Battlefield 1: Jarní patch již zítra!

Ano je to tak, už zítra tj. 27.04. 2017 se dočkáme nového jarního updatu pro Battlefield 1. Co můžeme od této aktualizace očekávat již víme, avšak kompletně přeložen seznam změn Vám přineseme jakmile bude patch vydán na všechny dostupné platformy. Právě s tímto updatem hry, bude spojena i 2 hodinová odstávka Battlefieldu 1, během níž se nebude možné připojit do multiplayeru. Časy vydání na jednotlivé platformy se mírně liší, pojďme se proto podívat, kdy si nezahrajeme. 🙂

Čas vypuštění patche:

  • PC: Multiplayer bude nedostupný po dobu 2 hodin od 9:00.
  • PS4: Multiplayer bude nedostupný po dobu 2 hodin od 11:00.
  • Xbox One: Multiplayer bude nedostupný po dobu 2 hodin od 13:00.

Zdroj: Twitter

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , ,

5 komentářů

  • Vokurka napsal:

    Jo no tak ještě že jsem dneska trochec polítal .. zejtra už bude fighter plane lítající rakev … Doufám, že si děcka vybrečej ještě nerfnutí tanků páč 100:1 skore je taky moc špatný … 🙂

    • DogTagHunter DogTagHunter napsal:

      Za tankistu jsem začal hrát právě proto, že jsou tanky OP. Mám 65 hvězd a nebýt přidání 40 levelů na celkových 50 až tak pozdě, už bych měl dávno i ten. A přesto, lépe řečeno právě proto, jsem pro nerfnutí tanků. Pokud je v jednom týmu schopný tankista a v druhém ani jeden, tak je to hodně otravné. Mnohem otravnější jsou ale letadla. Tame nerfnutí naprostá nutnost. BF1 ztrácí hráče a jedním z důvodů je znechucení lidí z her, kde pilot dá 100/0. To má spousta lidí 100 chutí to odinstalovat a nechat si vrátit prachy. Neplatíme za to, aby nás to frustrovalo. Je to skoro to samé, jako když je ve hře cheater, která kosí hlava nehlava přes celou mapu.

      • Vokurka napsal:

        Já nelítám tak často řekněme jednou z deseti map sednu za knipl. Neskutečně mě baví bojovat proti druhým letadlům (dogfight) a teamu pomáhat spot světlicema. Co vim tak na 90% map máš anti air na každý vlajce který letadlu naloží neskutečně dost plus si občas lidi berou mobilní AA. To, že lidi honěj fragy s automaticem nebo ležej někde se snipou a nesundaj ty letadla z oblohy přece není problém letadel. Pokud se team věnuje svojí obraně zároveň s útokem jako se mi už kolikrát stalo tak si proti team za knipl prostě nesedne a jediný co ve vzduchu přežije dýl je bombardér. Nezblob se na mě ale tohle nerfnutí byla pouze lenost ze strany DICE kdy nejsou schopný vymyslet normální řešení tak prostě přidaj damage.

        • DogTagHunter DogTagHunter napsal:

          DICE ovšem letadla několikrát buffnulo a nerfnulo AAčka a damage, který dávají ostatní zbraně letadlům, takže z letadel udělali létající pevnosti. Fighter je tak rychlý, že ho nikdy ani nevidím ani neslyším a jsem mrtvý. Darts jsou šílenost. Zabije to i 6 lidí na 1 nálet. To mi nepřijde jako vybylancované. Bomber sundá heavy tank na 1 nálet. Taky kravina. 2 assaulti zničí tank, když se spojí. Ovšem celý squad ti nesundá letadlo, takže to chce pořádně vybalancovat. AAčka jsou první, na co se piloti soustředí a zničí je okamžitě. Čím pak střílet?

        • Vokurka napsal:

          Já se možná nechal unýst, ale určitě by se našlo rozumný řešení, který by vyhovělo oboum stranám. Kupříkladu snížit počet statických AA na mapě (v BF3 a 4 byli vpodstatě jen na bázích) ale jejich rapidní navýšení jak dostřelu tak damage do veškerých letadel. Snížil bych ještě víc poškození od veškerých letadel do infatry. Zrušil bych výbušný šipky (darts) loadout u FP na který co si budeme nalhávat nepotřebuje člověk vůbec žádnej skil. Naopak bych pobalancoval plane vs plane – navýšil bych poškození u Fig. Planes do ostatních letadel. Spot světlice bych dal ke všem loadoutům u FP tak AP ať lidi nelítají jenom s jedním loadoutem. Snížil bych dostřel u pomocnýho střelce u AP a Bombardéru naopak bych mu navýšil damage. A to samý by se určitě dalo vymyslet u tanků nebo mobilních AA.
          Prostě chce to trochu od DICE přemýšlet ne jen slepě navyšovat jednu položku 🙁

Napsat komentář