Přeložený seznam změn patche pro Battlefield 4 na PS3 a Xbox 360

Před pár dny (17.12.2013) vyšli patche pro Battlefield 4 a to na obě konzole staré generace – PlayStation 3 a Xbox 360. Patche mají pro obě konzole identický seznam změn a s menším zpožděním Vám jej zde přinášíme přeložený (díky za překlad caleemack 😉 ):

  • Obecné zlepšení stability.
  • Opraven nejčastější pád hry, který se vyskytoval během změny kola (mapy).
  • Snížená pravděpodobnost výskytu tzv. „Kill trade“ (vzájemné zabití) problému (detaily o tomto problému si můžete přečíst níže).
  • Opraven pád hry, který může nastat, když si zobrazíte scoreboard.
  • Opraveno označení hráčů, které se občas nezobrazovalo včas, což vyústilo ve střelbu do vlastních řad na Hardcore serverech.
  • Servery na kterých hrají hráči, jsou nyní automaticky umístěny nahoru ve vyhledávači serverů.
  • Servery na kterých hrají přátelé, mají vyšší prioritu v seznamu serverů.
  • Opraven případ kdy se hráči najednou přepnuli do Spectatoru při hraní herního módu Defuse.
  • Oprava kdy se hráči po zabití zasekli na oživovací obrazovce.
  • Oprava kdy se hráči po oživení zasekli v kill kameře. Nyní můžete po oživení zpozorovat na obrazovce grafický bug pokud přijmete oživení v první vteřině. Tento bug bude opraven v dalším patchi.
  • Oprava, kdy byla obrazovka zabití zobrazena příliš brzy.
  • Opravena Defuse chyba, kdy žádný z týmů nevyhrál i přesto, že doběhl čas.
  • Oprava SUAV (představeno v rozšiřujícím balíčku China Rising) nevybuchujícího při zásahu nepřátel. Zatímco by toto mělo být smrtící, SUAV nebylo vytvořeno za účelem roadkillů.
  • Opraven problém, kdy zasáhnutí do hrudi od minigunu z vozidla dávalo 4x poškození, když hráč používal Obranou specializaci.
  • Balancovány miniguny vozidel, aby dávaly větší poškození pěchotě.
  • Oprava herního progressu , kdy byli některé ribbony (stuhy) započítány dvakrát.
  • Opraven bug v Defuse módu, kdy mohli obránci vyhrát kolo tím, že zabijí všechny útočníky, bez toho aniž by zneškodnili bombu. Nyní musí zneškodnit bombu, aby vyhráli, nestačí pouze pozabíjet všechny útočníky.
  • Opraven problém, kdy se hráči mohli zaseknout na nekonečném loadingu při připojování na server.
  • Oprava postranních gunnerů na útočných lodích a transportních vrtulnících, kdy se při míření divně hýbali.
  • Opraven problém při Levolution událostech, kdy se v některých případech nesprávně spouštěli při hraní módů Rushe, Defuse, Obliteration, Team/Squad DM.
  • Odstraněno „vyladění“ zbraní SCAR-H a Ace 52 z předchozího patche.
  • Kill trading problém
    • Vyřešili jsme tzv. „kill trading“ (vzájemné zabití). To se týká toho, kdy na sebe dva hráči střílí a zdánlivě oba ve stejný čas zemřou. Časové okno (mezera), kdy kulka od již mrtvého hráče mohla způsobit zranění je nyní vypočítáno tak, jak bylo zamýšleno. Byl snížen časový rámec (doba), kdy vás hráči s vyšším pingem mohli zabít i přesto, že už podle serveru měli být mrtví.

Zdroj: Battlelog #1, #2

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

Jeden komentář

  • Smrtihlav_SVK napsal:

    Kill trading nepovažujem za opravený resp. neviem v akom rozsahu mali na mysli, že je „znížená pravdepodobnosť“. Keď vyšiel patch v stredu, skutočne som zaznamenal za 2 hodiny hrania 2 maximálne 3 vzájomné zabitia. Ale včera som ich mal za hodinu aspoň 8 a to sa podľa mňa nedá považovať za „zníženú pravdepodobnosť“.
    Ale ten nápis po oživení bol snáď ešte horší. Často sa mi stalo, že mi po oživení zmizol celý HUB a ikony na vojakoch. Takže som nevedel, ktorí sú moji a ktorí sú nepriatelia a keďže som nemal ani hit marky, tak som nevedel či im nejaké poškodenie robím. No proste nádhera. Už to dúfam opravili/opravia.

Napsat komentář