Aktualizace | Nová verze serverů R16 + patch pro Battlefield 4 na PC

Aktualizace: Na konec článku byl přidán seznam změn, které přinesl klientský patch pro Battlefield 4 na PC.

DICE dává najevo, že se nefláká a tak dnes (tj. 16.12.2013) vyšel patch pro Battlefield 4 na PC (891,87 MB) a také byla vydána nová verze serverů R16 (97870). Seznam změn pro PC patch je zatím stále neznámý, avšak co nového přináší aktualizovaná verze serverů R16 se ví. Podívejme se tedy zatím tedy na změny na straně serverů, změny v herním klientovi přineseme přeložené až budou dostupné.

Seznam změn na serverech ve verzi R16:

  • Oprava pro další časté pády serverů.
  • Celkové zlepšení výkonu.
  • Čas obnovení nábojů do UCAV zvýšen z 20 na 90 vteřin.
  • Časové limity přidány pro různé typy herních serverů.

Jak vidíte moc toho není, ale podle všeho konečně došlo k opravení problému se zbraní UCAV, kdy hráči mohli neustále spamovat a střílet skoro bez přestání. Jakmile bude znám seznam změn, které přinesl PC patch pro klienta, dáme Vám vědět.

bf4-pc-patch-dec-16

Seznam změn v klientském patchi:

  • Oprava pádu hry, který způsobil zaseknutí ve zvukové smyčce. Toto by mělo eliminovat většinu problému souvisejícím s tímto typem pádu.
  • Oprava SUAV (představeno v rozšiřujícím balíčku China Rising) nevybuchujícího při zásahu nepřátel. Zatímco by toto mělo být smrtící, SUAV nebylo vytvořeno za účelem roadkillů.
  • Opraven jeden z problémů související s tzv. Netcodem (detaily o tomto problému si můžete přečíst níže).
  • Opraveno označení hráčů, které se občas nezobrazovalo, jak mělo, což vyústilo ve střelbu do vlastních řad.
  • Opraveno grafické poblikávání, které se objevovalo na terénu.
  • Opraven případ kdy se hráči najednou přepnuli do Spectatoru při hraní herního módu Defuse.
  • Opravena Defuse chyba, kdy žádný z týmů nevyhrál i přesto, že doběhl čas.
  • Oprava kdy se hráči po zabití zasekli na oživovací obrazovce.
  • Oprava kdy se hráči po oživení zasekli v kill kameře.
  • Oprava herního progressu , kdy byli některé ribbony (stuhy) započítány dvakrát.
  • Verze ovladače NVidia 331.82 je nyní pro hráče povinná.
  • Zakázáno DirectX 11.1 na kartách NVidia, které mají staré (neaktuální) ovladače.
  • Opravena chyba, kdy nebyla správně detekována verze ovladačů pomocí systému NVidia Optimus.
  • Opraven menší pád, který mohl nastat při zobrazení scoreboardu.
  • Opraven problém, kdy se hra zasekla na loading screenu (při načítání), pokud se hráči pokusili připojit na Second Assault mapy bez toho, aniž by skutečně Second Assault vlastnili.
  • Vylepšení „Netcodu“
    • Vyřešili jsme tzv. „kill trading“ (vzájemné zabítí). To se týká toho, kdy na sebe dva hráči střílí a zdánlivě oba ve stejný čas zemřou. Časové okno (mezera), kdy kulka od již mrtvého hráče mohla způsobit zranění je nyní vypočítáno tak, jak bylo zamýšleno. Byl snížen časový rámec (doba), kdy vás hráči s vyšším pingem mohli zabít i přesto, že už podle serveru měli být mrtví.

Zdroj: Battlelog #1, #2

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

115 komentářů

Napsat komentář