Seznam změn z jarního (spring) patche!

Tak a máme to tady! Kompletně přeložen seznam změn z posledního velkého „spring“ patche. Snažil jsem se to přeložit v co nejčitelněji formě. Takže pojďme se na to podívat. 😉

Patchnotes_SpringPatch_ (R 10 DS)

Plný seznam změn

Níže je plný seznam oprav a vylepšení, které jsou obsaženy v jarním patchi. Všechny změny platí pro všechny platformy pokud není uvedeno jinak.

Stabilita

  • Opravené pády hry spojená s audiem.
  • Opraveno několik chyb s padáním serverů.
  • Opraven pád serveru, který v některých případech mohl nastat pokud hráč změnil tým.
  • Opravené chyba, kdy uživatelé zůstali zamrzlý v načítací obrazovce.
  • Opravena chyba, která způsobovala pády singleplayeru.
  • Opravena chyba, která způsobovala selhání, když se snažili připojit na prázdný server.
  • PC: Několik oprav pro pády klienta a serveru.
  • PC: Opravena chyba, ke které docházelo, když jste ukončili herního klienta (pouze na AMD kartách).
  • PS4: Opravený pád hry.

Obecné vylepšení

  • Opravena situace, kdy i při zaměřování se zbraní zůstala hráči v ruce výbava.
  • Opravena situace, kdy hráč zamrzl v kill-camere poté, co byl zasažen více nepřáteli.
  • Destrukce modelů a terénu se od nynějška lépe synchronizuje s výbušninami.
  • Přidána pokročilá možnost hratelnosti pro přepínání „Automatického otevření padáku“ a „Automatické vyklánění“.
  • Menší vozidla můžete posouvat pomocí zbraní na blízko podobně jako lodě a skútry.
  • Několik vylepšení netcodu.
  • Dosah pasivního spotování (označování) byl snížen z 1200 m na 100 m.
    • Pozorovací úhel kužele byl snížen na 3 stupně, takže nyní začíná na 3 stupních a zužuje se o 0,15 stupně do 1200 metrů.
  • Označený cíl je od nynějška déle aktivní, takže můžete jednodušší zvolit útok / obranu pro daný cíl.
  • Opravena chyba, kdy zmizely schody pokud jste na nich oživili hráče.
  • Opravena chyba, kdy se zabití pomocí Claymore miny nezapočítávaly do statistik Recon (sniper).
  • Opravena chyba, která způsobovala neregenerovaní zdraví v singleplayeru pokud hráč před tím hrál v multiplayeru hardcore.
  • PC: Odstraněno nastavení „střelba do vlastních hráčů“ pro předvolbu Classic.
  • Opravena chyba, kdy se uživateli zobrazila špatná killcamera poté co byl zabit dálkově řízeným vozidlem (např. EOD robot, minomet).
  • PC: Přidána možnost přesunout si CPU, GPU a síťový graf.
  • Opraven problém, kdy „kill assist“ dog tag zobrazoval nesprávně čísla.
  • Konzole: Opravena chyba, kdy hráč zůstal uvíznutý v menu, poté co ovladač, který používal byl přiřazen na jiný port jako „Ovladač 1“.
  • Opravena chyba, kdy se „Mastery Dog Tag“ zobrazoval dvakrát.
  • Několik oprav na různých mapách, které umožňovaly dostat se mimo mapu.
  • Squad Obliteration: Opraven problém, kdy bomba určená na obnovení, byla zpracována hráčem, což mělo za následek objevení se několika bomb na mapě.
  • Squad Obliteration: Vypnutí prodloužení kola. Odteď časový limit kola zastane vždy, když je položená bomba.

Audio

  • Byl přidán unikátní zvuk pro headshoty.
  • Vylepšené zvuky střel na vojáků (nyní tlumič pomáhá mnohem více).
  • Optimalizovaný zvuk Levolution efektu na mapě Lumphini Garden.
  • Přidán zvuk destrukce pro meteorologickou stanici na Arktidě.

Art

  • Opraven problém, kdy se některé kamufláže zobrazovaly nesprávně z pohledu první osoby.
  • Opravený grafický problém, kdy se vlajky ovlivněny větrem pohybovaly až příliš.

