30
Lis

Možné změny vybalancování zbraní, vozidel i vojáků v BF3

battlefield-1-nejlevneji-banner

Na Battlelogu se objevilo téma, ve které DICE zveřejnili seznam možných úprav vybalancování vozidel, zbraní a vojáků pro BF3. Tento seznam je založen na ohlasech komunity a DICE nezaručují, že se všechny tyto změny nakonec do hry dostanou.

V tomto seznamu úmyslně chybí seznam oprav apod., protože DICE by rádo vědělo Váš názor na tento seznam změn, které mají hru vybalancovat. Reagovat na něj můžete v tématu na Battlelogu.

Vozidla:

  • Zvýšena vzdálenost při zaměřování laserem označených cílů pro stíhačky.
  • Zvýšeno poškození, které způsobují tanky jiným tankům.
  • Protivzdušné střely už by neměly zabíjet pilota místo vozidla.
  • Střela z tanku okamžitě zničí stíhačky, útočné helikoptéry a průzkumné helikoptéry.
  • Použití světlic příliš brzo už neodvrátí střely vypálené na dlouhou vzdálenost. Střela musí být v blízkosti letounu, aby světlice správně fungovaly.
  • Řízené rakety u helikoptér půjdou zaměřit jenom na pozemní vozidla tak, jak bylo původně plánováno.
  • Lehce sníženo poškození, které způsobí střelec ve vrtulníku pancéřovaným vozidlům.
  • Lehce zvýšen účinek kanónů u vrtulníků proti pěchotě.
  • Zbraně u vozidel by nyní měly správně poskytovat efekt potlačovací palby.
  • Zvetšeno poškození APFSDS střel proti bojovým vozidlům pěchoty.
  • Rotační kulomety a kanóny u vrtulníků rychleji zničí zaparkovaná auta.

Zbraně:

  • Značně zvýšeno poškození od řízených střel.
  • Střely z Javelinu vypálené bez zaměření nyní poskytují vyšší poškození při zásahu z boku nebo zezadu do tanku.
  • Lehce snížena rychlost opravování vozidel s repair tool.
  • Opraven problém se zaměřování dvou cílů najednou, zaměřování by nemělo přeskakovat mezi více cíli.
  • Snížen počet střel do RPG a SMAW z 5 na 4.
  • Lehce snížen čas potřebný pro zameřění cíle s laserovým zaměřovačem.
  • Lehce snížené poškození od RPG a SMAW na pěchotu.
  • Sníženo kopání SKS a lehce zvýšeno poškození na krátkou vzdálenost.
  • Poloautomatické pušky, útočné pušky a lehké kulomety nyní mají lepší poškození na velkou vzdálenost.
  • Zvýšena vzdálenost pro maximální poškození od 9x39mm nábojů.

Vojáci:

  • Zvýšena ochrana po spawnu z 1 sekundy na 2. Ochrana se okamžitě zruší, když se hráč pohne nebo vystřelí.
  • Ochrana se nezruší, když se bude hráč pouze rozhlížet.
  • Lehce zvýšena rychlost, po které může hráč střílet po sprintování.

Zdroj: Battlelog

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

51 komentářů

  • Sniper_of_Chess napsal:

    S většinou souhlasím až na:
    1) snížení počtu AT zbraní.. To fakt ne, už se mi mnohokrát stalo, že jsem furt šil do jednoho tanku, vyplýtval jsem všechny střely a tank furt žil..
    2) Použití světlic příliš brzo už neodvrátí střely vypálené na dlouhou vzdálenost. Střela musí být v blízkosti letounu, aby světlice správně fungovaly.—- Hm, pěkná hovadina teda. Jak já jako ve stíhačce poznám, jak dalůeko je ode mě AA střela? když se nemůžu podívat za sebe… Tohle by mi nevadilo v případě, kdyby dali možnost nějakým způsobem zjistit jak daleko je ode mě ta střela.
    3) snížení rychlosti opravování vozidel: No, u tanku by to měli nechat tak jak to je, ale u obrněných vozítek bych to snížil. když se hraje na INF serverech kde jsou obrněná vozítka tak jeden člověk nemá šanci zničit nepřítelské vozítko, které je stále opravováno ( Když je opravář skrytý za vozítkem a není možné ho zlikvidovat)
    Jinak se zbytkem více méně souhlasím.

  • Dante napsal:

    NO tyto změny by se mi líbily, ale na battlelog psat nebudu, od tý doby co za špatný komentáře mažou ůčty, tam nelezu.. Náhodou napíšu něco špatně a bude po prdeli..

