Poznámky k vydání pro zářijový patch

Díky EA jsme dostali k dispozici poznámky k patchi, který má vyjít jako příprava pro Armored Kill. Přinášíme překlad všech změn a oprav, které by měl tento patch přinést. Datum vydání ještě není znám, ale jak už jsme psali, rozhodně vyjde před Armored Kill což může klidně znamenat tento týden. (v době překladu termín vydání nebyl znám) Patch vyjde 4. září.

Balancování zbraní

ÚPRAVA PŘEBÍJENÍ

Upravili jsme rychlost přebíjení u mnoha zbraní tak, aby lépe odpovídali jejich přebíjecí animaci a zlepšili rovnováhu hry. Přebíjení u většiny z nich neodpovídalo přebíjecí animaci, což znamená, že hráč mohl buď střílet dříve než se animace dokončila, nebo musel naopak čekat ještě poté co se animace dokončila. Primárně jde o kosmetickou změnu (kolem 0.1s); nicméně u některých zbraní (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) toto také zlepšuje jejich výkon. Detaily níže. Krátké přebíjení znamená přebíjení s nábojem v komoře, dlouhé znamená přebíjení na prázdno:

  • Krátké a dlouhé přebíjení zkráceno: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B
  • Dlouhé přebíjení zkráceno: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7
  • Krátké přebíjení zkráceno: M417, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88;
  • Krátké a dlouhé přebíjení prodlouženo: ASVal
  • Dlouhé přebíjení zkráceno, krátké prodlouženo: M4A1
  • Dlouhé přebíjení prodlouženo: P90


ÚPRAVY DAMAGE/DOSTŘELU

  • UMP: Zvýšna damage UMP na krátkou vzdálenost za cenu nižší damage na delší vzdálenost. UMP je teď použitelnější v bojích na krátkou vzdálenost, ale pokulhává za PP2000 na dálku.
  • PP2000: Zvýšena damage na dálku, aby se upevnila role PDWčka s malým zpětným rázem na střední vzdálenost.
  • M1911: Zvýšena minimální damage M1911 tak, aby lépe zapadla mezi Magnumy a M9/MP443
  • M93: Snížena damage a dostřel M93R jelikož byla mnohem silnější oproti M9/MP443. Jako protiváha snížene damage byl snížen zpětný ráz.
  • 12G Frag náboje: Tyto náboje byly upraveny tak, aby dávali damage v menším prostoru, nicméně v tomto prostoru budou dávat damage naprosto konzistentně.
  • AA: Lehce navýšena damage AA proti pěchotě, AA bylo po minulém patchi příliš slabé. AAčka dávají i správnou damage tankům.
  • Damage 12G buckshotu na krátkou vzdálenost bylo lehce sníženo.
  • Lehce snížen postih na dostřel pro tlumič u SCAR-H.
  • Zvýšena úsťová rychlost pro koaxiální kulomety tak, aby bylo snažší zasáhnout vzdálené cíle.
  • Navýšen minimální dostřel pro 40mm Flechette a zúžen kužel výstřelu pro konzistentnější damage.
  • Lehce snížen bonus pro těžkou hlaveň u útočných pušek ráže 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm.
  • Lehce zvýšen postih na dostřel pro tlumič u útočných pušek, karabin a lehkých kulometů ráže 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm
  • Lehce snížen postih na dostřel u tlumiče SCAR-H.
  • Lehce snížen postih na dostřel u tlumiče útočných pušek, karabin a lehkých kulometů ráže 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm
  • Lehce snížen bonus na dostřel u těžké hlavně u útočných pušek ráže 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm
  • Zvýšena damage M5K.


U několika zbraní byl upraven zpětný ráz na základě statistické analýzy a zpětné vazby komunity. Hlavně byl navýšen zpětný ráz M16A3 a M4A1, aby nebyly použitelné naprosto ve všech situacích. SG553, G36C a M416 byly vylepšeny tak, aby byly použitelnou volbou pro primární zbraň.

  • SG553: Snížen horizontální zpětný ráz. Zbraň je teď ovladatelnější.
  • MG36: Vertikální zpětný ráz byl snížen. Zbraň je teď ovladatelnější.
  • M416: Vertikální, horizontální i zpětný ráz první rány byl snížen, aby byla M416 jasně odlišná od M16A3.
  • M16A3: Všechny zpětné rázy lehce zvýšeny.
  • M4A1: Všechny zpětné rázy lehce zvýšeny.
  • G36C: Vertikální zpětný ráz a zpětný ráz první rány byly sníženy.
  • M16A4 and M4: Zbraně byly na základě navýšení zpětného rázu upraveny – dávka má menší horizontální zpětný ráz, takže jsou zbraně o něco ovladatelnější.

DALŠÍ ZMĚNY ZBRANÍ

  • FIM92 a IGLA se teď zaměří na všechnu leteckou techniku a to i v nízkých výškách a větších vzdálenostech.
  • M5K má teď možnost střelby dávkou
  • Navýšeny bonusy pro dvounožky u F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
  • Kulomety s pásem jsou teď přesnější při míření ve stoje. Toto se týká M240, M249, Type88, Pecheneg, a LSAT.
  • 44 Magnum: Lehce snížena kadence, aby se jasně vymezila jako pomalý kanon a více se odlišila od MP412 REX.
  • Navýšena kadence a rychlost přebíjení u MP412 REX, aby se více podtrhla jeho lepší použitelnost v boji na krátkou vzdálenost oproti .44 Magnum.
  • Odstraněna dávka u L85 a přidána možnost střelby jednotlivými střelami u L86. Zbraně tak odpovídají realitě.
  • Lehce navýšen okruh, ve kterém dává 40mm LVG maximální damage. Celková damage zůstává stejná, nicméně LVG teď bude vražednější na větším prostoru.
  • Snížen bonus při mířené střelbe z M417 s tlumičem pro lepší rovnováhu hry
  • Navýšen bonus při mířené střelbě z ACW-R, L86 LSW, LSAT, MP5K a MTAR s tlumičem pro lepší rovnováhu hry.


