27
Čvn

Informace od Demize99 získané skrze Twitter

battlefield-1-nejlevneji-banner

Alan ‚Demize99‘ Kertz nás neustále zásobuje informacemi o Battlefieldu 3 skrze svůj osobní Twitter účet. Pojďme se podívat co zajímávého tam tedy zase za poslední dny napsal:

  • Při oživení medikem nebude žádná časová imunita a čas oživení se bude redukovat, pokud už Vás někdo předtím zabil a byl jste oživen.
  • Při přiblížení budeme mít mířidlo přes celou obrazovku. Při míření se přiblíží kompletní obraz a ne jenom obraz v optice.
  • Odjišťování / zajišťování bomb na MCOMech a sbírání výbav padlích vojáků jsou na různých klávesách.
  • Jestli bude mít zbraň možnost změny palebného režimu (jedna kulka, polo-automatická, plně automatická) záleží na tom, zda mají tuto možnost i ve skutečnosti.
  • Různé zbraně budou mít rozložitelné dvojnožky.
  • Uniknout před zničením lze pouze z APC, z jiných vozidel nepůjde uniknout těsně před výbuchem.
  • Granáty nepůjde házet různě daleko – tak jako tomu bylo v BF2, ale pouze vždy stejně daleko – hod stejnou silou jako v BFBC2.
  • Battlefield 3 bude na PC podporovat použití joysticků – nebude tam žádná podpora míření (na PC).
  • Na konzolích nebude možné vzít granát do ruky, bude možné je pouze rychle odhodit – jako v BFBC2. Důvodem je malý počet tlačítek na ovladačích pro konzole.
  • Na PC půjde granát rychle odhodit, vzít do ruky pomocí klávesy (přiřazené pro granát) a nebo navolením kolečkem myši. Systém házení bude, ale vždy stejný.
  • Zpětný ráz pro zbraně bude náhodný a zároveň i speciálně pro každou zbraň nastavený. Takže kombinace obou.
  • Odlesk z hledí odstřelovací pušky nastane při přiblížení a zamíření na Vaši postavu. Jedná se o mířidla s vysokým přiblížením. [A také se leskne od slunce – pravděpodobně při pohlédnutí do oblohy (?).]
  • Hra nebude podporovat žádné offline BOTy – možnost hrát proti počítačem řízeným postavám na MP mapách.
  • Velitel čety se může zrodit na kterémkoliv členovi jeho čety, ale jednotlivý členové se mohou zrodit jen na svém veliteli.
  • Momentálně je hra nastavena tak, že když nastavíte nějaký palebný mód na své zbrani, zemřete a znovu se narodíte, musíte tento mód znovu nastavit – vrátí se do původní pozice. Nejsou zatím, ale definitivně rozhodnuti zda to takto zůstane i ve finální verzi hry.
  • Několik designéru z BF2142, včetně těch co dělali mapy a vozidla, pracují na Battlefieldu 3.
  • Bude možné sprintovat do boku (ne jenom rovně), úplná novinka která nebyla v žádném předchozím Battlefieldu.
  • Velitelem čety se stane ten, kdo vytvoří četu – systém z BF2/BF2142.
  • Jakmile se velitel (tvůrce čety) z čety odpojí přestane být jejím velitelem. [Kdo bude jeho náhradníkem zatím nebylo řečeno, ale já typuji že ten, který se přidal těsně po veliteli do stejné čety.]
  • V BF3 nebudou hybridní mířidla (hybrid scopes).
  • Zbraň M4 Carbine je výhradně pro povolání Engineer a žádné jiné.
  • V BF3 bude jak skákání, tak přelézání objektů (animace).