  • Vasek2015 Vasek2015 napsal:

    já víceméně souhlasím 🙂 Až na to jak říká Sniper_of_Chess s tím aby se třeba zobrazovala vzdálenost střely od letounu ale jinak by to s těma světlicema bylo fajn.
    Co se týče snížení počtu střel do SMAW a RPG tak nevím zda je dobrej nápad. Je dost na pováženou. možná na zkoušku na dva dny můžou zkusit a pak podle ohlasu to nechat a nebo dát do původního stavu.

    Ale rozhodně co podporuju je snížení účinnosti střelce u attack heli proti vozidlům. Když se tam posadí dva rozumní hráči s dobře nastavenýma vylepšeníma tak je Attack heli v podstatě totální destruktivní zbraň pro všechno

  • VampirePeter napsal:

    no dufam ze to doladia tu vzdialenost ktoru mame odhadnut pri navadzanej strele (ja by som bol za keby ze sa ten zvuk nejak viditelnejsie stupnuje alebo by tu raketu ukazalo na mape kedze sa neda pozerat zaseba (inak suhlasim len zas tu nevidim opravu taktickich svetiel alebo mi pride nelogicke ze sa neda protitankova mina odpalit aj obycajnou zbranou)

  • kolikoj napsal:

    me zas dostalo to ze “lehce“ snizili ucinost rpg a smaw proti pechote.. dice asi nikdy nehral na 64 cq na operation metro..

  • mijunior mijunior napsal:

    Nechapu proc by protiletadlova munice nemela zabit pilota, stejne tak nechapu ze mi hra udeli 100 bodu za zniceni vozidla a pritom osadka z nej vyskoci vysmata a svezi. Manik skoci s Humvee s desetimetroveho srazu, auto na sracky a on nema ani skrabnuti. Proc by pri urcitem poskozeni vozidla nemelo klesat i zdravi osadky. Copak vrtulnik dostane zasah jen do rotoru, copak letoun trefi raketa jen do ocasu, podle vseho ano. Uz vidim tankistu jak se s klidkem dloube prstem v nose kdyz to do nej nekdo sije RPG.
    Hlavne by meli poladit ucinek tanku na pechotu, tezky kulomet raze 12.7, stejna sniperka vas dostane jednou ranou, kulomet na tanku ne. Navic mi prijde ze proti rucnim zbranim ma polovicni zonu detekce zasahu.
    Nevim me neprijde ze by RPG potazmo SMAW byli malo ucinne. Me spis vadi ze mas body za zniceni vozidla a ono stejne jeste strili, akorat to mate.

  • Shaker napsal:

    jasny, dame assaultovi vetsi ucinnost jeho zbrani, co na tom, ze uz ted ma vsechno presny jak prase, tak mu jeste zvysime dmg… celej ten class assault je jeden velkej omyl…

  • d1acoN napsal:

    Co maji porad s tim spawnem ? V kazde FPS hre dostanes obcas spawn kill, s tim se proste musi pocitat. Uz vidim, jak strilim do vojaka na kteryho se naspawnujou dalsi 2 nesmrtelni vojaci.

    Ty 2 vteriny spanujici postava ani nezaznamena (diky pingu nebo fps), ale pozna to ten, ktery za ty 2 vteriny vyprazdni pulku zasobniku.

    Stejnena blbost jako v BC2…

    Jinak mi prijde, ze se timhle balancovanim jenom vyhybaji dulezitejsim problemum, ktere by potrebovaly opravit.

    • mijunior mijunior napsal:

      Vcera jsem nasel ten „majak“ pro mobilni spawn, ze dvou metru to do nej siju abych ho znicil. Nejadnou se tam zjevil protihrac a kulky letali skrz nej. Pak dosli a ja musel prebit a to byla jeho chvile a ja byl tuhej.

    • pixel61 pixel61 napsal:

      Ale v BF je systém respawn-ovania veľmi zlý. Nechcem tu vyťahovať COD, ale tam je pravdepodobnosť, že ťa zabijú hneď po respawne, veľmi nízka – jedine keď je server preplnený alebo má niekto nejakú odmenu za killstreak (chopper …) Ale mapy sú tam oveľa menšie a problém so spawnkillom som mal málokrát (a to túto hru hrám dlho) Takže keď teraz hrám BF, tak výrazne cítim spawnkilling- a toto sa snažia zlepšiť 🙂 („řejpnete“ si do mňa, dávajte dislikes- ale je to môj názor)

      • LeakyDog ghostdog32 napsal:

        nejhorší je když chci zachránit stanoviště které už bliká, že je u něj nepřítel ale chci to zastavit tak se spawnu a okamžitě kill 😀 proto je lepší se podívat jestli tam je někdo ze spoluhráčů což částěčně zajišťuje to že se neobjevim před nepřítelovou hlavní a pokud ne tak si to musím doběhnout odjinud

    • walo napsal:

      hmm, no napr. v COD si pamatam, ze hra celkom rozumne spawnovala vzdy tak, aby na blizku nebol protihrac… tu sa bezne stava napriek tomu, ze avizovali opravu v patch-i, ze sa 2-3x respawnes akurat pred niekoho hlaven…

      da sa to ciastocne ospravedlnit tym, ze velakrat si vyberas kam sa respavnes – objective alebo squada, lenze toto robi aj v DM napr.

