4
Dub

Kampaň v Battlefieldu 3 bude naskriptovaná podobně jako CoD

battlefield-1-nejlevneji-banner

V nadcházejícím čísle magazínu EDGE, které vyjde pro předplatitele už 12.4. 2011, se objeví i rozhovor s Patrickem Bachem z DICE. Část tohoto rozhovoru máme možnost si přečíst už nyní přímo na webu tohoto magazínu a tak se na to pojďme podívat.

Patrick tomuto magazínu prozradil, že kampaň v Battlefieldu 3 bude více naskriptovaná, a to podobně jako je to v CoD, než otevřená jako to bylo v v předchozích dílech (BFBC1 a BFBC2).

„Nevidím jako hlavní cíl, aby všechny hry měly otevřené prostředí. Několik takových her jsme před nějakou dobou vytvořily a byly opravdu dobré, ale nevidím to jako jediný možný způsob tvorby her, protože potom bychom nemohli tvořit herní kamapaně vůbec.“

„V některých případech tomu tak není, ale většinou jsou hry s otevřeným prostředím těžké, nudné, špatně se do nich vžívá a nejsou moc populární“.

Jak snad všichni víme, Battlefield 3 bude poháněn enginem Frostbite 2, který nám nabídne úžasnější destrukci prostředí než tomu bylo doposud. Díky tomu se tak vývojáři potýkají s dalším problémem během vývoje a to je inteligence postav.

„Protože máme zničitelné prostředí, které se může neustále měnit, tak to pro nás vytváří obrovskou výzvu co se AI (umělá inteligence počítačem řízených postav) týče. Je to velká výzva kódovat AI, když je potřeba, aby si dokázaly postavy najít nové krytí. Některé krytí už mohlo třeba zmizet, takže je potřeba aby se přesouvali a reagovali správně na nově vzniklou situaci.“

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

15 komentářů

Napsat komentář