14
Srp

Padáky potvrzeny!

battlefield-1-nejlevneji-banner

Nejeden fanoušek Battlefieldu se ptal, jestli budou i ve třetím díle padáky. Jestli budou pro všechny, jak jsme byli doposud zvyklí nebo jako odemykatelný prvek pro stíhačky a vrtulníky. Už se nemusíme dále starat, Demize99 na svém Twitteru potvrdil, že padáky budou pro všechny jako základní výbava. Určitě se jedná o skvělou zprávu pro všechny fanoušky, kteří jsou zvyklí už od prvního Battlefieldu skákat z oken (a jiných věcí) s pomocí padáku 🙂

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

47 komentářů

  • ArmoryMan ArmoryMan napsal:

    aspon zase budu zapomínat čím se ootvíraj 😀

  • dez1nd napsal:

    ty vole to je další p******a ve hře 🙁 měli ji dát jen letectva..

  • Mp3k napsal:

    kurva jo!!!! dufal som v to! skvela sprava

  • Drakuba Drakuba napsal:

    abych pravdu řekl tak na toto jsem ani nepomyslel, prostě jsme to bral jako samozřejmost

  • Overlord napsal:

    Nic nečekaného. Obávám se spíš jiných věcí jako 3D spotting, vehicle model z bad company 2 (dostanete ránu od AAčka) a dojde k tzv. „záklopu“ helikoptéry.. není problem s damage jakou dává AA kanon, ale s tím, že to ovlivňuje ovladatelnost helikoptéry. A to nejhorší je, že když máte dementy v teamu tak vám do heliny střelí tankem nebo bazukou a někdy se to vybrat nedá, Hlavně dkyž už jste naklonění v letu. + Blockování vehiklu na spawnu. Jestli má někdo tu páku tak dejte ea vědět, že většina lidí nechce 3D spotting a nechce, aby nějaký blb co switchne team, aby těm co umí vehikly jim blokoval spawn. To bych si přál do BF3 nejvíc 🙂

    • Drakuba Drakuba napsal:

      jak to myslíš „záklop“ ? jako když do tebe střelí tak to s heli cukne? to se ti nelíbí? Mě třeba štve že ta heli bouchne hned jak jí trefíš… co takhle ustřelit jí ocas a ona bude rotovat až na zem? nebo že přijde o rotor a poletí k zemi a ne že hned bouchne ve vzduchu, to se mi nelíbí

      • Anborn napsal:

        To by bylo fajn, jen by se to muselo ošetřit, aby lidi nemohli vyskočit ven než to vybouchne.

        • aeroson napsal:

          tak to uz bychom tady rovnou mohly mit realisticke nastupovani a vystupovnai z vozidel

        • Drakuba Drakuba napsal:

          realistické nastupování bohužel nebude to je potvrzené, a pravděpodobně nikdy nebude, leda že by DICE pozměnili jejich Fun-o-meter… ale ví se že při 10% života se tank znehybní…co když něco obdobného bude i u ostatních vozítek?

          ale já upřímně doufám ve větší důraz na poškození vozítek

      • macvik macvik napsal:

        Ono částečně je to u Black Hawku ted v BC 2.

      • Overlord napsal:

        Ten, kdo lítal v Bad company 2 to chápe. Takže si to běž vyzkoušet s kamarádem třeba. Je fuk, když tě to rozhodí od nepřítele (tank bazuka) stejně zdehneš. Ale, když ti tohle udělá týpek z týmu, tak to jen zaklopíš a možná si dáš ještě suicide. Prostě se to stane neovladatleným a letíš k zemi a to tak, že dost rychle. A tak stejně pracuje AA gun i VADS.. bohužel.

