Informace ohledně bojové techniky v Battlefieldu 1

Na oficiální stránce pro Battlefield 1 dnes došlo k uveřejnění nových informací o bojové technice v Battlefieldu 1. Jedná se konkrétně o rozhovor mezi Youtuberem pod přezdívkou ponylion_HD a vedoucímu designérem Patrickem O’Shaughnessym. Dále pak také zveřejnili, podobně jako u zbraní, článek obsahující osm zajímavých faktů o bojové technice. Přečíst si je můžete na oficiální stránce nebo v přepisu u nás na webu 🙂

Otázky a odpovědi ohledně bojové techniky

PonyLion_HD: Jak budou fungovat lafetované zbraně v letadlech?

Patrick O’Shaughnessy: Ve dvoumístných letounech má letecký pozorovatel k dispozici lafetovaný kulomet na otočném kruhu. Bombardéry také mají vlastního střelce, ale jeho pozice umožňuje jen střelbu v omezeném úhlu dozadu. Bombardéry budou mít ještě třetí střeliště vpředu s o něco těžší zbraní pro střelbu směrem vpřed.

PonyLion_HD: Jak se budou vzdušné souboje v Battlefieldu 1 lišit od předchozích her série?

Patrick O’Shaughnessy: Největší rozdíl spočívá v tom, že nejsou k dispozici naváděné rakety a protiopatření. Kromě toho používáme citlivější a detailnější model pro aerodynamiku, než jaký jsme měli k dispozici pro proudové stíhačky. Letadlo jako takové v tomto období představovalo novou technologii a překonat úspěšně gravitaci byla pro tehdejší stroje stále velká výzva. Abychom tento fyzikální rozměr zachytili ve hře, soustředili jsme se na vyvolání pocitu tíže a aerodynamického odporu. Jestliže bylo během vzdušných soubojů moderních stíhaček někdy nejdůležitější zmáčknout včas tlačítko, když se ozval zvukový signál, půjde u těchto strojů mnohem víc o rychlost, manévrování a přesnou střelbu na cíl.

PonyLion_HD: Budou tanky fungovat jako vícemístná vozidla, nebo může řidič zároveň obsluhovat i zbraňové systémy?

Patrick O’Shaughnessy: Bude se to lišit v závislosti na konkrétním typu tanku. Tanky prvních vyráběných typů měly dvě střelecké pozice po stranách vozidla. Je to rozdíl oproti tankům, jak je známe z ostatních Battlefieldů, ve kterých řidič ovládá jeden hlavní kanón. Zdálo se nám, že tanky prvních typů poskytují ideální příležitost k vytvoření obrněného vozidla, které bude podporovat týmovou hru, jak se nám to doposud v sérii nepodařilo.

PonyLion_HD: Budou letadla v Battlefieldu 1 efektivní v boji proti pozemním cílům?

Patrick O’Shaughnessy: V rámci tří základních tříd letounů, které budou k dispozici, bude výzbroj některých z nich rozhodně koncipovaná s ohledem na použití proti pozemní technice. Některé letouny budou vynikat ve vzdušných soubojích, jiné v potlačování pěchoty, jiné v eliminaci… jiných cílů. Piloti budou mít k dispozici celou škálu možností s ohledem na jejich osobní preference a strategické potřeby.

Osm zajímavých faktů o bojové technice

Velká rozmanitost vozidel na zemi, na moři i ve vzduchu
Pozemní bojiště Battlefieldu 1 nabídnou široký arzenál vozidel, od lehkých tanků přes tzv. bojové koráby, neboli landships, po motocykly. To samé platí o o moři, na kterém budete moct ovládat rychlé torpédové čluny i obrněné výsadkové lodě. A když se budete chtít podívat do oblak, můžete k tomu využít hned několika typů letecké techniky.

Letouny jsou mrštné a smrtící
V mrštných stíhacích letounech budete bojovat o nadvládu nad vzdušným prostorem, ve dvojmístných bitevních letounech prověříte týmového ducha a pomocí těžkých bombardérů nedáte šanci pozemním jednotkám. První světová válka byla svědkem zrodu vzdušných soubojů a Battlefield 1 si dává za cíl nabídnout ten nejlepší vzdušný boj, jaký jsme dosud v sérii mohli vidět.

Některé letouny jsou vícemístné
Co je lepší, než letět v patách nepřátelského letounu a sestřelit ho dobře mířeným zásahem? Když vás je na to víc. Některé z našich letounů budou mít místa pro střelce, tedy něco, po čem už dlouho volají fanoušci původníhoBattlefieldu 1942.

Masivní obrněné stroje
Na bojiště Battlefieldu 1 vyjedou jedna z největších vozidel série Battlefield. Některá jste v akci viděli už v traileru a my vám je již brzy ještě víc přiblížíme.

Destrukce vozidel hraje důležitější roli než dosud
Jakmile poškození vašeho letadla, tanku nebo lodě přesáhne určitou míru, všimnete si rozdílů nejen ve vzhledu, ale i v ovládání. Střelbou můžete například poškodit křídla letounu a změnit tak jeho aerodynamiku. Zničením střeleckých pozic tanku je vyřadíte z provozu až do chvíle, kdy je soupeř opraví.

Při výsadku si můžete zvolit typ tanku nebo letadla
Pamatujete, jak máte při výsadku v roli zvěda/průzkumníka možnost si zvolit typ odstřelovací pušky? Podobnou volbu typu vozidla vám teď hra nabídne, když se rozhodnete do boje nastoupit jako pilot nebo tankista. Na mapách a v režimech podporujících tato vozidla si budete moct vybrat konkrétní typ tanku nebo letounu podle situace.