OPRAVY U ZBRANÍ

  • Podhlavňové zbraně u AUG a SCAR-L teď správně získávají bonus při střelbě od boku s laserem.
  • SOFLAM už se nezaměří na vaše vlastní vozidlo poté co je položen, ale neaktivován hráčem.
  • SCAR-L: Opraveno nezvyšování zpětného rázu u SCAR-L s těžkou hlavní při mířené střelbě ve stoje.
  • Opraveno několik popisku se špatnou informací o typu munice a velikosti zásobníku u některých zbraní přidaných v Close Quarters: M5K, LSAT, a ACW-R
  • Zaměřovač PKS-07 je teď dostupný pro QBB-95
  • Foregrip u M417 nesprávně snižoval horizontální zpětný ráz více než měl. Foregrip byl upraven tak, aby odpovídal ostatním zbraním.
  • Odteď je možné odemknout a použít foregrip u ACR, MG36, QBB-95, rozšířený zásobník u RPK, a těžká hlaveň u RPK a SKS
  • Opraven problém s nesprávnou damagí M320 buck při použitím určitého příslušenství.
  • MK3A1 má v Gun Masteru odteď místo frag nábojů flešety.


ÚPRAVY A OPRAVY U VOZIDEL

  • Odstraněny světlice pro střelce v helikoptéře. Při použití správné kombinace unlocků byla útočná helikoptéra prakticky imunní vůči raketám. Odstranění světlic u střelce vystavuje útočnou helikoptéru většímu nebezpečí střelbě ze země.
  • Letecký radar teď ukazuje i spřátelené jednotky
  • Zbraně helikoptér odteď mohou zničit vybavení i plošným poškozením.
  • Laserový označovač u průzkumných helikopter se změnila z unlocku pilota na čtvrtou pozici v helikoptéře podobně jako je CITV v tancích a tato pozice bude hráčům po odemčení unlocku permanentně přístupná.
  • Damage opravné sady vůči nepřátelským vozidlům byla snížena o 10%.
  • Změněno přebíjení u Tanků a Stíhačů tanků tak, aby nebylo možné vystřelit dvakrát rychle za sebou.
  • Mód střelby je teď viditelný na pozici ve vozidle odkud je možné střílet vlastní zbraní
  • Opraven indikátor zásahu, který se objevoval při nastoupení do vozidla po střelení vojáka.
  • Zvýšena damage raket u helikoptér a stíhaček vůči helikoptérám, stíhačkám a pěchotě.
  • Zvýšna damage zbraní střelce v helikopteře a bojových vozidel pěchoty vůči helikoptérám a stíhačkám.
  • Oprava bonusu k damage ve stíhačce vůči cílům označených laserem.


ÚPRAVY A OPRAVY ÚKOLŮ

  • Změněn způsob výpočtu skóre při bránění a útočení na MCOM. Hráč už nemusí zapnout/vypnout MCOM stanici, stačí být v okolí pěti metrů. Zvýšen počet zabití pro stuhu obrany MCOM z 2 na 4. Celkově by mělo být snadnější stuhu získat a navíc by se měla zvýšit i možnost strategické hry okolo MCOM stanic.
  • Do premium úkolů pro ženistu se započítají všechna zabití brokovnicí bez závislosti na herní třídě.
  • Opraveno získávání skore z oceneně v Co-opu.
  • dogtagy za přesnost už ukazují správnou statistiku
  • Hvězdy a dogtagy z Co-opu jsou odteď odemknutelné a použitelné.
  • Přidány stuhy a medaile pro vítěze Gun Masteru a Domination.
  • Oprava pro úkoly s několika požadavky, které se ukazovali jako splněné. (Univerzální voják & Jen pro ty nejoddanější)


ÚPRAVY A OPRAVY UI

  • Přidány písmena bodů hned nad minimapou.
  • Opraveno zvláštní chování počítadla granátů při nástupu do vozidla s granátem v ruce.
  • Opraven indikátor damage, který ukazoval špatný směr pokud nepřítel mezitím zemřel.
  • Opraven indikátor zásahu při spawnu a zavírání herního menu.
  • Pouze pro PC: Opraveno mizení ikon u laserového zaměřovače při otevření chatu.
  • Opraveno zobrazení clan tagu jako jména hráče.
  • Přidáno zobrazení clan tagu do jmenovky a při zabití hráčem s clan tagem
  • Pouze pro PC: Opraveno zobrazení indikátoru zásahu při přepnutí do pohledu z první osoby u pozemního vozidla.
  • Opravena komunikační růžice u protiletecké techniky.
  • Opraven odstín obrazovky při kritickém zdraví po oživení defibrilátorem.
  • Odstraněno tlačítko pro připojení na exkluzivní premium servery pro hráče bez Premium.
  • Opraveno zobrazení spawn menu po oživení defibrilátorem.
  • Oprava chyby, kdy při použití módu pro barvoslepé zobrazovali u bodů špatné ikony a blikali s černým pozadím.
  • Opraveno zobrazování vzdálenosti k M-Com pokud se k němu hráč blížil s EOD Botem.
  • Exploze minometu jsou teď zobrazeny na HUD střelce.


OSTATNÍ ÚPRAVY A OPRAVY

  • Opravena chyba, kdy MAV zůstalo viset ve vzduchu i poté co ho hráč přestal ovládat.
  • Opraven bug, kdy bylo možné střílet při přechodu ze sprintu do lehu.
  • Opraveno oživení hráče, který po smrti změnil tým.
  • Opraveny dva exploity, díky kterým bylo možné se dostat nad mapu.
  • Opraven bug, kdy se nesprávně zobrazil nejdelší headshot s EOD botem.
  • Pouze pro PS3/Xbox 360: Přidáno nastavení rotací map do detailních informací serveru. Hráči teď uvidí všechna relevantní nastavení serveru.

