10
Pro

Možné změny vybalancování #2

battlefield-1-nejlevneji-banner

Zhruba před dvěma týdny se zde objevil článek o možných budoucích úpravách vybalancování zbraní, vozidel i vojáků v Battlefieldu 3. Nyní se seznam plánovaných úprav ještě rozrostl. Na Battlelog fóru se objevilo nové téma s těmito úpravami a překlad těch nových můžete najít na následujícíh řádcích. Stejně jako minule není jisté kdy a jestli vůbec se všechny tyto plánované změny do hry dostanou.


Jednotlivé body jsou očíslované, pro lepší orientaci a snažsí diskuzi.

  1. Lehce zvýšeno kopání AEK971.
  2. Lehce zvýšeno kopání ASVAL.
  3. Přidány větší zásobníky pro ASVAL.
  4. Lehce zvýšeno kopání pro M249.
  5. Sníženo kopání SKS.
  6. Opravena přesnost při zaměření u Pecheneg, aby byla konzistentní s ostatními lehkými kulomety.
  7. Lehce sníženo kopání F2000 a obnovena původní přesnost.
  8. Zvýšeno poškození na krátkou vzdálenost u G3, M60 a M240.
  9. Miny Claymore může nyní odpálit i vozidlo. Může vyřadit nebo zabít posádku v jeepu. Těžká vozidla poškozovat nebude.
  10. Snížen čas spotu pro C4 a Claymore z 30 na 15 sekund.
  11. Radio Beacon, Mortar, MAV, EOD bot, T-UGS a SOFLAM jdou nyní snadněji rozložit.
  12. C4 už nebude možné odpálit po smrti hráče. Pouze pokud je hráč oživen do 5 sekund.
  13. Hráči mají nyní maximální počet min, které nezmizí po smrti. Položení více než šesti min odstraní ty předtím položené.
  14. Claymore nyní také zůstanou i po hráčově smrti. Maximální počet položených Claymore je 2.
  15. Opraveno poškození AKS74u na velkou vzdálenost. Bylo větší než ostatní karabiny.
  16. Zvýšeno poškození od .357 a .44 na maximální vzdálenost.
  17. Všechny poloautomatické zbraně a zbraně s odsuvným závěrem (bolt action), včetně brokovnic, mají nyní maximální poškození na 15m.
  18. Poloautomatické odstřelovačky, útočné pušky, lehké kulomety a brokovnice mají nyní konzistentnější poškození na velkou vzdálenost.
  19. Upraveno IRNV, aby bylo vyladěnější u všech zbraní.
  20. Opraven problém s pohledem přes IRNV, když do hráče stříleli.
  21. Upravena rychlost přiblížení u IRNV, aby byla stejná u všech zbraní.
  22. Opraveny QBU-88 a L96 IRNV, aby měly správný záměrný obrazec.
  23. Rozptyl flešetových střel byl trochu snížen u všech brokovnic.
  24. Rozptyl u buckshot střel byl snížen u M1014, DAO-12 a S12k.
  25. Poloautomatické zbraně se nyní už nezaseknou pokud hráč mačká tlačítko střelby rychleji, než je zbraň schopná střílet. Některé zbraně měly upravenou rychlost střelby.
  26. Stinger a IGLA nyní dávají 50% poškození stíhačkám, útočným a průzkumným helikoptérám.
  27. Lehce sníženo poškození kanónu u stíhaček.
  28. Zvýšeno poškození RPG a SMAW na vzdušné vozidla.
  29. Zvýšena přesnost kanónu u Mi28, aby odpovídala AH1.
  30. Zvýšena síla exploze od aut a jiných výbušných objektů.
  31. Zabití explozí auta by se nyní mělo správně přičíst hráči, který ji způsobil
  32. Upraveno těžiště a motory u F35 pro stabilnější a vyrovnanější let.
  33. Upraveny zbraně u F35, aby odpovídaly jiným stíhačkám.
  34. Vyměněny Kornety za TOW na Wake Island a přesunutý spawn point pro AAV.
  35. Opraveno několik chyb při kolizi vzdušných vozidel s objekty a nezpůsobení žádného poškození.
  36. Hráči nyní nedostanou sebevraždu nebo týmové zabití pokud havarují se svým vozidlem (smrt je dostatečný trest).
  37. Nyní je možné spotovat s EOD botem.
  38. Opraveno několik situací, které dělaly hráče neoživitelným.
  39. Omezena černá obrazovka při spawnování.