Patch Notes Spring Patch 2

Uživatelské rozhraní

  • Přidány statistiky pro stávajících 49 dog tagů (spousta z nich patří mezi oblíbené z Battlefieldu 3). Ukažte co umíte!
  • Opraven problém, kdy hráč zasáhl nepřítele pomocí zbraně v autě a při výstupu z vozidla se mu indikátor zásahu znovu zobrazil.
  • Povolený síťový výkon (graf) na Xbox One. Můžete to zapnout / vypnout v nastavení v menu.
  • Přesunuty a zvýraznené žlutou barvou 3 nové seznamy (přidány v zimním patchi) na začátek seznamu.
  • Opravené úrovně v prohlížeči serverů tak, že jsou seřazeny v pořadí jakém byly vydány.
  • Vylepšený HUD pro mířidla s červenou tečkou na základě CTE.
  • Opravené dvojité jména, které se zobrazovaly na Dog Tagoch v jiných jazykových verzích.
  • Upravené a aktualizované „Help me“ ikony (potřebuji munici, lékárničku atd.) – Ikony se zobrazují pouze tehdy, pokud jejich opravdu potřebujete.
  • Opraven problém, kdy uživatel nebyl schopen vidět změny z nastavení HUD obrazovky pro „Optiku vojáka“, „HUD helikoptéry a stíhačky“ a „HUD pro vozidla“.
  • Zvýšená velikost ALT stíhačky, rychlost a PMS displeje.
  • Opraven problém, kdy různé HUD přehlednosti v rozšírenonom nastavení ovlivnily ukazatele munice / výbavy.
  • Odstraněný nápis ‚ID_M_SERVERTYPE_RANKED‘ z načítací obrazovky v multiplayeru.
  • Odstraněny nesprávné UI zobrazení pro PDW zbraň CBJ, protože zbraň nepodporuje střelbu dávkami.
  • Opravena chyba, kdy se kamufláž vojáka resetovala po každém kole.
  • Přidán režim Squad Obliteration do „Squad Join“ funkce.
  • Opraven problém, kdy se indikátor zásahu objevoval hned po zahájení první ukázky v singleplayeru.

Vozidla

  • Mistři všech stíhaček dostanou speciální Battlefield téma, pokud budou mít nasazený jeden z master Dog Tagů nebo Dog Tag útočné stíhačky.
  • Opraven problém, kdy uživatel nebyl schopen zabít hráče sedícího v džípu nebo stacionární zbrani pomocí defibrilátoru.
  • Opraven problém, kdy se po zapnutí nastavení „Oddělit míření od otáčení vozidla“ neprojevila žádná změna.

Zbraně

  • Přidaných 5 nových zbraní.
  • Úprava ADS měřítka a FOV tak, aby se nezvětšovaly více než bylo původně nastaveno.
  • Opravený Headglitch: Upravený systém střel, takže nyní vycházejí z hlavně namísto očí. 😀
  • Upravená noční optika.
  • Opraven problém s ACOG mířidlem, kdy se při míření objevil v levém horním rohu černý blok.
  • Opravený taktická baterka pre MTAR-21.
  • Opraven problém na některých odstřelovačích puškách, kdy měřič dálky v kombinaci s baterkou zobrazil nesprávnou vzdálenost.
  • Opraven problém, kdy „Autoloader“ nefungoval na některých zbraních.
  • Upravena potlačovací mechanika a vybalancování všech zbraní.
  • Opraven problém při zbrani M16A4, kdy se při míření objevil laser při použití FLIR / IRNV optiky.
  • Opravena chyba, která zabraňovala flashbangu dosáhnout požadovaný jas a dobu trvání.
  • Opravené uživatelské rozhraní pro zbraně a doplňky ke zbraním tak, aby zobrazovaly správné hodnoty.
  • Opravené sledování zbraní tak, aby bylo jasnější a přehlednější.
  • Přidána zpráva o přehřátí zbraně na některých stacionárních zbraních.

Herní režim

  • Přidán režim Gun Master, který je dostupný na základních 10 mapách.

Battlelog

  • Přizpůsobený Battlelog pro Battlefield 4 pro jarní patch.
  • Přidány další přídavky pro odmítnutí instalaci Battlelog web pluginu.
  • Menší vylepšení pro nový Chat systém.
  • Opravený Premium kalendář tak, aby zobrazoval správný postup.

