Jaké Field Upgrades mají jednotlivé herní třídy?

LevelCap před časem vytvořil video, ve kterém rozebírá Field Upgrades pro jednotlivé herní třídy. Pokud nevíte co to Field Upgrades vůbec jsou, podívejte se na námi přeložený blog, kde jsou všechny vysvětleny. Případně pak ještě na kratší blog, kde je detailnější popis 3 vybraných položek z Field Upgrades. Díky tomuto článku si tak budete moci předem říci, které Field Upgrades budou právě pro Vás 🙂

Každá herní třída má k dispozici 5 různých Field Upgrades. Tři jsou základní a dvě specifické pro danou třídu. Jako první se podívejme na ony, které jsou dostupné pro všechny herní třídy společně:

  • Obrana (Defensive) obsahuje:
    • Level 1: VESTA – sníží poškození učiněné při zásahu do hrudníku o 10%
    • Level 2: KRYTÍ – sníží množství příchozího potlačení o 50%
    • Level 3: FLAK – sníží zranění způsobené výbuchy o 15%
    • Level 4: RYCHLEJŠÍ REGENERACE – Snižuje čas potřebný k zahájení regenerace o 20%
  • Útok (Offensive) obsahuje:
    • Level 1: SPRINT – zvýší maximální rychlost sprintu o 10%
    • Level 2: MUNICE – zvýší zásobu nábojů o 50%
    • Level 3: GRANÁTY – zvýší zásobu granátů o 1 kus
    • Level 4: SNÍŽENÝ PÁD – zvyšuje výšku, ze které lze skočit bez zranění
  • Stín (Shadow) obsahuje:
    • Level 1: RYCHLEJŠÍ ODZNAČENÍ – snižuje čas, po který jste označeni o 2 vteřiny
    • Level 2: SPRINT – zvýší maximální rychlost sprintu o 10%
    • Level 3: SNÍŽENÝ PÁD – zvyšuje výšku, ze které lze skočit bez zranění
    • Level 4: STEALTH – hráč nebude zachycen detektory pohybu, kromě sprintu

Tak a teď se podívejme na první dvojici unikátních Field Upgrades, které patří herní třídě Útočník:

  • Bojový lékař (Combat Medic) obsahuje:
    • Level 1: LEPŠÍ LÉKÁRNY – zvyšuje maximální počet položených lékárniček (malých/velkých) o 1 kus
    • Level 2: SPRINT – zvýší maximální rychlost sprintu o 10%
    • Level 3: LEPŠÍ DEBRILÁTOR – zvyšuje rychlost nabíjení defibrilátoru o 100%
    • Level 4: ZDRAVOTNÍCI – obsazená vozidla budou pomalu doplňovat zdraví okolním vojákům
  • Granátník (Grenadier) obsahuje:
    • Level 1: GRANÁTY – zvýší zásobu granátů o 1 kus
    • Level 2: SPRINT – zvýší maximální rychlost sprintu o 10%
    • Level 3: 40mm GRANÁTY – zvyšuje zásobu 40mm granátů o 3 kusy
    • Level 4: FLAK – sníží zranění způsobené výbuchy o 15%

Nyní se podívejme na Field Upgrades pro třídu Ženista:

  • Anti-Tank obsahuje:
    • Level 1: MINY – zvýší zásobu protitankových min a pěchotních min (M2 SLAM) na 6 kusů
    • Level 2: RAKETY – zvýší zásobu protitankových i protileteckých raket na 7 kusů
    • Level 3: VÍCE POLOŽENÝCH VÝBUŠNIN – zvyšuje maximum položených výbušnin na 6 kusů
    • Level 4: FLAK – sníží zranění způsobené výbuchy o 15%
  • Mechanik (Mechanic) obsahuje:
    • Level 1: RYCHLEJŠÍ OPRAVA – zvyšuje rychlost oprav a sabotáží o 35%
    • Level 2: FLAK – sníží zranění způsobené výbuchy o 15%
    • Level 3: KRYTÍ – sníží množství příchozího potlačení o 50%
    • Level 4: OPRAVÁŘI – obsazená vozidla budou pomalu opravovat okolní vozidla

