Seznam změn v 15. patchi pro CTE verzi Battlefieldu 4

Další patch pro CTE verzi Battlefieldu 4 přináší hromadu změn, avšak i přesto si zachovává malou velikost. DICE se tentokrát zaměřilo na opravu či úpravu různých herních prvků týkajících se hratelnosti a je toho opravdu hodně.

SEZNAM ZMĚN PATCHE
Tyto změny obsahuje následující patch:

  • Oprava pro družstva spawnující se pod terénem mapy
  • Zlepšení vizuálního zpětného rázu
    • Nová červená pro kolimátor (více zářící a tak je lépe vidět proti jasnému světlu/slunci). Opraveny nahlášené problémy s AEK, PK-S a kompaktními mířidly, Glock18, M39EBR a USAS-12 (děkujeme Vám za nahlášené problémy a prosím pokračujte v jejich hlášení dále!).
  • Bublina vysoké frekvence obnovy tickratu – zlepšení automatického nastavení
    • Povolení této funkce na třetí generaci konzolí (X360/PS3).
    • Přidáno dodatečné logování použitých frekvencí.
    • Přidána funkce pro snížení hodnoty tickratu na straně serveru při zjištění přetížené šířky pásma (také se zobrazuje novou barvou po zadání příkazu NetworkPerfOverlay).
    • Mnohem rychlejší schopnost zareagovat při změně síťové přípojky a šířky pásma.
  • Degradace serveru
    • Oprava úniku paměti, která (jak věříme) způsobovala po čase snížení výkonu server.
  • Lancang Dam: zpřístupnění zvuků z Levolution události pro později příchozí hráče
  • Opravy komandéra
    • Oprava nepříliš častého problému, kdy komandér nemohl používat své nástroje, protože díky Proxy útoky se nikdy neukázali jako dostupné.
    • Oprava nepříliš častého problému, kdy se hráč snažil znovu použít některý nástroj, i když probíhalo jeho používání.
  • Již odemčené úkoly se nebudou zobrazovat na obrazovce na konci kola
  • Aktualizace efektu krve při zásahu do hlavy
    • Již více nebude zobrazován POW! efekt – prozatím první verze nového efektu
  • Přidána možnost nastavení výchozího přiblížení minimapy (Auto, 50m, 100m, 150m)
  • Opravy na mapě Operation Metro 2014
    • Přidány blokovací jednotky (objekty, neviditelné stěny atd.) zabraňující hráčům ve využívání exploitu a hraní mimo povolené oblasti mapy
  • Integrovány opravy pro 5 chyb způsobujících pád hry – opravy pocházejí z Hardlinu a jsou platné pro všechny platformy
  • Doba spawnutí vozidel nyní funguje jak bylo zamýšleno a začne se odpočítávat jakmile začne hra
  • Do režimu Conquest Large přidán nový stav – předkolo (Preround Ready) (jedná se o první fází testování)
    • První verze tohoto stav je inspirována hrou BF Hardline. Obsahuje nehotové uživatelské rozhraní. Najdete-li nějaké chyby, dejte nám na Battlelog fóru vědět.
    • Známé problémy:
    • Týmy jsou zobrazeny jako T1 a T2. Mělo by se jednat o názvy frakcí se správnými barvami.
    • Při přepínání mezi týmy dojde k chybě, kdy se nebude aktualizovat počet hráčů potřebný k odstartování hry.
    • Nyní je podporován pouze Conquest.
  • Pohyb vojáka
    • O chlup snížena akcelerace běžného pohybu, akcelerace sprintu byla nezměněna.