      • Drakuba Drakuba napsal:

        a co bys po zásahu čekal? Jasně, je to blbý když tě trefí někdo z vlastních, ale na druhou stranu DOSTAL JSI ZÁSAH! přece nemůžeš letět jako by nic, to je nepřirozený…

        • Overlord napsal:

          Bohužel to nechápeš a nemá smysl s tebou ztrácet čas 🙂 dobrou noc. Nepřirozený je dostat suicide kvůli nějakému idiotovi co to dělá a on nedostane ani TK.

        • Drakuba Drakuba napsal:

          bohužel to asi nechápeš ty…

        • Zmrdimor Zmrdimor napsal:

          Mam nalitano opravdu hodne, predevsim s blackhawkem a huyem s ostatnima helinama jen obcas, nicmene se to da vzdycky vybrat. Ano je to neprijemny a mozna by to chtelo rozlisit od pratelske a nepratelske palby ale myslim ze je to docela fajn jak se to chova. Me to takhle vyhovuje

    • StixxyCZ Stixxy napsal:

      Na UK foru na 3D spotting většina vytrvale nadává, tak snad se alespoň dočkáme nějaké úpravy. Mě by stačilo, že trojúhelníčky by byly vidět, pokud by hráč viděl nepřítele, ale pokud by byl schovanej v keři, tak aby nemohl šít do ostatních podle trojúhelníků, prostě by je neviděl. 🙂

  • macvik macvik napsal:

    Snad nebudou padáky jako v BC 2 , jen ať jsou jako v BF 2

  • AcceCZE napsal:

    Z tweetů od Demizeho jsem pochopil že padáky budou fungovat následovně. Musíte letět zhruba 3-4 poschodí (cca 10-12m) aby se padák otevřel. Poškození při pádu zmizí až po úplném otevření padáku. 3-4 metrový pád bude bez poškození a více jak 12ti metrový pád je jistá smrt … eště nějaký flame ? 😀 tohle neni CoD aby jsem se musel zabít při sebemenším pádu. Myslím že to vyřešili elegantě a vyhovuje to všem stranám 😛

    • mijunior mijunior napsal:

      Na muj vkus lze v CoD beztrestne skakat s dost velkych vysek. Co 3-4 metrovy pad bez poskozeni?! Nevsimnul jsem si ze by si DICE od Cryteku do MP vypujcily nanosuit.

      • AcceCZE napsal:

        Co takhle se vykašlat na autenticitu a bavit se ? Přece jenom to neni arma nebo OFP a je třeba se taky soustředit na balance hry … :/ btw. CoD jsem hrál poměrně dlouho a padák kolikrát chyběl …

        • dez1nd napsal:

          jestli se chceš vykašlat na autenticitu tak běž hrát HALO tam lidi skáčou 6m vysoko a přitom střílejí HS sniperkou

        • GiGaB@yt napsal:

          BF3 není simulátor. Je tam realističnost, ale musí být skloubena i s hratelností a zábavou. Mě osobně padák v tomto podání dostačuje. Když mám hledat chyby, tak bych hledal jinde a ne v blbím padáku 😀

        • AcceCZE napsal:

          ach jo kdo tady zase mluví o HALO … uvědomte si jednu věc. Jak psal GiGaB@yt … V BF3 jde o to aby jste cítili atmosféru té hry … když se budete pozastavovat nad každou prkotinou tak vás to přece nemůže bavit. Teď je to jen o flamu ale berte to tak, že ne vše může být dohromady skloubeno s realitou a balancem.

        • Drakuba Drakuba napsal:

          ale nezapomeňte že sparťani nejsou normální lidi…běhat v pohodě 50km/h a unést trojnásobek vlastní váhy jen-tak někdo neumí, a navíc každej sparťan váží přes 120kg a měří přes 2m ale to jsem odbočil…

          je pravda že autenticita je v něčem dobrá (zpětnej ráz zbraňí, destrukce prostředí) ale na druhou stranu padák se ti neotevře na 12m… na ten potřebuješ mnohem více. Navíc já si chci zastřílet a ne schytat jednu ránu, padnout a čekat než zkončí kolo…

        • mijunior mijunior napsal:

          Prosim te kde ti v CoD chybel padak, no to by me fakt zajimalo?
          Nemusi se jednat o simulaci ani realicnost ale zabavu a smysluplnost lze skloubit. Krome letadel pripadne vrtulniku me nenapada situace kdy bych byt jen uvazoval o pouziti padaku. Co nemuzu skocit bezne, viz. jedno patro, vagon metra atd. by melo byt minimalne poznat na zdravi a samo pri vetsich vyskach jasna smrt. Nejak moc neverim ze v BF3 budou tak vysoke budovy navic pristupne pesakum kde by pouziti padaku davalo byt jen spetku smyslu a vylozene z toho blbost nebila do oci. Pokud ano rad svuj nazor zreviduji.

        • Dawis napsal:

          Já si myslím, že takové budovy budou… V BF2 si třeba pamatuji na krásný tandemový seskok z jeřábu. A možná bych i řekl, že skok z budovy co byla v traileru jak odstraňovali snipera by nebil do očí (kolik to tak mohlo mít metrů, 20?).

        • AcceCZE napsal:

          Proč mi připadá, že místo pokračování battlefieldu hledáš jakousi smatlaninu army a CoD ? V battlefieldech mě nikdy nenapadlo pozastavovat se nad padáky. Byli tam vždy a vždy byli od toho aby sis při sebemenším pádu neublížil. Nejde tady o smyslplnost. BF nikdy nebyla, není a doufám že ani nebude simulace abych se nad tím musel zamýšlet … Btw nevím jak jsi mohl vydržet u cod … tam je smysluplnosti eště méně … 😉

        • StixxyCZ Stixxy napsal:

          Souhlasím s nimi, řešit modely zbraní beru, řešit, že nemá být vidět zaměřovací kříž beru. Ale padák je herní prvek, který do hry patří 🙂 A vážně si myslím, že vysoké budovy v BF3 budou. Ikdyž možná ne na každém kroku, ale budou. A zahraji si BC2, občas se tam dá vylézt do docela vysokých budov, odkud ten padák potřeba je 🙂

        • mijunior mijunior napsal:

          Tak ja hledam smatlaninu ale tobe v CoD chybel padak?! Pro me za me si houfne skakejte na padaku z novinoveho stanku. Pokud se u toho budete bavit a nebude vam to pripadat stupidni je to vas boj. Visenim na padaku si clovek rika o rychlou smrt ale zde to zrejme nebude tak horke. Az me k tomu okolnosti primejou rad jeho sluzeb take vyuziji, ovsem pokud takove okolnosti vubec nastanou?!
          Jen pro doplneni u CoD jsem nikdy dlouho nevydrzel, jenze ten je hloupocky uplne ve vsem. A hlavne ten mi byl vcelku u ri.i, proto jsem nemel potrebu se k nem vyjadrovat.
          Tim bych to asi uzavrel, co clovek to jiny pohled na vec.
          Zitra nas ceka dalsi varka poznatku a temat k diskuzi.

        • GiGaB@yt napsal:

          Přesně tak. Neřešte to dál. Ono to moc nemá ani smysl, změníme na té hře něco? Ne.
          A jinak ano, nechte si své prsty připravené na zítřek, to budete mít rozhodně o čem si tu psát. A obávám se, že zase akorát naštvaní 😀

  • Lotrando napsal:

    To jsem bral jako samozřejmost 🙂

  • lortwarCECH napsal:

    no konecne alspon kdyz budu skakat ze stihacky heliny pred vybuchem tak se nerozplacnu o zem.jen tak dal

  • Dawis napsal:

    Já bych bral taky, aby se od padáku dalo „odstřihnout“. Nvm jestli to někde bylo, protože si to nepamatuju.
    Bylo by to dobré, když potřebuji přistát na nějaké budově. Radši obětuji 5% života z pádu pro snipeření, než abych přistál 3 metry vedle dobré budovy před hlavní tanku.

Napsat komentář