Seznam změn ve 14. patchi pro CTE verzi Battlefieldu 4

Chvíli po 13. patchi pro CTE verzi Battlefieldu 4 vyšel i 14. patch. Ten přináší další úpravy pro balancování zbraní a pěchoty. Předchozí změny, které se týkající se vizuálního zpětného rázů, škubání hlavou vojáka z pohledu třetí osoby a netcodu zapříčinili to, že doba života jednoho hráče se zkrátila a tím se tak hra zrychlila více, než bylo zamýšleno.

DICE proto bude provádět určité změny, které ji opět mírně zpomalí, avšak nebude odstraňovat předchozí změny. Zvolili tedy cestu snižování účinnosti zbraní. Důvody vysvětluje zpráva od vývojáře s přezdívkou „undeadpixels“:

Zdravím vás vojáci,

provedl jsem zásah u většiny zbraní s úmyslem navýšit TTK (Time To Kill – čas potřebný k zabití hráče). Tyto změny se netýkají odstřelovacích pušek, DMR a pistolí.

Toto je první změna a zatím se týká jen snížení účinnosti zbraní. Změna se netýká účinnosti na maximální dostřel, ale většina automatických zbraní bude vyžadovat jednu kulku navíc při zabíjení nepřátel z blízka.

Jedná se o nepřímé snížení obranných schopností neprůstřelné vesty. Díky změnám v účinnosti zbraní tak neprůstřelná vesta již déle neposkytuje rozdíl v BTK (Bullets To Kill – počet kulek nutných k zabití) z blízké vzdálenosti. Avšak ve vzdálenosti kdy začne klesat účinnost zbraně je stále efektivní. Jedná se tedy o startovní bod.

Od těchto změn se odpíchnu a budu sledovat všeobecné efekty těchto změn a zdali bude potřebná důkladnější úprava účinnosti kulek. Ačkoliv je počáteční snaha k navrácení původního TTK, které bylo před dříve provedenými změnami, budu provádět i další dodatečné změny, které sahají mimo TTK.

Samozřejmě například ani změny pro potlačovací efekt nejsou dokončené. Omlouváme se, že to dělám takto na polovičku a trvá to tak dlouho. Doufám, že se všichni na tyto změny těšíte!

-undeadpixels

SEZNAM ZMĚN

  • Tento patch obsahuje následující opravu:
    • Oprava pro balistický štít způsobující pád hry

Klasické přednastavení

Cíl: přidat přednastavení simulující slávu starých Battlefield titulů!

  • Klasické přednastavaní (test)
    V tomto patchi testujeme klasické přednastavení a tak bude existovat i několik serverů, které jej budou obsahovat.
  • Parametry klasického přednastavení
    Stejné jako Hardcore, to znamená stejné rozsahy dovolených prvků jako jsou na Hardcoru.

Palba do vlastních řad – PC: stejné jako HC, konzole: vypnuta
Vykopnutí za nečinnost – PC: stejné jako HC, konzole: 300 vteřin
Automatické vyvažování týmů – zapnuté
Počet zabití spoluhráčů nutný k vykopnutí ze serveru – PC: stejné jako HC, konzole: 5
Počet zabití spoluhráčů nutný k zabanování na serveru – PC: stejné jako HC, konzole: 3
Spawn vozidel – PC: stejné jako HC, konzole: povoleno
Regenerace života – zakázáno
Spawn pouze na veliteli družstva – zapnuto
Minimapa – zapnuta
HUD – zapnut
Spotování na minimapě – zapnuto
3D spotování – vypnuto
Posmrtná kamera – vypnuta
Kamera z pohledu 3 osoby – vypnuta
Zobrazení jmenovek hráčů – vypnuto
Indikátor zásahu – zapnut
Doba potřebná k opětovnému spawnu hráče – PC: stejné jako HC, konzole: 100 vteřin
Zdraví hráče – PC: stejné jako HC, konzole: 100
Účinnost kulek – PC: stejné jako HC, konzole: 100 %
Nutnost přebít celý zásobník – zapnuto
Počet hráčů nutných k začátku kola – 4
Komandér – PC: stejné jako HC, konzole: zapnut
Množství tiketů v herních režimech – PC: stejné jako HC, konzole: 100 %

Testování historie snímků

Cíl: najít takovou hodnotu, kdy hráči s pingem vyššínem než 200-250ms musí začít mířit před cíle, což povede k menšímu množství zabití za rohem pro všechny hráče s menším pingem.

  • Budou nachystány 3 verze serverů
    Servery G, H a I
    – hrajte na nich a pište nám své poznatky.
  • Prosím využívejte síťového grafu, aby tak bylo jasné, že nedochází k žádné konstantní ztrátě paketů při testování – jinak by došlo k jistému znehodnocení výsledků. Také jsme přidali všechny mapy na tyto servery, takže můžete testovat na pro vás známých mapách.

Pohyby vojáků:

Cíl: zajistit, aby pohyby vojáků bezprostřední, přímé a pod kontrolou

  • O kousek snížena akcelerace pohybu
  • Stále je cítit jako bezprostřední a přímo, avšak došli k menšímu snížení akcelerace oproti předchozímu patchi.

Vizuální zpětný ráz

Cíl: zajistit, aby zbraně vždy mířili tam kde střílíte. Odstranění náhodnosti ze střelby. Dokončením tohoto cíle tak budeme moci se zaměřit na poškození, které zbraně činí a na úpravy skutečného zpětného rázu.

  • Opraven známý problém s oříznutým kolimátorem na všech útočných puškách
  • Prosím, dejte nám vědět zda-li se stále nějaké oříznutí projevuje na některých zbraních!

Vyjasnění zásahu

Cíl: přesunout efekty jako je stříkanec krve a výbuchy projektilů na stranu server – zajistit tak aby se zobrazili, pouze pokud něco skutečně zasáhnete. Dále pak vylepšit zobrazení zásahu a to například přidáním správného efektu pro zásah do hlavy.

  • Přidán (dočasný) efekt zásahu do hlavy, aby tak bylo jasně vidět zásahy
  • Bude nahrazeno správným pohybem hlavy příští týden

Balancování zbraní/výbavy

Cíl: se změnami vizuálního zpětného rázů, škubání hlavy a netcodu se nyní stali zbraně smrtelnější a rychleji zabíjejí. Je tedy potřeba úpravy zbraní a to taková, které vezme v potaz výše vypsané změny a dá zbraním jasnou roli.

  • Snížena účinnost pro všechny zbraně, vyjma odstřelovacích pušek a pistolí
  • MPX, UMP45, AEK971, AK12, A91, AKU12, RPK12, RPK74, MTAR21, LSAT, CZ805, FAMAS, ACE23, M16A4, ASVAL, M416, SAR21, Aug, F2000, L85A2, AR160, AWS, ACR,  AK5C, G36C, GalilACE, M4A1, PDR, SG553, M249, PKP, MG4, U100, QBZ95, Type95B, QBB95, Type88, CBJ-MS, SCAR-H, Bulldog, ACE52, M240, M60E4, MX4, PP2000, Scorpion, UMP9

Obrázek zobrazující účinnosti (poškození) zbraní v CTE verzi BF4 (zdroj: Reddit via Shenk7):

cte-weapon-damage-change-list

 Zdroj: Battlelog (CTE)

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, ,

10 komentářů

Napsat komentář