They Shall Not Pass aktualizace: nové hodnosti, medaile, psí známky a další

Battlefield 1 dnes dostal novou aktualizace, která přichází dohromady s They Shall Not Pass DLC. Došlo tak k uveřejnění spousty novinek a to ať už jde o novinky v rámci DLC či přímo hry samotné, je toho hodně a tak nebudeme zdržovat a půjdeme rovnou na to.

Nové hodnosti až do 110 úrovně

S novou aktualizací přibyly do hry také nové hodnosti a to celkem 10. Díky této změně je tak možné dosáhnout nové hodnosti s maximálním číslem 110. Předpokládá se, že každé další DLC zvedne úroveň hodností o dalších 10. Pokud by vás zajímalo, tak pro získání 101 hodnosti je potřeba nahrát 500 000 bodů (pokud jste již na 100 hodnosti).

bf1_new_ranks_101

Nové medaile

Dále nové DLC přináší do hry také několik nových medailí, které můžete získat. Všechny jsou samozřejmě svázané s They Shall Not Pass DLC a bez něj je není možné získat.

Nové psí známky

Kromě medailí byly dnes přidány i nové psí známky. Jedná se jak o psí známky pro majitele předplatného Battlefield 1 Premium Pass, tak i pro They Shall Not Pass DLC a novou maximální hodnost.

Nový systém nákupu za "scrap" měnu

Pokud jste někdy prodali obsah získaný z Battlepacku, určitě jste si všimli, že jste za něj získali "scrap" tedy něco jako měnu. Nyní do hry přibyl nový systém nakupování za tuto měnu zvaný "Scrap Exchange" (scrap směnárna). Ta je dostupná v herním menu v sekci Battlepacků.

Funguje to tak, že každých 24 hodin se zobrazí nová nabídka vzhledů pro zbraně a vozidla, součásti do puzzlů či XP Boosty. Vždy je to sada z aktuální revize mixující alespoň jeden kus z Special, Distinguished a Legendary sady. Každou položku z nabídky je pak možné koupit pouze jedenkrát, a dokud nedojde k obnově nabídky, bude zakoupená položka zobrazena šedě.

bf1_scrap_echange_shop

Nové trofeje/achievementy

Nové DLC také přináší sadu 4 nových achievementů (případně trofejí - pro PS4). Ty je možné získat jak na PC (skrze Origin), tak také na X1 a PS4.

Seznam změn z patche a další

Kromě výše zmíněného se podívejme i na oficiální seznamy změn. Ty jsme rozdělili na společnou část pro všechny, a na část pro hráče vlastnící They Shall Not Pass DLC.

BF1: They Shall Not Pass DLC

SEZNAM ZMĚN AKTUALIZACE BATTLEFIELD™ 1 THEY SHALL NOT PASS

Vítejte v prvním tematickém herním rozšíření pro Battlefield 1. „They Shall Not Pass“ na scénu přivádí jednu z nejvýraznějších armád první světové války: Francouzští vojáci se pouští do nelítostných bojů při obraně své vlasti. Čeká na vás bohatý herní zážitek v širokém stylovém spektru, od potyček v uzavřených podzemních prostorách po rozsáhlé bitvy se zapojením bojové techniky ve zvlněné krajině francouzského venkova.

Herní rozšíření s obsahovou aktualizací zahrnuje:

  • 4 nové mapy s různorodým herním prostředím
  • 2 nové působivé Operace
  • Francouzskou armádu
  • 1 novou elitní třídu Trench Raider
  • 1 nový útočný tank
  • 1 nový behemoth – obří tank „Char 2C“
  • 6 nových odemykatelných primárních zbraní
  • 4 nové zbraně na blízko
  • 1 nový herní režim Frontlines
  • Nový typ skinů v battlepacích
  • Nové části skládaček zbraní na blízko v battlepacích
  • Vylepšení hry ve skupině – Velitel skupiny
  • Poznámka: Aktualizace Battlefield 1 They Shall Not Pass je povinná ke stažení pro všechny hráče Battlefieldu 1. Má to několik výhod. Hráči, kteří ještě herní rozšíření nevlastní, budou mít např. možnost sledovat hry z Battlefield 1 They Shall Not Pass v diváckém režimu.

