5
Zář

V BF3 bude možnost hlasové komunikace s celým týmem

battlefield-1-nejlevneji-banner

Podle jednoho z posledních tweetů od Alana ‚Demize99‘ Kertze, bude v Battlefieldu 3 možné hlasově komunikovat s celým týmem. Pokud budete chtít mluvit třeba jen s určitou četou, bude to podle všeho také možné, protože budou existovat tzv. kanály.

Vypadá to tedy, že hlasová komunikace (VoIP), která bude dostupná na Battlelogu, je velmi podobná službám TeamSpeak, Ventrilo, Mumble apod…

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

37 komentářů

  • macvik macvik napsal:

    a jak se to bude přepínat. Tím že dám ALT + TAB a tam to přepnu…. To se mi moc nelíbí
    A navíc dovedu si představit hromady těch decek co budou ječet když je někdo zabije…

  • Frogy napsal:

    kdyz na nejaky narazis proste si ho “mutneš“

  • dez1nd napsal:

    v nastavení zvuku bude voice chat – ALL nebo SQUAD a když tě někdo bude otravovat tak v každý hře jde dát mute

  • GiGaB@yt napsal:

    Jo a když tam mute, tak přinejhorším sundáš sluchátka a bude 😀 😀 😀

  • Bahan napsal:

    No neviem jak to bude v BF 3 ale v BC 2 som mal na VOIP vzdy delay asi 1 – 1,5 sec , skype ma tiez dost velky ale oproti VOIP v BC 2 je to lepsie a kvalitnejsie. Tak sa uvidi

  • mijunior mijunior napsal:

    Podle me bude zasadni komunikace hlavne v ramci squadu na nejake vetsi planovani to nevidim, mozna v ojedinelych pripadech. Preci jen clovek potrebuje registrovat co se deje v jeho bezprostredni blizkosti a ne o cem se vykecava napr. osadka stihacky.

    • Drakuba Drakuba napsal:

      to by tam musel být Commander aby tohle plánování mělo smysl + rozumný lidi
      Př: četa bude pod palbou, SQleader „zatelefonuje“ commanderovi že je kropí vrtulník a ten by řekl stíhačkám že ho mají sundat

      ale protože commander tam neni, tak se asi ani nedočkáme většího team play 🙁 maximálně že většina čety bude držet spolu, a to by jsme museli mít VELIKÝ štěstí, protože jak ten commander (nějaklej, kterej se staral o team a ne jen o sebe) kterej dával těm četám rozkazy , tak SQ leader na kterym se ostatní rodili a tak se lidi jakš-takš drželi u sebe, ale teď to bude zase jenom o vůli spoluhráčů 🙁

      doufam že vrátí to co bylo v Alphě, to je že SQ leader se bude moct spawnout na jakymkoliv členovi čety ale četa se bude moci rodit jenom na SQ leaderovi (to by mohlo zajistit nějakou tu jednotu četám, a pokud je SQ leader debil tak ho sesadit)

    • Ultimate7th napsal:

      jo jenze kdyz ti v tymu hraje 12 cechu, tak to je na prd, kdyz si muzes volat jenom se 4, nebo kdyz hrajete private match, nebo kdyz vs je 5 nebo 6 cechu, takze si muzes volat se 4 a tamty maj utrum, nebo kdyz ty budes ten patej :D, takhle je to lepsi.

      • dez1nd napsal:

        je a 100% nevím jak ostatní, ale na tohle jsem zvyklej

      • mijunior mijunior napsal:

        Ten ojedinely pripad o kterem sem hovoril je prave to co si zminil! Nicmene si myslim ze clovek bude rad kdyz se mu aspon do squadu podari sehnat „rozumne“ spoluhrace. Samo pokud se vytvori nejaka parta lidi pripadne spolu bude hrat klan, pak je to jina. Vzdy budu rad kdyz si budu moct zahrat s mistni komunitou ale ne vzdy to bude pravidlem. Takze moznost zatnou tipec pubertalnim vykrikum je vitana.