 

Jaký máte pocit ze změn, které by měl patch přinést? Myslíte, že bude mít změna u helikoptér pozitivní vliv na hru?

zdroj: battlelog.battlefield.com

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

113 komentářů

  • ePSn ePSn napsal:

    „Damage 12G buckshotu na krátkou vzdálenost bylo lehce sníženo.“
    a to prosím pěkně proč? když jsem začal bf3 hrát tak šlo na nějakejch 10metrů krásně zabít na jednu ránu do těla, pak byl nějakej jejich ultimate update a člověk musel dát 2rány z metru do hrudi/krku a vyjímkou nebylo že ani do tý hlavy to nestačilo. asi před tejdnem jsem to nainstaloval a zkusil zahrát. hned jsem mačkal alt F4 protože opět to prostě do toho krku/hlavy nestačilo a oni to jdou ještě snižova?
    boha jeho oni se tam fakt nudí že si navzájem vymejvaj mozky ne?
    mě to teda je jedno nehraju to ale docela Vás lituju

  • BlackMarine220 napsal:

    Helikoptery minus lebo to bol hlavy dôvod prečo som BF3 chcel. Svetlice ked sme dvaja mali pridavalo to na našej komunikacii bolo to viac zabavne ale uvidime ake su nove unlocky. Čo ma trochu zaráža sú tie zbrane pre delo tanku to akože canister shell teraz bude treba nabijať ako normalne delo ? ak ano v tom pripade sa stane nepoužiteľný tak ako sa stal infra red scope. Zaráža ma že takmer po roku stále niektoré procesory a zvukové karty majú problémy a opravy nie sú nikde. Tie isté chyby boli aj v BC2 tak je trochu smiešne že tam to opravili v prvých týždňoch plných patchov a v BF3 na to DICE prdí. No bees no honey no work no money.
    Viď: Odstraněno tlačítko pro připojení na exkluzivní premium servery pro hráče bez Premium. Pritom to že si niekto musí vypínať jadro na procesore aby mu šla hra bez zvukovych slučiek to nikoho netrápi.

  • Smrtihlav_SVK napsal:

    Odstránenie frag nábojov z MK3A1 v Gunmastrovi vítam. Neraz ma táto zbraň riadne rozčúlila keď som sa na nej zasekol. Odobratie svetlíc strelcovi v útočnom vrtuľníku sa mi tiež páči, konečne ho bude možné zostreliť aj stingerom/iglou.

  • honza_nouplisak honza_nouplisak napsal:

    Mě to připomíná větu z Pelíšků „Nesmí projít za žádnou cenu“. Tady bych to poopravil ,že BF nesmí přežít za žádnou cenu. Aspoň mi to tak připadá a můj pocit ze všech těhle patchů jsem dal jasně najevo už minule tímhle videem: http://www.youtube.com/watch?v=jDRqoJOO0wc

    • bambas bambas napsal:

      @honza_nouplisak: Honzo, tentokrat s tebou nemuzu souhlasit pravy M16A3 a M4 jedine vitam, v poslednim tydnu jsem se zameril na tyhle dve zbrane (u protivniku) a bylo evidentni, ze maj jasne navrch. Ze nema strelec svetlice? Super, protoze nektere mapy byly absolutne nehratelne, pokud tam nekdo radil helinou, ktera nesla sejmout. To pesaky hodne otravi. Snizeni zpetneho razu u zbrani, kde to bylo opravdu potreba, jednine vitam. Samzorejme jsou tam i zmeny, ktere muzou nektery lidi dost nasrat (viz brokarny), ale CELKOVE na me ten patch pusobi dost dobre. Nicmene samozrejme uvidime, az to budem hrat. Tak si vecer sdelime dojmy na TS 😉

      • Corum napsal:

        @bambas: Tak to já s Honzou naopak souhlasím. M4A1 a M16 je kvalitní zbraň i v reálu tak nevím proč oni jí tady musí upravovat. Vlastně vím, aby lidi používali i jejich zbraně z DLCeček a nebyl pak blbé že hráčům stačí jen AK a M16.
        Heli? OK jak tu někdo psal tak v BF2 to taky nebylo, ale srovnávat BF2 a BF3? Nezlobte se na mě ale to je na přes držku. Kromě stylu a názvu to s BF2 nemá nic společného. Heli se ovládala úplně jinak a Tunguska s IGLOU to bylo taky něco jiného.
        Tady je Heli prakticky nepoužitelná a upřímně, snad je logické že helikoptéra má navrch proti pěchotě kurva ne? Od toho jsou tu Jety a nepřátelské Heli aby je právě ochránili.

        Proboha však BF je teamová hra. Vždyť to všude psali chlapci z DICE! Na co je pak teamová hra když už se ani pilot s gunnerem nemusí domlouvat?!!! Chlapci kurva začněte používat hlavu a přestaňte nad BF3 přemýšlet jen jak nad nejprimitivnější arkádovkou světa. Dyť už i to posraný WoW je složitější než BF3. Dělají z toho opravdu hru pro děti a nic jiného. To fakt za chvilku pustím do heli svého kluka a on si to bude na serveru dávat.

        • bambas bambas napsal:

          @Corum: Ad heli: hral jsi nekdy rush? Kdy helinu ma jen jeden tym? h? Odpovim ti pak po tvem zpusobu. Vzdyt tu je protiletecka obrana a inzenyri, aby tu helinu ochranili, no ne? Je to prece tymova hra.
          Me slo jen o to, ze skutecne nektere mapy na nekterych serverech nebyly hratelne, protoze helina proste nesla sejmout. A to jsme byli 3!! inzenyri v druzstvu, zamerreni jen na jednu konkretni helinu. O CoD jsem nedal ani slovo, nevim, proc to sem tahas. Ja osobne z toho zadnou arkadu nechci.

        • Corum napsal:

          @bambas: Jaké CoD? Kde jsem psal co o CoD?

