20
Srp

Informace z Q&A na Gamescomu

battlefield-1-nejlevneji-banner

Dnes dopoledne proběhlo tzv. Q&A, kdy DICE (konkrétně zh1nt0) odpovídají na otázky od komunity. Naši kolegové z BF-Games.net měli šanci se zúčastnit a tak nám přinášejí informace, které se z tohoto zasedání dozvěděli.

Vcelku zajímavá informace je, že vývojáři z DICE úzce spolupracují komunitou lidí, která stojí za proticheatovacími službami jako je například GGC a řeší například PB screenshoty. V BFBC2 byla totiž chyba, kdy většina screenů byla prostě kompletně černá.

Dále se ptali i na nástroje RCON (pro správu serverů) a dostalo se jim odpovědi, že brzy o tom bude příspěvek na Battlefield Blogu od programátora v DICE, Mikaela Kalmse.

Rozhodně by Vám neměl ujít předposlední pod ze souhrnu novinek. Podle toho se zdá, že v BF3 je stále šance na více než jednoho vojáka, pro jednu originální kopii hry.

Zde je souhrn novinek v bodech:

  • Punkbuster bude podporovat PB Screenshots
  • Úzká spolupráce s Even Balance
  • Pokud jste zahlédli menu čet v BF3 na GC, tak to není jeho finální podoba
  • Team Deathmatch bude dostupný pro všech 9 map, které přijdou s BF3 v den vydání
  • Maximální počet hráčů v TDM je 12 na 12
  • V TDM – stejné třídy a výbava pro vojáka jako v kterémkoliv jiném módu
  • Funkční ingame menu s tabulkou výsledku, menu čet, možností sebevraždy, nastavení atd.
  • Mapy pro 24 lidí na konzolích jsou zmenšeny
  • Mapy se nebudou dynamicky měnit podle počtu hráčů
  • Žádné veřejné soubory pro spuštění serveru, důvodem je proticheatovací strategie DICE
  • Ingame zprávy, pro kamarády v seznamku přátel
  • Prozatím žádné nové info ohledně Battlerecorderu
  • Ve finální hře bude po skončení kola vidět i konečný zůstatek ticketů
  • Autobalanc podobný tomu v BC2
  • Zatím není finální stanovisko ohledně Originu a počtu vojáků
  • Splitscreen na konzolích není možný z důvodu jejich výkonnostních limitů
Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

23 komentářů

  • Spiker napsal:

    autobalanc stejný jako v BC2 ?????????????????? tak to se máme na co těšit,protože tam autobalanc nebyl žádný! pakliže si ho nenainstaloval admin servru do vzdálene Rcon podpory ve formě pluginu tak balanc utřel nosánek….

  • Sniper_of_Chess napsal:

    Už v tom mám bordel.. Co já vím, tak Battlelog bude sloužit jako menu (odkud se budu připojovat na MP) tak k čemu je origin? To se na battlelog budu připojovat skrze origin? Nebo na battlelog budu muset mít zvlášť acc?..

    • GiGaB@yt napsal:

      Origin – spouštění hry (aplikace co nastartuje BF3 MP/COOP), pravděpodobně umožňující i ingame chat (jako má Xfire nebo Steam)
      Battlelog – menu pro BF3 (výběr serverů, statistiky, seznam kamarádů)
      Ingame menu BF3 – nabídka pro úpravu zbraní, výběr povolání, nastavení grafiky/zvuk, apod…

      • Ultimate7th napsal:

        nechapu proc to neudelali normalne blbci 😀

        • Overlord napsal:

          To asi málokdo, to je holt EA 🙁 a budou s tím velké problémy už se na to těším..

        • Glooby5 napsal:

          Sakra proč neustále kritizujete něco co jste nezkusili! Já tu možnost také bohužel neměl. Ale pomlouvat něco s čím nemáte zkušenosti mi přijde velice trapné, připomíná mi to jak všichni pomlouvají Visty a většina z nich je neměla.

        • Drakuba Drakuba napsal:

          my to nepomlouváme, jenom nadáváme na to jak to mají idiotsky vymyšlený, jelikož budeš muset mít zapnuto plno věcí navíc,které budou zatěžovat sistém, aby jsi hru vůbec zapnul (proto tak nesnáším steam)

          podle mě Battleblog vůbec neměli tahat do hry. Měli to udělat tak, že si do vyhledávače napíšeš battleblog.com a tam se ti zjeví statistiky a ostatní věci které nám slibují, a koho by to nezajímalo tak by tam vůbec nechodil a jenom by hrál, a když by se někdo chtěl předvádět a soutěžit s jánevímkým, tak by tam mohl lézt jak by se mu zachtělo a cpát svoje statistiky třeba na podpisy for a mohl by si je vytisknout a nalepit na ledničku.

