4
Led

Další patch pro Battlefield 3 již v únoru?

battlefield-1-nejlevneji-banner

Dle nejnovějšího článku na MP1st bychom se mohli dočkat dalšího patche pro Battlefield 3 již za měsíc, tedy v únoru (február) 2012. Mezi opravami, o kterých jsme psali dříve (článek 1, článek 2) by mohly být i následující opravy a úpravy.

Například nekonečný problém s četami, kdy to jednotlivé členy čety přehodí do druhého týmu i když by nemělo. DICE o tomto problému ví a samozřejmě pracují na jeho opravě.

Alan „Demize99“ Kertz dále zmínil, že na seznamu oprav je i problém se zraněním při pádu z výšky. Znáte to, je to malá výška, která by Vám neměla ubrat žádný život takže to v klidu seskočíte, ale chyba lávky. Ono Vás to buď rovnou zabije nebo hodně zraní. Snad se to podaří opravit.

Tomas Danko prozradil, že nalezl a opravil chybu způsobující prohození hlasové komunikace, kdy například za ruský tým slyšíte angličtinu a naopak, při obrazovce zrození či smrti. Dále prozradil i datum patche, které je stanoveno na únor (február) 2012.

Danko dále řekl, že bychom se již měli konečně dočkat i přidání klaksonů do vozidel jako Humvee nebo Vodnik. Spolu s tím informoval, že příkazová růžice je upravována tak, aby se více podobala té původní z Battlefieldu 2.

Nakonec zmínil, že se pracuje na spoustě dalších oprav a multiplayer Battlefieldu 3 je stále ve vývoji. Uvidíme tedy kdy tento patch skutečně přijde a co vše bude opravovat.

Zdroj: MP1st

 

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

48 komentářů

  • Corum napsal:

    On je to sice problém kdy to přehodí jedince z čety, ale na druhou stránku pokud jsou proti Vám 4 týpci z clanu a navíc s vysokou hodností můžete jen blbě čumět a nechat se střílet na startu. Takže sice chyba ale někdy dost pomůže když máte v teamu lidi co nejsou schopný zabrat ani vlajku a drží Vás enemy na Vaší base.

    Nebo přiletí takový Bullet a rozstřílí Vás ještě na letišti 🙂

  • Sniper_of_Chess napsal:

    A´t opraví ty ****** nekonečné loadingy!

  • Backer_CZ napsal:

    Pecka kez by ruzice byla presne takova jako v BF2. zde mi napriklad chybi ze nemuzu rict spoluhraci at vypadne z meho vozidla 🙂 a nebo ze si nemuzu zarvat o naboje ci lekarnu aby me videli na mape a prisli mi je dat.

    a problem ze mam obcas s cernou obrazovkou a nekonecnym nahravanim taky doufam ze bude opraveno, ale je zahadou zda to neni chyba na me strane s necim. 🙁

    • LeakyDog LeakyDog napsal:

      požádat si o munici/lékárnu můžeš tak že na podporu/útočníka dáš Q a mám dojem že po posledním patchi už je to i docela dobře slyšet a navíc bliká ikonka na mapce… todle je OK a mě to stačí… to že tě týpek ignoruje a nic ti nehodí je druhá věc….

      jinak černá obrazovka není problém u tebe dělá to naprosto všem na B2K mapách a někomu údajně i na původních mapách (mě ne) a řeší se to alt-enterem + minimalizace okna těsně před načítací obrazovkou a pak až se to načteno se vrátíš do hry … bacha samotnej alt-tab a alt-enter není k ničemu

    • Mustang napsal:

      jj mas pravdu ale ktej ruzici musis mat tak ci tak tím.. mne vecsinou pridrbu 95% ludi c opresli z CoD na BF3 ze iba K/D ziadne revive ziadne ammo.. a tych 5 % su moji priatelia alebo fakt vynimky ktore si u mna zasluzia medailu. ja ked pocujem na helicoptere aby som niekoho vyzdvihol v tu chvilu hladam na mape kde sa nachadza. a nie noobov ktory ma nepockaju na tanku alebo ma radsej zrazia. pff

      • Kubiczek napsal:

        Taky jsem přešel z CoD a celkem rychle sem si zvykl, že nehraju sám ale v teamu. Nedělá mi problém někomu donýst ammo když požádá nebo když ho vidím blikat na minimapě. Neházej všechny CoDkaře do jednoho pytle 🙂

        Osobně bych „žádosti“ sundal z klávesy Q a nechal jí jen na spoting a vše ostatní nacpal do růžice.

