PODPOROVANÉ HERNÍ MÓDY> VŠECHNY
STRUČNÝ POPIS> BOJ S VOZIDLY VE VELKÉM ÚDOLÍ

POZADÍ> RUSKÁ VÝZVĚDNÁ JEDNOTKA VYBUDOVALA ZÁKLADNU NA TURKMENSKÉ STRANĚ HRANIC S ÍRÁNEM A POKRAČUJE K OBSAZENÍ HRANIČNÍHO PŘECHODU.

 

MYŠLENKA PŘI DESIGNU: Caspian Border má předvést klasickou battlefieldovskou hratelnost s vozidly a být svěží se zelení v kontrastu se všemi pouštními a městskými mapami. Hraniční přechod dělící mapu na dvě části byl přidán, aby přinesl zajímavý zlom, jak vizuálně, tak herně, v jinak překrásném a otevřeném prostředí. Caspian Border je jedna z jasných voleb, pokud vám jde o zážitky s vozidly, protože vzdálenost mezi základnami je moc velká na pouhou chůzi. Na této mapě jsou skoro všechny typy vozidel.


SEINE CROSSING


PRACOVNÍ NÁZEV> PARIS
INTERNÍ OZNAČENÍ DICE> MP011
PODPOROVANÉ HERNÍ MÓDY> VŠECHNY
STRUČNÝ POPIS> BITVA PĚCHOTY/VOZIDEL V CENTRU PAŘÍŽE

POZADÍ> AMERICKÁ INVAZE DO RUSY OKUPOVANÉ PAŘÍŽE JE V PLNÉM PROUDU. OBLAST V 7. OKRSKU SLOUŽÍ JAKO BOJIŠTĚ.

MYŠLENKA PŘI DESIGNU: Seine Crossing má dvě části Paříže oddělené řekou Seina. Seine Crossing má několik větších cest pro hlídkování vozidel, zatímco pěchota se může proplížit úzkými uličkami a dostat se do druhého nebo třetího patra domů a dosáhnout tím lepší taktické pozice, pokud ovšem nepřítel nezničí fasádu budovy. Poslední M-COM stanice v Rushi jsou uvnitř banky, která je největším vnitřním prostorem na mapě a jednotky jsou tak nuceny lehce změnit taktiku.


NOSHAHR CANALS

PRACOVNÍ NÁZEV> CANALS
INTERNÍ OZNAČENÍ DICE> MP017
PODPOROVANÉ HERNÍ MÓDY> VŠECHNY
STRUČNÝ POPIS> SMÍŠENÉ BITVY V PRŮMYSLOVÉ OBLASTI

POZADÍ> MARIŇÁCI ZAHAJUJÍ ÚTOK NA DŮLEŽITÝ PŘÍSTAV NA PRŮPLAVU NOSHAR. TENTO STRATEGICKY DŮLEŽITÝ PŘÍSTAV UMOŽŇUJE PLAVIDLŮM S VELKÝM PONOREM VYLOŽIT DŮLEŽITÝ NÁKLAD.

MYŠLENKA PŘI DESIGNU: Když jsme začali dělat Noshahr Canals, chtěli jsme dát do kontrastu městské, venkovské a průmyslové prostředí. Takže jsme Noshahr Canals začali dělat jako průmyslový přístav s kombinací hraní za pěchotu, pozemními vozidly a čluny. Útočníci v Rushi začnou na letadlové lodi a můžou se dostat k pobřeží s obojživelnými vozidly, čluny a vrtulníky. Všechny základny na mapě mají průmyslový styl, ale každá jiný, třeba vlakové nádraží, suchý dok nebo letiště. V porovnání s většímy vozidlovými mapami ve hře, tahle umožňuje komornější pěchotní boje.


KHARG ISLAND


PRACOVNÍ NÁZEV> KHARG
INTERNÍ OZNAČENÍ DICE> MP018
PODPOROVANÉ HERNÍ MÓDY> VŠECHNY
STRUČNÝ POPIS> OBOJŽIVELNÝ ÚTOK

POZADÍ> OSTROV KHARG JE NEJVĚTŠÍ ÍRÁNSKÝ EXPORTNÍ TERMINÁL. POKUD DOKÁŽÍ AMERIČANÉ ZÍSKAT KONTROLU NAD OSTROVEM, ZATRHNOU TÍM RUSŮM PŘÍSTUP K ÍRÁNSKÝM ROPNÝM ZÁSOBÁM.

MYŠLENKA PŘI DESIGNU: Kharg Island je druhou mapou se čluny. Tématicky představuje útok na ostrov Kharg v Perském zálivu, průmyslový ostrov nedaleko Íránského pobřeží. Mapa je, s větší vzdáleností mezi vlajkami, trochu více zaměřená na vozidla. V Rushi hra začíná na pobřeží s dobře opevněnou pláží a musíte prorazit skrz a vytvořit cestu pro další útok na ostrov, který se ještě více otevře později ve hře.


TAKHE TO DĚLÁME
Tvorba map v DICE je demokratická záležitost a proces, na kterém se rovným dílem podílí výtvarný a herní design. Ve jménu ne pouze vybalancování hry, ale také pro vizuální dojem.

Na začátku tvorby, umělec předvede několik návrhů spolu s designéry Jøranem Holbergem, Diego Jimenezem a Niklasem Astrandel. Tyhle návrhy osvětlí herní styl a myšlenku, příběh a vizuální téma. Každý ve vývojářském týmu Battlefieldu 3 je pobízen k volbě svých favoritů mezi návrhy a poskytnutí svých vlastních nápadů. Odteď jsou prototypy nejoblíbenějších map dělané v „pods“ – jeden map designer a jeden umělec na mapu – takže tým je může hrát a vidět, které z nich jsou nejslibnější.

Poté tým porovná mapy mezi sebou, aby se rozhodl, které mapy vytvoří co možná nejrůznorodější výběr do plné hry. Na konci jsme skončili s devíti mapami o kterých jste si mohli přečíst v dnešním a včerejším Battleblogu. Jsou to ty nejlepší z nejlepších, které zářily v našich herních testech a ty, které dohromady přinesou to co chtějí veteráni i noví hráči v Battlefield 3 multiplayeru.

A věděli jste, že je hrad z písku na jedné z našich map? Tento klasický easter egg byl během let na mnoha Battlefield mapách. Podívejte se, jestli ho najdete.

KOMPLETNÍ SEZNAM MULTIPLAYEROVÝCH MAP
(ABECEDNĚ SEŘAZENÝ)
Caspian Border / Map Designer: Diego Jimenez
Damavand Peak / Map Designer: Niklas Åstrand
Grand Bazaar / Map Designer: Niklas Åstrand
Kharg Island / Map Designer: Inge Jøran Holberg
Noshahar Canals / Map Designer: Niklas Åstrand
Operation Firestorm / Map Designer: Inge Jøran Holberg
Operation Métro / Map Designer: Inge Jøran Holberg
Seine Crossing / Map Designer: Diego Jimenez
Tehran Highway / Map Designer: Niklas Åstrand

Zdroj: Battlefield Blog

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

19 komentářů

Napsat komentář