10
Kvě

Informace o balíčku Back to Karkand /AKTUALIZACE

battlefield-1-nejlevneji-banner

Máme tu nové informace o DLC Back to Karkand, včetně 2 nových screenů. Celý přeložený článek zde naleznete dnes večer (popřípadě zítra ráno). Kdo nevydrží, může si přečíst informace v AJ na oficiálních stránkách EA

Obrázky ve vysokém rozlišení:

screen 1

screen 2


AKTUALIZACE: Slíbený přeložený článek je zde 😉

Část 1. ze série „V zákulisí Battlefieldu 3: Back to Karkand“

Obsahuje čtyři nejlepší Battlefielďácké mapy, které DICE kdy vytvořilo. Tento první rozšiřující balíček pro Battlefield 3 bude dárek jak pro vracející se fanoušky, tak i pro nově příchozí. Přečtěte si zde více o detailech pro Battlefield 3: Back to Karkand a také jak jej získat bez dalších poplatků.

Kdokoliv, kdo si předobjedná Battlefield 3 získá náš první stylizovaný rozšiřující balíček bez dalších poplatků. Když vedoucí designér Niklas Fegraeus dostal za úkol vést vývoj tohoto balíčku, jeho myšlenky se okamžitě stočili ke čtyřem nejhranějším a nejmilovanějším mapám v historii Battlefieldu: Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman a Sharqi Peninsula. Tyto čtyři mapy, byly hrány dohromady přes neuvěřitelných 25 000 let!

Je jasné, že vracející se fanoušci Battlefieldu by měly být nadšení. Co ale tento balíček nabízí těm, kteří budou v Battlefield sérii nový?

Je to opravdu jednoduché, vážně. Toto jsou jednoznačně jedny z nejlepších map, které jsme kdy vytvořili. Máme nezpochybnitelná data a reakce od komunity, která to taktéž potvrzují. Byla by šílenost nevyužít šance posílit vlastní hru těmito klasickými mapami.

Co přináší Frostbite 2 engine a hratelnost Battlefieldu 3 do této předělané verze mapy Strike at Karkand?

Z pohledu hratelnosti je destrukce tím největším přídavkem vzhledem k originální mapě v Battlefieldu 2 z roku 2005. Pamatuji si, konkrétně tu budovu poblíž náměstí, kde mohli hráči efektivně bránit, v původní verzi této mapy. Nyní s destruktivní silou Frostbitu 2, někdo prostě použije RPG a zničí těmto obráncům jejich krytí. Zároveň s tím, ale musíme být opatrní, abychom nepřidali destrukci, jenž by zničila vyzkoušený a otestovaný herní tok této mapy.

Ty jsi byl také vedoucím designérem v loňském balíčku Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. Vidíš nějaké podobnosti mezi Vietnamem a balíčkem Back to Karkand?

Jistě, z hlediska rozsahu a ambicí, si jsou velmi podobné. Toto ale není jednoduchý balíček map. Back to Karkand také obsahuje ikonické zbraně z Battlefieldu 2 a vozidla, která mají přivést zpět původní hru, nové odemykatelné prvky, vytrvalost a další obsah, o kterém budeme mluvit později. A také jsou si podobné v tom směru, že oba balíčky jsou silně stylizované.

Co si myslíš ty, že dělá Strike at Karkand stále tak dobrou mapou?

Strike at Karkand našel ideální kombinaci mezi těsnými městskými boji a tradičními boji vozidel, bez toho aby jedna strana byla silně dominantní v těchto bojích. Také si myslím, že lineární pozice vlajek, vám dávají jasně najevo, kam je potřeba jít, vytváří tak silné vědomi kudy se bude vše odehrávat.

„Je velmi dobře navržen a vybalancován. Nejlepší mapa, jaká kdy byla vytvořena“

— uživatel Twitteru @insane141, na dotaz proč on miluje Strike at Karkand

David Spinnier (známí jako Göthberg) je momentálně vedoucí designu pro Co-op v Battlefieldu 3 a také je to on, kdo vytvořil původní mapu Strike at Karkand v Battlefieldu 2.

Jak se cítíš teď, když je tvá mapa určena k předělání pro Battlefield 3?

Jsem opravdu šťastný a hrdý, že se stala takovou klasou. Nemůžu se dočkat, až ji uvidím předělanou do nové grafické úrovně a destrukce. A také jsem dal vývojářům tohoto balíčku několik připomínek k této mapě.

Jaká byla tvá původní myšlenka jak má vypadat Strike at Karkand?

Chtěl jsem téměř vyprávět příběh. Ve svých myšlenkách, když jsem začínal designovat tuto mapu, jsem viděl tanky jak si to hrnou z písečného kopce v poušti do města, kde se setkají s obránci, kteří rozestavují svůj obraný perimetr a následně jsou zatlačováni více do centra města. Také jsem chtěl vytvořit asymetrické bojové pole s obranným zaměřením. Pěchotní obránci, se setkávají s těžkou technikou. Začal jsem návrhem mapy v Photoshopu a z toho jsem následně vycházel.

Co se stalo, když jsi později odehrál nějaké ty herní testy toho designu?

Vzpomínám si na jeden z prvních testů. Lidé se chovali přesně jak jsem si představoval: rozmístili miny a C4, vylezli na střechy, aby měly čistý výhled a mohli tak bez problémů střílet na ženoucí se tanky. Vše do sebe prostě zapadalo. Byl to úžasný pocit.

Máš po ruce nějaké dokumenty s původním návrhem mapy Strike at Karkand, na které bychom se mohli podívat?

Jasná věc! Tady je můj původní návrh, který je z října (Október) roku 2004. Pokud si pamatuje jak Karkand nakonec vypadal, všimnete si, že tento návrh je zrcadlen oproti aktuálnímu vzhledu této mapy. To bylo něco čeho jsem si tehdy nebyl vědom, ale když jste svůj návrh vložili do herního editoru, všechno bylo obráceně!

Příští týden se dozvíme více detailních informací ohledně balíčku Back to Karkand.

Plus na závěr ještě bonus. Obrázek původního návrhu mapy Strike at Karkand:

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

26 komentářů

Napsat komentář