Tak to by bylo prozatím asi vše co nám Demize99 prozradil 😉

Zdroj: EA UK Fórum, Twitter

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

70 komentářů

  • StixxyCZ Stixxy napsal:

    Všechno super, jen škoda těch hybridních mířidel, v MW3 to mají vyřešené pěkně. 🙂 Nemuseli by být v MP, stačilo by do SP, přeci jenom je armády dost používají 🙂

  • fanboy222 napsal:

    Aký je to do riti problém ? vziať ranát do ruky . držím R1 alebo čo .. odhdoiť rýchlo stisnem R1 — nechápem :/

  • Agita Agita napsal:

    Cte se to pekne, temer sama pozitiva. Skoda ze tam neni nic o vyvazeni teamu.

  • mijunior mijunior napsal:

    Moc nerozumim tomu “ pri priblizeni budeme mit miridlo pres celou obrazovku“, nejak nevim co tim chtel basnik rict?
    Co se tyce spritnu samotneho, doufam ze bude omezen casem nebo vzdalenosti?
    To ze nepujde hazet granaty ruzne daleko me dvakrat netesi ale lze bez toho zit.
    Sice nechapu proc po kazdem oziveni menit nastaveni rezimu strelby( co ma smrt vojaka spolecneho s packou na zbrani) ale budiz.
    Ve skrze spokojenost.

    • GiGaB@yt napsal:

      Je to myšleno tak, že neuvidíš okolí a mířidlo uprostřed, ale budeš mít tu čočku mířidla přes celou obrazovku (jako v BC2).
      Nebude to vypadat takto: http://windows8wallpaper.net/wp-content/gallery/red-orchestra/red-orchestra-1.jpg

      Sprint není ničím omezen.

      • mijunior mijunior napsal:

        Aha, uz chapu. To se ale tyka fakticky jen sniperek?! Fajn ja to vitam, jen si rikam proc to DICE takto neudelali i v MoH a dataci Vietnam, protoze tam je mimo puskohledu mozno videt i okoli?!

        • GiGaB@yt napsal:

          Možná to bude podobně jako v MoH, moc jsem to z jeho zprávy nepochopil… v článku to lehce upravím.

        • mijunior mijunior napsal:

          No ja bych prave byl radeji aby pohled pres puskohled byl jako v BF2,v BC2, ArmE atd. Protoze prave pohled ktery nabizi sniperky v MoH a Vietnamu a ten odkaz na Red Orchestra mi dvakrat nesedi. Ono kdyz koukas do puskohledu tak ho nemas pritisknuty az k oku ale takovy vyhled ktery kolem nej nabizi MoH a Vietnam mi prijde jako kravina.

        • GiGaB@yt napsal:

          Také doufám, že to bude jako v BC2. Snad ano 🙂

        • Ghost_cz napsal:

          zapoměl jsi napsat že na PS3 není žádná podpora míření, jak si všichni PCčkáři myslí

        • Ghost_cz napsal:

          UPDATE: je ale pouze tady http://www.youtube.com/watch?v=onKBzRIln3U
          u jiný hry ho nenajdete a v MP už vůbec ne…

        • mijunior mijunior napsal:

          To ze neni sprint omezen me hluboce zklamalo! Za kolik by asi dal Usain Bolt stovku s kompletni vystroji vojaka a jak dlouho by v ni vydrzel sprintovat, no skoda.

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          BF nie je vojensky simulator. Mne by sa tiez pacilo, ak by neboli mieridla cez celu obrazovku, ako tomu bolo v BF2 – ten pohlad bol proste prilis blizko – a to nehovorim o sniperkach, tie boli najlepsie riesene v Red orchestra (to co postol Gigous).

        • mijunior mijunior napsal:

          Tak ono to neni o tom zda hra je ci neni simulator! Napr. v takovem Stalkerovi take neni neomezeny beh a navic unava prichazi podle hmotnosti nesene vystroje. Ani v Crysis 2 nemuzes neomezene behat a to mas na sobe nanosuit. A urcite je takovych her vic jen si dalsi nevybavuji, takze argument ze to neni simulator rozhodne neobstoji. Uz tomu chybi jen behaci perky z CoD. Preziju to ale tohle si fakt mohli odpustit.

