Komunitní mapa: Update #7 – Textúry!

Máme tu první textury pro komunitní mapu! Včera ráno totiž vyšel CTE patch, který aktualizuje komunitní mapu o prvotní textury. Ty  se týkají hlavně vegetace a terénu. Tematické objekty stále zůstávají bez textur. DICE zároveň oznamuje, že ví o známých problémech na mapě a nejbližší update bude zaměřen na celkovou hratelnost.

Spolu s patchem  také vydali obrázek, podle kterého se řídí při tvorbě mapy a používají jej k vyprávění příběhu a jak tématicky cíl celkového vzhledu mapy.

G13X6eB

Pokud nemáte CTE, tak doporučuji si prohlédnout obrázky níže. Podle mě, je tam stále málo vegetace a stromů na džunglový mapu. Co si myslíte vy? 🙂

Zdroj: Battlelog CTE, Twitter

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , ,

16 komentářů

  • Crematory napsal:

    no kraaaasa!!!! potom ked vypustia tu mapu naostro pre siroku verejnost mozu rovno vratit aj ten slavny spring patch 🙂 totiz bez nej som bol stastnejsi a uzival som si asi tak 10x viac tu hru ako teraz 🙂 no nic idem sa pekne naobedovat ……

    • Vokurka napsal:

      Souhlasím. Bylo mi už podezřelý, že snad hraju jinej Battlefield 4 než ostatní „spokojení“ hráči kterých jsou plný fóra.

      • PeacefulSVK napsal:

        Tak za seba môžem povedať ze po patchy sa mi hrá lepšie hram na PS4 hardcore a som spokojnejší až nato ze optika na magnume viac skáče 😀
        Čo sa týka vegetácie tak jej tam chýba este dosť a napríklad na mape by skvela hmla ktora by sa presuvala medzi vlajkami to by bol masaker 😀

        • Vondrs napsal:

          Pohyblivá mlha neni špatnej nápad, až na to, že v podání Battlefieldu by jí každej viděl jinde 😀

        • Vokurka napsal:

          #PeacefulSVK: mě nejvíc vadí, že dost často chcípám na jednu nebo dvě kulky … prostě jdu 100% HP potkám chlapa a ve zlomku vteřiny sem mrtvej nebo chytnu jeden zásah a ze 100% mám třebas 28% … další headglitch fix .. dost často střílím do textury na místech z kterých sem předtím střílel normálně .. chápu, že se nějak ošetřit tenhle glitch musel, ale tohle řešení mi přijde krajně nevhodný .. mohli si vzít příklad z Farcry a podobnejch her .. na jiný chování zbraní si člověk časem zvykne to mi tak zas nevadí

        • Hocik napsal:

          No a právě kvůli lidem jako ty byl pro mě BF4 pomalu nehratelnej. Konečně nemusím do nepřítele vysypat 50% zásobníku aby chcípl a za headglitch fix jsem také vděčnej, jelikož po mě konečně nebude nikdo střílet když mu kouká jen hlava + tuna dalších dobrejch změn a fixů… Takže za mě thx DICE, konečně je hra hratelná a v přijatelném stavu!

        • Vokurka napsal:

          No vidíš zvláštní ale je, že se DICE LA celou dobu snaží o navýšení TTK aby to bylo taky trochu o skillu a ne jen o tom že náhodně hitneš někoho v dálce. Že granáty mizej pod zemí, C4 to samý, TV raketa u heliny teď doletí o dost míň vpodstatě další nerf už tak k hovnu helikoptery …
          Když ti ale stačí hra v tomhle stavuv jakým je tak je ti samozřejmě přáno 🙂

        • Jarek-CZE napsal:

          Vypiš mi tady prosím alespoň 3 z té tuny dobrých fixů a změn.

        • Nero_CZ Nero_CZ napsal:

          SRAW SRAW SRAW

        • Vondrs napsal:

          @Vokurka: přesně tak, nízkej TTK hraje do karet sprejerům, který střílej zhruba tvým směrem *ehm* HC mód *ehm*. Vyšší TTK naopak vyžaduje lepší aim. Bohužel, hry se dělaj pro majoritu, která chce dávat snadný killy, takže je asi jasný, proč v Hardline TTK snížili na směšnou hodnotu. A bude hůř 🙁

        • Vokurka napsal:

          #Vondrs: ale jak vidíš dle počtu mínusek tak lidi vlastně chtějí lehkej Battlefield 😀

        • Hocik napsal:

          No problemo, tak třeba změna spotting systémů, vylepšený netcode, hra konečně nepadá, nevypadávají mi při hraní zvuky a nedostávám záškuby, už se mi neděje bug kdy jsem někdy nemohl defibrilátorem zvedat lidi a už mě hra konečně bez důvodu nezabíjí, případně mi náhle nevybuchne tank…

        • PeacefulSVK napsal:

          Je navyseny Headshot multypiler na 2.14 tak sa nemozes cudovat ked dostaneš dve na hlavu a si mŕtvy. Áno Far cry to ma správne dobre určite by to bola lepsia voľba ako to je teraz ale je to lepšie ako predtym keď niekto stal za bednou trcala mu iba hlavaa a strieľal všetko za radom. Snáď tu animaciu z far cry pridaju do BF5 ale pre tentokrát by asi museli prerobit polku hry aby to tam mohli pridať urcite to nieje take jednoduché. Mne sa nestáva aby sa mi prepadavali C4 alebo granaty pod zem to uz je dávno preč. A stalo sa mi to iba u granatov občas. S tým nerfom TV rakety ma seru ja som skôr za uplne zrusenie tungusiek to je svinstvo bazmek na Hainan ta od Cecka bude zameriavat az na zakladnu to je podľa mna pekne prijebane. Taká utočna helina je v BF4 uplne slabá oproti trojke. Najviac natom ma serie ze proste svetlice ani ECM nefunguje zameria ma vystreli vypustim ECM dostanem zasah toto by mali kurva opraviť.

        • Vokurka napsal:

          #PeacefulSVK: ono nejhorší je, že když už konečně začala být helina použitelná díky úpravám její fyziky tak vydaj tohle k tomu nerfnou SRAW (takže hodně lidí přešlo na IGLA) tak vpodsatě zase nikoho nevidíš lítat jako dřív 🙂

  • Ha3x napsal:

    Som iba jediný ktorému sa nepáči tota mapa ?
    A to som skušal si na tuto mapu zvyknuť. Proste je to jak DLC china rising okrem: Hedvábná Stezka

Napsat komentář