Recenze: Beta Battlefield Hardline

Beta Battlefieldu Hardline nám zachvíli skončí (končí dnes tj pondělí 9.2.) a tak jsme si pro Vás připravili takovou menší recenzi. Určitě se podělte s námi io vaše názory níže v komentářích avšak ve slušné formě. Pojďme se tedy podívat na recenzi. 😉

BFH_Bank_001

V úterý 3.2. EA oficiálně spustilo druhou Betu hry Battlefield Hardline. Hra je již na první pohled odlišná od jiných Battlefield dílů a to tím, že se jedná o policejní tématiku. Tedy válku mezi policisty a zloději.

Na první pohled samotný Battlelog ani hra nevypadají špatně. Ve hře na Vás jako první vyskočí menu. To je ze začátku trochu nepřehledné a těžko sv něm orientuje, avšak po pár hrách si člověk zvykne. Samotná hra se hraje docela dobře. Opravdu platí to, že jde zatím o nejrychlejší Battlefield vůbec. TTK (time-to-kill) je zde opravdu rychlý a jen těžko stihnete zareagovat, když po vás „dobrý“ hráč začne střílet. Heist a Hotwire což jsou dva nové módy v betě jsou také příjemným zpestřením, které však nesednou každému. Mě osobně bavili obě, i když po čase začínali být místy frustrující. Zejména pokud sedíte v režimu Hotwire v autě a najednou Vás odpálí někdo C4 nebo RPG. RPG a SMAW jsou v této hře jako battlepickupy, které dávají na jednu ránu celé vozidlo. Zpočátku je to fajn, ovšem později, když už mnozí mají odemčený výbavu v autech, která Vám umožňuje nést RPG / SMAW raketu s sebou to bývá otravné. Hotwire je super mód hlavně pokud se hraje s kamarády. Tehdy je to ta pravá zábava, no však režim potřebuje doladit ještě určité věci.

Druhý herní mód Heist je také ze začátku zábavný. Principem je to, že zloději se snaží ukrást peníze z trezoru, zatímco policisté se je snaží zastavit. Heist se hraje skvěle na mapě Bank Job. Vypadá to tak, že ta mapa je jakoby dělaná hlavně jen pro tento mód. Jde o super akci, kterou můžete znát z akčních filmů. Jako samotný mód, tak i mapa však potřebují doladit. Po čase se stane režim nudný, hlavně když jedno kolo trvá někdy pouze 1 minutu. Místy najdete na mapě neviditelné stěny, zda hráč se může dostat do oblastí, kam by neměl mít přístup.

bfh_hotwire_glades_gator

Samotný gameplay, tedy hratelnost hry je dobrá. Hra je svižná a rychlá. Chyby v netcode jsem si nějak extra nevšiml, i když je pravda, že sem tam se vyskytne chybička, která však provází sérii Battlefield už dlouhé roky. Samotný grafika hry je však horší než má Battlefield 4. Textury mají méně detailů, nasvícení a odrazy jsou méně ostré a celková vizuální podoba hry je horší než u Battlefieldu 4, který vypadá opravdu dobře. Příjemným zpestřením jsou i vynechány XP (zkušenosti), které jsou tentokrát nahrazeny penězi, co víc pasuje do policejní tématiky.

Určitě co vyčítám hře, je destrukce. Ta tam skoro není. Je mnohem slabší av menším rozsahu než byla v Battlefieldu 4. Pokud najdete camper v budově a vystřelíte do budovy s raketometem či granátometem, bohužel nic se nestane. Budova stojí dále bez poškození. Takže na srovnání domů se zemí, tak jako v Battlefieldu Bad Company 2 můžete rovnou zapomenout. Také se ve hře nenachází nějak extra propracovaná „mikrodeštrukcia“ na jakou jsme byli zvyklí v DLC Close Quaters v Battlefieldu 3. Vývojáři se obrňují tím, že více destrukce již nemohou přidat, protože se nevejdou do paměti. Největší Levolution efekt, který můžete najít je spadnutí jeřábu na mapě „Downtown“. Levolution efekty však musím pochválit co se týče optimalizace. Nestávalo se mi, že mi spadly či dropli FPS při padnutí jeřábu. Samotné Levolution, však také nijak extra nenadchne.

Pokud však hře omluvíte její nedostatky v grafice a destrukci, čeká Vás docela příjemné zpestření série Battlefield. Hra však určitě není pro každého. Veteránů série, nějak extra nenadchne. Hra je velmi podobná předešlým dílům Battlefieldu až na to, že se nejedná o vojenskou tématiku.

