Seznam změn ve 20. patchi pro CTE verzi Battlefieldu 4

V úterý 12.8.2014 vyšel již 20. patch pro CTE verzi Battlefieldu 4. Ten opět přináší různé změny pro zbraně a vozidla. Dále pak opravuje různé problémy s animacemi zbraní a také přináší různé optimalizace hry.

SEZNAM ZMĚN

  • Zbraně
    • SLAMy byly opět mírně posíleny a jejich rádius účinku byl také navýšen, avšak stále se jedná o menší hodnoty, než jsou v základní hře. Nyní byste měli být schopni zničit tank s pomocí 3 SLAMů a 1 střely z jakéhokoliv raketometu.
    • Dalších změn se dočkal FAMAS, MP7 a CZ3A1 a to za účelem, aby byly více unikátní. Přečetl jsem nespočet zpětné vazby od poslední změny (děkuji za ni), takže prosím, vyzkoušejte tyto zbraně znovu a dejte mi vědět jaký z nich máte pocit.
    • Dále jsem pak snížil maximální rychlosti MBT LAW, abyste byly déle varování při zaměření vašeho vozidla.
  • Animace zbraní
    • Oprava animací zbraní. Některé DMR musely být přepracovány, aby mohly být opraveny problémy s animacemi.
    • SR2 : oprava chybné animace, kdyby nebyl natažen uzávěr při přebití prázdného zásobníku, oprava držené zbraně pokud je hráč ve vodě
    • 870: oprava s prolnutím animací pumpování/přiblížení při střelbě
    • M16: oprava pro špatnou polohu dvojnožky a oprava pro špatné umístění textury prachu
    • RFB: odstraněn přebytečný náboj, který vyskočil ven při střelbě s použitím dvojnožky či kovových mířidel
    • MK11: otevřen kryt prachy, aby se předešlo zaseknutí zbraně a odstraněna špatná rotace u animace rotace při použití dvojnožky
    • Všechny DMR, M82A3 Battle Pickup: opraven problém s dvojnožkou, kdy byla přeskočena animace střelby při rychlé střelbě
    • M412 REX, .44 Magnum: upravena animace střelby tak, aby seděla s novými hodnotami zpoždění a dále opravena spoušť střelby při běhu
  • Optimalizace objektů a map
    • Vylepšen výkon vykreslování vrb.
    • Optimalizace budov využívajících Havoc fyziku.
    • Celková optimalizace fyziky objektů.
    • Přidán výškový limit pro místa jako jsou střechy na mapách Dragon’s Teeth.
  • Opravy pro DLC Dragon’s Teeth:
    • Pearl Market
      • Změna výchozích hodnot určujících za jak dlouho se spawnou vozidla v režimu CQ.
    • Sunken Dragon
      • Změna mimo-herních oblastí v režimech CQ Large a CQ Small.
      • Upravena ulice s „dopravní zácpou“.
      • Upraveny spawny v režimech DM/DOM.
      • Upravena hladina vody v režimech DM/DOM.
  • Vozidla
    • Oprava pro konzole, kdy se po zmáčknutí tlačítka nezapnul „boost“ u stíhaček.
    • Přidána funkce pro nastavení trvalého/dočasného (zmáčknutí/držení tlačítka) přidání „boostu“ u vozidel.
    • Možnost vypnout automatické přidání rychlosti u stíhaček pro PC.
  • HUD/UI
    • Nová funkce určující zda mačkání tlačítka pro označení hráčů bude dávat rozkazy „útok/obrana“.
    • Aktualizace vysvětlivek u nově přidaných funkcí.
  • Všeobecné opravy
    • TDM – jednotlivé týmy se spawnovali příliš blízko u sebe.
    • Odpočty pro „přátelskou“ oblast v režimech Domination a Deathmatch jsou nyní nastaveny tak, aby odpočet začal, jakmile se spawne první hráč poté co všichni potvrdili, že jsou připraveni.
    • Stromy a keře nyní správně reagují na vítr od vrtulí helikoptér.

Zdroj: Battlelog (CTE)

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

Zatím zde nejsou žádné komentáře

Proč nenapsat první komentář?

Napsat komentář