BETA servery s vysokým tickratom jsou ZDE!

Minulý týden získal Battlefield 4 aktualizaci serverů, která se sebou přinesla servery s vysokým tickratom. Vše se však nachází pouze v BETA fázi, ale i tak je to krok dobrým směrem.

Níže najdete přeložen blog, ve kterém se dozvíte nové informace. Nezapomeňte však, že vše je pouze v BETA fázi. 🙂

BETA Servery s vysokým tickratom

Dnes jsme poskytovatelem serverů zaslali novou verzi, která umožní prvotní spuštění BETA serverů s vysokým tickratom!

To znamená, že od nynějška najdete na Battlelogu i servery s vyšším tickratom jako 30Hz.

Co je vysoký tickrate?

Normálně servery v Battlefield 4 běží na 30Hz (30 aktualizací za sekundu se zpožděním 33ms). Tímto updatem umožníme serverem běžet na vyšší frekvencí až do 144hz! (144 aktualizácií za sekundu se zpožděním 6,9ms). Jak si můžete představit, jedná se o razantní změnu, která mění celkové hraní, přesnost a pocit ze hry.

Obecně vysoký tickrate odstraní pár známých problémů s netcodom jako např.:

  • Úmrtí za rohem.
  • Nezaevidování zásahu do nepřátel (známé jako „dusting“).
  • Náhle zranění (damage „zásah“ od nepřítele získáte v jediném snímku).

Kromě toho, tento update umožňuje „hladší“ průběh hry a kolizi s objekty ve hře.

Obecně, budete moci hrát na serverech, kde registrace zásahů, zpoždění mezi hráči a spousty dalších věcí je viditelně vylepšené a rychlejší – jako někdo řekl  „je to jako nová hra …“

Nějaké upozornění?

Všechna tato vylepšení něco stojí: vyšší tickrate vyžaduje více práce od klienta i serveru.

Díky podzimnímu a zimnímu updatu a rozsáhlou spolupráci s Hardline týmem jsme byli schopni udělat dodatečné náklady snesitelné.

Mějte však na paměti, že stále se jedná pouze o BETA verzi a neustále se snažíme vylepšit Vaše zážitky z hraní! V následujícím podzimním patchi máme zahrnuty vylepšení a opravy momentálně známých chyb.

Potvrzení vysokého tickratu

Jak zjistím, že hraji na serveru s vysokým tickratom? Ve zkratce, Battlelog obsahuje filtry a nastavení serveru pro tickrate, ale do té doby, nejlepší cestou jak to zjistit je podívat se na:

  • Načítací obrazovku, kde uvidíte v dolním levém rohu ikonu a číslo.
  • Spawnovaciu obrazovku, kde uvidíte hodnotu tickratu v levém horním rohu.
  • Graf sítě, který spustíte v nastaveních pod záložkou gameplay / rozšířené.

Známé problémy

Toto jsou známé problémy na serverech, kde je nastaven vysoký tickrate:

  • Létání s myškou není 1:1 při 30Hz – zatím to můžete vyřešit zvýšením senzitivity pro vozidla v nastaveních (opraveno v následujícím podzimním patchi).
  • Zrychlení sprintu není 1:1 při 30Hz, to znamená, že hráč změní rychlost pohybu příliš rychle (opraveny v následujícím podzimním patchi).
  • Vyšší tickrate využívá mnohem více Bandwith-u jako 30Hz (výrazně vylepšené v následujícím podzimním patchi).
  • Rozptyl / zpětný ráz zbraně není 1:1 při 30Hz (opraveno na CTE + opravené i v následujícím podzimním patchi).
  • Simulace vody (vlny) byla snížena (mapy jako Paracel Storm, Hainan Resort, Lancang Dam apod.) Díky serveru, který postupem času nestačil (opraveno v následujícím podzimním patchi).
  • EOD robot je momentálně skoro nesmrtelný (pracujeme na opravě).
  • Hráč mě „nervózně“ nohy při seskoku s padákem (pracujeme na opravě). 😀
  • Někdy se ikony vozidel na minimapě otočí špatným směrem.

Síla hráčů

Hlavním aspektem BETY jste Vy – hráči, kteří vědí, kdy server běží správně a zda vaše připojení a počítač zvládají zvýšené načítání a bandwidth správně.

S posledním letním patchem jsme přidali kopu nových serverových, síťových a užitečných ikon, které se zobrazí na vaší obrazovce jako varování a kritické zprávy.

beta-server-high-tickrate

Detaily ikon

Kdykoli je hodnota mimo parametr zobrazí se na vaší obrazovce po dobu 1 sekundy varovné nebo kritické ikony.

Pamatujte si však, že nepoužíváme průměr pro tyto ikony (jako např. FPS), to znamená, že ikony uvidíte i když obecně vaše FPS vypadají v pohodě při používání programu např. Fraps nebo Shadowplay.

Vysvětlení ikon:

  • Výkon serveru
    • Varování: Server je pod zátěží a mohou nastat problémy během hry.
    • Kritické: Server je přetížen a pravděpodobně běží pod vysokým tickratom, který je vyšší než maximální počet povolených hráčů pro daný tickrate. Opusťte server jakmile uvidíte tuto ikonu.
  • Strata paketů
    • Varování: Vaše internetové připojení ke serveru zaznamenalo ztrátu paketů, což může negativně ovlivnit zážitky z hraní. Pokud to pokračuje je možné, že hrajete na serveru, který je příliš daleko od Vás nebo server nezvládá zátěž, což způsobuje ztrátu paketů nebo vaše internetové připojení nezvládá rychlost tickratu na daném serveru.
    • Kritické: Vaše internetové připojení ke serveru zaznamenalo ztrátu paketů a hratelnost bude výrazně ovlivněna. Jakmile vidíte tuto ikonu po delší dobu, opusťte server!
  • Vysoká odezva
    • Varování: Vaše odezva (ping) je momentálně vysoká. Pokud tento problém přetrvává, zkuste zajít na jiný server.
    • Kritické: Vaše odezva (ping) je příliš vysoká / nehratelné – odpojte se a najděte si jiný server!
  • Kolísání odezvy
    • Varování: Vaše odezva kolísá neštardandným způsobem co by mohlo vést k sekání. Pokud přetrvává tento problém, hratelnost bude ovlivněna.
    • Kritické:  Kolísání vaší odezvy přesahuje meze, což má velmi negativní vliv na hru – opusťte server a najděte si nový!
  • Malý počet FPS
    • Varování: Vaše snímková frekvence (FPS) je nižší než momentální tickrate – zachování vyšší snímkové frekvence je prioritou za každých okolností. Hraní s nižší frekvencí může způsobovat menší problémy.
    • Kritické: Vaše snímková frekvence (FPS) je velmi nízká – vaš počítač nestíhá nápor vyššího tickratu. Opusťte server a najděte si nový, který běží s nižším tickratom nebo si snižte kvalitu hry v nastaveních.

Zdoj: Twitter

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , ,

10 komentářů

Napsat komentář