Prenajatie serverov pre Battlefield 4 na PS4/Xbox One

Včera sa objavila na Reddite / Battlefield Blogu správa ohľadom prenajatia serverov pre PS4 / Xbox One. To znamená, že po PC sa konečne dočkali aj konzoloví hráči. Server si budete môcť prenajať na minimálne 1 deň a maximálne na 90 dní. Ceny sa pohybujú od 1,49 € po 59,99 €.

  • 1 deň / 1,49 €
  • 7 dní / 6,99 €
  • 30 dní / 24,99 €
  • 90 dní / 59,99 €

CU3r7xI

Ceny serverov aj doba prenajímania je rovnaká pre Xbox one aj PS4. Tak čo prenajmete si vlastný server? 😉

Zdroj: Reddit, Battlefield Blog

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , ,

14 komentářů

  • PeacefulSVK napsal:

    Koľko stoji prenajatie servera 90dní na PC ???????
    A určite server nekupujeme na PS3 bf3 sme server s čatou mali, ale tu v žiadnom prípade sa nenechám ďalej osierať.
    Kamarát skúsil na jeden deň vziať server aby vydel ako funguje a je to rovnaké ako v BF3 na PS3 minimum nastavení. Možno jedna desatina s toho čo na PC. Tak to im možem NASRAŤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tie chýbajuce nastavenia sú dvôvod prečo im nato seriem.

    • Ligo napsal:

      Cena servera pre PC:
      1. 70 slotov / 30 dni 61,4 €
      2. 70 slotov / 90 dni 178,- €

      3. 30 slotov / 30 dni 28,- €
      4. 30 slotov / 90 dni 82,- €

      5. 32 slotov / 30 dni 30,5 €
      6. 32 slotov / 90 dni 88,- €

      Ceny sú približne…. podrobnosti sú napríklad na 4Netplayers.com

      • PeacefulSVK napsal:

        No a to som si myslel ze ste na tom lepšie je to pekna palka 😉 ale zase na konzole chybaju tie nastavenia a všetko ak to dice nemieni pridať tak ja nemienim dať za prenajom serverov peniaze. Co stoho ked by som si dal server a naposal no Explosive Metro nlr ked ty kokoti by aj tak explozivnu municiu jebali a sledovat hru a vyhadzovat tych lokotov by sa mi nechcelo .. tak ako vcera skusil som ONLY pistol a x krat ma jebol nejaky chuj z brokovnicou

  • Snoozer300 napsal:

    No konečně!!!…..ještě zlepšit FIX NET CODE a mělo by to šlapat normálně….

    • Kubiczek napsal:

      Pokud ches jinej (lepsi) net code hraj jinou hru. Never tomu, ze s tim DICE neco udelaj. Vsechny dily BF meli mizernej netcode a v BF4 si k tomu pripocti jeste Levolution plus miliony blbosti kolem. Smir se s tim 🙂

      • kajasak6 napsal:

        no, sice je pravda že všechny díly co se netcodu týká, jsou dost mizerné, ale zase vezměte to z druhé strany, DICE vytvořilo něco co nemá konkurenci po straně možností a velikosti, BF je asi jediná herní série, která pro multiplayer nabízí vodní, pozemní a vzdušné souboje a to vše dohromady během herního kola, otázka tedy zní, zda je vůbec možné něco s netcodem vůbec dělat, je pravda, že chyb je spoustu, ale těžko říct, zda jdou vůbec na něčem tak obrovském všechny vyladit……

        • Kubiczek napsal:

          S tím samozřejmě souhlasim. Osobně věřím, že i dneska by se dala udělat hra která by se dala hrát na profi úrovni (výtečný netcode). Lidi co hrají multiplayer z větší části stejně o nějaký levolution nestojí. Je to sice pěkný, že můžu zničit nějakou věž nebo zaplavit půlku města když se ale netrefím do běžícího vojáčka za kterým o metr plápolá jeho hitbox potom výsledek zcela kazí. O přenádnehrný grafice je to taky podobně … stejně to 80% lidí oseká na co nejmíň kvůli přehlednosti a fps i když mají nadupaný pořítače. Vezmi třeba starý Quake. Strohá grafika (i když na tehdejší dobu dobrá) ale multiplayerově to byla jedna z mála her který se hráli velmi dlouho. Samozřejmě UT a CS k tom patří taky 🙂

        • Vondrs napsal:

          Problémy s netcodem/hitregem/hitboxama měl už BF2 (BF1942 nejspíš taky ale ten jsem nikdy online nehrál) a to tam žádná destrukce ani levolution nebyla. Možná jen v DICE neumí pořádně programovat? Kdoví…

        • Ha3x napsal:

          A to nie len Battlefield ale aj Counter-Strike a pod hry. Ale aj keď nie tak viditeľne. Proste NET musí byt lepši, a aby každý mal už optiku

        • GiGaB@yt napsal:

          Rychlost internetu v tomto nehraje absolutně žádnou roli. Tedy dokud se DICE nerozhodne využívat více. Používají tolik, že by to stačilo i na mobilní připojení před 4 roky.

        • Vondrs napsal:

          @Giga
          Přesně o tomhle jsem viděl video kde týpek mluvil o uniklejch dokumentech o standardech pro hry na konzole konkrétně na X360. V těch dokumentech se píše že hra může využívat max xx dat. Tj. aby si jí zahrál i někdo se špatnym internetem (mobilní připojení před 4 roky). Jestli to video najdu tak ho sem určitě hodím (nebo o tom můžu napsat článek 😀 )

          Video: https://www.youtube.com/watch?v=4COlzIbYQ0s

          TCR pro Xbox 360: http://blog.csdn.net/baozi3026/article/details/4272761

          TCR # 096 NET Console-to-Console Network Performance

          Each console has an upstream and downstream bandwidth of 64 kilobits/sec (64,000 bits/sec) or higher.

          TCR # 097 NET Console-to-Datacenter-Hosted Server Network Performance

          Each console has an upstream and downstream bandwidth of 40 kilobits/sec (40,000 bits/sec) or higher.

  • Nero_CZ Nero_CZ napsal:

    Tak jsem se koukal a pro eu usa už nemají servery, to po dvou dnech nic moc…

  • berko009 napsal:

    Na konzolách je to uplná bieda. No skusil som a čuduj sa svete za čo som vlastne zaplatil za veľké hovno ktoré som tam mohol nastaviť. Ak máte rankovaní server tak okrem toho, že si nastavíte tikety sa môžete už len pozerať. Hamba ale riadna. A tá cena.

Napsat komentář