Dále tu máme ty pro třídu Podpora:

  • Nepřímá palba (Indirect Fire) obsahuje:
    • Level 1: LEPŠÍ BEDNY S MUNICÍ – zvyšuje maximální počet položených beden s municí o 1 kus
    • Level 2: MUNICE – zvýší zásobu nábojů o 50%
    • Level 3: LEPŠÍ NEPŘÍMÁ PALBA – zvyšuje zásobu munice pro M224 a XM25
    • Level 4: PODPŮRNÁ JEDNOTKA – obsazená vozidla budou pomalu doplňovat munici okolním vojákům
  • Obrana perimetru (Perimeter Defense) obsahuje:
    • Level 1: MUNICE – zvýší zásobu nábojů o 50%
    • Level 2: POTLAČENÍ – zvýší efekt vaší potlačovací palby o 50%
    • Level 3: CLAYMORY – zvyšuje zásobu Claymore na 3 kusy
    • Level 4: LEPŠÍ MP-APS – zvýšený čas jak dlouho dokáže MP-APS odkloňovat příchozí střely

A jako poslední nás čekají Field Upgrades pro herní třídu Průzkumník:

  • Speciální jednotky (Spec Ops) obsahuje:
    • Level 1: STEALTH – hráč nebude zachycen detektory pohybu, kromě sprintu
    • Level 2: C4 VÝBUŠNINY – zvýší zásobu výbušnin C4 na 6 kusů
    • Level 3: DETEKTORY POHYBU – zvyšuje zásobu detektorů pohybu na 5 kusů, zvyšuje dosah T-UGS a MAV o 40%
    • Level 4: RYCHLEJŠÍ ODZNAČENÍ – snižuje čas, po který jste označeni o 2 vteřiny
  • Odstřelovač (Sniper) obsahuje:
    • Level 1: ZADRŽENÍ DECHU – zvýší čas, po který můžete držet zaměřovač v klidu o 100%
    • Level 2: KRYTÍ – sníží množství příchozího potlačení o 50%
    • Level 3: RYCHLEJŠÍ ODZNAČENÍ – snižuje čas, po který jste označeni o 2 vteřiny
    • Level 4: VYLEPŠENÉ OZNAČOVÁNÍ – zvyšuje čas po který jsou cíle označené o 45%

Tak co myslíte? Líbí se Vám některé už teď?

Pokud se chcete podívat na ikonky pro jednotlivé položky a nebo si poslechnout názor LevelCapa na jednotlivé Field Upgrades, mrkněte na toto video:

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

41 komentářů

  • mijunior mijunior napsal:

    Kdyz to tak procitam, tak co se tyce nejruznejsich serepeticek tak i CoD je proti tomu chudy pribuzny. Nenadal bych se ze mi tohle nekdy prijde na mysl, bohuzel se tak stalo.

  • Dedomil napsal:

    Sniper vs. Perimeter Defense lvl2 – potlacovacia palba 0%. Jeden zvysuje o 50% a druhy znizuje.

    „Level 3: LEPŠÍ DEBRILÁTOR – zvyšuje rychlost nabíjení defibrilátoru o 100%“ – to tipujem ze defibrilator bude ako v BF3 ak dosiahne lvl3. Len dufam, ze sa snim bude dat stale zabijat.

    „Level 4: OPRAVÁŘI – obsazená vozidla budou pomalu opravovat okolní vozidla“ – toto je blbost. Liecenie a dobijanie OK ale opravovat takto to sa mi zda pritiahnute za vlasy.

  • mramu napsal:

    Jak to bude fungovat na HC serverech?
    Třeba tohle „Level 4: RYCHLEJŠÍ REGENERACE – Snižuje čas potřebný k zahájení regenerace o 20%“?

