Seznam změn ve 13. patchi pro CTE verzi Battlefieldu 4

Před několika dny vydalo DICE již 13. patch pro CTE verzi Battlefieldu 4. Oproti minulé aktualizaci má tato velikost pouhých 130 MB. Jde právě o to, že minulá verze nebyla obyčejný patch, ale vlastně překopávka celé hry, kterou tak bylo nutné znovu stáhnout a nainstalovat (cca 37 GB).

help-dice-la

Seznam změn z 13. patche:

Zpřehlednění uživatelského rozhraní (UI):

Cílem je zpřehlednit HUD a poskytnout hráčům možnost úpravy hlavních částí UI

  • Nyní se vykreslují rozkazy velitelů čet/komandérů přímo v herním UI (vhodné pro režim hardcore)
  • HUD pro Chain Link byl posunut o kousek níže, takže nyní nepřekrývá zprávy o získaných bodech
  • HUD pro Chain Link nyní používá stejný efekt „fyziky“ jako ostatní prvky UI v HUDu
  • Opraven problém, kdy mizení ikony flashbang granátu rozbilo viditelnost HUDu pro ostatní ikony
  • Opravena chyba, kdy dálkově ovládaná vozidla nezobrazovala množství života v HUDu
  • Ikona oživení v HUDu prostředí nyní využívá nastavení viditelnosti pro ukazatel množství života/odpočet pro oživení namísto nastavení pro ikony vojáka
  • Změna velikosti minimapy
    • Přidána možnost měnit velikost ikon pro prostředky komandéra
    • Viditelnost je nyní nezávislá na nastavené viditelnosti HUDuPřidána možnost pro nastavení velikosti ikon minimapy a viditelnosti

Pohyby vojáků

Cíl: zajistit, aby pohyby vojáků bezprostřední, přímé a pod kontrolou

  • Úpravy pro klekání postav z třetí osoby
  • Jeden z problémů spojených se „zabitím za rohem“ je právě klekání postav. Kleknutí je konečný stav – nedokážeme předpovědět zda hráč zaklekne stejným způsobem, jakým jsme předpověděli pohyb. Toto v kombinaci s klientským modelem poškození znamená, že je zde momentálně možnost získat výrazné zpoždění při kleknutí za překážku na něčí straně (a být tak schopen hráče poškodit). Snažili jsme zmírnit toto zpoždění zrychlením animace kleknutí z pohledu třetí osoby (pro začátek) – což mělo odstranit nejvýraznější projev tohoto problému.
  • Zasahovali jsme do následujících transakcí:
    • Přechod ze stavu „stání“ -> „kleknutí“
    • Přechod ze stavu „běh“ -> „kleknutí“
    • Přechod ze stavu „běh“ -> „chůze v kleče“
    • Přechod ze stavu „výklon“ -> „chůze v kleče „
    • Přechod ze stavu „chůze“ -> „chůze v kleče „
    • Přechod ze stavu „sprint“ -> „chůze v kleče „
  • Úprava zrychlení sprintu, aby odpovídala všeobecnému pobybu
  • Nyní dosáhnete maximální rychlosti sprintu rychleji a více sedí s předchozí změnou (maximální rychlost sprintu nebyla změněna).

Vizuální zpětný ráz

Cíl: zajistit aby zbraně vždy mířili tam kde střílíte. Odstranění náhodnosti ze střelby. Dokončením tohoto cíle tak budeme moci se zaměřit na poškození, které zbraně činí a na úpravy skutečného zpětného rázu.

  • TEST: pistole M9 dostala animaci pro výstřel jednoho náboje
  • Tento test je odpovědí na zpětnou reakci, kterou jsme získali, kdy pistole „kopali“ a způsob jakým vybíral náhodou animaci zapříčiňoval to, že bylo těžké trefit vybraný cíl. Jako test jsme odstranili všechny animace až na jednu – abychom zjistili co to způsobuje střelbě z této zbraně.
    TEST: nový kolimátor je nyní menší na žádost komunity
  • Dále v přípravě je nahrazení dalšího „červeného“ (růžového) mířidla tímto více červeně zářícím mířidlem.
  • Upravena velikost výřezu mířidla u pistole Delta
  • Opraveny vizuální problémy pro všechny zbraně
  • zbraně osobní ochrany (PWD), lehké kulomety (LMG), odstřelovací pušky, pušky odstřelovače (DMR), brokovnice
  • Nalezené problémy v testovací verzi:
  • Kolimátor na zbrani Coyote a reflexní RDS mířidla opět poskakují po zmenšení velikosti kolimátoru. Bude opraveno v další aktualizaci, omlouváme se za to!

Herní režimy

Cíl: zlepšit vybrané herní režimy a doručit tak hráčům požadovaný herní styl zamýšlený pro daný herní režim

  • Obliteration Competitive
  • Bomby nyní mohou být umístěny v jakémkoliv pořadí.
  • Redukována doba pro zajištění bomby z 10 na 8 vteřin. „Warmup“ před možností zajištění bomby je 3 vteřiny.
  • Snížen dosah radaru na domácích základnách na 40 metrů.
  • Chain Link
  • Snížena rychlost ubývání tiketů o 40%.
  • Navýšena doba kola na 30 minut.

Balancování zbraní/výbavy

Cíl: se změnami vizuálního zpětného rázů, škubání hlavy a netcodu se nyní stali zbraně smrtelnější a rychleji zabíjejí. Je tedy potřeba úpravy zbraní a to taková, které vezme v potaz výše vypsané změny a dá zbraním jasnou roli.

Balancování granátů

První na řadě jsou granáty. Myslíme si, že se nyní ve hře granáty velmi spamují. Chceme učinit z granátů něco silného, ale ne bezhlavě používaného za každé situace. A také chceme, aby jednotlivé typy granátů pro vás měli význam – tedy aby jednotlivé typy měli své jasně dané role.

  • Snížena kapacita RGO granátů z 2 na 1
  • Snížena vnitřní oblast výbuchu RGO granátu z 1.65 na 1 m
  • Snížena kapacita granátu v40 z 3 na 2
  • Snížena oblast výbuchu granátu v40 ze 7 na 6 m
  • Snížena vnitřní oblast výbuchu granátu v40 z 2.5 na 1 m
  • Navýšena doba dobití jednotlivých typů granátů:
    Flashbang 5s -> 9s
    RGO 7s -> 25s
    v40 8s -> 13s
    Handflare 1s -> 6s
    M18 5s -> 9s
    M34 8s -> 25s
    M67 5s -> 25s
    XM25 DART 1s -> 3.5s (5 -> 4 počet střeliva)
    XM25 3.5s -> 6s
    40mm 3GL 8s -> 18s
    40mm Smoke 2.5s -> 5s (shoduje se nyní s flashbangy)
    40mm LVG/HE 8s -> 9s

Pročištění kolize střel

Cíl: nalézt a pročistit nekonzistentnost ve vizuální kolizi střel a hráčů. Zlepšení přehlednosti herního prostředí.

  • Oprava problému špatné kolize při krytí se za objekty jako volně stojící pilíř či balík krabic.
  • Ovlivněné mapy: Operation Locker, Pearl Market, Flood Zone
  • Pearl Market
  • Oprava problémů kolize zdi mezi základnami C a D

Zdroj: Battlelog (CTE)

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, ,

7 komentářů

Napsat komentář