Battlefield Hardline – seznam nejledanějších věcí od komunity část #2

Před pár týdny jsme Vás informovali o tom, že Visceral Studio vydalo článek, ve kterém popisuje seznam nejhledanějších věcí, které si komunita žádala.Včera vyšla druhá část seznamu těchto věcí. Je hezké vidět, že se Visceral tým snaží poslouchat komunitu. Zda to i opravdu dodrží ukáže až čas.:)

Prošli dva týdny od naší poslední aktualizace a od té doby jsme udělali větší pokrok!

Battlefield-Hardline-8-WM

V tomto vydaném seznamu „nejhledanějších věcí od komunity“ vám ukážeme opravy a vylepšení, které plánujeme uskutečnit v multiplayeru Battlefieldu: Hardline. Zde je dalších 10 věcí, které jsme se naučili díky Bete a plánuji je dát do hry. Chceme, abyste věděli jaká byla pro nás důležitá vaše zpětná vazba-máme spoustu dalších úžasných změn, které budeme brzy sdílet s vámi!

  1. Snížení frekvence výbušnin
    • Slyšeli jsme vaše stížnosti, že velké množství dostupného arzenálu, způsobuje velké výbuchy, které kazí zážitek z hraní za policisty a zloděje-ale nechtěli jsme obětovat zábavu! Udělali jsme proto změny snížením frekvence výbušnin se zaměřením na hratelnost, takže výbušniny jsou nyní více uvěřitelnější.
  2. Vyvážení a přejmenování třídy „mechanik“
    • Tuto třídu jsme udělali lepší ve více situacích-bez obětování její schopnosti zničit vozidla. Rovněž přemýšlíme nad jejím přejmenováním-pochlubte se svými náměty v komentářích!
  3. Přehodnocení HUD-u ve hře
    • Pracujeme na jasnějším vizuálním rozdílu oproti BF4 a vylepšujeme zprávy od cílových objektů a stavu hráče, které se zobrazují ve hře (HUD).
  4. Přizpůsobení obrazovky
    • Vybrali jsme se novou cestou jak upravit obrazovku, aby byla jasnější a přehlednější při vybírání a úpravě zbraní. To by mělo vyřešit většinu hlášených problémů.
  5. Udělat svět interaktivnějším
    • Pracujeme na přidání více interaktivních tlačítek do hry, abychom dali hráčům více možností a věcí, které mají dopad na hru. Interaktivní objekty, jako jsou např. dveře, rádia, skříňky s municí a mnoho dalších!
  6. Prodloužení herních kol
    • Značné množství zpětné vazby během Bety se týkalo rychlých kol. Udělali jsme vylepšení pro obě herní režimy Heist (loupež) a Blood Money (krvavé peníze), které by měly prodloužit kola bez ztráty zábavy.
  7. Zvýšení „zdraví“ (Hp) transportních vozidel
    • Hodně komentářů se týkalo toho, že vozidla se dají příliš snadno zničit pomocí střelby. Souhlasíme s tím, že jeden zásobník ze zbraně AKM by neměl tak snadno vyřadit 4místný sedan. Rovněž jsme zvýšili odolnost transportní dodávky.
  8. Zvýšení AUDIO „situačního povědomí“
    • V některých z našich módů je „situační povědomí“ velmi důležité. Pracujeme na vylepšení zvukových „stop“ v prostředí, které Vám pomohou odhalit vašich nepřátele dříve než oni odhalí Vás.
  9. „Medkity“ a „ammo boxy“ už neblokují oživení
    • Dříve jste nemohli někoho oživit, protože „Medka“ (zdravotní taška) nebo „ammo box“ (krabice s náboji) blokovaly linii pro oživení. Tento problém opravujeme, takže už by Vám nemělo nic bránit v oživení.
  10. Vylepšení „výslechu“
    • Pracujeme na některých změnách pro T62 CEW a procesu výslechu. Rovněž sem upravili „výslech“ tak, že Vám ukáže nepřátel pouze v určitém dosahu kolem zatčeného nepřítele. Avšak označení nepřátelé se Vám ukazují jakoby byly „označený“ spoluhráči-což je v podstatě méně ale zároveň i více užitečné.

Vraťte se, abyste zkontrolovali nejnovější přídavky „CMW“ seznamu-a vyjádřete svůj názor v komentářích. Děláme všechno proto, abychom vytvořili úžasné zážitky z hraní MP. V nejbližších dnech Vám odhalíme mnoho nových multiplayerových detailů, včetně informací o mapách, módů, zbraní, výbavy a kampaně pro jednoho hráče.

Chceme slyšet Váš názor!

Děkujeme
Thad Sasser
Hlavní designér multiplayeru, Battlefield Hardline
Twitter:dirtydeathdog

Zdroj: Battlefield.com

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, ,

Jeden komentář

Napsat komentář