          Nikdy, ani v rushy jsem neměl problém sestřelit helinu. Logické je, že pokud jsou sehraný tak asi to nebude jen tak jednoduchý. Nevím, mám z Vás pocit, že jste všichni jen infantry a vlastně ani tu techniku tam nechcete. Snad je logické že člověk je míň jak tank? Nebo se pletu a jde o terminátory? Mám hodně nalítáno a hodně nahráno i za engineera .. ok pravda bavíme se tu o hraní cca 2-3 měsíce zpátky, ale i tak jsem neměl nikdy problém ani s jedním. Stačí jen hrát teamově a umět to a jde to, ale těmahle updaty z tý hry opravdu dělají primitivní hopsačku a nic víc. Člověk už se ani u toho nemusí snažit. Kde jsou ty časy kdy po dvou mapách z BC2 jsem odešel vyflusanej, že už nemůžu. Tady si dám klidně x map za sebou a jako by nic.

        • bambas bambas napsal:

          @Corum: Sorry s tim CoD 🙂 koukal jsem na dve stranky zaroven 🙂

          Naopak, technika me bavi hodne. Ale kdyz holte nekdy hrajes na serveru, kde mas blbej tym, kdy kazdej noob sebere tank, tak ti nezbyde nic jineho, ze hrat pechotu. A obcas se podari, ze narazis na dobre druzstvo, staci napsat zpravu do chatu a ty lidi delaj, co je potreba.
          S tankem jsem nidky nenarazil na takovy problem jako s helinou. Ale je mozne, ze to bylo i zpusobene chybou, kdy na ni nesly navadene strely, jestli se nemylim.

        • Corum napsal:

          Bambas – No v pohodě jen jsi mě vyděsil že JÁ bych dával CoD před BF 🙂 .

          Jenže to je to. OK jestli to byla chyba tak to chápu. Pak ale opravit tu chybu a ne to rušit. A to že byl špatný team? Se vracíme zase zpět k tomu co jsem psal na začátku. BF serie byla vždy o spolupráci a o tom aby lidi hráli jako team, jenže právě takové změny jako je tahle, z tý hry dělají tu podprůměrnou fps akci, kde stačí aby si člověk vzal něco, co je zrovna lepší a lítal tam jak magor.
          Pak se ti právě stává to, že kolem Tebe běhá deset mediců a ni jeden nemá, nebo nehodí lékárnu. Stejně tak se supportem.

          Proto mi tohle vadí. Dvoje světlice jsou silné, ale v případě kdy pilot spolupracuje s gunnerem. Pak to ale dává logiku a nevidím důvod jim to brát.

        • Overlord napsal:

          @Corum: To není možný, že to vidíš úplně stejně jak já 😀
          Problém komunity – lidem co umí vehikly – nazývají je vehicle nooby, proč? Protože je to CoD naučilo, tam jsou jen vehicle killstreaky, vehikly potřebují skill (i když oproti předešlým BF dílům nelze srovnávat) a za ten skill tě odmění dobrým skóre). Pro DICE je infantry základ, protože to hraje nejvíce lidí a to jsou lidi co ti všude pobíhají za mediky na caspianu a berou vlajky a je to taky nejjednodušší, tady ty uplakánky s „Vehicle noob“ posílám na TDM a CQ a ať napíšou DICE 😀
          S tím vyflusnutím máš taky velkou pravdu pamatuji, jak jsem v BF 2 po 3 karkandech byl docela vyflusnutej, soustředění na to, abych prošel nějak za US do města a zabral nějakou vlajku, plný úvazek za medica, bylo to fakt mnohem víc vyčerpávající než tady. Dávat jako SL příkazy a vyhrávat souboje 1vs1 byla to fuška, tohle je prostě o náhodě, každý tě zabije, jedno jak dlouho hraje, jedno jakou má zbraň 🙂
          * O terminátory se rozhodně u DICE jedná, protože jak pěchota může přežít tankový výstřel do 50cm před nohu mi taky není moc jasné. U toho se pobavím vždy nejvíc, protože teď tank sem tam hraji :))

        • Overlord napsal:

          @Corum: Dice si upravuje jak se to hodí brečící komunitě, helina je nepoužitelná od doby, co je hitována skrze flary a dostává 1 iglou/stingerem disable. Celkově vehikly jsou k smíchu a už od posledního velkého patche mohu tvrdit to stejné, že pokud umíš hrát, tak pěchota má proti všemu navrch. Úplný noob na lvl 2 ti hitne helinu 1 iglou (nehledě na to, že na rushi po tobě jde i 7-8 engineerů s iglou) a dá ti disable, který tak rychle žere % dolů, že skoro ani nepřistaneš a co víc z 50% tě to ještě trefí přes flaresy a z 80% přes ecm jammer.
          Jak říkáš helina má kosit infantry a letectvo a AA obrana zase helinu, týmová spolupráce, jejich slavné kámen-nůžky-papír funguje, jen jak se jim to hodí.
          To stejné scout helina vs tunguška (AA) dej si na tungušku reactive armor a smoke a scout helina se na tebe může tak dívat 😀
          Souhlasím se vším, co jsi napsal, je to pro děti a pro důchodce, aby se mohli chlubit jak jejich super hru hraje něměcký 70ti letý důchodce Heinrich von Schnitzel, protože střílet M320 na metru můžeš i ve 100 letech a nohama a i tak můžeš být v top 10 na světě 😀

        • ePSn ePSn napsal:

          @Corum: sakra řikat že bf2 má s bf3 společnej styl. to si neměl,to si opravdu neměl řikat

        • Corum napsal:

          @ePSn: Tak kostra principu je stejná… máš mapu, na ní nějakou techniku a vlajky 🙂 To stejný je… Zbytek?.. No nic 🙂

        • StixxyCZ StixxyCZ napsal:

          @Corum: Rozdíl je jen v tom, že BF2 je hra, kterou dělali tak, aby byla dobrá. 🙂 BF3 dělali tak nějak halabala a furt v tom pokračují..

