18
Srp

AKTUALIZACE\ Informace z chatu se zh1ntem

battlefield-1-nejlevneji-banner

Dnes přibližně od 11:30 do 12:00 probíhal živý chat s komunitním manažerem Danielem ‚zh1nt0‘ Matrosem a multiplayerový designérem Gustavem Hallingem. Odpovídali na vybrané otázky hráčů a tady máme seznam informací, které jsme se z tohoto živého přenosu mohli dozvědět.

  • Dvě až tři střely ze předu do vozidla ho zneškodní (bude nepojízdné). Zásahy zezadu jsou samozřejmě rychleji vozidlo zničí.
  • Ohledně Beta-verze se neví nic nového, ani datum, prostě nic. Nebudou zveřejňovat ani jaká mapa a mód tam bude – musíme si hold tedy ještě počkat.
  • Robot z traileru s multiplayerem – EOD Robot – bude sloužit k opravě vozidel, pokládání/zneškodnování bomb a označování nepřátel. Může být zničen jednou raketou a vozidla bude opravovat pravděpodobně do 2 vteřin [uvidíme jak to ještě pozmění, zní to totiž přehnaně /pozn. redakce]
  • Kill-streak v Battlefieldu 3 je, nebudou za něj žádné výhody jako v jiných hrách, ale pouze získáte více bodů, například když sejmete 3 hráče těsně po sobě.
  • Bodový systém se neustále mění a ten co byl v Alfa verzi, rozhodně nereprezentuje ten co bude ve finále.
  • Na Gamescomu je možné si zahrát conquest pro 64 lidí na mapě Caspian Border, kooperační mód na PlayStation 3 a v komunitní místnosti mají možnost si vyzkoušet Team Deathmatch na mapě Operation Métro.
  • V Battlefieldu 3 bude možné nastavit na serveru Infantry Only mód a Hardcore mód.
  • Bude přítomen i Mortar Strike.
  • Použití EOD Robota, Mortar Striku a vznášedla (něco jako UAV) je jednoduché – vezmete si to do své výbavy, vezmete do ruky, rozložité na zem a použijete.
  • Little Bird bude i v multiplayeru.
  • Commander v Battlefieldu 3 nebude. Jeho funkce přebere částečně každý velitel čety, však jaké přesně funkce zatím není známo.
  • V normální módu (žádný HC mód) bude i killcam.
  • 3D spotting byl pozměněn, ale nemohou říci jak.
    • Podle posledních informací funguje tak, že pokud nepřítele nevidíte (jste třeba v křoví), tak nad sebou ten trojúhelníček nemá (na minimapě je označen) – musíte svého nepřítele vidět, aby měl ten trojúhelníček nad sebou. U vozidel je stále 3D spotting. /pozn. redakce
  • Bullet-drop je v Battlefieldu 3 přítomen. Pokud budete tedy střílet na větší vzdálenosti, musíte mířit trochu výše nad svůj cíl.
  • Vlajky budou značena jako A,B,C atd., ale také budou mít i své názvy jako „Les“, „Anténa“, „Kopec“ apod…
  • Rozvržení vlajek v balíčku Back to Karkand bude odpovídat tomu původnímu z map BF2 jak jen to bude možné.
  • Dříve uveřejněný seznam věcí co bude v BF3 (fact sheet), může být časem aktualizován a bude tedy vydán nový – obsah BF3 se stále mění.
  • Skrze Battlelog bude možné vytvářet klany, sledovat se navzájem a připojovat do hry.
  • Na konzolích bude komponenta Battlelogu, která bude v menu hry.
  • Otázka na zh1nta: Máš přítelkyni? Ne, nemám.
  • Na PC nebude zabudovaný prohlížeč serverů, ten bude dostupný pouze skrze Battlelog. Konzole budou mít prohlížeč serverů.
  • Se vzdušnou technikou je možné vyletět opravdu vysoko. Pokud se budete přibližovat k vesmíru, automaticky se vám sníží výkon motorů 😀
  • Možnost, že by čety mohli komunikovat mezi sebou je zvažována, možná se objeví. Více později.
  • Ano, TV rakety budou přítomny.
  • Bude možné vidět skrze celé mapy, nebude tam žádná mlha jako například v BF2.
  • Pracují v DICE nějací Finové? Ano, asi 3 Finové.
  • Ano, stíhačky budou i na konzolích.
  • Letadlová loď na mapě Wake Island nebude ovladatelná.
  • Příběh v kampani jednoho hráče je kompletně smyšlený.
  • V Battlefieldu 3 budou letouny A-10.
  • Ovládání helikoptér a stíhaček bude podobné tomu z Battlefieldu 2. Nebude to jednoduché, ale musí to být zábavné.
  • Třídy v balíčku Back to Karkand budou tak jako v BF3 – tedy 4 a ne 7.
  • Prozatím nemají stanovené HW nároky.
  • Dostupné módy budou CQ 64 lidí, CQ Small, Rush, TDM, Squad DM, Squad Rush
  • Ne, Battlefield 3 nebude dostupný skrze Steam.
  • Rozdíl mezi CQ 64 a CQ Small – CQ 64 pro 64 hráčů na PC, CQ Small je určený pro 24 – 42 hráčů. Rozdíl na mapách bude obvykle menší počet vlajek, ale někdy nebude žádný rozdíl.
  • Bude tam Battlerecorder? Ohledně eSport funkcích nebudu teď mluvit, ale zvažujeme je a pracujeme na nich.
  • Aktuální systém spawnování – kdy se může momentálně každý narodit na každém, není finální. Stále to zkouší a ve finále to může být ještě jinak, záleží na odezvě hráčů.
  • Ano, ve hře budou claymore miny.
  • Noobtube už v BF3 nebude možné – bude nutné střílet mnohem blíže k nepříteli, aby ho to zabilo.
  • Na PC bude možné komunikovat skrze chat a VOIP přes Battlelog. Na konzolích bude přítomen VOIP.
  • V den vydání bude 9 map, balíček Back to Karkand později přinese další 4 mapy.
  • Ano, na mapách budou statická protiletadlová děla – umístěná na hlavních základnách.
  • Ano, bude možné se rodit přímo ve stíhačkách a jiných vozidlech.

