Jak dynamické počasí změní bojiště v Battlefieldu 1?!

To, že Battlefield 1 bude obsahovat dynamické změny počasí už víme. Nyní se o této novince dozvídáme další informace. V článku níže nám vývojář Rickard Antroia přiblíží tyto dynamické změny. 🙂

Všechny mapy v Battlefieldu 1 obsahují prvek dynamického počasí v rámci komplexního realistického ekosystému.

Díky technologiím jako infračervené kamery a GPS nehraje počasí v moderní válce zase tak zásadní roli. V dobách první světové války tomu ale tak nebylo a na počasí a místních podmínkách mnohdy závisel výsledek celých bitev. Abychom tento pocit zachovali a zajistili, že žádná bitva v Battlefieldu 1 nebude stejná, vytvořili jsme systém dynamického počasí, které každé hře dodá na jedinečnosti.

battlefield1_weather_1

Všem mapám v režimech pro více hráčů v Battlefieldu 1 vládne dynamické počasí, které je součástí komplexního záměru vytvořit ve hře realistický ekosystém. Na rozdíl od fyzického prostředí, které podléhá destrukci, představuje počasí vnější faktor mimo kontrolu hráčů. Změny mohou být jen nepatrné (když slunce třeba vykoukne zpoza mraků a promění zataženou oblohu ve slunečnou), ale ty větší vás rovnou přinutí změnit způsob hry.

Hustá mlha například omezí viditelnost. Ztíží práci odstřelovačům číhajícím v dálce a změní vzdálenost, na kterou zaznamenáte pohyb nepřítele. Původně otevřená mapa se objevením těžké mlhy může na krátký čas proměnit v bojiště, kde převládne kontaktní boj na krátkou vzdálenost. Vojáci nasadí bajonety, vytáhnou brokovnice a připraví se blízká setkání mezi čtyřma očima, až do doby, než se mlha zase zvedne.

battlefield1_weather_2

Déšť nemusí nutně omezit vzdálenost, na kterou vidíte, ale může narušit vizuální vnímání prostoru. Když se soustředíte na hledání potenciálního nebezpečí, pátráte většinou po pohybu, ale hustý déšť vám to výrazně ztíží. Změny viditelnosti pocítíte také v pilotní kabině. Obzvlášť opatrně si budete muset počínat při průlety blízko kolem hor nebo těsně nad zemí.

Extrémní počasí, do kterého spadá třeba písečná bouře, která může vypuknout na mapách jako Sinajská poušť, má dopad nejen na viditelnost. Nejvíc ji pocítí piloti a bouře velké většině letounů znemožní létání. To ale neznamená, že se s ní nebudete moct poprat – zkušení a dovední hráči s dobrou orientací na mapě klidně vzlétnou a nízkou viditelnost využijí jako taktickou výhodu.

Počasí má vliv na veškeré dění ve hře. Na zbraních se objeví kapky deště, ptáci zmizí s prvním poryvem silnějšího větru a za písečné bouře se zvuk nese jinak. Počasí je jedním z faktorů, které nám mají dopomoci k tomu, aby se hráč mohl plně ponořit do herní reality, a to vizuálně i tematicky. Na západní frontě se častěji objevuje silný déšť, mlha v zákopech je hustší a pocitově víc padá k zemi. Na italské frontě vysoko mezi vrcholky Alp se mlha drží nízko v údolích, ale můžete se jí zbavit tak, že vystoupáte výš. Mlhu pak dokonce uvidíte hluboko pod sebou.

Dynamické počasí dodává jednotlivým hrám osobitý charakter a dává vzniknout nezapomenutelným momentům, které získávají na jedinečnosti a ve vás vyvolají dojem skutečně osobního prožitku. I když za sebou budete mít nepočítaně her, kdykoliv můžete narazit na kombinaci počasí, místního prostředí a herní situace, jakou jste doposud nezažili a která vašemu hernímu zážitku propůjčí zcela novou dimenzi.

Něco z toho, o čem jste tu mluvili, uvidíte už v naší veřejné betaverzi, kterou spouštíme 31. srpna, a dynamické počasí v celé jeho nádheře pak zažijete naplno, až Battlefield 1 vyjde 21. října/októbra – nebo 18. října/októbra, pokud máte předobjednánu edici Early Enlister Deluxe.

Převzato zo stránky: battlefield.com

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

Jeden komentář

Napsat komentář