        • Bumiki napsal:

          @StixxyCZ: rozdiel je v tom ze BF 2 pre nikoho neupravovali jednoducho urobili BF ako ma byt pekne po svojom… BF 3 ale zjednodusili koli masam takze namiesto poriadneho BF nam naservirovali nejaky casual odvar toho co podla nich je BF (CoD s vozidlami) a tak tym spravili (takmer) tuctovu strielacku s pozlatkom aby tie masy mali ako uchvatit

        • StixxyCZ StixxyCZ napsal:

          @Corum: Jo no, k téhle hře ať sedne kdokoliv, může rovnou hrát progaming. Prostě Publicovka. Principy týmové hry jsou už dávno pohřbeny…

      • Trewq napsal:

        @bambas: nechce se mi číst všechno co si tu píšete, ale jeden jedinej přelet stíhačky stačí, aby šla helina dolu. Takže mi nepřijde nějak ultra own.

  • NecroWisioN NecroWisioN napsal:

    *vraj sa bude dat znicit protiletecky kanon na zakladni ten stacionarny na sposob Phalanxu (nazov si nespomeniem)
    *zrusenie svetlic u heli potesi, nebude tak OP

    *ZEBY UZ KONECNY FIX „Opraveno zobrazení spawn menu po oživení defibrilátorem.“ uz sa to fixovalo v minulom patchi a predminulom tiez 🙂

    a take drobnosti ako:
    *DRIFTOVANIE S TANKOM ( zvlastne ze este mi nenabehol DOGTAG DRIFTKING)
    *LAV – JUMP + SHIFT = Nitro bez nitra .-)
    *Nekonečna reaktivna zbroj na vozidle

    **Ale zase vraj ostanu C4ky a Clymore po smrti .-)

  • kober napsal:

    Proc? PROOOOOC! Heli ted bude naprosto k nicemu, bude to neustale vraceni se do base bez moznosti ochrany proti letadlum, litani pod radarem – coz bude jeden frag RPG a IGLOU/Stingerem za druhym. DICE tresta dobre hrace za to, ze sraci kteri nehrajou teamove jsou schopni se spawnout 5x za sebou s medicem, kdyz je rapuje heli.

    http://www.youtube.com/watch?v=31g0YE61PLQ

    • Overlord napsal:

      @kober: Je to tak, je potřeba smazat rozdíly a vyvážit to pro brečící komunitu, nikdo nemá rád heli baserape, i když je to jen díky sehrané dvojce gunner pilot. Je lepší prskat a říkat vehicle noob, než se to pořádně naučit a zkusit to taky. Helina je už docela nepoužitelná od posledního patche, kdy jedna igla vyřadí ze souboje, já nechápu proč tam nemohli nechat třeba že to ubere 65 a nechá to 5% od disablu, aby helina, když dostane zásah poškozená bude mít disable nebo zničení, ale rovnou disable? I když hodíte flaresy ve správný čas … protože vás to trefí skrze ně? – Proč? Takhle stačí jeden zásah a je tam disable s rychlým ztrácením % jako průjem.

  • ePSn ePSn napsal:

    co máte proti tomu že gunner nebud mít světlice? v bf2 je taky neměl a to jety měli jak kanon tak AA rakety tak bomby (a to je mohli použít najednou takže moh střílet kanonem a při tom vás lockovat) na zemi byly statický AAčka(igla/stinger) a pojízdný AAčka taky měly rakety a nikdo si nestěžoval 🙂

  • mitrochin napsal:

    nejak mam pocit že všetko je v tej hre na náhodu znížime damge aa zvysime dam. aa a uvidime čo sa stane, už sa to tu parkrat riešilo či DICE nema testovaci team, to su ako kedysi moje domace cez prestavku, pridame stingerom ok vobec nefunguju, ubereme helinam a o 3mesiace budem čitat heliny su slabe…:(((( a to nie som helinar

  • Killerian napsal:

    Tak naštěstí tenhle puč neupravuje takřka nic co používám a když tak asi pozitiivně takže snad žádný trhání vlasů :-).

  • kuboh kuboh napsal:

    to ze DICE tieto zmeny vobec vopred zverejnila ..““ je iba ich vina „“ pre pamatnikov upozornujem ze upravi zbrani v BF2 sa dopredu a vobec neoznamovali… ale v poho…

  • mongos napsal:

    No hold se ted bude muset pilot s helinou snazit dostat z dosahu igly/stingra ted se mi casto stavalo ze helina si to porad krouzila na miste a temer ji neslo sestrelit kdyz meli oba svetlice

  • mijunior mijunior napsal:

    Jasny dukaz ze koupit BF4 nema smysl driv nez do roka a do dne od vydani jeho „finalni“ verze. Budu se timto „doporucenim“ do DICE ridit.

  • Drahos_CZ napsal:

    A zase rejpou do zbraní, ale zasekávat a driftovat se tam bude pořád.

  • WalkerCZE WalkerCZE napsal:

    Aha, takže MG36ka zase nemá rozšířený zásobník…omg! Dyť ve skutečnosti má zásobník na 100 nábojů. Dyť i v BF2 to tak bylo tak proč teď to je jinak!

  • RAMMSTEIN RAMMSTEIN napsal:

    takze 11/09/2012 si to po dvuch mesicoch opet zahraju predpokladam ze je to porad opozdene takze je to na draka

  • Lubak91 napsal:

    Takže konečně zjistili, že to po posledním velkém patchi všechno pokurvili a vrací to zpět?

    A stalo se taky někomu, že mu u dokončených premium engineer úkolů zmizely zabití brokovnicí a minou a úkoly se zobrazují jako nedokončené?

  • fatalboy napsal:

    * Zvýšena damage raket u helikoptér a stíhaček vůči helikoptérám, stíhačkám a pěchotě.

    – nevím proč vůči pěchotě? tam si myslím že to bylo až dost :-D, aspoň, že sundali ty 1 světlice, to zas tak blbý není.