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          BF sa snazi k realite priblizit inymi prvkami ako Stalker alebo Crysis 2 😉
          Aj BF aj Crysis aj Stalker maju realnosti a nerealnosti, ktore su v kazdej z tychto hier ine – takze je to vyrovnane.
          Otazka vsak je, ci sa naozaj jedna o sprint, pretoze napr. v BC2 to ako sprint nevyzeralo – trochu rychlejsi beh, a ver, ze ak si pod palbou, a navyse si vyrenovany vojak, tak dokazes bezat na naozaj dlhe vzdialenosti.
          Tym chcem povedat, ze kazdy si to moze vysvetlit po svojom, preto sa to neda brat ako chyba. Zatial co take neumerne priblizenie mieridiel zbrane uz chyba je – azda len ak by sa jednalo o snahu vyvojarov o ulahcenie mierenia hracovi, by sme to nemohli oznacit za chybu.
          Pockaj mi na schvalenie mojho komentara, tam som ti postol, co mam na mysli pod „prilisnym priblizenim mieridiel zbrane (v cestine hledi).

        • mijunior mijunior napsal:

          To CoBain-SK: Koukal jsem na ty odkazy a to je bez debat. Ale momentalne si nevybavuji hru kde bych se s tim prvnim pripadem setkal?! Nebojim se ze by se tohle vyskytlo v BF3. Ja spis resil jak bude vypadat pohled snipera pres puskohled. Protoze DICE v posledni dobe nabidlo dve varianty viz. BF2 ci BC2 a pak ten v MoH a DLC Vietnam.

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          no ten prvy pripad je predsa z BF2 a ten druhy neviem z akej hry.
          No mne sa najrealnejsi pohlad cez optiku zda byt v Red Orchestra. Mnohi hovoria aj o BC2 Vietnam, ci MoH, ale to je blbost. Nie preto, ze optiku nemas na celu obrazovku, to je praveze v poriadku, ale preto, ze aj cast mimo optiky mas priblizenu, co je samozrejme kravina. Nedokazem si pomoct, ale strasne mi to vadi. Samozrejme je to tak skoro v kazdej hre, kde mas na zbrani optiku, vid. napr. BC2 4x scope.
          Jasne, ze ked sa na to pozriem z praktickeho hladiska, tak najlepsie su puskohlady riesene v BF2 a BC2, o tom bez diskusie, len z hladiska realnosti je to kravina.

        • mijunior mijunior napsal:

          Uz je to leta co jsem mel moznost strilet ze zbrane s puskohledem, takze si nevybavuji jak uz to je. Puskohled nemas pritlaceny az na oko jako bezny dalekohled protoze pri zpetnem razu zbrane by si mel pekny monokl, takze neco malo kolem nej vnimas. Ale tak jak to je udelane v MoH nebo DLC Vietnamu mi to prijde uz moc, naopak u jinych her vydis jen kruh a kolem cerno, coz take asi neni uplne dobre. Co se tyce ukazek strelby z M4 nebo M240 za pouziti kolimatoru nebo klasickych miridel ve videich tak se mi to zdalo OK ale sniperku v akci jsem jeste nevidel.

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          pozri, fakt neviem preco mi to vysvetlujes, pretoze presne to som ti pisal. A prave preto prisla s najlepsim riesenim Red Orchestra, kde nemas puskohlad na celu obrazovku, a okolie puskohladu nemas priblizene, ako tomu je v BC2 Vietnam, alebo MoH. Tam sa ti priblizi cely obraz, nie len vysek obsiahnuty v sosovke puskohladu – a to je kravina.

        • mijunior mijunior napsal:

          No jo mas pravdu, BF2 nevlastnim. Hral jsem ho u kamose ale uz to nejaky patek bude. Koukal jsem na Youtube a je to hruza, kbyby to tak melo byt i v BF3 tak to je koncena. Ale ve videu MP od DICE k E3 byl zaber na AK s klasickymi miridly a tam bylo videt i telo zbrane a ne miridla pres celou obrazovku. Mozna to bude i na nejakem screenu zde v galerii?! Pokud by to udelali jako v BF2 tak snad rusim objednavku, no uvidim co beta?!