NOVÉ MAPY

VERDUN HEIGHTS

bf1_they_shall_not_pass_verdun Výhradně pěchotní mapa zachycující okamžiky úvodní dělostřelecké palby bitvy u Verdunu s masivními lesními požáry. Bitva se povede směrem vzhůru k obří verdunské pevnosti. Dělostřelectvo nepřestává pálit a obě bojující strany čeká verdunské peklo.

FORT DE VAUX

bf1_they_shall_not_pass_fort_de_vaux Pěchotní mapa, na které se intenzivní akce soustřeďuje v blízkosti a uvnitř pevnosti Fort de Vaux. Vůbec první velký boj uvnitř některé z pevností první světové války se odehrává právě v temném podzemí pod Fort de Vaux. V labyrintu ochozů a vlhkých kamenných chodeb proti sobě Francouzi s Němci bojují pomocí granátů, pušek, bajonetů a plamenometů.

SOISSONS

bf1_they_shall_not_pass_soissons Na této mapě se desátá francouzská armáda za pomoci svých těžkých tanků St. Chamond pokouší převzít kontrolu nad Soissons. Do bitvy o horkém letním dnu v malebné krajně francouzského venkova zasáhnou letadla, tanky i pěchota. Válečnou vřavu přehluší jedině bouře.

RUPTURE

bf1_they_shall_not_pass_rupture Bludiště ocelových trosek tanků poskytuje ideální příležitost k nalákání protivníka do léčky. Francouzská armáda nutně potřebuje obsadit klíčové mosty přes řeku Aisne, za kterými leží bojiště, kde mezi ocelovými kolosy z předchozích bitev začínají zvolna prorůstat vlčí máky. Zatímco slunce zapadá nad Fontenoy, válečné ohně začínají znovu hořet.

NOVÉ OPERACE

DEVIL'S ANVIL

bf1_they_shall_not_pass_devils_anvil Pěchotní operace odehrávající se na mapách Verdun Heights a Fort De Vaux. Probojujte se k vítězství ohnivým peklem a hrozivým podzemím. Dejte prostor nové elitní třídě zákopového specialisty, jehož silueta s těžkou palicí ochromí nepřátele strachem.

BEYOND THE MARNE

bf1_they_shall_not_pass_beyond_marne Zažehněte motory. V operaci Beyond the Marne se hráči zapojí do obrovských střetů bojové techniky na mapách Soissons a Rupture. Využijte ohromného prostoru k získání převahy nad nepřítelem a ovládněte bojiště za výhružného zvuku motorů nového obřího tanku Char 2C.

FRANCOUZSKÁ ARMÁDA

bf1_they_shall_not_pass_soldier_render V rozšíření They Shall Not Pass na válečná bojiště vpochodují neohrožení, zocelení francouzští vojáci. Oblečte si charakteristické modré uniformy a zapojte se do obrany své vlasti. Francouzská armáda bude mít k dispozici klasické herní třídy Assault, Support, Medic a Scout. Navíc k tomu speciální třídy Tankista, Pilot a Jízda a elitní třídy Sentry, Tank Hunter a Flame Trooper. Do boje vstoupí i nová elitní třída Trench Raider.

TRENCH RAIDER

bf1_they_shall_not_pass_trench_raider Jako ostatní elitní třídy, i Trench Raider bude k dispozici jako výzbrojová sada k sebrání na bojištích. Inspirovali ji francouzští granátníci, kteří byli svou zbrojí do jisté míry chráněni před zraněním. Elitní třída Trench Raider používá primární zbraň na blízko a je dále vyzbrojena několika typy granátů a záložní zbraní.

