8
Led

Problémy s brokovnicemi, účel vybavení zbraní a další

battlefield-1-nejlevneji-banner

Dnes se podívejme co Alan „Demize99“ Kertz prozradil o změnách ve vybavení zbraní, brokovnicích apod.

  • Po několika hodinách testování prohlásil, že zlepšení vlastností těžké hlavně (heavy barrel) a tlumiče záblesku (flash suppressor) je opravdu poznat.
  • Dále reagoval na video analyzující brokovnice, ze kterého zjistíte, že vlastně vůbec nejsou vybalancované. Kertz prohlásil, že podnikne přímou akci dle daných návrhů. Dále informoval, že důvodem proč lidé nenávidí USAS spolu s výbušnou FRAG municí je ten, že u této zbraně nedošlo při použití dané munice k redukci rychlosti palby. Tento problém bude také opraven.
  • Další informace se týká toho, že provedené úpravy ve vybavení zbraní mají za úkol utvořit u každé zbraně její herní styl.
      • Tedy například, že kombinace foregrip a tlumič zvuku je určena převážně na boje na blízko a nebo například kombinace foregrip a laser je kombinace ke stylu hry běž a střílej (Run and Gun).
      • Dále jednoduše řekl, že těžká hlaveň slouží ke zlepšení střelby na velkou vzdálenost a tlumič záblesku zase na střední vzdálenost.
      • Detailní popis jednotlivých úloh a změn vybavení zbraní se dozvíme později, tedy až bude na světě daný patch přinášející všechny změny.
  • Úpravy jednotlivého vybavení zbraní budou také ovlivňovat i pistole.
  • Polo-automatické zbraně by měli být díky opravě „zasekává“ již zase o kousek lepší.
  • Tlumič zvuku Vás stále schová při střelbě před zobrazením na minimapě a dokonce se dočkal zlepšení, že střelba na delší vzdálenost již nebude snižovat účinnost zbraně při použití tlumiče.

Další informace pocházejí od komunitního manažera Daniela „zh1nt0“ Matrose, který se vyjádřil k problémům na PS3 verzi BF3:

  • Matros prozradil, že jsou na dobré cestě v opravě problémů s VOIP komunikací na PS3 a že oprava určitě jednou bude.
  • Dále řekl, že se opravy pro problémy s „input lagem“ (kdy se pohyb páčkou na ovladači provede až po určitém zpoždění) také jednou dočkáme.

Zdroj: MP1st 1, 2, 3, 4

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

38 komentářů

  • CZExperior napsal:

    Nechci zase říkat, která zbraň je na 2 věci, ale ten USAS je spíše pro ty hráče, kterým to nejde nebo neumí mířit, proto si ho s fragem berou…. Neříkám, že jsem ho taky nepoužil, ale beru ho jen v případě, když jsem na pokraji nervového zhroucení 😀 😀 a štvou mě nějací nezabitelní hráči, USASníci, ne-li cheateři. 😀

  • KaneSvK napsal:

    Nepáči sa mi úprava tlmiču, redukcia damage na väčšiu vzdialenosť bola na mieste, nie je dobré že to menia. Veď tlmič funguje na základe spomalenia strely, tak je správne že na väčšie vzdialenosti má menší damage. Snáď sa z toho nestane nové IRNV (ako to bolo pri spustení hry,každý hráč behá s IRNV a na mape sa skoro nedalo pohnúť lebo každý nepriateľ svietil ako vianočný stromček)

    • Alyxxik napsal:

      Proč srovnáváš Tlumič s IRNV ? Jsou to úplně odlišné doplňky.

      • KaneSvK napsal:

        o to v mojom príspevku ale vôbec predsa nešlo. No prečo to zrovnávam dokopy je, lebo sa obávam, aby sa z toho nestal zas balanc problém. Ak upravia ten damage, tak tlmič nemá už žiadnu výraznú nevýhodu a pre mňa a asi mnoho ďalších sa stane príslušenstvom zbrane číslo jedna.

        • aenrel napsal:

          tlmic ma stale dost velku nevyhodu na dialku v tom ze ti naboj o poznanie viac klesa. myslim ze teraz je kvoli tomu damage dost nevybalancovany. a strelba od boku je tiez o dost oslabena.