        • mijunior mijunior napsal:

          Ja to mysle v dobrem to jsme si ponekud nerozumeli, nechtel jsem te poucovat. Ale co se ytce Red Orchestra jak Giga postnul ten obrazek tak mi prijde ze je puskohled prilis daleko od oka, tudiz nemas priblizeny cely obraz ale kolem puskohledu vidis prilis. Bezne mas prece druhe oko zavrene a tubus puskohledu miricmu oku nenabizi takovou perspektivu? Sakra nejak jsem se do toho zapomal. Co se tye toho odkazu od tebe na Ak tak v traileru MP pro E3 v case 0:30 je podle me AK s klasickymi miridly vypada to v poradku.

        • cobr4in CoBain_SK napsal:

          Aha, jasnacka, tak to sa ti ospravedlnujem, zle som ta pochopil 🙂
          No s Red Orchestrou suhlasim, je to prilis daleko, ale stale realnejsie, nez keby je to cez cely monitor.
          Ta zbran, co je v MP trailery v case cca 0:30 je AKS-74U, a vyzera, ze kamera je uz v celkom realistickom uhle a vzdialenosti. No, uvidime 🙂
          Inak najvacsi problem v umiestnovani kamery pri miereni skrz mieridla vidim v tom, ze vyvojari davaju mieridla stale rovnako daleko od kamery, bez ohladu na to, kde ma zbran mieridla umiestnene. Pritom pozname len 2 typy mieridiel, a to su tie, ktore su umiestnene v strede tela zbrane (AK-74) a tie, ktore su tesne za pazbou (M16), a teda nemoze byt kamera rovnako daleko/blizko pri vsetkych zbraniach, ale musi to byt riesene individualne. Takisto pohlad skrz ACOG je vacsinou dobra kravina, napr. v BC2 dam prave tlacitko mysi a 4x sa mi priblizi cela kamera. Ja fakt nechapem, preco sa nemoze priblizit len obraz, ktory vidim cez sosovku a ostatne aby zostalo s priblizenim 1x (povodne), teda nepriblizene.

        • mijunior mijunior napsal:

          Souhlas, no uvidime co nam DICE naserviruje v BF3? Pro tuto chvili bych tema povazoval za uzavrene. Uz jsem to tady zaneradil svymi prispevky vic nez dost.

    • Lotrando napsal:

      Tak vzdálenost hodu granátu se dá naučit podle toho, jak budeš moc budeš mít zvedlý pohled. 🙂 V podstatě jako CoD. Hodně mě potěšila možnost běhat do strany.

  • Ghost_cz napsal:

    zase to bude s těma kitama tak na hovno ?? zase sniper sebere medic kit a bude mít defibrilátor ? nebo sebere jen zbraň ?

  • Fighter47 napsal:

    „jedna kulka, polo-automatická“ to je to samy ne ? A pls co znamenaj hybridni miridla ? jako eotech ACOG atd ?

    • GiGaB@yt napsal:

      jedna kulka je jedna kulka, ale polo-automatická je burst – 3 kulky na jeden výstřel…
      hybridní mířidlo je toto http://www.imagehosting.cz/images/hybridscop.jpg (obrázek je z CoD)

      Je to kombinace Red Dot Sight a ACOG (můžeš mezi nimi přepínat a použít i obě za ráz). V BF3 to nebude, protože by to kazilo vyváženost hry a celkovou gameplay, alespoň dle DICE.