Zdroj: Battlelog fórum

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

42 komentářů

    • Overlord napsal:

      Bohužel přesně.. to jak furt šachují s nastavením igla/stinger vs. helina/stíhačka je fakt už k smíchu.
      Nejdřív kanon zvýšíme, 90% lidí jím říká, že není potřeba, že helina stejně na stíhačku chcípne a uvidíš, budou to dávat zpět.
      Igla/stinger nejdřív 50% a disable pak 45% a ne-disable teď 68% a disable a budoucnost?

      Hlavně neopravili dva zásadní problémy, scout helicopters dostávají věčně igla/stinger hit přes dropnuté flaresy (flaresy dropnuté včas atd. prostě to proletí skrz a prásk.)

      A zabití pilota pomocí igla/stinger uvnitř letadla/vrtulníku, zatímco váš dopravní prostředek neporušeně klesá k zemi k radosti nepřítele.

    • Lachy napsal:

      Taky vyladit zbraně je velkej kumšt a chce to prostě laborovat a snad se řídit i přáním hráčů 😉

      • Overlord napsal:

        Tak to je naprosto jasné, že tenhle přístup nikam nevede. Máš jen 3 skupiny lidí
        Jedna co bude lobovat za tu zbraň co hrají.
        Druhá skupina, která bude lobovat proti té zbrani, protože je s ní někdo furt zabíjí.
        Třetí skupina, které to je fuk a hraje buď vše, nebo si vždy najdou svoji zbraň.

        V tom nevidím fakt budoucnost, ale když jim tam ze 100 příspěvků 90 lidí řekne neměňte kulomet u stíhačky, už tak je dost silný proti helinám, a oni to změní…

        • mijunior mijunior napsal:

          Plnit prani hracu je cestou do pekla. Bud mam vizi a hodlam ji realizovat nebo budu konat podle toho kdo bude aktualne vic kricet!
          A kdy jako zacnou opravovat fakticke chyby, prolinani textur, zpraseny hitbox atd. Maji zadreny motor ale donekonecna lesti karoserii.

  • Sniper_of_Chess napsal:

    „Omezena černá obrazovka při spawnování.“
    DOufám, že tohle pořádně fixnou!

  • Sniper_of_Chess napsal:

    „Poloautomatické zbraně se nyní už nezaseknou pokud hráč mačká tlačítko střelby rychleji, než je zbraň schopná střílet. Některé zbraně měly upravenou rychlost střelby.“
    LOL 😀 No, tohle asi platí u brokovnic, pustolek a rychlých odstřelovaček 😀

    • z0ny napsal:

      plati to snad u vsech zbrani krom tech s dlouhym realoadem (m98b, rpg, etc.) + nejaky vyjimky (usas). Momentalne mam vadnou mysku a pri zmacknuti levyho tlacitka me udela dvoujklik coz zpusobi ze zbran jednou/dvakrat vystreli a pak nic hraju teda jen s par zbranema ale dela to u F2000, UMP-45, PWD-R, SCAR, proste u vsech automatu 🙂 Musim koupit novou mysku 🙂

  • Sniper_of_Chess napsal:

    „Opraveno několik chyb při kolizi vzdušných vozidel s objekty a nezpůsobení žádného poškození.“
    Konec bude časům, kdy jsem narazil do země a jen jsem se odrazil 😀

    • Overlord napsal:

      Včera jsem lítal na caspianu a dělal jsem chyby, které normálně nedělám až jsem se styděl, ale už asi 5x se mi stalo, že narazím v plné rychlosti křídlem do stromu, letadlo „zastaví“ strom pokácím a pak mě to nějak odhodí a letím dál a to je fakt trapas 😀
      Pak jsem nalétal na silnici a pokácel tam 3x veřejné osvětlení (stejným způsobem) letadlo se zaseklo, začalo tlačit do lampy.. lampa se skácela a já letěl dál.
      Pak jsem si ještě nechtěně sedl na zem a odrazil se jak gumová kula 😀
      Ta fyzika BFKu chybí jako sůl, je to hrozný co tam jde vše dělat.
      Osobně nevím proč něco jako fyziku nevyprodukují pak ta hra docela ztrácí. Jde to krásně vidět, když vysednete z heliny padá rychlostí pírka jak ve filmu Forest Gump.

