Autor Téma: Nezobrazuje se mi ping ve vyhledávači serveru  (Přečteno 3082 krát)

Offline dr.w3cko

  • What you see is what you play!
  • Administrátor
  • Brigádní Generál
  • *****
  • Příspěvků: 1003
  • Karma: +602/-0
  • nevím
    • Zobrazit profil
    • Battlefield 4
Nezobrazuje se mi ping ve vyhledávači serveru
« kdy: 03 Únor 2011, 18:21:33 odpoledne »
Pokud Vás trápí problém s vyhledávačem
severů, kdy například zamrzá nebo se místo pingu zobrazuje pomlčka či
999 a máte Kaspersky Internet Security nebo ESET Smart Security, tak tu
mám pro Vás (snad) pomoc.

Mikael Kalms před pár dny na EA UK Fóru přidal návod právě pro uživatele Kaspersky Internet Security (kdy zamrzá vyhledávač serverů) anebo pro uživatele ESET Smart Security (kdy se nezobrazuje ping).

 

Rady pro uživatele používající  Kaspersky Internet Security (kdy zamrzá vyhledávač serverů):

(tento problém se už s Kaspersky Labs řeší, ale není známo kdy to bude opraveno)

    * Používejte připojení na kamaráda nebo připojení na servery v  historii či oblíbené servery
    * Ujistěte se, že při vyhledávání serverů nedostanete více jak 20 výsledků
    * Odinstalujte Kaspersky Internet Security (vypnutí nepomůže; stejně
      tak přidání BFBC2Game.exe do výjimek nepomůže) — POZNÁMKA: stanete se
      zranitelní proti virům a jim podobné havěti

Rady pro uživatele používající ESET Smart Security (kdy se nezobrazuje ping):

(momentálně se to s ESETem neřeší – nehlásí se k tomu?)

   1. V ESET Smart Security, jděte do části Nastavení/Personální Firewall/Detailní nastavené personálního firewallu…
   2. Vyberte „IDS a rozšířené nastavení“ a  zrušte zaškrtnutí u „Detekce útoků přes protokol ICMP“

      Váš počítač se nestane zranitelný proti virům, ale pouze proti útokům
      založených na protokolu ICMP (neboli DoS útoky), což je ale velice
      nepravděpodobné že se stane

Děláte to samozřejmě na svoji zodpovědnost.
Help Desk dr.w3cko  戦場 4  EA podpora tel. +420 228 880 676 +421 233 418 468 CZ Po-Pa 12-21:00