AKTUALIZACE: Doplňuji další informace, které mají spojitost s těmi výše sepsanými. Za upozornění na toto info děkuji uživateli „Klody“.

Demize 99 zdůvodňuje, proč byla přidána možnost, že členové čety se mohou rodit na komkoliv ze své čety. Důvodem byla Alfa verze, tedy spíše tým útočníků na mapě Operation Métro. Jelikož v Alfa verzi se tým útočníků horko těžko probojovával dopředu a velmi často se zasekl už u první sady M-Com stanic, tak aby bylo zajištěno snazšího postupu, bylo tedy omezení zrození pouze na veliteli čety odstraněno. Ve finále, se to ale zase může změnit, protože budou sledovat jak to bude fungovat v Beta verzi hry.

Potom tu máme nějaké doplňující informace přeložené od kolegů z německého webu battlefield-3.org:

  • Již známé info o 3D spottingu, ale dejme si to ještě jednou. Takže tedy 3D spotting nyní funguje tak, že aby měl hráč nad sebou trojúhelníček (který byl mimochodem zmenšen, než to bylo v Alfa testu), musíte ho vidět. Jakmile tedy nepřítel zaběhne za roh, tak jeho 3D označení zmizí, avšak na mini-mapě bude stále vidět.
  • Mikro-UAV je gadget pro třídu Recon a označuje nepřátele pro celý tým.
  • EOD Robot je gadget pro třídu Engineer, můžete označovat nepřátele, pokládat a zneškodňovat M-Com stanice a také zneškodňovat miny.
  • Claymore miny a C4 jsou vybavení pro třídu Support.
  • Recon má znovu pohybový senzor, sloužící k automatickému označování nepřátel v určité vzdálenosti.
  • Rození ve vozidlech jen pokud v něm sedí někdo z vašeho týmu.
    • [ohledně tohoto koluje spoustu spekulací a není zatím úplně jasný jak to tedy je – zdali je potřeba, aby ve vozidle někdo seděl nebo není, snad se to brzy dozvíme /pozn. redakce]
  • Hraním kooperační kampaně si můžete odemykat zbraně do multiplayeru.
  • Team Deathmatch mód na Gamescomu je pouze ve verzi 4 na 4 a hraje se opravdu malém prostoru, přibližně jako poslední část sady M-Com stanic na mapě Operation Métro.

Dále Demize99 sepsal informace ohledně módu Team Deathmatch a pohybového senzoru:

  •  TDM bude podporovat 24 hráčů. Na PC by samozřejmě mohl více, ale DICE chce mít pěší boje na blízko, v TDM nejsou žádná vozidla.
  • Pohybový senzor se nebude používat jako v BFBC2, kde šel hodit do dálky. V BF3 se bude rozkládat na zem, bude mnohem větší a bude také zničitelný. Pokud se budete kolem něj plazit nebo budete kolem něj procházet v kleče, tak vás nespozoruje. V opačném případě bude pípat a zobrazovat vaši pozici na mini-mapě (přibližně na 0.5s).
Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

72 komentářů

Napsat komentář