          Proto na to nadáváme, my chceme normální menu, jako to je u všech battlefieldů!

        • Ultimate7th napsal:

          ale ne at tam je battlelog ale tak jak to je u konzoli , ze je ten battlelog integrovanej do hry, jako do menu, ale co jebu to ja budu hrat na PS3 😀

        • Glooby5 napsal:

          To že mi poběží na pozadí Origin je mi absolutně jedno. Bere si to 72 MB RAM a to mě při mých 4 GB nijak netrápí a to, že sem tam to využije procesor na 1% jde také mimo mě.

          Pokud bude BF 3 startovat opravdu rychle, tak by to nemuselo být špatné. Jestli do Originu integrují Battlelog nebo internetový prohlížeč, který je možno pustit ve hře už teď, tak to bude naprosto ideální.
          Nevadila by mi ani situace, že by Battlelog integrován nebyl. Originu nastavím aby se pouštěl minimalizovaný při startu a prakticky ho ani neotevřu, jelikož internetový prohlížeč mám puštěný téměř pořád, tak si přidám záložku Battlelog a rovnou z Gmailu přejdu do hry ;)Nebudu muset přeskakovat ukázky, přihlašovat se a čekat takovou dobu na nenáviděnou hlášku „updating your stats“.
          Z počátku jsem byl informací o nutnosti Originu celkem zaskočen, ale když se nad tím zamyslím jak píšu výše, tak se mi to začíná líbit.
          Jinak napsat slovo „sIstém“ je i na mě moc a to mám s češtinou celkem problémy

        • mijunior mijunior napsal:

          SP bez Originu, takze pohoda. To mi prislo jako nejvetsi hovadina. Co se tyce MP pokud a opakuji pokud bude Origin a Battlelog radne fungovat tak s nimi nemam problem.

        • klody napsal:

          Co já si myslím, proč to tak udělali:
          – Možnost lepší integrace statistik
          – Snad neomezený / nebo hodně vysoký limit přátel
          – Oddělení celého menu ze hry pro lepší a rychlejší vývoj tohoto front endu – Může existovat samostatný tým, který tvoří Battlelog a nemusí se čekat na testování a kompilaci celé hry. Tím se umožní změny po vydání hry (Snad dodělají možnost tvorby klanů, turnajů, zápasů atd.)
          Pokud bude hra startovat dostatečně rychle a nebude Battlelog svými skripty výrazně snižovat zdroje PC, tak to bude asi nakonec spíš ku prospěchu.

        • GiGaB@yt napsal:

          Dalo by se říci – takto je to plánováno 😉

  • Overlord napsal:

    Glooby5: Jen se těš nevíš na co se těšíš. Už se nemůžu dočkat jak to bude furt přetížený a nebude to fungovat.

  • lortwarCECH napsal:

    Ja s nicim z toho nemam problem pokud nebudou problemi at to tak je moji ramce par mb neublizi mam 4gb.akorat na steamu me stve ze hraju hru a na stemu a nekdy se ukaze nova udalost a to je docela neprijemny kdyz nikoho mate na musce a spadne to na plochu.

  • Nonak248 napsal:

    proč na konzolích budou menší mapy??? a budou tam i stejně velké jak na pc a stíhačky???

  • aeroson napsal:

    jako jedine proc by me to sralo je ze mi origin a battlelog sezerou hodne velke procento vykonu pc a v takovem pripade uz by me to vlastne ani nemuselo srat protoze s takovym kompem bych bfko stejne nerozjel, takze by me zajimalo co tady delaj ti lidi ktere sere ze jim to moc spomaluje comp, paradox =/

  • cNNk napsal:

    Navic origin by mel mit normalne v sobe browser, stejne jako steam, takze si ho nactes v pohode i pri spusteny hre. Doufam, ze pujde timhle zpusobem prelizt ze serveru na server i bez toho, abych vypinal hru.

  • d1acoN napsal:

    Cerne PB screeny zpusobuje AA (Anti-aliasingove vyhlazovani) tzn. cim vetsi mas AA, tim vetsi pravdepodobnost, ze screen bude kompletne cerny.

    btw. GGC ma dost caste chyby v podobe banovani poctivych lidi..

Napsat komentář