Mapy

  • Siege of Shanghai
    • Přidáno krytí do určitých oblastí v režimu Squad Obliteration.
    • Opraven problém, kdy uživatel mohl vidět celou mapu přes zeď budovy.
    • Přesunut bojový vrtulník, který byl před tím uvízlý ve zdi.
  • Rogue Transmission
    • Opraven problém, kdy zničení satelitu způsobilo okluzní problémy.
    • Granáty nyní správně explodují na betonu kolem Výzkumného střediska.
  • Operation Metro 2014
    • Upravená spawn TDM / SQDM / DOM, kdy se hráči spawnovali příliš blízko sebe na začátku kola.
  • Gulf of Oman 2014
    • Upravená spawn TDM / SQDM / DOM, kdy se hráči spawnovali příliš blízko sebe na začátku kola.
  • Operation Locker
    • Opravené kolizní problémy.
    • X360: Optimalizovaná paměť, aby se zabránilo pádům hry.
  • Hainan Resort
    • Opravené kolizní problémy.
  • Golmud Railway
    • Opraven kamenný plot v blízkosti severního okraji mapy, kdy byl nesprávně zarovnán se zemí, takže se vznášel ve vzduchu.
  • Test Range
    • Přidaný indikátory zásahu pro cíle.
    • Kopa menších oprav.

Zdroj: Battlelog 

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , ,

28 komentářů

  • Crematory napsal:

    Opravena chyba, kdy se kamufláž vojáka resetovala po každém kole.
    tak toto uz opravuju 2 roky a v kazdom jednom patchu ju najdete nieje to uz trapas? 😀
    opravene, alebo lepsie povedane posrate veci su tam viac nez dost len tak zopar, sniperky maju zero point na 100 metrov z povodnej 0 co je pekna hlupost v hre! teraz do 200-250 metrov musite mierit na na tvar a vtedy ho trafite do cela ked ale mierite na celo strela preleti ponad hlavu, neviem naco to bolo dobre po dvoch rokoch tato zmena tam by trebalo zvysit len muzzle velocity nie tuto nezmyselnu hlupost ,,so gay….,, PLD nepouzitelna vec akokeby ste pozerali cez hml neviem naco to babrali ta vec bola dobra tak ako bola casto som ju pouzival aby som odhalil snim nepriatela ,,je to vlastne termo kamera co nezaznamena vojaka akokeby bol kamen ale trava, ocean, bordel z budov atd atd pekne ziaria,,so gay…., DMR su viac presnejsie a lepsie co je taka p*c*v*na! Mortar zabije na jednu supu kedze neznasam mortar tak radsej sa uz ani nevyjadrujem….no dobre uz nepokracujem …aaaa este nezabudnime NETCOD ludia ta je tak fasa ako este nikdy predtim!!!! mam zopar videa ako strelim enemaka do hlavy so sniperkou vystriekne krv ale nic sa nestane (sindrom z bfbc2) a teraz dokonca ked vykuknem z rohu vystrelim a rychlo sa zatiahnem tak cakam ci som uz mrtvy alebo som dostal hit….netcode bol asi tak 3x lepsi pred patchom 😉 ,,so gay,,…

    • emFOUR napsal:

      A jako po každém updatu komunita jenom hatuje, nadává, končí s battlefieldem, atp. Ten díl BF Friends „They Ruined Battlefield“ je fakt trefnej. Jasný, některý věci se úplně nepovedli (v každej hře dostanu zásek na 5s jednou za mapu – se železnou pravidelností), což vzhledem k testování CTE je poměrně smutný, ale tenhle brekot 90% komunity už mě unavuje. A to používání krutohlášek typu „so gay“… 😀 Zase opravení headglitchu je cesta správným směrem, ale to už tu nikdo neocení, hlavně že umím hatovat, páč to se dneska nosí.

      Jako nechci rozjíždět žádnej flame, ale tohle už mě u každého článku o updatu fakt SERE!

      • Crematory napsal:

        kamarat moj pocuvaj sem co ti poviem ano hejtujem lebo ja si uz neviem pomoct ale akoze uz fakt nebudem to tu rozoberat len par prikladov: PLD nereaguje na enemakov chapes to? ta vec je nato urobena a ono to totalne zlihalo! netcode je horsi ako pred patchom…. (nejdem uz pokracovat) proste take veci ze ked oni to opravia tak to nevyskusaju ??? to rozstelovali PLD a potom sa nenasiel ani jeden zamestananec proste nikto v DICE kto by sa do toho pozrel predtim nez to vypustia? s netcodom to iste….to je nieco akokeby ty by si bol stolar vyrobis dvere v dielni predas ju, zakaznik ju kupi a ked ju namontuje tak zisti ze sa nedaju zavriet, ale nehejtuj stolara nieze by si bol rad ze ma peknu fabu a leskle panty ….ale teraz nehejtuj stolara!!! o rok, alebo dva zase kupis nove dvere a zase ta ista chyba plus dalsie!!! no a teraz kto ma byt s koho unaveny? …chapes tomu kamo?…

        • Shenk7 napsal:

          Přestaň tady blít a napiš na BL fórum feedback.