  • Drak13 napsal:

    Ja stale dufam že zrušia mortar a daju tam artilery a hlavne daju tam uav a commandera 🙂 no čo snívať môžem 🙂

  • MartusCZ napsal:

    loadingy ? ……..ty jsou uplně krátoučke a normální (dokup si RAM)

  • SilentAndY napsal:

    Já stále marně vyhlížím patch na opravu zabití nepřítelem, ikdyž už jsi za rohem. No snad se toho někdy dočkám… :/

    • Dante napsal:

      Toho se asi nedočkáš… Nedočkaly jsme se u toho v BC a tady asi težko.. pořit si rychlejší net možná to pomůže…. Tobě se zdá že tě zabil za rohem ale on te sejmul ještě před ním ale než to k tobě došlo tak už si byl za…

      • LeakyDog LeakyDog napsal:

        kdybyste sledovali info kolem tak víte, že dice o tom ví a slíbili, že to budou určitě řešit. samozřejmě taková věc je dost velkej zásah do hry takže to jen tak nebude. mě osobně to teda moc nežere… od čeho máte ve hře životy? od toho aby šli doplňovat takže pokud máte 100% tak se za ten roh schovat před smrtí stihnete.

        já bych radši kdyby opravili nejdřív bugy a pak se zabývali balancováním

        • SilentAndY napsal:

          Však pávě vím o tom, že si toho jsou vědomi a něco s tím chtějí udělat, ale určitě to bude ještě trvat.

      • Dedomil napsal:

        Rychlejsi net nepomoze. Tento isty problem je aj na PS3. XBOX ako je natom netusim. Skor mam pocit ako keby mal server male FPS alebo tam bolo naschval umelo dany „LAG“. Tento problem mozete vidiet hlavne v Metre ked tam je 64 ludi. Cista lagerina niekedy a to ping mam do 25ms.
        Niekedy server strasne „vraca“ hraca dozadu alebo umrem az za stenou. Obcas mi napise „Smula“ (akoze som sa zabil sam) a ukaze mi znamky uplne ineho hraca. Je to ale docela sranda ked lezite a niekto povas striela a nemoze vas trafit tak sa pomaly dvihate a presuvate k stene aby ste sa schovali a vtom momente ako ste za stenou dostanete zasah za 100 ze padnete na ranu. Alebo dopadne vedla vas granat a snazite sa zdrhnut no neni sanca, buchne a vas to vrati na miesto umrtia, ale sranda ze niekedy uteciem aj pol kilometra nez ten granat buchne.

      • Corum napsal:

        To co píšeš je naprostá hovadina. Ping mám od 4-15ms standartně a mám ten samý problém. Jestli pro Tebe je 40MB symetrická optika pomalý net tak pak nevím 🙂

      • cobr4in CoBain_SK napsal:

        Suhlas s Corumom a doplnim, ze v BC2 tento problem odstranili, takze mas zrejme chybne info.

    • z0ny napsal:

      No, ono to nebude tak lehke, prec jen registrace hitu na klientske strane je osemetna vec 🙂 Vem ze jsi hrac A a po tobe strili hrac B tak to jestli te trefil ridi klient hrace B, nikoli server 🙂 Otazkou je jak to chces resit? Pokud by o tom mel rozhodovat server, coz me prijde nejspravedlivejsi registrace hitu, tak zas musis predstrelovat, protoze ty vlastne vidis vse okolo jako minulost, pouze sebe jako budoucnost a pritomnost je to co vidi server :))). Tak jak je to ted, tak nezalezi pouze na pingu, ktery ma hrac A, ale zavisi take na pingu jakej ma hrac B, ktery pokud ma vyssi ping, tak te videl ikdyz ty si myslis, ze ne. A vzhledem k tomu, ze o tom jestli te hrac B trefil rozhoduje jeho klient, tak te rpakticky zabije za rohem ikdyz pro hrace B to je regulerni zabiti an kterem neni nic divneho. Jedina moznost v cem dice muze pomoct je ze „hity kulek“ zkontroluje jeste na serveru a pripadne hit stornuje, tim padem se ale zacne stavat pokud mas trosku ping, ze naopak nekoho, kdo bezi za roh trefis a mu to nic neudela. No na vysvetleni je lepsi obrazek http://upload.wareguild.eu/im/IziVYgo72d.png, v realu to posunuti neni stejny a ani tak velky (pokud enkdo enma ping 500ms treba), ale na pochopeni by to melo stacit. Sipky ukazuji smer behu a jednotlive barvy znamenaji co dana cast v ten samej mowent vidi, ty jako modrej toho typka ani nevidis, ale on jako cervenej te vidi a ses kousek od nej, protoze ping… Server maximalne muze uznat, ze za latenci, kterou ma hrac B, hrac A nebyl z pohledu serveru viditelnej hracem B a muze stornovat hit, ale tj na dalsi povidani… uz takhle tj reakce a A4 :))) No snad to aspon pomohlo na pochopeni proc tohle uz principielne jen tak nevyresis, urcite to pujde minimalizovat, ale nepujde to odstranit 🙂

  • Tury napsal:

    At opravý to že při načítáni mapy je jen černá obrazovka a !NAČÍTÁNI! a neříkejte mi že je to chyby hry když toto děla mnoho lidem!