        • Mustang napsal:

          Menši Damage spôsobuje menši dostrel. (alebo naopak) tak ako môže byť menší dostrel a rovnaký Damage. vysvetlí mi to niekto?

        • StixxyCZ Stixxy napsal:

          Asi pokles kulky. Co je přesně demage? Kadence, munice?

        • nok08 napsal:

          damage = poškození

        • StixxyCZ Stixxy napsal:

          Tak jasně, ale nic takového na Battlelogu napsané nemáš.

        • nok08 napsal:

          co by tam mělo bejt napsaný?

        • Backer_CZ napsal:

          Cim tezsi je strela tim vetsi ma dopadovou energii a vetsi prubojnost nebo zastavovaci ucinek. Terminalni balistika sleduje dva ucinky: prubojnost a ranivost.Prubojnost urcuje jak hluboko projektyl vnikne. Výstrelny otvor po prubojne strele je mali asi o velikosti mince. Strela s vysokym ranivym ucinkem zpusobuje pri pruchodu telem rozsahla poskozeni vnitrnich tkani a vystrelny otvor ma velikost 30 a vice centimetru, trela ma velky zastavovaci ucinek.ranivost streli na delsi vzdalenost je mnohem vetsi nez na kratsi vzdalenost.Cim rychleji projektyl leti tim ma vetsi prubojnost a mensi ranivost a naopak. takze pokud je osoba dal strela ztrati cast ze sve pocatecni rychlosti tim ma mensi prubojnost a o to vetsi ranivost a zastavovaci ucinek, protoze jeji draha v jejich tele se vice deformuje. Snad to nejak nekomu pomuze tato definice 🙂

    • milki_sk napsal:

      V tlmici sa spomaluje vzduch ktory vytlacil gulku z hlavne, aby to pri expanzii do atmosfery neprasklo tak silno.
      Tlmic NESPOMALUJE gulku samotnu. NEMENI presnost ANI DOSTREL!!! tlmic TLMI zvuk. (ano stare tlmice to robili)
      Druha vec je to „cold loaded ammo“ to by asi mohlo zmensit dmg.

  • tomolokosi napsal:

    PS3 hráčí, taky se vám stáva že u větších zbraní se vám naukáže přebíjecí animace?

  • LeakyDog LeakyDog napsal:

    v posledním článku se psalo že všechny dobré vlastnosti tlumiče se zhorší a teď koukám že to není zas taková pravda 😀

    jinak nevim jak usas ale ta nová mk3 brokovnice mě příjde jako vtip 🙂 jasně že nepodporuju vraždící mašiny, ale přeci jen když mě z 5ti metrů zabije borec lehkým kulometem rychleji než já jeho brokovnicí to je fakt voser.

  • Overlord napsal:

    Usas beru jen na krátkou vzdálenost, když mě nasere nějakej camper v nějakým baráku, abych to vyčistil. Ale je to pro lamy no, ale nevím proč to lidém vadí, celá filosofie BF 3 je o tom neumíš hrát, nedokážeš mít dobré skóre? Nevadí zajdi si na metro, nemusíš nic umět body a killy budeš mít.

  • tetranot tetranot napsal:

    USASKO mě v metru přijde učinější než M320 nebo SMAW a RPG přeci jen ted hraji metro stále kombinuju si tam classy ale vešinou jdu taky s M320 protože to jinak skoro nejde když jsem už na 390 zabiti jsem se rozhod dát to na rovnejch 500 když se to povede a už to do ruky nevemu. jak je tu videjko s těma brokovnicema tak jsem nějak nepochopil pro ukazujou střílení přez objěkty o co tam je neprostělím s ničím.

  • Jimmy96 napsal:

    Já jen k tomu tlumiči, teď osobně si myslím že to funguje dobře i bez nějakých úprav už pár dní kombinuju G53 + HOLO + grip + tlumič a hraje se mi s tím opravdu výborně.

  • Kapr napsal:

    No hezky ze si tady porad hrajou jen se zbranema a vylepsujou a meni uz fakt PI**** a uz to zacina bejt trapny….
    at se radsi kouknout na jiny aspekty hry…napr nahodny HS kdyz je clovek proti vam a nebo pro me uplna demence u tyhle hry RPG vs vehicles….to je na facku kdyz strelite do heli raketu a ono vubec nic…to same u HMV atd….hlavne ze tady bude kazdou chvili nejakej vyvojar postovat jak si hral a co zmeni a pritom sou to uplny PI**** ktery za mesic zase napadne a bude se to menit zase…..