  • ivan269 napsal:

    PS3 je uz k dispozicii k stiahnutiu

  • Asimister napsal:

    Změněno přebíjení u Tanků a Stíhačů tanků tak, aby nebylo možné vystřelit dvakrát rychle za sebou.

    a 1 svetlica ,

    tieto veci mi vadia , oni hru furt kazia radšej by popracovali na glitchoch a optimalizacii a ne znižovať zbraniam damage a urberať vozidlam ich atributy . Vy*ebanci

  • JoystiCz JoystiCz napsal:

    Tak ja si jak debil koupím Premium … čehož lituji a ted když si to chci vyzkoušet mi to píše že musím mít premium ?

  • StixxyCZ StixxyCZ napsal:

    Nice, jsem velmi rád, že jsem tu hru odinstaloval 🙂 Nerf M16, aha, už vážně nemám na to abych se nervil a učil s novou zbraní. DICE už jednou všechno podělali a teď to chtějí udělat znova. A co přijde dál? Nerf M416 a dál až bude na nic všechno a začnou od znova. Pak už to bude nehratelné, už teď některé zbraně kopou více, než v Armě. Nejdřív jsem hrál s F2000> následoval nerf. Pak jsem hrál s AEK> nerf teď M16> nerf …. Tak s tímhle si vyližte… Je jasné, že nějaká zbraň prostě bude vždycky lepší. Nej by bylo, kdyby tam těch ganů bylo o mnoho méně. Alespoň by to furt neorali. Jinak, proč mi to vadí, protože jsem hrál dost ESL Versusy a už mě vážně jebe, jak furt musím měnit zbraň. Šťastnou cestu do pekla přeji DICE….

  • Overlord napsal:

    Co si to vymysleli s tím origin= friends in battlelog? Jděte do pr*** chudáci, každej na ten jejich zajeb*** origin kašlal a teď prostě vás nutí mít lidi v originu 😀 Nevím jak vy, ale měl jsem v originu asi 2 lidi a na battlelogu 50+ a naprosto to vyhovovalo, co je zase tohle, to mi hlava nebere.
    Měl jsem dost lidí na b-logu a byli fajn, a teď si je mám přidávat znova do té sračky? Bože 😀

  • Přidány stuhy a medaile pro vítěze Gun Masteru a Domination… Omg, takže po 3 měsích od vydání CQ a po hoodně odehranejch Dominationu, tam až teď přidaj Stuhy..to mě fakt dostává..už sem mohl mít několik medaili…ale né, na co by to tam přidali hned s CQ….

  • mesiiash napsal:

    Tak parádička, Game updater mi začne stahovat patch, origin nainstaluje, vše v pohodě, v Origin je hra UP to DATE, ale zasranej Battlel0g mi pořád tvrdí že hra vyžaduje update??? Uninstall

  • rakosnicek_cz napsal:

    Přátelé přátelé vy jste všichni tak zatupělí ze se vám tahle SHIT hra líbí opravdu? Stixxi a Overlord mají velikou pravdu také jsem hrál ze začátků s F2000 ale po tom užasném unorovém patchi se mi tahle hra zhnusila ale hrál jsem ji dál překousnul jsem to ale co s tímhle udělali ted?je to velice velice smutná záležitost,každy by chtěl peníze ale tihle jich chtějí moc a neudělají nic co slíbili,byl jsem ochoten dát jim ty peníze za DLC ale jen proto že přidají SPECTATOR ale nepřidali,zřejmě chtějí aby tuhle hru hráli samí noobové,serie COD se hraje nadále a hráči ji mají stále rádi ale tahle hra lidem zhnusila vše,kolik času ji věnovali a oni najednou řeknou že nebude nic ani BATTLERECORDER ani SPECTATOR což mě absolutně naštvalo a tuhle hru budu hrát pouze když na ni budu mít chut(což nikdy nebude) a znám hodně dalsích lidí co maji stejný názor jako já.tot je ode mne vše a prosím vás zamyslete se jací to sou lháři a podvodníci

    • Jano952 napsal:

      @rakosnicek_cz:
      S tym spectatorom no comment, WH ckari a ina haved si moze veselo cheatovat pretoze sa nikto nema na nich ako pozriet, navyse uzasny hitovaci system, kde kazdy druhy naboj nedava damage ale len vysplechne krv alebo sa ten panak vseliako vykruca, vozidla … driftovaci T-90, lietajuce LAV, svetlice ktore funguju ako komu ako kedy … tie bugy som este prezival a potom doslo ze Premijum… Vsetci strasne nadavaju na platene DLC ale v BF3 vysol premijum a zrazu to je velmi vyhodna kupa a setci ochotne davaju do premijuma penaze … jedine co sa v tej hre da este ako tak hrat je metro no explosives, hrat oman alebo caspian s tymi dementkami co na spawne do vsetkeho buraju a strielaju lebo sa im to neuslo na to nemam nervy

  • SpiritSK napsal:

    ja sa len chcem spytat, ci som jediny komu vadi system navadzania TV rakiet na heline??? Na tento unlock som sa tesil snad najviac zo vsetkych az ked som zistil, ze v praxi je to totalne nepouzitelna vec 🙁 To tam nemohli dat system ako bol v BF2?? Ved o tom boli hlavne heli-fighty…….

