Aktualizace | Seznam změn klientského patche pro Battlefield 4 ze dne 30.1.2014

Aktualizace: Hra již nyní obsahuje zbraně z DLC Second Assault. Můžete si je již nyní vyzkoušet na nehodnocených serverech, kde je vše odemknuto – například na našem serveru BF-BLOG.cz #3 (video).

Původní článek: Tak DICE konečně vydalo seznam změn klientského patche pro Battlefield 4 na PC. Původní zprávy o masivním patchi nebyly pravdivé, takže nečekejte velké množství změn. Bez dalšího zdržování se na to podívejme.

Seznam změn patche pro Battlefield 4 ze dne 30.1.2014:

  • Změny platné pouze pro PC patch:
    • Přidána podpora pro technologii Mantle.
    • Upraveno a vylepšeno využití více-jádrových procesorů, aby se předešlo stutteringu a nízkému počtu snímků za vteřinu, jenž se objevovalo na některých kombinacích procesorů a operačních systémů.
    • Uživatelé nyní mohou nastavit kolik jader procesoru bude hra používat, díky novému příkazu „Thread.MaxProcessorCount“, který lze přidat do souboru User.cfg. [Běžný hráč nemusí nic měnit, hra automaticky využívá maximální výkon procesoru – pozn. redakce]
    • Příkaz „Render.DrawScreenInfo 1“ nyní také zobrazuje informace o tom jakou grafickou kartu a procesor používá váš systém, kolik grafických karet a jader procesoru je využito a jaký typ renderovací technologie (DirectX/Mantle) je aktivní.
    • Přidán nový příkaz „PerfOverlay.FrameFileLogEnable“, který zaznamenává činnost procesoru a grafické karty do souboru typu .csv.
    • Pro uživatele grafických karet AMD byla přidána žádost o použití ovladačů AMD Catalyst 13.12. namísto 13.9.
    • Zapnuta optimalizace pro vykreslování osvětlení na grafických kartách NVIDIA, zlepšující výkon grafických karet (na grafických kartách AMD je už aktivní).
    • Zlepšen výkon při renderování osvětlení a odrazů pro všechny grafické karty – převážně pak uvnitř budov.
  • Změny platné pro všechny platformy dohromady (PC, X360, X1, PS3, PS4):
    • Přípravy pro vydání DLC Second Assault – datum vydání DLC bude oznámeno později.
    • Výrazně sníženo riziko zmizení křížku a ukazatele zásahu.
    • Přidána ikona značící zásah do hlavy do tabulky zobrazující se po smrti vojáka (killcard). Toto by mělo pomoci zjistit kdy došlo ke správnému zabití na jednu ránu.
    • Opraven problém v režimu Squad Deathmatch, kdy se text „Výhra/Prohra“ překrýval.
    • Opraven problém, kdy hráči zneužívali chyby se SOFLAMem.
    • Opraven problém, kdy hráči zneužívali chyby s MAV.
    • Opraven problém v herním kódu tak, aby správně upravoval FOV (Field of View) změny provedené v herním menu.
    • Opraven problém, kdy se rozbil herní chat při napsání slov „false“ nebo „true“.
    • Opravena chyba, kdy se hráči v režimu Air Superiority mohli dostat mimo helikoptéru a hrát jako pěchota.
    • Opravena chyba s nepřesným mířidlem v ruském tanku T90.
    • Přidáno nastavení upravující mrtvé oblasti pro josticky.
    • Další menší opravy pádů hry.
    • Úpravy pro zbraně DMR:
      • Zvýšení poškození všech DMR na všechny vzdálenosti. Konkrétně bylo poškození zvýšeno na dlouhé vzdálenosti, aby bylo možné zabít hráče na tři rány (pokud zrovna nepoužívá „Neprůstřelnou vestu“). Navíc byl snížen postih přesnosti pro trvalou střelbu z DRM (tzv. fullauto). Zvýšení poškození bylo u každé zbraně jiné v závislosti na zamýšleném dostřelu, rychlosti střelby a poškození. Budeme i nadále sledovat efektivnost DMR na bojišti a určíme zda je nutné provést další úpravy, aby se DMR zbraně staly životaschopnými na střední až vysoké vzdálenosti.

Zdroj: Battlelog #1, #2

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , ,

46 komentářů

Napsat komentář