22
Dub

DICE: „Konzolová verze BF3 vypadá ještě lépe, než jsme čekali.“

battlefield-1-nejlevneji-banner

Na webu CVG se objevil další rozhovor s Patrickem Bachem a tentokrát nám přináší pár zajímavých informacích a to převážně technologického rázu. Začněme s úryvkem odpovědi Patricka Bacha:

„Zajímavé je, že když našim hlavním cílem je vytvořit něco úžasného na PC, tak zpětné osekání pro konzole nám dává výhodu, protože už nyní vidíme jak běží Battlefield 3 na konzolích dnes a vypadá to lépe než jsme čekali, jen protože se na to zaměřujeme více, než se pokoušet vytvořit konzolovou hru na základě konkurence nebo dle našich minulých her. Vytváříme to tak, aby [BF3] mířil ke hvězdám.“

Odpověď na otázku, zda Battlefield 3 ždímá konzole na maximum, zněla jednoznačně „Ano“, a jestli zažijeme zážitek technologií zítřku (next-gen) již dnes (current-gen), zněla také samozřejmě „Ano“. Dle Patricka je engine Frostbite 2 navržen tak, že kdyby zítra přišli nové konzole (X720 a PS4) byli by schopni ho rychle připravit i pro ně. A to převážně proto, že DICE se při budování FB2 nezabývalo otázky co je dnes, ale co může nastat v budoucnu.

A co by chtěli v DICE, aby nové konzole měly za hardware? Tak samozřejmě více-jádrové procesory, více paměti a v neposlední řadě i výkonou grafickou kartu. Dále si myslí, že konzole budou jinak podobné těm dnešním a jejich největší inovací budou nějaké nové kreativní online vychytávky.

Dále nás chce uklidnit, že pokud se bojíme toho, že při přítomnosti singleplayeru DICE ubírá počet lidí z týmu, který pracuje na multiplayeru, tak že to tak není. Tým, který pracuje na mutliplyeru pro BF3 je mnohem větší než tým, který pracoval na BF2 a spoustu lidí je tam dokonce ještě z BF1942.

Potom ještě dodal, že singleplayer tam je také proto, že jej sami chtějí vytvořit a může spoustě lidem posloužit jako tréninková část, než vstoupí na online bojiště.

„Pokud uspějeme s naší hrou měli bychom se zaměřovat na její údržbu, než na tvorbu nové. A pokud neuspějeme, musíme to spravit.“

Už v předchozím článků jsem to zmiňoval, a to že DICE si nemyslí, že je vhodné vydávat novou hru každý rok. I v tomto rozhovoru, při otázce zda tedy plánují každoroční vydání nového BF, odpověď byla: „Ne, myslím že by to bylo… Vytvářet hry co rok je příliš rychlé, je potřeba více než jeden rok na tvorbu kvalitní hry„.

Po přečtení celého rozhovoru jsem nabyl dojmu, že celkový boj EA vs Activision (resp. BF3 vs CoD) je převážně dílem EA a jejich marketingového oddělení (?). DICE dle všeho na toto moc nehledí, protože se snaží vytvořit kvalitní hru a ne jen pouhou kopii od konkurentů.

Na samotné finále tohoto článku bych chtěl informovat, že na PC nebude podpora Auto-Aim (pomoc s mířením) při zapojení gamepadu. Demize99 to potvrdil na svém Twitteru.

Zdroj: CVG

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

22 komentářů

Napsat komentář