Vozidla mají svoje třídy a výzbroj
Když se rozhodnete pro výsadek v roli tankisty nebo pilota, budete mít možnost vybrat si vozidlo a jeho výzbroj. Každé má jinou sestavu zbraní a další výbavy, někdy se liší i počtem a rozložením míst pro spolubojovníky. Vozidla může stále používat kterákoliv z bojových tříd, ale tankista a pilot hráčům umožní plně využít všech bojových možností vojenské techniky.

Mnoho vylepšení v oblasti fyzikálních efektů
Aerodynamika letadel působí realističtěji než v předchozích hrách, pocit tíže je téměř reálný a můžete dokonce vyzkoušet efekty ztrátu vztlaku. Tanky se na pásech lehce přešplhají přes většinu překážek a mohou projet mnoha budovami lehce jako nůž máslem.

Kromě toho se také můžete podívat na videa s herními záběry s bojovou technikou od DooM49 a ponylionHD:

Doom49 - bojová technika

ponylionHD - vzdušná technika

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , ,

5 komentářů

  • Vokurka napsal:

    „…nejsou k dispozici naváděné rakety a protiopatření…“ … víc mě nezajímá. Beru všema deseti 🙂

  • -CZE-Marine napsal:

    Lidi mám dotaz, EA nebo DICE říkalo, že to bude alternativní realita ?

    Já se na to celkem těšil, mám rád BF2, BF4 a doufal jsem, že i toto bude hratelné,
    ale díval jsem se na stream z E3 a celkem hrůza. :-/ Němci mají Francouzský FT-17 a Mark.5 a Briti tak samo. (Tak rychlé tanky taky nebyly).
    Doufal jsem, že když 1. světová, tak že budou hlavně opakovací pušky, ale já tam viděl nějakou semi (což je celkem pitomost) a všichni používali MP 18 včetně Anglie a to mě celkem mrzí, že už nedali nazpět jako v BF 2 zbraně odlišné pro každý národ.
    Pokud někdo používal opakovací pušku tak s optikou, dvojnožkou a i bodákem (to bylo moje největší WUT ???) to skoro nebylo.
    70 HP dolů z pušky je taky málo. Minimálně 95 HP ať je lidi používají (důvodem je i regenerace, viz. dole).
    Měli by tam přidat také běh podle váhy zbraní, ať každý nesprintí s kulometem + nepřesnost (pokud není upevněn). To by byla jinak velká pitomost.
    Dál bych měl výtku k regeneraci (ZAKÁZAT !!!), navýšení HP maximálně o 10 HP jeden obvaz a doslechl jsem se od kamaráda, že bude znovuoživení injekcí (LOL xD).
    Lidi, řekněte mi, že toto co jsem tu vyjmenoval je zlý sen a že tyto CHYBY tam nebudou. To by mě mrzelo.
    Chtěl jsem aspoň trochu autentičnost. Nemohu si to nějak vysvětlit.

    Vypadalo to tak pěkně, Lepší Damage model letadel, animace nastoupení do vozidel, sama ta 1. světová mě láká, ale toto je celkem moc.
    Budu rád pokud mi někdo vyvrátí nějaké věci nahoře, že něco z toho opraví. HLAVNĚ TY ZBRANĚ A VOZIDLA ODLIŠNÉ PRO KAŽDÝ NÁROD. (I kdyby hra neměla být na 100% vybalancovaná).
    PS: Ti amíci co to hráli vypadali šťastně, ale pro mě, který slyšel o 1. světové v dějepisu….

    • GiGaB@yt napsal:

      Ahoj, bohužel tomu tak již nebude. Vše co jsi viděl bude (plus mínus detaily) i v plné finální verzi hry. DICE říkalo, že půjde o „modifikovanou“ první světovou aby to byla zábava hrát. A bohužel dnešní mládež (alespoň většina) hraje na konzolích a čeká prostě něco jiného, než bylo v době BF2, kdy každý národ měl své vlastní unikátní zbraně a tečka. Takže to co jsi tu vypsal není něco co by bylo jen protože hra je v alpha verzi, tohle bude bohužel i ve finální verzi. Také mě to mrzí, ale hra vypadá dobře a „musíme“ si zvyknout. Nemyslím si, že bychom měli šanci to změnit, když se hra dělá prostě casual pro co nejširší spektrum hráčů a pro co největší zisk. I přesto vypadá dobře 🙂

    • Sniper_of_Chess napsal:

      Beru, že pro někoho může být autenticita dost důležitá, ALE nemůžeš mít hru autentickou na úkor vybalancování.. To je nesmysl.. Se připojíš a řekneš si “ Jé, zas hraju za němce, to zas prohrajem“.. takhle to být prostě nemá..

  • Stahl_Sniper napsal:

    Ja teda osobne nevidim problem v tom ze briti behali s nemeckou puskou no a co? Aj pocas 2sv nemci behali s pps v stalingrade a co teraz, DICE jasne povedal, ze to bude MODIFIKOVANA VERZIA WW1 a hotovo. Viac ma mrzi, ze zakldana hra nebude obsahovat francuzko, rakusko uhorsko a samozrejme rusko, kdezto oni boli ,,hlavnimi aktermi,, v 1sv neskor sa zapojila amerika a velka britania prave oni by mali prist pozdejsie v DLC!!! Ale co uz je to hra a svet sa nezruti 😀 napriek tomu sa tesim na hru ako taku.

Napsat komentář