      • cobr4in CoBain_SK napsal:

        prepac Gigous, ale musim ta opravit.
        Ak musis pred kazdym vystrelom zbran rucne natiahnut = opakovacka = napr. Kar98k
        Na jedno potiahnutie spuste jedna gulka (kohutik mozes drzat potiahnuty) = poloaumatika (semi auto) = napr. M1Garand, niektore samopaly, a vsetky utocne pusky po prepnuti do tohoto rezimu (M16, AK-47, vzor. 58)
        Na jedno potiahnutie spuste 3 gulky (niekedy 2) (kohutik mozes drzat potiahnuty) = davka (burst) = napr. M16, Abakan, niektore samopaly a pistole
        Na jedno potiahnutie spuste sypes dokym nepustis kohutik = automatika (full auto) = vacsina samopalov a vsetky utocne pusky po pretnuti do tohoto rezimu (AK-47, vzor 58)

    • mijunior mijunior napsal:

      Nejbeznejsi rezimy strelby jsou jedna rana, tri rany a plna automatika. Podle toho jaky rezim zvolis ti pri stiskuti spouste opusti zbran uvedeny pocet strel. Hybridni miridla si mohl videt v ukazce SP MW3 na Manhattanu. Pokud mas na zbrani kolimator bez priblizeni muzes si k nemu na listu umistit optiku. V pripade kontaktniho boje na malou vzdalenost vyuzijes jen Red Dot Sight a pri strlbe na vetsi vzdalenost si vypomuzes priblizenim pres tu optiku. Nejsi tak limitovan jednim ci druhym faktorem.

  • Dedomil napsal:

    Jedina vec ktora mi stale vrta hlavou je velitel cety (teamu). Isto budu situacie ze velitel bude nejaky sniper ba dokonca lamer co bude stale kempit unas na spawne a odtial to bude snipovat (stava sa to hlavne v BC2). Proste mi vadi to preco sa mam rodit len prinom ked napr. on nedavno zomrel a zabudne oznacit niekoho z teamu t.j. narodi sa na spawne a tym padom ked ja umrem hned ponom musim sa spawnut prinom na tom hlupom spawne, ale nasi 2aja spoluhraci dajme tomu budu v budove u enemy cakat na podporu odas ktorej sa ajtak nedockaju.

    • Ghost_cz napsal:

      jo, ale nevýhoda je, že když ti přiběhne velitel před xicht a těsně před tím, než ho killneš se na něm spawne jeho četa tak jsi v prdeli. to by měli ošetřit, že se na něm mužeš spawnout jen ve vozidle nebo na určitém místě

    • GiGaB@yt napsal:

      Bylo to v BF2 a fungovalo to dokonale. Nevím proč by to nemohlo fungovat i tady… když se narodíš na jednom a rodíte se všichni máš jistotou (malou ale je tam) že se nerozprchnete okamžitě jako blechy…

      Těžké vysvětlit někomu, kdo nehrál původní BF2 a nezakusil jaká krásná týmová taktika tam velmi často panovala.

      • Drakuba Drakuba napsal:

        …pokud jsi narazil na team lidí ochotných alespoň trochu spolupracovat

      • kuracino kuracino napsal:

        Keď v BF2 boli Squad Leaderi trochu rozmýšľajúci, tak to bol super zážitok. Myslím že tí, čo nadávajú to ešte nezažili, alebo nevedia pochopiť. Určite zmenia názor. 🙂

        ===============================

        Dúfam, že Squad Leader bude mať možnosť vykopávať ľudí zo squadu. V BF2 sa dali vykopávať hráči, ktorí nehrali teamovo. Ak ma niekedy vykopli, tak aspoň som sa zamyslel, že čo som urobil zle.

        A pravidelne výkop zo squadu, aby sa urobilo miesto pre kámošov/lepších hráčov… 😀

  • cNNk napsal:

    Spis me zajima jestli bude velitel od ostatnich nejak zvlastne oznacen, tudiz abych vedel koho prvniho zabit

  • Shaker napsal:

    Takze M4 jen u inzenyra… No tak to mam povolani jasny, vrtacky do zbroje!