  • matinus napsal:

    Ja mam problem z padanim hry a sem tam nevidno zbran v ruke kamosovi sa stava ze i nevidi hracov

  • Overlord napsal:

    Danko taky oznámil datum patche – únor – WOOOOW !! respekt 😀 to bych fakt nečekal, o Vánocích se nedělalo, protože Vánoce, v lednu ještě vyprchává alkoholový odér, tak jak jinak než únor, tenhle měsíc jsem věděl jak vydali patch poslední. Hlavně, že tam je tolik mini bugů, které jdou opravit hned, ale už tam jsou vlastně skoro 1,5 měsíce

  • gofi gofi napsal:

    prečo neopravia to padanie hry? super takže si dalej nezahram

  • WalkerCZE WalkerCZE napsal:

    Možná by konečně mohli vybalancovat techniku! :-/

  • Hyperman_cz napsal:

    Nevim teda jak vy ale ja mam stale problem se zamerovacem – stale mizi a to to melo byt opraveno v prvnim patchi. Hlavne ze se porad resi klaxony na autech :-/

  • Lotrando napsal:

    No, hlavně ať je taky na mapě vyznačeno, kdo používá tu příkazovou růžici. K čemu mi je, když někdo volá o medika a já nevím kdo…

  • Vasek2015 Vasek2015 napsal:

    Hlavně ať to volání o munici a lékárnu je dobře vyznačené. Já to hážu jak kokot skoro každému ale mě jen tak nikdo nic nehodí ani když to napíšu do chatu několikrát.

    Jinak hlavně bych chtěl opravit to zabíjení za rohem, skoky přes malé překážky končicí smrtí většinou u mě.Přidání bodů pro soflan pro recona když něco zničíme díky soflanu aby byla větší motivace ho používat.
    Dále grafické chyby typu propadání vozidel do země(né na mapě ale ve vyšrafované oblasti) a odtranění stromů ze silnice na Kharag Island abych mohl přistávat s letadlem. Nesnáším přistát přímo na mapě kde mě zabije nepřítel a nebo vlastní idiot, abych se mu uhnul a podobně. A taky hlavně opravit brždění pro letadla. je děs kolik desítek metrů brzdí na krásné rovince(neříkám aby zastavil hned).

  • urug napsal:

    Tak by mě zajímalo, jestli někoho taky tak neskutečně točí ten způsob vybírání spawnu. Proč proboha nemůžu klepnout na vlajky/vojáky na té minimapce jako tomu bylo v BC2. Když se chci spawnout na nějakém konkrétním místě a nepamatuji si, co to je zrovna za písmenko (a jako že si to po 126h hraní nepamatuju), tak prostě musím proklikat celej ten seznam vlajek a koukat na tu minimapku, či se mě náhodou nerozbliká ten bodík, na který bych se rád spawnul. Navíc zaregistrování, kerej bodík se to vlastně rozblikal, dá poměrně zabrat, jelikož do toho kolem těch blikajících kroužků ještě různě blikají ty čtverečky. Někdy si připadám, jako když bych sledoval takový ty oční klamy – jakože upřeně na to čum půl hodiny, pak se podívej na bílou stěnu a dostaneš epileptickej záchvat.
    To samé když se chci spawnout k parťákovi, který evidentně potřebuje nutně pomoc nebo je to prostě takticky výhodné…zas musím proklikat všechny tři a než vyberu toho správného, tak je po smrti.
    Proč to nemůže být alespoň nějak barevně odlišené, nebo proč na té minimapce nejsou ta písmenka, když už na to nejde klikat.

    A další věc co mi poměrně vadí je způsob znázornění, že vám někdo neutralizuje vlajku. Pod minimapkou se vám rozbliká modrý čtvereček. Ale, které vlajce ten čtvereček přísluší to už se nedozvíte. Přirozená reakce totiž je, že si řeknete: „Aha někdo se nám snaží zabrat vlajku. Nejsem jí náhodou poblíž?“ Rozhlédnete se kolem a podíváte se na ty modré kosočtverce se vzdálenostmi k vlajkám… ale ejhle on ani jeden ten kosočtverec nebliká. Takže mezitím co už jste mohli být dávno na cestě ke zmaření soupeřových úmyslů u vlajky, která je od vás pouhých 50 metrů, 20s čekáte, který z těch kosočtverců zhasne (protože na minimapě tak daleko nevidíte a přepínání nebo studování mapy rapidně sníží vaši bojeschopnost).

  • punky napsal:

    Dufam ze neprida dalsie chyby ako ten 2gb-ovy .. tiez dufam ze opravia chybu tykajuceja sa loading obrazovky medzi mapami ..

Napsat komentář