ÚTOČNÝ TANK – ST CHAMMOND

St. Chamond Stroj St Chammond představuje přírůstek do arzenálu pozemních vozidel v podobě útočného tanku. Tento rychlý, protáhlý stroj s nízkým profilem má kromě hlavního kanónu ráže 75 mm i několik kulometných pozic. Tank bude mít k dispozici i tři nové výzbrojové sady: Field Assault, Gas Assault a Standoff Assault. Každá sada podporuje jiný typ hratelnosti. Sada Field Assault může využít pomoc v podobě Pigeon Carrier Artillery. V návaznosti na kampaň BF1 řidič vypustí poštovního holuba, který na vaši pozici přivolá podpůrnou dělostřeleckou palbu. Je to smělý tah, který bude mít své opodstatnění ve chvílích nouze. Sada Gas Assault je kromě bojového plynu s krátkým i delším dosahem vybavena unikátní časovanou třaskavou municí. A nakonec sada Standoff Assault umí pomocí světlometu pro spojenecké vojáky označovat vzdálené nepřátelské cíle. Světlomet také dočasně oslepí okolní nepřátele.

BEHEMOTH – CHAR 2C

bf1_they_shall_not_pass_behemoth Vjeďte na bojiště v novém bojovém stroji Char 2C. Tento super těžký gigant může zvrátit průběh jakékoliv bitvy. Představuje extrémní hrozbu pro všechna vozidla, která může snadno zničit dvěma až třemi zásahy. Pěchota se ho může bát o poznání méně, pokud se neocitne v dosahu jeho tří kulometných pozic nebo těžkého zadního kanónu. Slabinou tohoto stroje je horší pohyblivost a chytří nepřátelé tak budou využívat jeho mrtvé úhly. Pohyb předního i zadního kanónu je ve vertikální rovině jen omezený, ale otáčecí střelecká stříška poskytuje střelci velmi dobrý přehled o okolním dění.

NOVÉ ZBRANĚ

Obléhací houfnice Všechny nové zbraně rozšíření They Shall Not Pass lze získat prostřednictvím nových zbraňových úkolů, kterých je celkem 12. Úkol se skládá z jednoho nebo dvou zadání, které lze plnit zvlášť. Zadání se obvykle soustředí na týmový aspekt hry (oživování) a na zbraň, která byla doposud mimo hlavní pozornost (např. slug brokovnice).
  1. Ribeyrolles SMG
  2. Puška s jednočinným mechanismem RSC 1917
    • Factory
    • Optical
  3. Chauchat LMG
    • Low Weight
    • Telescopic
  4. Opakovací Lebel Model 1886 Bolt
    • Infantry
    • Sniper
  5. Brokovnice Sjögren Inertial
  6. Zbraň na blízko: Cogwheel Club
  7. Zbraň na blízko: Nail Knife
  8. Zbraň na blízko: Trench Fleur
  9. Karabina pro tankistu Mle 1903 Extended

NOVÉ ZBRANĚ NA BLÍZKO

TSNP_Rupture
  1. Palice Cogwheel Club
  2. Nůž Nail Knife
  3. Trench Fleur
Větší obtížnost úkolů pro tyto zbraně je dána tím, že se jedná o varianty existujících zbraní se stejnou funkčností. Znalci a milovníci těchto zbraní si výzvu zajisté s radostí vychutnají, aby se potom mohli pochlubit skutečně jedinečným kouskem. Elitní třída Trench Raider bude mít k dispozici vlastní unikátní palici Raider Club.

NOVÝ HERNÍ REŽIM FRONTLINES

Verdun Heights Jedná se o mód pro 32 hráčů, ve kterém se obě strany přetahují o jednu frontovou linii. V rámci bitvy se plynule přechází mezi klasickými režimy známými ze série Battlefield – Conquest a Rush. Oba týmy bojují vždy o jeden z kontrolních bodů a po jeho obsazení se akce přesouvá na novou lokalitu. Pokud se vám podaří obsadit nepřátelskou základnu, nastává boj o telegrafická stanoviště s obránci a útočníky ve stylu Rush.

