Nový díl Čety je venku – zaměřeno na Battlefield 4

Po dlouhé době způsobené prázdninami a dovolených spatřil světlo světa další díl čety, který je opět zaměřený na nejnovější díl ze série a to Battlefield 4. Pokud tedy neradi čtete nebo si chcete shrnout co vše se o Battlefieldu 4 ví, doporučuji shlédnout.

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , ,

4 komentáře

  • WalkerCZE WalkerCZE napsal:

    Strašně nerad tohle píšu a bude to asi vypadat jako rejpání, ale co …. 😀

    Džupímen říká: „Díky novému enginu si vývojáři mohli dovolit pohrát si více s destrukcí. Která bude minimálně taková jako v Bad Company 2. “

    Bad Company 2 vyšlo 3/2010.

    Tak to je opravdu revolution levolution 😀 Konečně se dočkáme revolučnější destrukce, která bude minimálně taková jako před 3 lety 😀 achjo

    Sorry, ale tyhle medový kecy (nevěřím, že to je z hlavy Jupimana) fakt nesnáším. Přesně takhle to bylo i s BF3 a světe div se bylo to horší jak v BC2. Museli vvydat balíček Back to Karkand, kde destrukce byla trošku lepší, ale stejně.

    Takže díky, že sem si mohl ulevit a teď piště něco rozumnějšího 😀

    • Jupiman Jupiman napsal:

      Jde o to, že bude „minimálně taková“ jako v BFBC2, říkam to tam proto, aby byla nějaká možnost srovnání, jako takovej odrazovej můstek, že to snad bude jen lepší a ne tak chabý jako v BF3.

      A k těm medovejm kecům (a ne nejsou z mojí hlavy, jen jsme přetlumočil to co vychází z oficiálních zdrojů 😀 ) – nechci se DICE zastávat, ale chápu proč jí [destrukci] tak snížili v BF3. Feature jako je destrucke má obrovskej potenciál rozbíjet ostatní věci (což bylo vidět třeba v betě, kdy se dalo prolézt kráterem a pak pod celou mapou). Takže stáli před rozhodnutím – postunout release, opravit to tak, aby se vychytali všechny potenciální clusterfucky, nebo to vydat tak jak to je a pak to boostnout. Pak se vydalo B2K, kde to aspoň trochu navýšili, ale pořád to není ono.

      Nevím jak to interně v DICE chodí, ale dokážu si představit situaci, kdy zjistí, že oprava destrukce by mohla potenciálně rozbít nějakou hodně důležitou věc (např. nešlo by rozkládat kulomety apod., jen příklad), takže to raději nechají tak, protože by si to vyžádalo hodně času a nákladů.

      Na závěr, tohle je jen dohad (tvrdím si ale říct, že bude mít blízko k pravdě vzhledem k tomu, že můžu pozorovat jak to v tomhle průmyslu funguje díky svojí hlavní práci) a rozhodně to není obhajoba. Stejně jako nikoho neutěší to, že vám pracovník na infolince dopravního podniku začne říkat jak to mají řidič autobusu těžký, když vám něco ujelo před nosem. Uff, trochu vyčerpávající komentář zavánějící grafomanií.

      • WalkerCZE WalkerCZE napsal:

        Díky za vyčerpávající hlubší info. Nicméně nechtěl jsem tě okrádat o drahocenný čas, který plýtváš na tak bezcenný koment 😀 každopádně si toho velmi vážím.

        To co píšeš má jistě svojí logiku (s tou Betou konkrétně). Taky jsem psal v afektu 🙂 teď už chápu, že si to opravdu myslel jen pro srovnání. Tak doufejme, že to kluci z DICE zvládnou dotáhnout do zajímavější podoby než BC2. Na druhou stranu, ono asi taky není jednoduché pracovat v takovém nasazení, aby se strýček EA nenasral, že se nestíhají termíny.

        • Jupiman Jupiman napsal:

          Věř mi, že tohle je mnohem lepší využití času. Rád odpovídám na komentáře a zprávy, které mají hlavu a patu a nejsou plné hrubek

Napsat komentář