23
Bře

Co je na Frostbitu 2 tak zvláštního?

battlefield-1-nejlevneji-banner

Na začátku tohoto měsíce, kdy proběhlo GDC, se Patrick Bach rozpovídal o některých pilířích na kterých staví engine Frostbite 2. A server CVG to má hezky po kupě a připomíná co dělá Frostbite tak zvláštním.

Patrick se nejdříve se rozpovídal o systému animací, které využívají technologie v rámci EA, vyvinuté od EA Tech. Tato technologie se jmenuje ANT a využívána je například v herní série FIFA. Tato technologie tak posunuje FPS hry více kupředu a to je to, co Battlefield 3 potřebuje.

Dále řekl něco málo o destrukci, která už je dnes nedílnou součástí této série. DICE bude používat destrukci nejenom na makro-úrovni, kdy budete strhávat k zemi celé budovy, ale i mikro-destrukce, kdy je možné zničit jen malé kousky vašeho krytí.

Poté přišla část na rozlohu co se týče map, jenž jsou taktéž nedílnou součástí pro sérii Battlefield. A v Battlefieldu 3, se tato rozloha  posune ještě o krok dál. Větší rozlehlé krajiny, větší města a hlavně pocítíme ten rozdíl, když přejdeme z otevřeného městského prostředí do nějaké místnosti.

Také nesměl opominout renderovací technologie, jenž je pro tohle  všechno hlavním obalem dodávající tomu tu krásu. Protože pokud se chcete posunout zase o kus blíže realitě, potřebujete k tomu nějaký renderovací engine, který to dokáže. A tento má vše co byste si mohli přát, včetně dynamické radiosity, částicového osvětlení a spoustu dalšího.

A nakonec přišlo na ozvučení. Na to je DICE právem hrdé, protože vyhráli spoustu ocenění. A v Battlefieldu 3 ho posouvají ještě o krok dál, a já osobně se moc těším jak to bude znít.

Ve finále ještě připomíná, že Frostbite 2 je jen technologie a není to nic co bychom si mohli zahrát. A že slouží jen ke tvorbě Battlefieldu 3, který jak doufá, si všichni užijeme.

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

7 komentářů

Napsat komentář