    • Fighter158 napsal:

      Jo ten NETCODE se zhoršil. Na serverech mam často ping od 10ms do cca 20 a kosim enemaka bez jedinýho zásahu a pak chcípnu během mrknutí oka. No, ale na gunmasteru se bavim. Mrtvola stojí beze zbraně 3s a pak spadne a klepe nožičkama. Většinou je to dobře vidět v killcamu když se zabijete navzájem – což už taky mělo být dávno opraveno. No má to i svá pozitiva jako že konečně přidaly C100 (nůž) do výbavy na battlelogu. Sniperky i s jasnym zásahem do hlavy tak na 10 pokus. Zvláště pak ta neviditelná stěna pokud snajpíte ze schodů ze střechy na mapě s železnicí……No čekal jsem, že to bude lepší, ale jak říká muj kolega z práce „Bohužel, je nám líto“

      • PeacefulSVK napsal:

        Neviditeľná stena? To je práve ten opravený „Head Glitch“. Ty síce cez optiku vidíš nepriateľa ale reálne tvoja puška je nižšie o6,5cm čiže strieľaš do steny ktorá ta kryje je to práve preto tak spravené aby taký ľudia nemali výhodu. Pozri si video od youtubera „Jackfrags“ pekne to tam vysvetľuje 🙂

  • Jarek-CZE napsal:

    Já jsem dneska zkoušel helinu a hlásím, že rakety Hydra mají neskutečný damage 0% 🙂 Do tanku jsem narval všech 2×14 kousků a nejdříve jsem si myslel, že špatně vidím a z těch asi 20m střílím vedle, ale pak mi to nedalo a šel jsem to zkusit s kámošem a nasypal do něj taky 2×14 a on po mě vypálil jednu hezky mířenou a na killcamu měl tank 100% BRAVO !!!!! Ještě se mě nekdo ptal, kde jsem přišel na ty propady C4 a granátů a hlásím, mapa Locker. Jak je to jinde nevím. Dneska jsem to odinstaloval a čekám na „podzimní?“ update. Pak to možná zase nainstaluju

    • krosmen napsal:

      no kdyz uz locker tak no explosive… to byvalo neskutecny kolik toho litalo chodbickama 😀 a venku minomety poradali ohnostroj 😀

    • PeacefulSVK napsal:

      Nevšimol som si teda tie granáty aby prepadávali ale čo som si všimol je že ak na Lockery používam XM25 DART tak keď zamierim a strelím tak prepad FPS je neskutočný úplne to seká hru. Hrám síce na PS4 ale pred tým sa to nedialo aj celkovo prepad fps na Lockery sa zvýšil a to o vyjebanom Pearl Markete ani nevravím ale to je tam od kedy vydali to dlc nad 40 FPS to nejde proste a to sa potom nedá hrať.
      Závidím PC komunite čo sa týka serverov že sa dajú obmedziť výbušniny to by sa ten Locker/Metro dal hrať normálne, ale to by nebolo SONY EA aby nás neojebávalo…….

    • PeacefulSVK napsal:

      Kurva chýba možnosť upraviť príspevok….. Ešte by som spomenul tu vypičenu keď už sa mám tak vyjadriť TV raketu ktorá stále letí pod zem a musím čakať kým nebuchne aby som zmenil naspäť na strely. A k tomu ta ovládateľnosť stoji za …
      Ináč niekto tu nadáva na PLD v tomto sním súhlasím skurvili ho proste 🙂

  • Crematory napsal:

    lol tie minnuska musia davat dedi alebo neskutocne sprosty clovek ja napisem ze netcode je fekal po patchu dostanem 4 minuska za dve minuty druhy napise ze netcode je horsi dostane 9 plus za dve minuty toto je ta vasa battlefield komunita pozostavajuca takychto blbeckov vam staci propagacia ako a co DICE opravi-l a vy ste uz vsetci od seba wauuu ake fasa, ale ze urobili krok dozadu si blbecek ako minuskari nevsimnu

