Co dalšího přinese jarní Battlefield 1 patch?

Příští patch pro Battlefield 1 je blíže než bychom čekali a DICE nás zásobuje informacemi o změnách a opravách, které v tomto patchi přijdou. Některé z nich jsou již na CTE a tak se pojďme podívat co se zrovna okolo Battlefieldu 1 děje.

Oprava problémy zrození se na již mrtvém hráči

Problém, který trápí nejednoho hráče je jistojistě spawn na již mrtvém spoluhráči. DICE identifikovalo zdroj problémy a nyní se jej snaží vyřešit. Problémem je animace, která se zobrazuje hráči jenž se snaží spawnout a přehrává se mu dokud se neobjeví.

Spamování s granáty není ideální, ale došlo k jeho snížení

Komunita si před vydáním They Shall Not Pass hodně stěžovala na spam granátů, který se ve hře poslední dobou vyskytuje. DICE si je toho vědomo a i když jsou čísla po vydání onoho DLC nižší (čísla počtu použitých granátů a zabití hráčů granáty) plánují se další úpravy. Jednou ze změn, ke které dojde, je snížení množství hozených granátů o 7%. Dojde tak nejspíše k prodloužení doby, než se vám nové granáty doplní. První informace mluví o prodloužení z 36 na 49 vteřin.

Vylepšení operace Devil’s Anvil a systému napojení do operací

Operace Devil’s Anvil patří pro hráče za německou armádu k velmi neoblíbené, protože se probojovat přes první sekci není jednoduché a další sekce jsou kolikrát ještě horší. DICE si všimlo, že komunita není spokojena a také zaznamenali opravdu velké množství výher, kdy se hráči přes první sekci vůbec nedostanou. Proto se na celou tuto Operaci, převážně na mapě Verdun Heights, podívají a pokusí se ji vylepšit. Kromě toho se zaměřili i na systém připojování do operací a pokusí se v něm udělat vylepšení, avšak přidání operací do vyhledávače serverů se zatím neplánuje.

Vlastní servery chráněné heslem a s VIP seznamem

Pro příští patch se také plánuje přidání funkce hesla a VIP seznamu pro vlastní servery. Takže by tak konečně byla možnost provádět komunitní akce a další události bezpečněji na vlastním zamčeném serveru.

Oprava pro neviditelné hráče

Po vydání posledního DLC se více hráčů setkává s problémem neviditelných protihráčů. DICE identifikovalo problém a příští patch by měl přinést opravu.

Přehřátí zbraní ve výbavě a ukazatel znovu-použitelnosti

Některé položky z výbavy se mohou přehřát a aby bylo viditelné za jak dlouho je bude možné znovu použít, DICE se pokusí implementovat grafický indikátor znovu-použitelnosti. Není jisté zda-li to tato novinka zvládne do příštího patche, ale časem se nejspíše do hry dostane.

Změna síly poškození na HC serverech

Hardcore servery se v nadcházejících dnech/týdnech dočkají posílení účinnosti střel. Takže bude ještě těžší přežít na bojišti 🙂

Zdroj: Twitter #1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , ,

9 komentářů

  • DogTagHunter Liutenant_CZE napsal:

    To si dělají prdel, ne?
    „Problémem je animace, která se zobrazuje hráči jenž se snaží spawnout a přehrává se mu dokud se neobjeví.“
    Vždyť to jsme jim všichni na forech psali od vydání hry a oni na to jakože „přišli“ až teď? 😀 👿 😆

    • GiGaB@yt napsal:

      Spíše si to teď někdo troufl přiznat. Stačí nový tým vývojářů (nejspíše DICE LA) a hned se vede i jiná komunikace s komunitou 😉

      • DogTagHunter Liutenant_CZE napsal:

        To mi je celkem jasné. Ten můj příspěvek je myšlen sarkasticky. Od začátku jsem tvrdil, že pokud BF1 převezme DICE LA, tak to bude jiná káva a protože nesouhlasí se Švédy na mnoha věcech, tak se taky dočkáme toho, co „matka“ prostě absolutně zuby nehty odmítá do hry dát či ze hry odebrat.

        • DogTagHunter Liutenant_CZE napsal:

          Třeba grenade spam. Švédi v BF4 odmítali fixnout, LA fixlo. V BF1 to zase zprasili a LA to fixuje. Když čteme mezi řádky, tak je očividné, že se ta dvě studia v lásce nemají. DICE Sweden prohlásí, že BF1 se má brát jako jiná hra a nezáleží na tom, co by opraveno, přidáno či odebráno z BF4. Samozřejmě proto, že to nedělali už oni. 😀 A takových příkladů je víc.

  • Snipik Snipik napsal:

    Ta hra už je ztracená. To ani nemá smysl opravovat. A ty jejich DLC…. k čemu?

  • Phantasma napsal:

    Ten granatovy spam byl super 😀
    Vzdycky sem hral za podporu hodil si vedle sebe bednu s naboji a jen hazel granaty – pred vydanim DLC se granaty doplnily jeste drive, nez stacil dohoret ten zapalny granat. Pokud jste zabrali misto u vlajky, kam vedla jen jedna cesta, protihraci vas nikdy nedostali, protoze se pres ten ohen nemohli dostat 😀 takhle sem mel opravdu mnoho zabiti granatem a jeste mega XP z vlajek. Co povazuji za opravdu velky fail je ovsem to, ze pokud zabira v Conquest vlajku jen jeden hrac, cely proces je o mnoho pomalejsi nez kdyz zabira vice hracu. Podle meho by ten, kdo se odvazi jit solo mel ziskat vice bodu, protoze je tu pochopitelne vetsi riziko toho, ze to nestihne.

Napsat komentář