CTE Patch: Kompletní úprava zbraní a nový Conquest

Včera jsme Vás informovali o tom, že prostředí Community Test Environment (CTE) by mělo v nejbližší době dočkat updatu, který přinese zásadní změny. Netrvalo to dlouho a nový patch je na světě. Musíme Vás však upozornit, tento update je zatím dostupný pouze pro PC verzi hry CTE. Konzoly se patche dočkají již v nejbližší době. Co zásadní nám update  přinesl? 🙂 

Vybalancování zbraní

Mnohé ze zbraní si prošly zásadními úpravami, které mění jejich hodnoty tak, aby byly zbraně silnější. Jednodušeji řečeno, na zabití hráče budete od nynějška potřebovat o jeden náboj méně. Takové úpravy se týkají zejména automatických zbraní jako lehké kulomety a samopaly. 

Zásadními změnami si prošly i „self-loading“ pušky (všechny zbraně Medica), u kterých se zlepšila přesnost a rychlost střelby. Díky těmto úpravám se tyto zbraně stanou účinnějšími v porovnání s brokovnicemi, jednoranovými puškami a výbušninami. 

Díky tomuto updatu se také snížil čas potřebný na zabití hráče (time-to-kill), který se nyní více přibližuje tomu z Battlefieldu 4. To umožní zkušeným hráčem, který dokonale ovládají zbraně vypořádat se s vícerými hráči najednou. 

Lehké kulomety (Support)
U všech kulometů bylo zvýšeno poškození, což znamená, že místo původních 7 nábojů, nyní stačí na zabití hráče „pouze“ 4-5. Kromě zvýšeného poškození dostali lehké kulomety i vylepšení rozptylu tak, aby kompenzoval nový model poškození. 

Samopaly (Assault)
Zvýšené poškození samopalů na dlouhou a krátkou vzdálenost kromě zbraně Automatico. Rovněž mírně zvýšený vertikální rozptyl pro kompenzaci nového modelu poškození. 

„Self-loading“ pušky (Medic)
Vylepšená přesnost a dostřel pušek spolu se zvýšením poškozením na delší vzdálenost. Také rozptyl nábojů byl snížen o polovinu. Tato vylepšení umožňují hráčům častěji zasahovat cíle při rychlejší střelbě na delší vzdálenost. 

Brokovnice
Snížená náhodnost broků při rozptylu brokovnice. Každý náboj od nynějška obsahuje 12 broků. Rozptyl je rozdělen do 12 sektorů, přičemž 6 sektorů se nachází ve vnitřním kruhu a zbývajících 6 ve vnějším kruhu. Každý sektor pojme pouze 1 brok, díky čemuž se všech 12 broků efektivněji rozloží a předejde se tak případům, kdy se hráčům při míření na cíl na delší vzdálenost podařilo zabití na jednu ránu nebo úplně minutí cíle. 

Detailní statistiky jednotlivých zbraní po úpravě jsme se rozhodli vynechat, avšak pokud byste měli zájem si je prohlédnout, můžete tak učinit  ZDE

Conquest Majority

Kromě zbraní se zásadní úpravy dočkal i režim Conquest. Namísto individuálního počítání bodů za každou vlajku se od nynějška budou body připočítávat pouze, pokud tým má obsazení větší počet vlajek. Díky tomu se zvýší šance zvrátit stav bitvy i když je už nepřátelský tým blízko vítězství. 

Takový typ Conquestu je zatím dostupný pouze na mapách: 

  • Amiens
  • Ballroom Blitz
  • Sinai Desert
  • St. Quentin Scar

Zdroj: reddit.com, Twitter

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , , , , ,

3 komentáře

  • Vokurka napsal:

    Nooooo ta změna u CQ bude hodně zajímavá a hodně se těším. Už takhle se málokdy stane, že by byl match čistej „baserape“. Pamatuju v BF4 i 3 že to bylo hodně často. Navýšení damage u Hellrieger a útočnejch pušek vesměs je kravina bez navýšení spreadu kulek a snížení přesnosti když člověk střílí „od boku“. Navýšení damage supporta je taky hovadina. Support má zbraně k vytváření především potlačovací palby takže počítám, že zas bude na bojišti tuny sniperů s LMG ale tak třebas to nebude na škodu hratelnosti aspoň člověk dostane častěji ammo .. holt něco za něco 😀
    S těma sniperama by taky mohli něco udělat když už mají „sweetspot“ tak ať je sniper limit na mapu. Někdy je to vážně otřes 🙁

  • Phantasma napsal:

    Ten novy conquest nejak nechapu. Vzdyt i ted se pripocitavaji body za vetsi pocet vlajek – tzv conquest control. Muze mi to nekdo prosim vysvetlit?

Napsat komentář