  • PromCorp napsal:

    Myslím,že komentovať to už ani nemá zmysel…je to asi jediná hra,ktorej kúpu veľmi ľutujem a považujem to za vyhodené peniaze…Tak,ako som sa stále nasieral na BF 3,tak tak som sa nenasieral ani na konzolovom porte a.k.a. BC 2…a to považujem ten konzolový port za lepšiu hru ako tento piece of shit PS 3 premium…Keď si spomeniem,že som vôbec uvažoval nad tým,že by som si kúpil premium tak mám chuť si dáť zopár faciek…Je to jednoducho jediný Battlefield,ktorý ma omrzel hrať a tak sa mi zhnusil,že už nemám vôbec chuť si to púšťať alebo vôbec si s tým zaberať miesto na disku…hrávali sme to 3ja a dnes to nehrávame ani jeden…poznám veľmi veľa ľudí,ktorí to prestali hrať z rovnakého dôvodu…občas si to ešte pustím ale nedohrám ani kolo a už to vypínam…proste DICE ma na plnej čiare sklamalo a už si od nich neplánujem nič kupovať…myslím,že sa nájde dosť ľudí,ktorých ohúria tými sračkami,čo vydajú a s radosťou im za ten piece of shit zaplatia 🙂

    PS: A to som sa doteraz považoval za fanúšika série BF a veril som,že v DICE vedia robiť hry…našťastie nie som taký zaslepený,aby som obhajoval dobugovanú hru,ktorá v čase jej vydania nebola nič iné ako smradľavá BETA verzia a to je ešte urážka slova BETA. Mínuskujte si ma,koľko chcete…aj tak nezmeníte nič na tom,že BF 3 je najnevydarenejšia hra od DICE a určite nebudem jediný,ktorý si to myslí.

  • Orangesaft99 napsal:

    Teraz ma fakt nasrali.Ako pisal PromCorp tato hra je ete nieco horsie ako beta.DICE ma velmi velmi sklamalo.Ani Bad Company 2 nebolo zo zaciatku vynikajuco vyladene ale aspon si dali zalezat na odstraneni bugov a dokonca mi hra aj o 5-8 FPS lepsie.Toto sa nazyva patch a nie to co je v BF3.Absolutne ale fakt absolutne nechapem preco jebu do zbrani.Toto ma tak serie.Viem je to iba hra ale hnusi sa mi ten pristup k hracom.Ziadne bugy neopravene,dojebane zbran este viac ako boli,to nemohli zniest ze m1a3 je taka presna ? Ved musi byt aspon jedna zbran trocha lepsie.Teraz je to tak ako dojebali AEK tak uz dojebali aj M1A3 a myslim si ze mam v ruke skor zbijacku ako zbran.TEraz to myslim fakt vazne,lebo niekto to napise a ide hrat o 10 min.Vazne koncim z BF3 dokym tu hru fakt OPRAVIA.Vraciam sa k Bad Company 2 a Battlefield 2 tam je sranda,skoro ziadne bugy hlavne uz o tieto hry ani DICE zaujem nema cize nic nedojebu !

  • xdezax napsal:

    Panove jen tak pro info jste na fun strance battlefieldu jestli se vam to nelibi bezte hrat neco jineho ne? porad nekdo jen neco kritizujete. Podminky jsou po kazdem patchi stejne pro vsechny. ne bo ne?? Ano kazdy se musi po zmene damage a zpetnych razu znovu ucit strilet ale ma to tak kazdy. Cheateri jsou kapitola sama pro sebe ale ti jsou vsude a v skoro kazde hre z…i. 🙂 Je pravda ze odmitnuti vydani spectatoru a recorderu me docela nastvalo prave kvuli cheaterum ale to tu je reseno x krat. A na obranu Dice a EA. Zkuste nekdy vyhovet vsem. A ze to delaji pro penize??? Ano urcite ano. Ja kdyz ztratim par let zivota ,pro neco cim se zivim , budu chtit zaplatit. Mate to snad jinak??? Deza

    • StixxyCZ StixxyCZ napsal:

      @xdezax: Právě že hry se nemají dělat pro ten podělaný minestream!!!! Pak se ze skvělých značek stanou chujoviny, viz BF3. Když tu hru chci hrát, tak bych neměl přijít a všechny sypat, tyhle shity už nejsou o skillu ale jen o tom, kdo si kde lehne s kulometem… V každé normální hře nemění účinnost zbraní v každém patchu, jen zde jo. Tu hru v DICE musejí dělat uklízečky, jinak pro to, co s tou hrou dělají není vysvětlení..

    • Corum napsal:

      @xdezax: Jen tak pro info – nevím jak ty ale já jsem na fan stránce 🙂 A ke zbytku se nevyjadřuji páč je to mektání toho samého furt dokola.

    • shegy napsal:

      @xdezax: Ale BF3 nieje obyčajna F2P hra, alebo Bčkova akčna hra za 10€. BF3 je Ačkova hra za ktoru si ľudia zaplatili, a nechcu ju prestať hrať len preto že pár ľudí to pár patchmi totálne dovrzalo. Väčšina tu prítomných hračov miluje Battlefield seriu a to čo sa deje s BF sa im nepáči, preto sa sťažujú, je to predsa logicke že zákazník, hráč nieje spokojny to čo sa deje s hrou ktorou si kúpil.

      • StixxyCZ StixxyCZ napsal:

        @shegy: No, oni jsou v současné době ale právě F2P hry prostě jediné kvalitní hry. Kamarád říká, že World of Tanks a Leage of Legends jsou jediné hry, které se dají hrát. A já s ním souhlasím. Řekněte mi, co je sakra špatně?????

        • shegy napsal:

          @StixxyCZ: Lebo su to pay2win hry a pokým platíš tak sa o hru staraju. To už nieje snaha zarobyť ale chamtivosť.

        • StixxyCZ StixxyCZ napsal:

          @shegy: LoLko je třeba příklad, že můžeš vyhrávat lehce i bez placení 😉 U většiny her to ale vychytané není. Snad se po boku LoLka objeví více her, když jich teď má být víc. A je to dobrý systém, třeba se začnou zase dělat dobré hry, když tady něco podělají, tak žádné zisky nejsou. Kdyby bylo BF3 F2P, tak by DICE přišli na mizinu 🙂 Na to by se jim vybodlo hodně lidí … Zrovna u LoLka si snad něco i koupím abych podpořil hru a vývojáře, protože tahle hra si to opravdu zaslouží. 🙂

        • shegy napsal:

          @StixxyCZ: Môžeš mať pravdu, LOL som hral iba pár krát, nikdy som v tom nebol dobrý. Niekedy je dobre sa pozreť aj na niektore indie hry, mnoho s nich je dobrých, a samotny vyrobcovia maju veľký potencial.