  • Crematory napsal:

    toto je vsetko pekne a dobre uz len aby pridali nejaku automatiku aby v jednom sqade kde bude 5 hracov a stoho 4 bude mat napr granat alebo ammo tak to uz nie proste ked v jednom sqade bude viac nez jeden tych fieldov tak sa hrac nepripoji kim si nezmeni (moj nazor je ze tieto doplnky su neferove voci ostatnym hracom)

  • P0gO napsal:

    Level 1: VESTA – sníží poškození učiněné při zásahu do hrudníku o 10%
    ….co to DICE zas vymýšlí za pí* * * * * y!! To budou všichni chodící joggernauti! Už takhle jsou zbraně v bf šíleně zeslabené!!!!!

    • Vondrs napsal:

      Si to spočítej… až tak velký vliv to mít nebude… místo damage 25 dáš 22,5… (25 x 3 = 75 vs. 22.5 x 3 = 67,5 což znamená že v HC to neovlivní na blízko počet kulek ke killu)

    • Vondrs napsal:

      A ještě k těm „zeslabeným“ zbraním – představ si že by každá zbraň zabíjela na jednu ránu = hráli bychom Camperfield nikoliv Battlefield… navíc je v BF spousta jinejch featur který nemaj nic společnýho s realitou takže větší damage tomu na realitě moc nepřídá…

      Dovolím si citovat jeden starší příspěvek ještě z dob Bad Company 2:

      spirit napsal:
      11.8.2011 v 00:50

      Realita ohledně HC, tim myslim predevsim zvysenej damage zbrani/snizeny zdravi:
      cim rychleji te muze nepritel sundat, tim vic si podelanej z toho, aby se tak nestalo, a proto se plouzis, kempis, schovavas se. Jakmile to totiz chytis, tak ses instantne mrtvej a nemas sanci jakkoliv reagovat na nastalou situaci. Opet variabilita jak remen. Kdo koho driv vidi vyhrava. Pokud to teda neni uplnej no aim loupak.

      Nemluve o dalsich vecech jako recoil v HC, kterej tu vlastne ani nema smysl, kdyz lze fragnout na prvni 1-2 rany.

      Cela hra se timhle masivne zpomaluje a moje zkusenost je takova, ze prave lamicky, ktery neumej strilet, chodej hrat HC. Kdyz totiz vysolej 10 naboju smerem k nepriteli, tak staci, aby jeden hitnul a tradaaa je tu jeden kill pro pana kempykempera v krovi na kopci.

      • P0gO napsal:

        Nesouhlasím, zbraně v Bad company 2 byly silné tak akorát a já osobně jsem byl s BFBC2 výc spokojen než s BF

        • Vondrs napsal:

          Zbraně v Bad Company 2 byly slabší než v BF3.

        • Duch Vanoc napsal:

          Byly, ale o hodně přesnější + nebyl zde trapný random bullet deviation při supressu, takže ve skutečnosti člověk potřeboval méně nábojů 🙂

        • Dzardajs Dzardajs napsal:

          Mrkněte od 0:50 🙂 Tam byl taky netcode nahovno jenom to tak lidi neřešili jako u BF3 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=H9V3sRXwXJU

        • Vondrs napsal:

          No nevím jak ty a ostatní ale já rozhodně v BF3 nepotřebuji tolik kulek ke killu jako jsem potřeboval v BC2… když jsem supressnutej tak prostě nestřílim no to nemá cenu 😀

          když si porovnáš 2 nejpoužívanější zbraně (MG36 vs. M16A3) http://i211.photobucket.com/albums/bb139/winterkiss42/LMG-1.jpg tak M16A3 má max damage 25 a min 18,4

        • mijunior mijunior napsal:

          Ja bych ty zbrane vubec neresil, veskerou autenticitu DICE splachlo do hajzlu a tohle je jen kapka v mori. Perk sem, perk tam vsude kam se podivam. Jeste ze ma BF tu peknou grafiku a bojovou techniku jinak bys nepoznal zda sis pustil BF nebo CoD. Doposud sem resil jak mi pobezi beta ale ted uz je to uplne jedno. Jeden za osmnact a druhy bez dvou za dvacet. „Bojiste“ v teto konstelaci me vubec nelaka.
          To si radeji jeste pul roku pockam nez bude Arma 3 v „pouzitelnem“ stavu.