    • rancor1223 napsal:

      Sakra, takže už žádný dodělávání helin nárazem,jo? 😀

  • W!nt3r Winter napsal:

    „Claymore nyní také zůstanou i po hráčově smrti.“ To je sakra dost, nějak jsem nechápal, proč jako zůstane ženistovi neomezeně min i po smrti, zatímco moje claymory mizely.

    • HillCZE napsal:

      Já zase nechápu, proč claymore ještě neodstranili ze hry… 🙂

    • Overlord napsal:

      Co je na tom dobrého? Oni podporují jen lamy a campery. CO to má za význam, že tam zůstane claymore po mtvém suportovi, který zuřivě bránil nějaký vchod byl zabit a teď ještě chcípneš na něco…
      Claymore byla chyba

      • Corum napsal:

        Používej oči a koukej, když se proplazíš nebo půjdeš skrčený, nic se ti nestane.

        • Overlord napsal:

          Jojo ve tmě v barácích na seine crossing nebo na metru toho jde hafo vidět.. obzvláště, když se tam budeš plazit po schodech a někdo tam kempí např. support s brokovnicí 😀
          Nějaký další nápad?

        • Corum napsal:

          Máš možnost si dát na zbraň baterku.

        • HillCZE napsal:

          A taky mám možnost vzít si supporta a dělat úplně stejné věci…

          To by potom ta hra dopadla, že by byla skupina, která by seděla v barácích a druhá, která by do baráku střílela trubky…

          Takže máte pravdu claymore neničí hru, jen její hráče…

        • Sirmilano napsal:

          Ja teda vim ze asi budu ukamenovan..ani nevim proc to tak mam…nejsem camper a z duse to nenavidim…ale claymore mi od bf2 strasne chybely…ani za ne moc nehraju…sem tam si je pro zpestreni vezmu…a vzdycky mi vyloudi usmev kdyz nekam prcham a najednou mi naskoci claymore kill…nicmene chapu vsechny tady co nadavate a jsem proti aby zustavali po smrti prave kvuli tem camperum. ty a jejich mortar bratri jsou budou smrt battlefieldu…ale claymore jako takovy mam moc rad…:o)

        • Sirmilano napsal:

          A jeste maly dodatek…nechal bych je jako v BF2 sniperovi…aby si mohl alespon nejak kryt svoji pozici..je to jeho jedina ochrana..nepocitame-li tugs ktery ho je varuje,..meli by dve a bylo by hotovo..u inži kterej si je muze doplnovat jak o zavod to je trosku op…

        • mijunior mijunior napsal:

          Sniperovy? Orodujes proti camperum a pak chces dat sniperovy miny aby se mel jak kryt. Ono delat snipera neni o tom ze hodinu lezim na jednom miste oblozeny minamy aby na me nikdo nemohl. Sniper se zpravidla po jedne rane musi presunout a ne aby se betrestne valel za bukem, tak to nefunguje.
          Taky by jsme mohli zrusit protitankove miny, preci neni v zajmu DICE aby hracum kazily hrani tim ze nebuduo moc bezmyslenkovite jezdit vsude kam se jim zachce.
          Kdo hral CoD Black Ops tak tam se v misi na Kube vozidlo ridilo pouze jednou klavesou, zbytek obstarala hra, co to zavest i tady?!

        • Corum napsal:

          Četl jsi že mu zůstanou jen dvě? To znamená že jestli se narodí a dá nové dvě tak tamty zmizí. Nevidím na tom nic špatného a už vůbec ne jako smrt BFka. Ono na druhou stránku nevidím důvod proč by měla mizet.