  • xdezax napsal:

    Tak mi povez úroc lidi studujou aby mohli ty hry vytvaret. protoze je to urcite bavi to je pravda ,ale chteji se tim zivit. A cekaji za odvedenou praci plat. Kdyby jsi sam byl na pozici vyvojaru a managmentu Dice nebo EA co by jsi ocekaval??? Ano jsou vyvojari kteri delaji hry pro zabavu a vsechna cest. Vybornej konicek. Ale rozsahem se battlefieldu nikdy nevyrovnaji. To je proste fakt se kterym se musis smirit Stixxy.

  • xdezax napsal:

    Ke skillu a kulometum mas samozrejme pravdu. Ale pri masovosti teto hry se tomu proste neubranis.

  • AlienDeLaMars AlienDeLaMars napsal:

    A co třeba opravit lame weapon G18 ??? Tahle plivačka je pořád na blízko silnější než automatická a poloautomatická puška a to mi fakt hlava nebere!
    Potkat se s týpkem co má G18 vs SCAR – H tak vítěz je G18 což mi přijde fakt postavený na hlavu…

    A odebrat střelci v heli světlice nebo ECM to je fakt totální retardace… Teď ty vrtulníky postrádají smysl. Sundá je každý blbeček na Caspianu co zabere A a bude mířit Iglou na americkou základnu. Ten vrtulník se ani nezvedne…

  • Lu1g192 napsal:

    Skúšal som ten vrtulník a keď mi došli svetlice a hneď ma zameriavali, tak som išiel na zem, pristál som a zameriavali ma aj na zemi, takže ten upgrade „pod radarem“ vôbec nefunguje, asi chlapci z DICE na to úplne zabudli. No nechajme sa prekvapiť a uvidíme aká hrateľnosť bude v Armored kille.

  • Killerian napsal:

    Tak asi největší fail co se týče putche 🙂 tak je to asi nemožnost vystřelit z vedlejší zbraně u tanku hned po použití hlavní zbraně to si prostě museli zase vybrečet nějaký dětičky protože absolutně nechápu komu jinýmu tohle mohlo vadit nehledě že je to ůplná hovadina….

  • ePSn ePSn napsal:

    tak když jsi dal hit kanonem tak je to rovnou kill 🙂 ale těžkej je dobrej na heliny. vim že tenkrát po nějakym patchi byla jedna radost sestřelovat padesátkou heliny. ale nevim jestli to ještě jde

  • Lu1g192 napsal:

    Jediné čo sa s tým všetkým dá robiť, je využiť všetky chyby, ktoré po patchoch napáchajú. Teraz napr. zameriavať vrtulníky hocičím čo máte. Poprípade to aj natáčať nech vidia výsledky ich práce.

  • Coldwater napsal:

    Takže po včerajšom ďalšom skúmaní čo priniesol patch som zistil nasledovné. Blokovanie hračmi sa stalom nesmierne silnou zbraňou. DIce zmenilo priechodnosť. To znamená, že obisť teammatea je o dosť zložitejšie, niekedy až nemožné, čo zase sa viac približuje k realite, tak isto aj corner camp je uplne niekde inkde. Celkovo zo zbraní mám dojem, že patch nezmenil nič extra, aj ked supress je hovadsky zlý. Stále dominujú OP zbrane typu slug, brokovnice a support v CQ. Pri pechenegu je to priam alarmujúce ako presná je ta zbraň, resp ako nemuúš trafiť súpera ako prvý, kedže sprievodný supress mu znemožní trafiť cieľ.:D Brokovnice su silnejšie na krátku vzdialenosť ale majú väčší rzptyl, čiže pri 100HP sa mi nestávalo až tak často z mid range, že dostanem 1hit. Začali sa použivať o5 klasické nobran zbrane ako M26dart a slug…oproti brokovkám sa chovajú stabilnejšie na strednú vzdialenosť, ale nedokážu dať na jednu ranú, ale až podozrivo veľa HS dostávam od nich.:D Každopádne feedback od hráčov je, že väčšina automatických zbraní sú slabšie, resp treba vysoliť viac nábojov do cieľa kým padne = to bude tým recoilom…aspoň podľa mňa. Helina dosť upadla v rebríčku, včera som testoval stinger a z 10 pokusov som 9x trafil, dokonca aj cez flares…zameriavanie sa spúšta neskôr ale zameria (lock on) skôr. POdľa mňa tam len zmenili jednotlivé časy. Avizovali, že sa bude dať zameriavať aj pri low alt, na 90% to funguje, niekedy to proste nejde…ale v konečnom dôsledku protivzdušná inf. o5 funguje.
    Osobne nepocitujem veľké zmeny, dokonca niektoré som veľmi rád uvítal. LAV je nekompromisné, oproti tanku na blízko zas smrteľné, pri tankoch skončili časy cannistru, kedže delay je obrovský, toto je tiež vec čo vníman ako plus. Mám pocit, že všetky kanony získali bonus dmg. od jeepu az po heli. JE až neskutočné ľahké zostreliť gunnerom jet ale naopak to platí tiež. AA dostalo krásny boost, serú ma.:D Ale naštastie väčšina z nich len stojí na mieste a tak aj dopadnú.:D Obtočiť HS raketu jetom je teraz veľmi obtiažne, z cca 10 pokusov možno 1-2 salvy. Dosť závisí od vzdialenosti a kedy vás tie potvory dobehnú…
    F35 dostalo boost na brzdu, čize si treba dopriať čas na zvyk ako brzdiť. Ale mam pocit, že sa ešte lepšie dajú ovládať..ešte krok k manevrovateľnosti a pobiju SUčko..
    Moji spoluhráči majú z patchu divný pocit, ako som avizoval, preťil som aj horšie aj lepšie patche a nejako ma to netrafilo po hlave.

Napsat komentář