Na závěr to shrneme: Určitě se nejedná o pro-skinovanú Battlefield 4. Hra neurazí ale po grafické stránce ani nenadchne. Určitě jde o další Battlefield díl, ale však s jinou tématikou, která však příjemně zpestří sérii Battlefield. Jde o dobrou hru, která však potřebuje kopu věcí doladit, upravit či popřípadě řádně vylepšit. Na hru se těším a doufám, že vývojáři splní to co slíbili. No a pokud si hru nekoupíte, tak nezoufejte, protože další Battlefield vyjde už příští rok (2016) a bude znovu ve vojenské tématice. : D

Takže za mě hru hodnotím 3,5 body z 5 . 😉

BF-Blog

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, ,

23 komentářů

• Vondrs napsal:

Můj „Only in Battlefield“ moment v BF: Hardline

Hrál jsem mód Hotwire na mapě Dust Bowl. Tak nějak jsem jezdil dokola když mě začala otravovat helina. Kouknu do kufru auta a tam RPG. Vypálil jsem raketu směrem k nebi a double kill 😀

• mramu napsal:

Ta policejní tématika je prostě trapná a k battlefield hře se nehodí, narozdíl od CS, Rainbow six a tak podobně. Rádoby cool hudba vycházející z aut, naprosto nelogické policejní hlášky a nudné nové módy. HUD a menu hrozný.

Co se ale povedlo byl conquest na mapě Dust Bowl. Mapa designově výborná a přitom není roztahaná. Pocit ze střelby zbraní oproti ostatním BF taky výborný. Systém peněz a odemykání kdy hráči musí hrát úkoly a ne jen kempit je krok vpřed. Trochu mi to připomnělo BC2.

Hodnotit to nemůžu, protože záleží jak budou povedený ostatní mapy na conquest.

• Snipik Snipik napsal:

Grafika je horší, ale to dobrou MP FPS hru nedělá.

Je to policejní akce pod značkou Battlefield, což je mi celkem fuk a nijak mě to netrápí – jde o to jak se hra hraje.

Postrádám zničitelnost prostředí, která mi tam dost chybí. Jinak mapy jsou velice pěkné a propracované, zbraně a střelba automatem i na dost velkou vzálenost je dost přesná.

Netcode se mi zdá mnohem lepší než v BF4 a velice často se daří utéct do krytu i když někdo začne střílet dřív a do zad.

Nové módy jsou zajímavým nápadem, ale otázka jak dlouho budou bavit. Conquest je známá klasika, TDM bude také jistě ok.

Celkově hodnotím velice pozitivně. Líbí se mi více akce pěchota vs pěchota.

• milki_sk napsal:

Stiahol som to, zacal som to hrat. Zabava. Druhy den som sa tesil ze si zahram… mensia zabava… treti den – mohol by som si to zahrat, ale radsej si dam inu hru. stvrty den – uz na to ani nemyslim a viem, ze BFHL preskakujem a cakam na bf5. Aj ked asi bf2 sa uz nikdy nevrati.

• morybundusss napsal:

Můžu se považovat za veterána her BF , ale to co předvedli je odpad bohužel 🙁 Jediná dobrá věc na této malé recenzi je ta poslední věta ….No a pokiaľ si hru nekúpite, tak nezúfajte, keďže ďalší Battlefield vyjde už na budúci rok (2016) a bude znova vo vojenskej tématike. 😀 Tak to se mi líbí moc 🙂

• PeacefulSVK napsal:

Ja by som nedal asi ani 2 body z 5. Hratelný rezim bol pre mňa jedine CQ. Je to tak na rýchlo kvasená hra, že je mi stoho akurát zle. Ten TTK bude ako prvý nerfnuty každý nato nadával ani nepočítam koľko krat som sa dal navzajom zo superom to bola snad každá tretia smrť. Odohral som asi 5 hodín a to mi stačilo nedamz atu hru ani 10 eur. Pre mňa je to proste lacne dlc do BF4 nič viac. Najlepší su tý zaplatený youtuberi ktorí zaplavovali videami youtube a snazili sa obhajovať hru 😀 A keď som ppzeral stream Ra1dera ktorí kritizuje BF to hneď vyzeralo uplne ináč…

• Afrom3n napsal:

No mě Hardline vlastně ani nepřekvapil čekal jsme že to bude otřes nuda a bída….ok byla to jen nuda a bída….nejvíc mě zarazily modely zbraní který vypadaj jako z BF“ heroes, člověk se kochá krásně vypracovanýma zbraněma z BF3-4 a oni mi podstrčí tohle fajn. Ten novej mod(ani nevim jak se radši jmenuje) ale jezdit do kola ma mikro mape s dodávkou??? Kdyby to byla mapa ve stylu BF2 apod dejme tomu ale takhle sem si připadal že jezdím na okruhu plochý dráhy, pochybuju že u toho někdo vydrží víc jak 14 dní. Absence techniky je už jen sladkou tečkou v mém zklamání a vrtulník s Browningama to opravdu nezachraňuje (i když pochybuju že nějakej policejní vrtulník je kdy měl). Jediný co mě na ty hře připadalo zábavný je využití háku a zip liny protože to je stejně jako v (special forces z BF2) to mělo kolikrát super využití. takže nakonec nám fandům, veteránům a pařanům nezbývá nic jiného než si opravdu jen počkat….

• bambas bambas napsal:

No me v BFH pobavil ten easteregg v podobe prebijeni zbrani 🙂 Nektery kousku jsou vtipny, napriklad ten „kouzelnickej trik“

• Bleedax Bleedax napsal:

Jsem si říkal, že první beta mi připadala graficky víc jako BF4, teď se mi to taky zdá namalované pastelkama.

• Miko napsal:

1. Ako tu uz viacery spomenuly prvykrat zabava, potom mensia a nakoniec uninstall.
    2. Ta Helina akoze kto vie letat tak aj 30:0 dal a Helina takmer neznicitelna.
    3. Mne tento BFH pripada ako CS s prvkamy GTA.

PS: Dufam ze BF4 dalsim patchom opravia Netcode, az vydrzime do 2016 na dalsi BF 🙂

• BicBozi napsal:

no vyprasili to statecne, co sem hral tu prvni betu, tak ta me i celkem bavila, tak nejak to vypadalo a funguvalo skoro jako BF4, bylo to osvezeni, mohli se pouzivat haky a nosil se lup, ale jak to za ty 3 mesice stihli takhle dokurvit, to mi zustava rozum stat. Modely zbrani a jejich drzeni nemel takhle hnusny ani wolf3d, strilet se neda protoze to lita vsude mozne jen ne po tech lidech co mate v zamerovaci, pohyb modelu totalne divnej, nejaka hnusna poustni mapa plna malickych baracku co ani nejdou znicit, tridy a jejich vybaveni zadny to se radsi vybava rozhatela po mape na jedno pick up pouziti. Tohle neni BF ale totalni paskvil.
    S timhle shitem nemam smysl ztracet cas ani kdyby byl zadara.

• Snipik Snipik napsal:

Jen pro info, háky se mohou používat nadále, lup se nosil, ale teď byly k dispozici jiné módy. Další pocity mohou být subjektivní, ale pokud někdo tvrdí, že „strilet se neda protoze to lita vsude mozne jen ne po tech lidech co mate v zamerovaci“ tak vypadá spíš na problém mezi myší a židlí (leda, že by šlo o gamepad ve spojení s konzolí…..)

• IAczech IAczech napsal:

Tento BF je krokem zpět a neměl se jmenovat Battlefield, kdy s touto hrou to nemá nic společného kdy maximální destrukce je zničení plotu u domu … to už je na tom snad lépe CS:GO. Takže vyndavání kempů mě opravdu nebaví … Bohužel tento díl dostane červenou kartu, ať se v tom DICE proberou. Jako DLC do BF4 za 500,-Kč, s tím nemám problém, ale jako plnohodnotku NIKDY,

• Straidi napsal:

Ľudia aspoň si zistite kto na tejto hre pracuje. Neustále tu píšete, že za všetko môže DICE ktorý Visceral Games pomáhal spočiatku s MP ináč nemajú s týmto odpadom nič spoločné. BFH si nezaslúži niesť značku Battlfield pretože je to CS.GO a COD dohromady, Animácie postáv a zbraní keď som to 1 krát zapol som sa normálne zľakol či som naozaj spustil dobrú hru keďže postavy vyzerajú ako CSku a zbrane z COD. CQ mod čo bol dostupný vyzeral zaujímavo vzhľadom na veľkosť mapy skoro ako v BC2 ale či aj ostatné sa budú niesť v tomto duchu pochybujem. Bohužial EA si chce namastiť vrecká zas a zas a keď že DICE už odmietlo dalšie urýchlene vydanie hry tak EA ako distribútor s právom na značku battlefield dali další diel ľudom ktorý mali ostať pri DEAD SPACE…… Nič proti Visceral Games ale Battlefield je proste dieťa DICE a nikto iný ich nenahradí tak ako nikto nenahradí BLIZZARD a ich Warcraft neviem si predstaviť že by Starcraft bol od Ubisoftu 😀