Společný seznam změn

NOVINKY V SYSTÉMU BATTLEPACKŮ

Pro nové zbraně jsou připraveny zbraňové skiny ve francouzském stylu. Tyto skiny se v battlepacích vyskytují ve stejných úrovních vzácnosti jako skiny pro standardní výzbroj: speciální, mimořádné a legendární. Přidáváme také 3 nové části skládaček zbraní na blízko:

FUNKCE VELITELE SKUPINY

Každá skupina (party) je vedena jedním velitelem, obyčejně zakladatelem, který je označený hvězdou. Velitel připojuje celou skupinu k multiplayerovým hrám. O nalezení vhodné hry jsou ostatní členové skupiny informováni zprávou. K multiplayerové relaci se může připojit i běžný člen skupiny, ale v takovém případě ostatní členové neobdrží oznámení.

ÚPRAVY A VYLEPŠENÍ HRY - ZBRANĚ A VYBAVENÍ

V souladu s pokračujícím záměrem řešit problém nadměrného používání výbušnin jsme v této aktualizaci upravili způsob doplňování zásob granátů. Cílem je omezit počet dostupných granátů, ale současně zajistit jejich včasné doplnění v případě potřeby, např. v situacích úspěšného zatlačení nepřítele do úzkého prostoru, aniž by se doplňování granátového arzenálu zbytečně prodloužilo.

Arzenál granátů se teď po vyčerpání sám automaticky doplňuje, jako je tomu u některých jiných doplňků. Toto automatické doplnění se výrazně urychluje v blízkosti zásobních beden s municí.

Granáty se doplňují v následujících časových intervalech:

  1. Třaskavý: 36 sekund
  2. Light AT: 36 sekund
  3. Impact: 36 sekund
  4. Zápalný: 36 sekund
  5. Plynový: 27 sekund
  6. Mini: 24 sekund
  7. Kouřový: 18 sekund
  8. Doplňování se v blízkosti muniční bedny 3x zrychlí.
  9. Základní zásoba kouřového, plynového a minigranátu snížena z 2 na 1
  10. Brašny s municí už granáty nedoplňují
  11. Tyto změny v budoucnu mohou dostát dalších úprav. Tento systém se také chystáme zavést pro další součásti výzbroje.

MG 08/15:

  1. Snížení horizontálního výkyvu hlavně z 0,7 na 0,3
  2. Plné hodnoty přesnosti je dosaženo o jednu střelu dřív
  3. Opraveny chybné přebíjecí časy u M1911 Extended:
  4. Taktický přebíjecí čas navýšen z 1,4 na 1,6 s
  5. Přebíjecí čas u prázdní navýšen z 2,3 na 2,6 s
  6. Práh zrušení přebíjení navýšen z 1,1 na 0,78 s
  7. Opraveny časovače přebíjení
  8. Opravena chyba způsobující rychlejší přehřívání MG 08/15 na PS4 a
  9. XB1 než na PC a stanoven nový práh pro přehřátí na 67 nábojů
  10. PS4: Opravena chyba způsobující rychlejší přehřívání MG 08/15 a stanoven nový práh pro přehřátí na 67 nábojů
  11. Xbox One: Opravena chyba způsobující rychlejší přehřívání MG 08/15 a stanoven nový práh pro přehřátí na 67 nábojů

M1903 EXPERIMENTAL:

  1. Snížení kadence z 450 na 360
  2. Zvýšena ranivost na kratší vzdálenost umožňující zabít zdravého vojáka do 16 metrů na 4 zásahy
  3. Samonabíjecí pušky a Pieper M1893:
    1. Plynulejší snižování zpětného rázu
    2. Úprava hodnot zpětného rázu ve více případech, ale ne v rozsahu, jako tomu bylo v předchozích aktualizacích
    3. Upraven způsob výpočtu hodnoty CONTROL za účelem lepšího vyjádření síly zpětného rázu, se kterým se hráč musí vypořádat.
  4. Samonabíjecí pušky
    1. Opravena chyba, kdy se rozptyl střel příliš brzy po výstřelu upravil na základní hodnotu
    2. Snížení základní hodnoty rozptylu na jednu střelu z 0,25 na 0,2
    3. Snížení základní hodnoty rozptylu na jednu sekundu z 3,75 na 3
    4. Snížení hodnoty rozptylu na jednu střelu v režimu míření u variant Marksman, Sniper a Optical, aby byla zajištěna původní účinná hodnota rozptylu na jednu střelu 0,125
    5. Mírný bonus ke snížení rozptylu na sekundu u variant Marksman, Sniper a Optical
    6. Snížení počtu zásobníků u M97 Trench Gun o 1

