Seznam změn ve 24. patchi pro CTE verzi Battlefieldu 4

Seč to minule vypadalo, že DICE si dá s vydáváním patchů pro CTE verzi Battlefieldu 4 pauzu, není tomu tak. Před dvěma dny vyšel další a to je 24. patch, který přináší zase několik různých oprav, ale hlavně navyšuje hodnotu pro pamatování si historie snímků, jenž by měla vylepšit registraci zásahů. DICE by tak na toto téma rádo slyšelo Váš názor, zda-li došlo ke zlepšení či zhoršení. A pokud se Vám bude zdát, že se stále neregistrují zásahy, zajděte na fórum CTE Battlelogu a popište DICE co přesně jste učinili, aby se hra chovala tak jak se chová. Dále pak můžete hlasovat v anketě na hlavní stránce CTE Battlelogu.

SEZNAM ZMĚN:

  • Hratelnost
    • Upravena hodnota pro pamatování si historie snímků na všech serverech, jenž by měla zlepšit registraci zásahů.
  • Opravy pro mapy a objekty
    • Oprava problémů kolizí, zobrazení a osvětlení. Optimalizace pro mapy z DLC Dragons Teeth, dále pak pro mapy Dawnbreaker, Siege of Shanghai, Flood Zone, Operation Locker.
    • Oprava špatně umístěné zdi na hranici města na mapě Lumphini Garden.
    • Oprava problému, kdy se hráč mohl stát neviditelným u vlajky A na mapě Siege of Shanghai.
  • HUD/UI
    • Oprava pro optické mířidlo, kdy křížek neměli správně svoji velikost v závislosti na nastaveném poměru obrazovky. Nyní je závislí na vertikální velikosti obrazovky stejně jako zbytek hry.
    • Tlačítko Nastavení týmu (team setup) je nyní pro hráče zakázáno, deklaroval-li, že je „připraven“ (ready state).
    • Znemožněno mačkat tlačítko „připraven“, pokud je ochrana proti spamování stavu „připraven“ aktivní.
    • Oprava pro lištu spawnutí zobrazující Nasadit/Připraven/Nepřipraven (Deploy/Ready/Unready) na konzolích.
    • Oprava pro stav „Ready state“ v režimu SQDM, kde nefungoval.
  • Zbraně
    • Upravena optická mřížka pro mířidla na střední a velkou vzdálenost u zbraně CS-LR4 a Ultimax.
    • Rychlost kulek vystřelených skrze tlumič byla u všech zbraní navýšena.
    • Předchozí změny pro těžký kulomet na vozidlech neumožňovali, aby dosáhl maximální hodnoty rozptylu. Byl mu tedy změněn poměr, kdy již dosáhne alespoň malého rozptylu, takže při držení střelby tak nyní dosáhne maximálního rozptylu.
    • Malé zvýšení poškození, které učiní zbraně SCAR-H, Bulldog, a ACE52 při střelbě za svůj pomyslný dostřel.
    • SR338 se dočkala velké redukce při zvyšování rozptylu. Později se dočká i navýšení kadence.
    • Type95 a QBZ mají nyní správné násobiče pro optická mířidla na blízkou vzdálenost.
    • SVD12 se dočkala malé redukce kadence u zvýšení rozptylu při výstřelu, a díky tomu má malou výhodu v kadenci nad zbraní SCAR-HSV.
  • Vozidla
    • Oprava pro kameru následující vozidlo, kdy někdy změnila úhel pohled na vozidlo kolmo z vrchu či zespodu.
    • Stromy a keře nyní správně reagují na trysky stíhaček.
    • Mírně oddálena kamera třetí osoby u stíhaček.
  • Všeobecné
    • Zpracování středního grafického nastavení je nyní zvládáno pomoci BicubicSharp namísto Linear scale metody (tedy je tomu stejně jako u Vysokého či Ultra grafického nastavení).

Zdroj: Battlelog (CTE)

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

Zatím zde nejsou žádné komentáře

Proč nenapsat první komentář?

Napsat komentář