      • ojecko napsal:

        sory, ale proč by měla mina claymore zmizet když chcípneš??, Je logické, když jí položíš, a chcípneš, tak by se neměla ztratit, jen tak. A to že jí dostal zrovna Support je věcí dice, ne nás. V bf2142 miny a C4(RDX) měla zase rozvětka (sniper). To jak chtějí dělat hru realistickou, tak ať to zůstane. V reálu taky když položíš nálož a chcípneš, tak nálož je stále aktivní

        • HillCZE napsal:

          Sorry, ale určitě to není věc DICE, ale komunity…

          Výbušniny u Recona jsou v pořádku… V BC2 mu dávaly možnost postavit se těžkým vozidlům a nedělaly z něj pasivního zakempence ležícího někde na base za kamenem…

          + Kdyby do mě v reálu někdo střelil, tak nepředpokládám, že bych to „rozdejchal“, nebo že by mi pomohlo pár obvazů… Nebo že by se mi vozidlo samo opravilo, tak tady laskavě netahej, co je reálné a co ne… Je to hra! A měla by být vyvážená.

        • Corum napsal:

          No nebavme se tu o realitě, ale na druhou stránku sniper je od toho aby pomohl jednotce krytím z dálky. Tedy nemá co dělat vepředu na bojišti a už vůbec ne se postavit proti tankovi. Od toho je tu engeneer snad ne?

        • dicefalus dicefalus napsal:

          Jenže Ojko, když v realu položíš dvě miny a chcípneš, tak tam sice logicky zůstanou, ale ty se za deset sekund nevrátíš do boje položit další dvě. 🙂

        • vostoceq napsal:

          v reálu přímej zásah do tanku většinou posádku usmrtí, v reálu by při těch přemetech se stíhačkam co tam předváděj piloti jaksi odpadli do bezvědomí, v reálu nepřeskakuješ plot furt stejně, v reálu granát nebliká, v reálu nevidíš svoje zdraví jako procenta, v realu, v realu v realu… seru na realitu, je to hra! Kdo chce jakoustakous reálnost nechť hraje Project Reality….

      • pixel61 pixel61 napsal:

        Alebo by mohli povoliť vlastnú kombináciu príslušentstva, napr. aby inžinier mohol mať claymore, support medkit atd..
        očakávam aspoň 10 dislikes 😀

  • kargo napsal:

    Jediný co se mi líbí jsou miny. Ty úpravy zbraní nevím. Celkem zbytečný.

  • shegy napsal:

    „7. Lehce sníženo kopání F2000 a obnovena původní přesnost.“
    ože to zase bude každý chodiť iba s F2k+GL, SUPER.

  • cNNk napsal:

    No hlavne by meli zacit uvazovat o balancu toho laser zamerovani, protoze jak to ma ve hre vic lidi, jde veskera zabava doprdele

  • shegy napsal:

    Jasne, alebo to môžeme nehať ako v BF2 kde si jeden pilot podal cely server keď bol dobrý, alebo pilot vrtulníka a gunner s TV raketou boli zo stíhačkou králi servera…

  • Bumiki napsal:

    preco museli tak drasticky znizit rozptyl oproti BF 2 a BF 2142?

  • LeakyDog ghostdog32 napsal:

    F2000 a vrácena přesnost? je teda pravda že po R3 patchi už za ní nehraju protože mám G3A3, ale přišla mi přesná už tak jako prase….

    jinak pecheneg je moje oblíbená za podporu a nepříjde mi teď nějak nepřesná spíš naopak takže se divím

    jen doufám že u toho IRNV to zase nevrátí tak jak to bylo, mě je docela jedno že je to useless věc teď 😀 nechápu proč zkrátka neudělaj nerf jen pro nasluněný mapy a původní stav nenechaj třeba na teherán/metro/bazar, kde to klidně může bejt

    • z0ny napsal:

      No to IRV celkem dosrali, poslednich 14 dnu hraju teda jen metro, ale abych v te ulicce uvnitr metra videl nepritele cervene max na 3-5metru me prijde extremne nepouzitelny to nepocitam ze asi 10metrech tam mam mlhu… (v nekterych mistech dokonce nic nevidim ani po 5ti emtrech a ne nenit am zadnej kour nebo ohen) Chapu ze na na venek tj realny, je tam teplo, sviti slunce, zem je rozpalena, prakticky bych nemel videt nic, ale uvnitr toho metra bych mel naopak videt aspon na 20metru cervene a mlhu mit tak po 50ti metrech. Podle me nejlepe udelany to IRV bylo na bete, tam s tim venku videl prd ale uvnitr si videl dobre.

  • pixel61 pixel61 napsal:

    Lehce zvýšeno kopání AEK971. OMG veď tá zbraň už teraz nenormálne kope že sa s ňou nedá hrať!!

Napsat komentář