LEHKÉ KULOMETY

  1. Snížení rozptylu střel při nemířené střelbě při pohybu o 0,25 stupňů
  2. Opravena chybná hodnota CONTROL u Low Weight kulometů

MADSEN MG

  1. Snížení násobitele zpětného rázu při první střele z 1,9 na 1,8
  2. Snížení horizontálního výkyvu hlavně z 0,6 na 0,55

MP18

  1. Snížení vertikálního výkyvu hlavně z 0,38 na 0,35
  2. Snížení násobitele zpětného rázu při třetí střele u varianty Experimental z 1,8 na 1,5
  3. Zdvojení snížení rozptylu střel na sekundu v režimu míření u varianty Eperimental

AUTOMATICO M1918:

  1. Snížení vertikálního výkyvu hlavně z 0,44 na 0,40
  2. Zvýšení horizontálního výkyvu hlavně z 0,8 na 1,2
  3. Zvýšení násobitele zpětného rázu při první střele u variant Trench a Storm z 2,65 na 2,8
  4. Snížení násobitele zpětného rázu při první střele u varianty Factory z 2,65 na 2,33
  5. Úprava zvýšení zpětného rázu u varianty Factory z 12 na 16
  6. Zvýšení horizontálního výkyvu hlavně u Frommer Stop Auto z 1,0 na 1,2

HELLRIEGEL 1915:

  1. Zvýšení horizontálního výkyvu hlavně u 1915 z 0,8 na 0,95
  2. Přehřátím se teď zruší režim míření
  3. Snížení rozptylu střel při nemířené střelbě při pohybu o 0,25 stupňů

GRANÁTY:

  1. Navýšení minimální prodlevy před výbuchem u Impact granátu z 0,7 na 1,0 sekund
  2. Navýšení minimální prodlevy před výbuchem u zápalného granátu z 0,67 na 1,3 sekund
  3. Zvýšení ranivosti u minigranátu z 65 na 72
  4. Zmenšení poloměru zasažené plochy u Light AT granátů z 2,0 na 1,5
  5. Zmenšení poloměru zasažené plochy u Assault AT granátů z 2,0 na 1,5
  6. Snížení munice v podobě Tripwire INC z 2 na 1 vzhledem k vysoké ranivosti a plošnému účinku

KUŠE:

  1. I v době, kdy není natažená, kuše automaticky doplňuje střely
  2. Interval automatického doplnění zvýšen z 15 na 25 sekund
  3. K bullets se teď doplňují v intervalu 2 s namísto 5
  4. Snížení potlačovacího účinku spojeneckého plynu a zrušení kašle na nízkých úrovních zasažení plynem

ÚPRAVY A VYLEPŠENÍ HRY - VOJENSKÁ TECHNIKA

PROTILETECKÁ DĚLA:

  1. Odstraněn efekt po nárazu, který způsoboval otáčení a posouvání letadel
  2. Snížení působeného poškození po nárazu o 50 % u bitevních a stíhacích letounů a o 40 % u bombardérů
  3. Opravena chyba, kdy se hráčům přestal zobrazovat zaměřovací kříž po stisknutí E v režimu přiblížení ve vozidle v režimu Hardcore
  4. Bombardér už po nárazu neničí některé objekty
  5. Opravena chyba některých střeleckých pozic, kdy po přehřátí přestal fungovat režim míření
  6. Opravena chyba se špatně fungujícím uživatelským rozhraním na některých střeleckých pozicích v těžkém tanku
  7. Opravena chyba u obrněného vozu, kdy přesnost střelby neodpovídala postavení zaměřovacího obrazce