    • Drakuba Drakuba napsal:

      já se hlavně těšim na G3 🙂

    • mijunior mijunior napsal:

      Ja budu povolani volit podle aktualni situace a mapy, pripadne po dohode se spoluhraci, pokud teda narazim na Cechy pripadne Slovaky. Jeste by se dalo domluvit s Rusaky ale s temi se paktovat nechci. Napr. na te mape Metro mi nejidealnejsi prijde zvolit assaulta s meducinou nebo supporta s munici, zkraje by se hodil i inzenyr, pro Recona je tam nejmene uplatneni.
      To ja jen doufam ze utocnou pusku G3 nebudou jako v MoH vydavat za vrcholny model sniperky, to bylo vice nez usmevne. Co se tyce zbrani vseobecne tak pocitam ze se vyhnu systemu bullpup, jinak nejsem moc vybiravy.
      Co se tyce Team leadera radeji s usudkem pockam na betu, az si to osaham. Jednoznacne jsem pro teamovou hru ale otloukanka nikomu delat nebudu. Radeji hraji rozvaznym zpusobem a umrti beru jako osobni prohru a ne vec nad kterou bych mel mavnout rukou.

      • Shaker napsal:

        Ja se bojim, aby z assaulta nezustalo jen jmeno… konkretne v metru, jak rikas plati M4 > M16, protoze M4 ma automat. Navic, kdyz inzenyrovi das dost naboju treba na ukor poctu raket, tak se z nej razem stane lepsi assault v pravym slova smyslu tzn s lepsi bojovou ucinnosti. Mimochodem taky mohli pridat 5. classu… Assault je evidentne proste starej dobrej medic z BF2 a support se zas tvari daleko vic jako assault z BF 1942 nez jakejkoliv jinej class.

        • Ghost_cz napsal:

          jj mohly dát třeba 5 – 6 classu

        • DoomCZE napsal:

          M16 je taky automat ne?

        • Shaker napsal:

          ne, ma single shot a burst (tzn 3 rany davkou na jedno zmacknuti spouste)

        • DoomCZE napsal:

          Třeba A3 je automat, ale A4 (která bude v BF3) je zase jenom burst a single. Asi se jim to rozbíjelo, tak to zrušili.

        • mijunior mijunior napsal:

          M4 vs M16 bych vubec neresil. Stejne nevime jaka modifika presne ve hre bude? Byla rec o M-16A4 pak A2? Bude jen M4 nebo verze A1,pokud budou obe nabizet triranne davky budu spokojeny. Kdyz ne budu pouzivat jednotlive rany. A ze by nekdo pocitil delsi hlaven M-16 se mi nechce verit.

        • DoomCZE napsal:

          V tom MP traileru byla M16A4 a M4A1.

        • Shaker napsal:

          no to sem rad, ze to neresis, ale v BC2 a P4F se M16 jevi jako burst weapon a nevim jak tobe, ale me se rozhodne na mensi vzdalenosti strili lip s automatem, takze ja to taky neresim, jen rikam svuj nazor a co mi subjektivne sedi vic.

        • mijunior mijunior napsal:

          Jsem rad ze si rad a tvuj nazor ti samozrejme neupiram. Byl to jen recnicky obrat. Ale dokud si nebudeme moci zbrane v bete vyzkouset muzeme jen polemizovat. Ja mam uplne nejradeji jednotlive rany ale nedelam si iluze ze by v BF3 jedna rana k zabiti stacila. Budeme radi jestli to pri zasahu do trupu zvladne sniperka raze .50 protoze presto ze headshot vzdy potesi nebyva pravidlem. Ve sve podstate by se meli M4 a M-16 ve stejnem rezimu strelby chovat podobne. Ale to se teprve uvidi co nam DICE nachysta?!

        • Shaker napsal:

          tak s tim naprosto souhlasim

  • Leech Leech napsal:

    Já sem teda nejvíc rád za ten běh do stran .. v BC2 sem se z toho málem zbláznil než sem se bez toho naučil hrát a pořád s tim mám problém 😀

Napsat komentář