        • Ultimate7th napsal:

          ja nevim jak ty, ale ja mam na ps3 spoustu kamosu, jsme komunita a velka a my hrajem furt spolu, tohle neni PC 😉

        • Zmrdimor Zmrdimor napsal:

          „le ja mam na ps3 spoustu kamosu, jsme komunita a velka a my hrajem furt spolu“ this sounds gay bro!

        • Shoggot napsal:

          Nesmysl, každý ví, že přátelé nemá.

        • mijunior mijunior napsal:

          Tak ja treba mam casto moznost hrat dopoledne kdy je spousta lidi ve skole nebo v praci a pak dlouho do noci( pokud rano nejdu do prace) takze i diky tomu se omezi pocty potencionalnich spoluhracu. Stejne tak hrace rozdeli zajem o konkretni mody nebo mapy a pak take ruzne herni styly. Doufam ze spoluhrace vzdy najdu ale musim pocitat take s tim ze budu anonymni mezi mnoha dalsimi.

        • Ultimate7th napsal:

          ajo vlastne, dik ze si mi to pripomel, se mi zdal sen :D. dik za info ;).

    • Zmrdimor Zmrdimor napsal:

      Osobne nesnesu poslouchat vic jak 5 lidi naraz a nedej boze kdyz se jeste rozciluji ze je nekdo zabil tak ci onak. Radeji nikam na VOIP nelezu pokud nemusim. Rekl bych ze jsem dostatecne rozumnej a snazim se nad hrou drzet prehled diky spottingu a mape takze jakmile je nekde potreba znicit to ci ono nebo podporit u vlajky tak okamzite prelezam ze squadu do squadu nebo beru jinej class..

      Takze jak pises je to vsechno o te vuli. Nicmene neocekavam ze se v BF3 bude nejak vice spolupracovat. Bohuzel.

  • Sniper_of_Chess napsal:

    Už vidím, jak jeden squad bude celý žhavý aby poslouchal rozkazy od člena jiného squadu.. Tohle se může hodit maximálně tam, kde se sejde parta hráčů, kteří se dobře znají.

  • Overlord napsal:

    Stejně je nejlepší chodit na mumble 🙂

  • Strachy_CZ napsal:

    Tak nejenže mi budou děti svítit (blikat) do očí baterkou, ale ještě budou řvát do mikrofonu. Opravdu super.

  • NaxCz NaxCz napsal:

    Já bych se spíše pozastavil nad tím, jak náročné to VOIP bude na stranu serveru. Nevím jestli si uvědomujete, ale dokážete si představit, že bude nějaký herní server třebas s 64 hráči a pak se na ten server connectne dalších 64 lidi na VOIP server…hehe, bych se pak nedivil, kdyby ty servery stály mnohem víc, než je plánováno.

    Grafické prostředí, hádám, že bude podobné jako v BF2ce.Budeš součástí Squadu a pokud chceš kecat s celým teamem, tak bys mačkal jen jiné tlačítko…ale kdo ví jak to DICE s EA naprogramují.

    Ikdyž tím zase na druhou stranu tím, že to bude spojené přímo se serverem se ušetří peníze za externí komunikační programy.

    • Overlord napsal:

      Pár věcí na které bych reagoval..
      1) Cena je už tak dost přemrštěná, oproti jiným titulům.
      2) Za takové peníze naprostá většina (možná snad všechny poskytovatelé) nabízí TS/VT/Mumble server (dost často na stejném IP) a servery to utáhnou v pohodě.
      3) Podle mě bude určitě možné si celé voip vypnout (nebudeš moc mluvit/ani poslouchat ostatní. Protože to bude skrze ten battlelog, takže hotkeye, nastavení mikrofonu atd musí být v něm a tam bude aji enable/disable voip.
      4)VOIP je totiž ingame feature není to externí program je to komunikační program implementovaný do hry (tak stejně pracuje steam nebo GFWL) U VOIP např z BF 2 je jedinej rozdíl v tom, že server musel zapínat ten voip server. Tady to podle mě bude suplovat do jisté míry battlelog. A toho se já bojím nejvíc, že budeme chtít hrát, ale battlelog se nenačte z důvodu přetížení 🙂
      5) Grafika bude mnohem na lepší úrovni. [resp. bude tu ta možnost nikdo tě nenutí hrát na ultra nebo low :)]

      • NaxCz NaxCz napsal:

        Grafické prostředí VOIP, ne grafiky samotné hehe…

        Servery to utáhnou v pohodě:

        Jde vidět, že naprosto nevíš o čem mluvíš. V.servery pracují s maximální nastavenou hranicí DL a UP, zatížení CPU, pamětí a tak podobně…pokud jim toto nastavení k vůli hamižnosti provideru serveru nebude stačit tak bude docházet k lagům.
        V.servery mají určité nastavené datového toku (myšleno horní hranici), pokud tam lidi budou na tom VoIpu zevlit a nebudou ani hrát,(Budou kecat přes battlelog s Friendlistem,) tak jak je to třebas na Mumblu a podobně tak se toho docela bojím…

        Pokud to bude dělatné technologii p2p, tak by to mohlo jet solidně, ale kdo ví…aby to jejich slavné VoIp se nechovalo jako torrenty a nezasralo ti to linku tak, že se ti pak zvedne latence na serverech o 50ms hehe.

        • Overlord napsal:

          Dobře server doma nemám, ale proč by to mělo lagovat, když servery běží na několika G linkách. Vše taky bude záviset na tom co udělají v EA/dice s high pingerama, kteří lagují hru lidem co mají ping v pohodě. Bylo to tak v BC 2.. tyhle lidi lagují hru, ne že server nestíhá. A voip půjde zapnout jen ve hře tzn. nebudeš si volat s friendlistem. Aspoň tak by to mělo být když je to VOIP…

        • NaxCz NaxCz napsal:

          protože nezáleží na tom jaká linka jde do nich, pokud to provider omezí na V.serverech. A to že několikrát nestíhal server, protože mu někdo zkrouhnul výpočetní výkon….

          Mimochodem VOIP nemá být ve hře, ale má být součásti Battlologu…proč by to v tom případě nemohlo fungovat když jsi do Battleogu jen přihlášený a nejsi ve hře? Nebo to se jako připojíš do hry a pak se budeš připojovat na nějaké VOIP servery přes hru? Se mi nezdá moc pravděpodobné.

  • Shoggot napsal:

    Kravina. V Bad Company 2 komunikace v ramci squadu probihala skvele. Na Xboxu navic slo vic lidi resit pres partu.

    • klody napsal:

      To občas lidé nevidí za hranici své konzole nebo co? Na PC byl s VOIP v BC2 problém ten, že fungovalo tak první hru a pak nikdy. Tenhle způsob minimálně umožňuje velké množství nastavení a s větším počtem by nemusel být problém, který s VOIP je. Neříkám, že DICE i tohle zkazit neumí, ale to by jsme mohli říct o všem kde není jasná implementace, že je hovadina.

      BTW, nejvíce záleží jestli se bude jednat o client/server nebo P2P, jestli budou případně servery jenom v USA nebo bude pro každý dedik, vedle toho, server pro hlasovou komunikaci. Datová propustnost, tipuju 64Kb/s * 32 = 2Mb/s UP + 2Mb/s Down.

      Tady ani nejde o to, že to server sám zvládne, ale pokud bude server přetížen množstvím dediků, které na jednom HW pojede, tak se vám bude sekat i ta komunikace (u hlasu latence a lagy poznáte mnohem víc než u obrazu).

Napsat komentář