A7V

  1. Snížen rozsah zasažené oblasti plamenometem A7V z 44 na 24 metrů za účelem sladění s animací
  2. Snížení efektu rychlosti pohybu při použití plamenometu A7V a prodloužení efektu za účelem zlepšení praktického použití

ÚPRAVY A VYLEPŠENÍ HRY - UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

NAHLAŠOVÁNÍ EMBLÉMŮ

  • Nahlásit emblém je teď možné nejen z výsledkové tabulky na konci kola, ale i z tabulky během hry

OZNÁMENÍ

  • Dosavadní systém notifikací uprostřed obrazovky byl nahrazen zprávami v levém horním rohu. Tím došlo k vyřešení dalších problémů souvisejících s vyskakovacími okny.

VYLEPŠENÍ UŽIVATELSKÉHO PROSTŘEDÍ

PRONÁJMY SERVERŮ

  1. V nastavení vlastních her jsou teď kategorie pro behemothy a plný zásobník
  2. Vylepšení systému zdůvodňování vyloučení a blokování hráčů
  3. Vylepšení funkcí vyloučení a blokování hráčů pro správce ze hry
  4. Úprava chybové hlášky při ztrátě připojení za určitých podmínek

OSTATNÍ

  1. Ikona hodnosti u třídy Hero se teď zobrazuje na obrazovce Zbraní a vybavení
  2. Navýšení limitu zobrazovaných serverů ve vyhledávači serverů
  3. Nepoužité medaile jsou zobrazené tlumeně
  4. Čas strávený ve vozidle se teď pro účely statistik zaokrouhluje na celé minuty
  5. Úprava pozice šipek na domovské stránce, aby se nezobrazovaly přímo na kartách
  6. Na obrazovce konce kola se teď zobrazuje postup k další úrovni třídy
  7. Zrychlení a zjednodušení sekvence otevírání battlepacků
  8. PC: Různé úpravy funkcionality myši

OPRAVY CHYB UŽIVATELSKÉHO PROSTŘEDÍ

  1. Opravena chyba způsobující možné zamrznutí hry při ztrátě připojení během vyhledávání hry v režimu Operation
  2. Přechod na battlepacky na načítací obrazovce
  3. Chyba při přechodu na úkoly v rámci BF4 z BF1
  4. Opravena vzácná chyba, kdy se namísto jména serveru v prohlížeči zobrazovalo jeho číslo
  5. Znak $ ve filtrech serveru teď funguje správně
  6. Vzácně se vyskytující pád hry při příliš dlouhém sledování videa v rámci uživatelského prostředí
  7. Při výběru oblíbeného serveru v prohlížeči se teď zobrazuje hvězdička
  8. Opraveno zamrznutí hry při ztrátě připojení na obrazovce „Get Battlepacks“
  9. Zástupce battlepacků na úvodní obrazovce se teď zobrazuje správně
  10. Odebrány nesprávné ukazatele postupu u statistik vozidel
  11. Zablokována část příkazové růžice s příkazy v režimu týmový Death Match
  12. Opraveno zarovnání textu na obrazovce konce kola v arabské verzi hry
  13. Opraveno zarovnání textu na obrazovce úprav vojáka v arabské verzi hry
  14. Opraveny překlepy v některých záznamech kodexu
  15. Opravena chyba se špatně fungujícím seznamem hráčů na obrazovce výsadku do hry
  16. Inventář vojáka se teď zobrazuje správně v HUDu, pokud je nastaven na Zobrazovat vždy
  17. Opravena chyba s nesprávně umístěnou procentuální hodnotou zkušenostního bonusu pro družstva v arabské verzi hry
  18. Drobné textové úpravy u herních úspěchů
  19. Opravena chyba, kdy notifikace o připojení celé skupiny zůstala aktivní i poté, co zmizí oznámení
  20. Na panelu kill card se teď zobrazují skiny pro záložní zbraně
  21. Opraveno přetékání textu v arabské verzi hry na obrazovce medailí
  22. Granátová kuše teď má v kodexu správný obrázek
  23. Hráči teď získají příslušnou psí známku za služební hvězdu za použití granátové kuše
  24. PC: Tlačítko pro přerušení animace otevírání battlepacku se při použití ovladače už nezobrazuje dvakrát
  25. PC: Indikátory předních tlačítek ovladače už se střídavě nezobrazují a nemizejí
  26. PS4: Opravena chyba při nákupu předplatného PS Plus během pozvání do hry

