Komunitní mapa: Update #4 – Mapa je tu!

Komunitní mapa je tady s dalším updatem. V této aktualizací, nicméně si už budeme moci konečně vyzkoušet mapu i když pouze v alpha verzí. Více informací již nižší (pod videem) v přeloženém článku.

Pokud nemáte CTE a zajímavá Vás aktuální stav, tak doporučuji si prohlédnout video níže. 😉

Projekt komunitní mapa právě dosáhl konec fáze konceptu! Chtěli bychom poděkovat všem, kteří se zúčastnili a věnovali čas tomuto projektu.

Posouváme se do fáze výroby, kdy budeme mapu pravidelně aktualizovat na základě Vaší zpětné vazby a testování v CTE (Community Test Enviroment). Tento proces se obvykle děje pomocí interního testování a teď jste Vy součástí tohoto procesu!

11

Cesta komunitní mapy je na konci fáze konceptu a začíná fáze výroby.

Náš koncept

S Vaší pomocí se nám podařilo vybrat vítězný koncept. Jasným vítězem předešlé ankety byl  koncept C  (nezapomeňte si prohlédnout obrázek níže). Výsledky ankety si můžete prohlédnout ZDE.

2

Koncept C byl jasným vítězem ankety.

Prvotní Testování

Vydali jsme první hratelnou verzi mapy na prvotní testování v CTE.

Prvotní testování je raná verze mapy, kdy obvykle interně testujeme mapu jako tým, abychom si ověřili velikost mapy pro Conquest, vzdálenost a rozmístění vlajek.

Mapu udržujeme velmi skromnou pouze se základními úpravami terénu. Obsahuje pouze nejnutnější věci, aby bylo možné posoudit rozsah mapy. Doufáme, že budeme moci brzy uzamknout měrku, abychom mohli přidat další věci – formu, textury a celkový tvar mapy.

V této počáteční verzí má mnoho objektů pouze „šedé textury“, to znamená, že původní textury objektů a terénu jsme nahradili texturou šedé mřížky.

Jakou zpětnou vazbu hledáme?

V tomto prvotním testování, chceme vědět Váš názor na měřítko a uspořádání mapy:

  • Zdá se Vám nějaká oblast mapy malá nebo velká?
  • Našli jste nějaký problém na mapě, kterým bychom se měli zabývat?
  • Máte skvělý nápad jak vylepšit jednotlivé oblasti mapy?

Nehledáme zpětnou vazbu na věci jako jsou objekty, budovy, vzhled terénu, obloha, osvětlení, destrukce, chyby, rozmístění vozidel, krytí apod. věci. Vše co se nachází na mapě se dá změnit a budeme mít dostatek času na tyto problémy během výroby.

Pokud máte zpětnou vazbu, chceme ji slyšet! Takže rychle na CTE fóra a řekněte nám, co si myslíte.

Tvoření mapy pomocí komunity

Normálně, když budujeme mapu, tak děláme tento druh testování prostřednictvím interního hraní a recenzí. Plánem tohoto projektu je pokusit se napodobit tento proces, aby nám mohla komunita poskytnout důkladnou zpětnou vazbu a získat přístup k předčasné verzí mapy.

Tato vyhlídka do budoucna nás dělá nadšených, i když jsme si vědomi, že první verze mapy nevypadá a nehraje se nejlépe. I tak doufáme, že se přes to všechno přenesete a pomůžete nám dotlačit mapu do něčeho nádherného, ​​na co budeme všichni hrdý!

Výroba

V následující výrobní fázi budeme zveřejňovat nové verze mapy v pravidelných intervalech na CTE – každé testování bude zaměřeno na něco jiného (než měřítko mapy v tomto testování). 

S tímto projektem otvíráme prvotní fáze při tvorbě mapy, kdy můžeme ukázat proces co a jak vypadá. Nic podobného jsme předtím nedělali (myslíme, že je to poprvé, co bylo něco takového provedeno)! Co znamená, že jsme se hodně naučili o tom, jak dosáhnout ty nejlepší výsledky. 

Vynasnažíme se být co nejotevřenější během všech fází vývoje – a doufáme, že si spolu s námi užijete tuto cestu!

Pro více informací o aktuálním stavu projektu navštivte náš Reddit a samozřejmě CTE stránky !

Uvidíme se na bojišti!

David & Tompen
DICE LA

Zdroj: Battlelog

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , ,

5 komentářů

Napsat komentář