  • GeForce470GTX napsal:

    Jo to mas pravdu uz me to taky stve v bf2 to bylo nejlepsi proc to neudelali aj tady.

  • samil1976 napsal:

    Nejvíc mě netrápí balanc zbraní, ale hitování po skrytí např. za rohem nebo betonovým zátarasem. Objevení se na základně když zabijou hráče na kterém jste se chtěli spawnout, tohle totálně zmrví vyrovnanou hru. To jak neustále balancujou hru je k hov…, měli by se zabývat především chybami a pak tím ostatním.

  • Warfaryn Warfaryn napsal:

    Mě štvou všechny zbraně, např. vystřelim s RPG, tak má přece daný umřít a nééé mít 1% nebo když mu střílím do hlavy, tak to přežije a jde, přece střelim do hlavy a padnu ne! Některé zbraně jsou trapně silné a některé zase slabé, přitom v reálných měřítkách mají absolutně jinou sílu, no nic, nehrajem realitu a DICE s tim nic určitě neudělá, protože většina pečů co udělala, toho akorát víc domrdala 😀

    • Gary Gordon Gary Gordon napsal:

      V tom naprosto souhlasím a ještě se mi stává že mu zbyde 0% života a jde dál 🙁

      • Narcotic napsal:

        to neni nic ojedineleho 😀 Dle meho by se meli prvne zamerit na chyby jako „bad luck“, pad ze smesne male vysky a pul hp v prdeli, umirani za stenou, dalsi vec co se me nelibi tak jsou animace preskakovani prekazek a animace zabijeni nozem(muj nazor je ze by je meli vypnout a nebo nejak opravit, nebudu tu psat proc, protoze si myslim ze vite o cem mluvim)… a jeste jednu vec musim vypichnout a to ze vojak muze lezet pulkou tela ve skale nebo ve stene (kdyz je stena dostatene uzka tak jeho nohy jsou videt na druhe strane a da se zabit :D)…Proste tohle jsou veci co me posledni dobou privadi k silenstvi takovym zpusobem ze sem si uz nekolikrat vztekle bouchl do stolu a sproste zanadaval…doufam ze to co nejdriv daji do poradku, nebo se zase aktivne vratim k Cs 1.6tce a bude klid 🙂

        • Heat22 napsal:

          Presne tak, dosť ma dokáže vytočit správanie niektorých „hardcore“ hráčov, čo sú zalezený v stenách, alebo v skalách a to najlepšie na nejakom respawne a odtiaľ strieľajú práve „narodených“ hráčov. To už nemá s hrou nič spoločné…… Tak sa mi zdá, že DICE niečo kecalo o tom, že spawn kill nebude možný………

        • z0ny napsal:

          Jojo, nejlepsi je kdyz po nekom jedes on te sejme a v zapeti vidis kill asist 100 😀
          Ale co me neskutecne sere je ta animace preskoceni prekazky, kdyz tu prekazku nepreskocis viz vyskakovani z oken, pak tam jak kreten mackas ze to chces preskocit a porad nic nez ta animace, dokud neprijde nakej typek a nesejme te…

  • ePSn ePSn napsal:

    mě teda co štve tak je rpg/smaw atd. BF3 hraju od soboty sice a včera jsem hrál bazar jel vodnik a já jako starej hráč bf2 jsem vzal smaw,vypálim do něj a co? on má přes půl života???
    potom jsem v tý stejný hře nahitoval týpka z M4 tak na 20% a jelikož mi došla munice tak jsem vzal smaw a vystřelil po něm (nedělám to rád ale jinak to nešlo) a bouchlo to tak 2metry od něj a on běží dál. o 5minut déle vystřelí od nich RPG,bouchne to 5metrů od nás a 4nás to zabije
    od hry jsem si sliboval hodně ale demence hráčů mě zabijí, jestli nenajdu nějakej dobrej server tak se tak do měsíce vrátim na BF2

Napsat komentář