Seznam změn v 17. patchi pro CTE verzi Battlefieldu 4

DICE před pár hodinami vydalo další a to již 17. patch pro CTE verzi BF4. Tentokrát jde o různé opravy animací zbraní, pohyby vojáka a další věci. Konečně je také opraven problém s oživením, kdy byl hráč blokován bednou s náboji či lékárničkou 🙂

SEZNAM ZMĚN

  • Oprava problému s oživováním
    • Bedny z municí a lékárničky již déle neznemožňují oživení hráče!
  • Optimalizace mapy Paracel Storm
    • Optimalizovali jsme mapu Paracel Storm pro PS3 (a všechny ostatní platformy). Změnili jsme formace kamenů/skal, které jsou na této mapě použity ve velkém a dále jsme pozměnili objekt v podobě rozbité letadlové lodi – prosím, pomozte nám tuto mapu otestovat, zda vše pracuje správně!
  • Netcode
    • High Frequency Update (rychlá aktualizace síťových informací) – přidána možnost „zapnuto“ („ON“), která vynucuje rychlost 30 Hz. Možnost AUTO zůstává výchozí.
    • Historie snímků (FrameHistoryTime) – u této funkce jsme skončili s testováním. Nyní sbíráme data, budeme se rozhodovat na vhodně zvolené hodnotě, kterou brzy otestujeme na CTE serverech.
  • Zpřehlednění UI
    • Do části „pokročilé možnosti hratelnosti“ (Advanced Gameplay Options) byl přidán posuvník, který nastavuje průhlednost inventáře, stavu hráče, obsazenosti vozidla a výpisu zabitých hráčů.

Opravy pro animace zbraní

Opravy jsou založeny na zpětné vazby v tématu Zeptejte se animátora z DICE!.

  • Všechny pistole: z většiny pistolí v CTE byla odstraněna funkce, která náhodně vybírala animaci pro střelbu skrze kovová mířidla.
  • Všechny automatické pistole: zkrácena doba trvání animace záškubu při průběhu animace střelby, aby se předešlo tomu, že záškub není cyklický při rychlé střelbě.
  • Automatické pušky: opravena chybějící animace mačkání spouště.
  • Unica6: oprava chyby, kdy se kohoutek při animaci střelby skrze kovové mířidlo nehýbal. Zkráceno přebíjení, takže nyní hra zaregistruje plně nabitý bubínek rychleji.
  • CS5: oprava problému, kdy byl zásobník neviditelný. Dále pak oprava problému, kdy se nezobrazila animace natáhnutí, pokud se blížil konec animace taktického přebití.
  • G36C: oprava držení zásobníku během plného nebo taktického přebití.
  • CZ-805: oprava držení zásobníku během plného nebo taktického přebití.
  • AWS: povolena polo-automatická střelba.
  • XM25: opravena animace střelby; včetně animace vratného pístu.
  • Bulldog: oprava problémy s odstupňovaným přebitím.
  • M60E4: přizpůsobení přerušení nabíjení tak, aby odpovídalo ostatním lehkým kolumetům; zásobník s náboji nyní zůstane při přerušení na svém místě.
  • L96A1: přidány chybějící přerušení nabíjení.
  • JNG90: upraveno přebíjení tak, aby se předešlo obcházení animace s nabitím náboje do komory při provádění plného přebití.
  • SR338: oprava problému, kdy bylo možné přeskočit animaci střelby při střelbě určitou rychlostí. Navýšena doba přebíjení.
  • L85a2: upravena pozice Foregripu tak, aby úhlová rukojeť (Angled Grip) neprocházela skrze ochranu spouště; oprava chyby u animace přibíjení, která mohla způsobit, že se příslušenství na zbrani přesouvalo v průběhu animace.
  • RPK-74M: snížena doba přebíjení o 3 vteřiny, aby více sedělo k animaci.
  • HK45C: odstraněn problém se špatnou pozicí kohoutku mezi držením zbraně bez a s mířením.
  • ACW-R: snížena doba registrující přebití.
  • QBU-88: opravena problém s klepáním při animaci rozkládání dvojnožky.
  • SR2: přidána animace návratu pístu.

Pohyb vojáka

  • Přidána funkce umožňující střelbu při pádu vojáka (ne při skoku)
    • Tato změna přináší možnost střelby při pádu (netýká se skákání a pádu z malých objektů). Nicméně je zde aplikován silný rozptyl.
  • Implementovány pohyby z BF3 a upraveny hodnoty akcelerace sprintu
    • Dále jsou zahrnuty změny, když voják přechází do sprintu – výrazné změny oproti předchozím hodnotám v CTE.
    • Zdá se nám, že tyto hodnoty vytvářejí lepší vyvážení v ovládání postavy – mít možnost se dostat z nebezpečí pomoci sprintu, avšak stále je vše věrné originálnímu pohybu z BF4.

Zlepšení pro Obliteration Competitive

  • Oprava pro interakci UI (uživatelského rozhraní), které se v průběhu odjišťování/zajišťování bomby chovalo nevyzpytatelně.
  • Mapa Golmud Railway
    • Zmenšena bojová oblast, aby se zabránilo kempování hráčů na spawnu na mapě.
    • Mírné rozprostření spawnů, aby nebyly tak blízko u sebe a přidáno několik nových spawnovacích pozic.
    • Oprava pro bombu, která byla mimo hratelnou oblast.
  • Mapa Zavod 311
    • Odstraněny čtyřkolky.
    • Žebříky jsou nyní nefunkční, aby nešlo vylézt na střechy.
    • Mírně zmenšena bojová oblast, aby se odstranilo potencionální kempování hráčů na spawnu.
    • Přesunuta pozice odpaliště bomby u vlakového nádraží na protější stranu, kde je více kryté.

Zdroj: Battlelog (CTE)

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, ,

3 komentáře

Napsat komentář