  • EpicWin napsal:

    nechapem ten hate na tento patch. Hra je o 120% lepšia ako BF3 (čo sa kodu tyka) a hra sa mi to ovela lepšie, niečo je silnejšie niečo je horšie, to čo predtym bolo dobre nieje a opačne. A to je zle? dalši BF bude až v 2016, tak aspon je to trocha zmena a niečo nove. Sice mi chyba ten super feel z BF3 (ci je to tym „hnusnym“ filtrom, alebo mapamy, alebo nostalgiou), ale na teheránsku dialnicu v noci a rush nikdy nezabudnem. To bola uplna lahoda premna. Seina, grand bazaar. Tento feel v BF4 trocha chyba. neviem preco, ale zasadenie na blizkom vychode celkom môžem. Dufam len, že novy BF nebude buducnost a roboti.

    • Nero_CZ Nero_CZ napsal:

      Člověk si pamatuje jen to dobré a na to špatné zapomíná. Já třeba vzpomínám nejradši na bbc2, protože jsem byl o 4-5 roky mladší, chodil ještě na střední a hrál se super lidma a přitom z technickýho hlediska, byla a je ještě hůř než BF4 (10Hz tickrate). Se spravnýma lidma může hrát člověk, kde jakou chujovinu. Komunita je jedna z věcí, které všechny battlefieldy doposud měly a u bf4 už to moc není. Jen reaguju proč se ti zdála bf3 lepší než bf4.

      • EpicWin napsal:

        To je pravda. No ja osobne som BF3 hraval sam, kedže vačšina ludi po launchy hry skonštatovala že to nieje ten „pravý“ battlefield. (Podobne to mám aj s BF4, sice tu už mam 2-3 ludí čo to hravaju, ale bral by som aj viac 😉 je možné že preto mam na BF3 „len“ 200 hodin a pri BF4 už tiahnem na 500 a stale ma to neprestava baviť.) Ale aj tak som si to užival. Ako nastupca to bolo dobré. Pomalšie a taktickejšie ako CoD, ale ani nie uplná arma. myslím že to jet aky zlaty stred (premňa). BF4, znova to isté ako BF3, počas bety ten hate, po launchy ten hate. V honbe za niečím novým vytvorili Hardline, ale to bol naozaj krok vedla. Battlefield bude vždy battlefield, nedá sa z toho urobiť CS a tvariť sa že to je BF lebo to má v mene. Už sa znova teším na ten hate čo bude počas bety noveho BF (snad ju spustia skor, ako pri Hardline).

        • Nero_CZ Nero_CZ napsal:

          Myslím že i vývojáři vědí, že to není battlefield. Dinosauří masky? To vše potvrzuje…

    • krosmen napsal:

      budoucnost a roboty uz zkouseli ala BF 2142 😀

  • bambas bambas napsal:

    Pro adminy – ad schovavani komentaru, pokud ma hodne pismenek. Pokud si ho clovek chce precist, tak ja nastaven nejaky sedivy nebo pruhledny font a skoro to nejde precist. Slo by s tim neco udelat? Diky.

  • krosmen napsal:

    Jako za me muzu rict ze co sem to zkusil po pul roce (hral sem mmo, ne ze bych nehral kvuli bugum) ale jako bavil sem se naramne… s tim headglitchem to me tesi ze to tak udelali pac jako zabijte si nekoho komu couha 3×3 cm zpoza hroudy… s netcodem sem problem nemel a ani s nejakymy zaseky ve hre (i5 3350P,16gb ram, gtx760 4gb)… zkratka krasne plynuly a hratelny (je treba fakt ze sem nehral s OP 1xx lvl pac to bych si nezahral…) jen me trosku prudi ten silenej filtr na battlelogu 😀 dam vyhledat servery a kdyz dam seradit podle poctu lidi tak to vyhodi jeden a tot vse 😀

  • Ha3x napsal:

    Mna zaujima iba tato veta:
    Mistři všech stíhaček dostanou speciální Battlefield téma, pokud budou mít nasazený jeden z master Dog Tagů nebo Dog Tag útočné stíhačky

    Ako to mam chapať ? Jake battlefield téma ?

  • Dedomil napsal:

    Opraveni headglitchu je len cast opravy tohto problemu. V hre je kopec textur ktore sa daju prestrelit priamo pri hrane. Je stale kopec miest kde ani v podstate cela hlava nevylezie a strielaju po Vas. Tento fix opravoval len malu cast tohto problemu. Stretavam sa stym stale no uz nie na kazdom mieste.

Napsat komentář