HERNÍ REŽIMY
Cíl: zlepšit vybrané herní režimy a doručit tak hráčům požadovaný herní styl zamýšlený pro daný herní režim

  • Obliteration
    • Změna animace bomby, takže po čase zmizí, když se přestane pohybovat.
    • Poloha bomby se nyní resetuje, pokud její nosič je označen vystřelí ze své zbraně.
    • Oprava problému, kdy se bomba nepohne při nastoupení do vozidla.
    • Normální aktualizace stavu bomby v režimu Obliteration je každé 3 vteřiny.
    • Normální aktualizace stavu bomby v režimu Obliteration Competitive je každých 8 vteřin.
  • Obliteration Competitive
    • Zmenšena hrací oblast.
    • Dawnbreaker: výtahy byly vypnuty.
    • Levolution byla vypnuta.
  • CTF
    • CTF nyní vyhraje tým, který má nejvíce bodů a to bez ohledu na počet zabraných vlajek.
  • Carrier Assault
    • Zrušení spawn na letadlové lodi pro útočící tým.
    • Povoleny jsou pouze spawny na padáku.

Opravení kolize kulek
Nyní máme nový úkol a to podívat se na nejhorší objekty ve hře, které způsobují kolizi kulek a opravit je. Velké díky patří hráči Zoutepoel v tomto tématu Open Forum na Battlelog fóru – díky!

Opravy kolizí v tomto patchi:

DICE <3 RUSH

Abychom se všichni více zaměřili na testování změn, po této aktualizaci, odstraňujeme z rotace na serverech některé mapy.

newsitem_rush_naval

PARACEL STORM – premiérové změny v CTE

  • Lehce upraveno umístění MCOMů 1A, 1B, 2A, 2B, 4A, 4B.
  • Upraveny spawny (například místo výsadku obránců u MCOMu 1A).
  • Upraveno umístění zbraní.
  • Přidány objekty ke krytí v 2. základně.
  • Přidány objekty ke krytí a mírné před-ničení objektů ve 4. základně.
  • Upravena maska destrukce na rozích budov.
  • Na všech základnách – 1x transportní helikoptéra, 1x transportní vozidlo, 1x člun, 1x tank

Změny vozidel pro útočníky

  • Odstraněny průzkumné helikoptéry z posledních základen.
  • Odstraněn 1 člun v 1. základně.
  • Na 1. a 2. základně byl vodní skútr nahrazen Amtracem – platí pro PC a X1/PS4. A pro X360/PS3 byl tento skútr odstraněn a nebyl ničím nahrazen.
  • Transportní helikoptéra již déle není povolena mimo standardní bojovou oblast.
  • Spawn transportní helikoptéry na 3. a 4. základně je zakázán.
  • Zpoždění spawnutí člunu je nyní nuceně nastaveno na 20 vteřin (pravidla zpožďování v Rushi: x1.5 = 30 vteřin).

Změny vozidel pro obránce

  • Přidány 2 vodní skútry a člun pro obránce na 1. základně.

newsitem_hainan-618x331

Aktualizace mapy HAINAN RESORT

  • **ZNÁMÝ PROBLÉM: Minimapa nezobrazuje správné informace na letadlové lodi (kde začínají útočníci) a na pláži – je potřeba aktualizace.
  • Upraven terén a přidán kámen jako krytí na 1. základně, aby tak útočníci měli další možnost jak obránce obejít.
  • Upravena bojová oblast pro útočníky a obránce okolo 1. základny.
  • Otočena a posunuta letadlová loď útočníků v 1. základně (včetně všech spawnů).
  • Přidán Amtrac (AAV) pro útočníky v 1. základně (platí pro PC a X1/PS4).
  • Odstraněna průzkumná helikoptéra.
  • Přidány 2 čluny pro útočníky v 2. základně (není navýšen celkový počet).
  • Přidán 1 člun pro útočníky ve 3. (není navýšen celkový počet).
  • Odstraněny rozmístěné zbraně na 2., 3. a 4. základně.
  • Přesunuty MCOMy 4A a 4B.
  • Úprava krytí okolo MCOMů 4A a 4B.

Zdroj: Battlelog (CTE)

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, ,

Zatím zde nejsou žádné komentáře

Proč nenapsat první komentář?

Napsat komentář