  • DarkAssAsassin7 napsal:

    Čus hoši,teď od tématu,kdo je tu konzolista XBOXář,tak potřebuju poradit.Stalo se vám někdy,že zapnete hru a napíše vám to „PROBÍHÁ KONTROLA DAT“ a pak“STÁVAJÍCÍ DATA PROFILU JSOU ZŘEJMĚ POŠKOZENÁ A NELZE JE POUŽÍT“?A takhle pokaždý když to zapnu.Nic se nestane,kromě toho,že musim pokaždý jak k**** nastavovat jas,a hlavně,všechno příslušenství na zbraních a na vehiklech se mi přenastaví a já to půl hodiny pokaždý když tam strčim BF3 musim nastavovat,fakt je to strašný,CD BF3 je naprosto čistý,HDD v poho,XBOX vyčištěnej,připojení perfekt,tak jakto ,že je tam tahle odporně otravná chyba?Doufám,že mi někdo poradí,pokud znáte někoho kdo poradí tak prosím napište třeba i na battlelogu.stejný nick jako tady i na LIVE.

  • Leech Leech napsal:

    Hlavně ať vybalancujou zbraně .. padat to může ještě měsíce, dokud to neomrzí 🙂

  • cNNk napsal:

    No nevim, ty svetlice bych nechal tak jak jsou … nevim jak bych mel poznat jak daleko je strela, zvlast kdyz po vas jde dolikrat nekolik raket najednou. Navic ty laserem rizene strely jsou taky peknej orisek a ze uz to ma i tanku plno lidi, takze udrzet se ve vzduchu uz neni zadna prdel.

    • LeakyDog ghostdog32 napsal:

      no já mám na tanku odemčenou třetí pozici na zaměřování ale nemůžu nic střílet. to musím mít nastaveno místo např. lehkýho kulometu nějaký rakety? to je mi stejně naprd protože radši sejmu pár pěšáků než honit letadýlko po oblože které si stejně z 95% vystřelí světlici a takle to můžu zkoušet tak dlouho dokud na něj nenaletí někdo jinej abych se trefil do chvilky kdy nemá připravený světlice…

      takle to funguje i u mobilního AA.. 10 vystřelenejch raket z toho jen tak 2 si najdou cíl. tu už je lepší počkat až poletí nízko a sejmout ho ze střílny

      • mijunior mijunior napsal:

        Musis mit nastavenou navadenou delostreleckou munici. vyhoda je to ze kdyz napr. tank jednou zameris a on ti odjede ze rozneho pole tak by si ho ta strela mela tak jako tak najit. A navic kdyz sniper neco zameri Soflamem tak by take mela na navadena munice fachcit. Sice ji mam odemcenou ale nepruboval jsem to ale jsou tu povolanejsi tankisti kteri me pripadne opravi.

        • ophidians napsal:

          Ja mam odemecenej tank uplne, delostrelecka munice je overpower .. nejde ji odlakat svetlicema a pokud je par lidi sehranejch je to konec a clovek si nezalita ( prevezne s heli. ) .. pokud pri dalsim patchi zvysej i dmg od tanku ( IK ze strely predpokladam ze i tadle delos. munice ) + rychlejsi zamerovani laserem … no potes koste a prej buh vsem letcum …

  • CharlieV napsal:

    Taky by mohli udělat, že jeden zásah RPG/SMAW do bugyny to vozítko zničí.

  • vinetou.cz napsal:

    Proti veškeré laserem navaděné munici jsou ty radarové klamné cíle a návnady ale ty zase nefungujou proti tepelně naváděným raketám tak si vyber,no a když se sejdou dva ostřílení tankisti tak vymažou heli z olblohy vyskoušeno ale musí dva spolupracovat jeden značkuje druhej střílí .

  • DarkAssAsassin7 napsal:

    Nesouhlasim hlavně s tim SKS,většina hráčů si to vezme a daj si na to zaměřovač třeba red dot a myslim,že jinak to ani nepoužívaj a teď tohle…to pak už nebude vůůůbec sniperka,i když to už není teď.

  • grablicH napsal:

    pi*vina ___Lehce zvýšena rychlost, po které může hráč střílet po sprintování.
    rusherom asi vadi ze pre ich pochabost dostavaju na frak.Hraci si myslia ze mozu vsade sprintovat,omyl.

Napsat komentář