      • Gary Gordon Gary Gordon napsal:

        „a proto se plouzis, kempis, schovavas se“ Asi hraju jinou hru, protože ti hráči hrajou stejně jak na normal serveru.

        A jinak k HC módu, hraju jen proto, že tam není 3D Spoting a automatické opravování vozidel. U automatického opravování vozidel mě štve to, že když letím ve stíhačce a udělám nálet na tank nebo vrtulník, tak mu uberu řekněme 20-40% „zdraví“ a než se stihnu otočit, tak se mu opravuje vozidlo a takhle pořád do kola.
        Pak třeba když nemáte tlumič a vystřelíte, tak jste na mapce vidět a nepřátelé o vás ví, proto se snažim vyhledat HC servery bez minimapy.
        Koho v DICE napadlo tam přidat tyhle věci ?! Kdyby byl stejný normal mód jako v BF2, neměl bych problém ho hrát.

        • Vondrs napsal:

          No tak rozhodně je HC víc statický a ukempený než normál… 3D spotting do tý hry nikdy neměli dát a autoheal/repair je takovej zvláštní no… co ale vím tak dobrý pilot sejme tank na 1 nálet nebo 1. náletem ubere 80-90%…
          A spotování na minimapě bylo už v BF2.

        • conker napsal:

          mne na oboch normal aj hc serveroch vadia nejake veci a najviac by som preferoval custom servery ktore su nieco medzi nimi…akurat ze ich je strasne malo tak vacsinou musim hrat jedno alebo druhe.Na normal serveroch mi vadi hlavnie 3d spoting a auto hp rege.Auto hp rege v podstate straca vyznam medicov a engineerov a tiez mi hlavne vadi ked niekomu uberem hp na 20% on sa niekde schova za suter a vybehne potom s plnymi hp…Na hc serveroch mi zase vadia team killeri, chyba mi tam hud (hlavne vo vozidlach mi chyba hud na hp lebo potom neviem kedy mam vyskocit) a 3p pohlad vo vozidlach.Najlepsie to bolo spravene proste v bf2ke.Bol tam hud aj 3p pohlad vo vozidlach ale ziadne auto hp rege ani 3d spoting akurat spot na minimape co bolo akurat idealne podla mna.Take typy serverov mi chybaju

        • Crematory napsal:

          uplne stebou suhlasim aj ja som hral iba hc od bc2 a bf3 ale potom ma uz v bf3 nasrali debilkovia typu teamkill a proste nieje to riesene vyhodia ich zo serveru a to je vsetko v bc2 vam stiahlo 10 bodov tak ste si to viac rozmysleli co robite bf3 tomu tak nieje a preto som uz prestal hrat hc, zobral som tank debil sa nasral a s c4 ma zabil, alebo proste medik len tak do mna strielal a polozil podomna lekarnicku aby mu isli body, za snipera nicili mi beacon akoze som povedal jebem vam tak uz hram iba sc a tam mi mozu skocit na ud vsetci hram si svoje a tecka

    • Trewq napsal:

      V BC2 tohle bylo taky a nikdo s tim problém neměl, v podstatě je to jen ochrana proti oneshotům od sniperů.

    • Crematory napsal:

      treba davat headshoty a vesta bude na prd xaxaxax

  • PeacefulSVK napsal:

    Už som sa Bál Giga že nám to nespracuješ diky 🙂 predsa je to len lepšie takto ako len z videa :)))))

Napsat komentář