ÚPRAVY A VYLEPŠENÍ HRY - OBECNÁ VYLEPŠENÍ

PRONÁJMY SERVERŮ

  1. „Whole Magazine Reload“ – toto nastavení teď při přebíjení nebude brát v úvahu zbývající munici v zásobníku.
  2. Po výběru možnosti „Melee“ v konfiguraci serveru už není ve hře dostupná světlice.

OSTATNÍ

  1. Snížena hustota mlhy na mapě Giant's Shadow
  2. Opravena grafická chyba u Medikovy stříkačky vyskytující se v některých interiérech
  3. Opravena chyba způsobující neodemčení trofeje „Corporal“ po splnění příslušných podmínek
  4. Každý stuha teď správně uděluje 500 zkušenostních bodů
  5. Opravena špatná funkčnost vyloučení nečinných hráčů
  6. Opravena chyba způsobující neodemčení trofeje „War Bonds“ po splnění příslušných podmínek
  7. Opravena chyba zabraňující v úspěšném dokončení nové instalace z důvodu chybějících souborů
  8. Opravena trhavá animace při pohledu nahoru nebo dolů během střelby
  9. Opravena nesprávná ikona na obrazovce hlasování na mapě Ballroom Blitz
  10. Opravena chyba způsobující déšť v některých interiérech mapy Giant's Shadow
  11. Opravena chyba, kdy výfukové plyny při použití těžkého tanku neobsahovaly kouř
  12. Opravena chyba, kdy torpédový člun po zničení zůstane v troskách
  13. Opraveny grafické problémy na mapě Giant's Shadow
  14. Opravena chyba, kdy se hráči někdy při rychlém výběru hry dostali na server v nesprávném regionu
  15. Zdravotní bedny po zničení už nevybuchují
  16. Opravena chyba s tlumeným zvukem zbraně při sledování hráče z pohledu první osoby v diváckém režimu
  17. Opravena chyba, kdy vizuální efekt plynového granátu přetrvával i po zabití hráče plynem
  18. Opravena chyba s poškozenou animací vlajky na konci kola
  19. Opravena chyba, kdy se na kontrolním bodu C mapy Giant's Shadow objevovala vlajka vznášející se ve vzduchu
  20. Opravena chyba, kdy hráči mohli při zabití těsně po oživení uvíznout v nefunkčním stavu
  21. Opravena chyba, kdy mohli hráči při použití nízkých hodnot grafického nastavení vidět skrz oblaky dýmu z kouřového granátu
  22. Opravena chyba způsobující náhlý přechod na černou obrazovku v situaci bajonetového výpadu
  23. Nyní lze zbraní na blízko eliminovat hráče používající stacionární zbraně/doplňky
  24. Hráči nastupující do vozidel s nasazenou plynovou maskou teď mohou na sedadle střelce použít zoom
  25. Vylepšené informování hráčů v diváckém režimu mezi jednotlivými prapory v módu Operations
  26. Opravena synchronizace zvukového efektu u animace přebíjení u Selbstladler 1906
  27. Přidán pohyb kamery ke zvukovému efektu střelby a přebíjení u lafetované T-gewehr
  28. Přidán pohyb kamery při střelbě z těžkého kulometu vozidla
  29. Odebrán pohyb kamery při řízení MarkV
  30. Úpravy poškození působeného ohněm na všech úrovních a snížení poškození ohněm u vlajky B na mapě Amiens

Zdroj: Twitter #1, #2, Battlefield-Inside.de, Battlefield

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , , , ,

11 komentářů

Napsat komentář