Seznamy změn z nejnovějších 2 patchů pro CTE verzi Battlefieldu 4

Nejnovější 2 patche, kterých se dočkala CTE (Community Test Environment) verze Battlefieldu 4, nás málem minuly. Avšak my na ně nezapomínáme a protože od pondělí začne druhá fáze pravidelného patchování CTE Battlefieldu 4, podívejme se, jaké změny přinesly poslední 2 aktualizace.

Pokud jste v přihlášeni v CTE verzi Battlefieldu 4 tak nezapomeňte, že dnes večer okolo 18:30 bude zpřístupněna poslední čtvrtá mapa z DLC Final Stand s názvem Hammerhead.

První seznam změn se týká 14 GB velké poslední verze CTE Battlefieldu 4, která všem hráčům testujícím BF4 přinesla možnost vyzkoušet si blížící se DLC Final Stand. Jedná se o aktualizaci číslo 143611, která vlastně dostává CTE do fáze, v jaké teoreticky bude finální verze Battlefieldu po aplikaci velkého podzimního patche obsahujícího změny z CTE. Seznam nejvýznamnějších změn v této aktualizaci (seznam všech změn, které přinese podzimní patch dostaneme později při jeho vydání):

  • Oprava pádu hry spojená se vstupem do vozidla nebo stacionární zbraně.
  • Oprava pro mapu Dawnbreaker, kdy v režimech DOM, SQDM, TDM a ELM byly aktivní a použitelné výtahy.
  • Oprava popisků reflektující provedené změny spojené s vyvažováním u:
    • Granátů RGO Impact a V40 Mini, a pro těžkou hlaveň.
  • Upraveny hodnoty pro rozptyl u těžkého kulometu na vozidlech (HMG), aby tak docházelo k plynulému rozptylu.
  • Oprava pro indikátor příchozího zásahu (rudý indikátor značící, že jste byli zasaženi):
    • Opraven problém, kdy příchozí indikátor zásahu nesprávně rotoval, pokud byl střelec zabit (nestihlo se to do tohoto patche).
  • Optimalizováno využití paměti na mapách z DLC Naval Strike.
  • Zvýšena stabilita a výkon hry; a odstraněny další různé nedostatky.

Další malý patch byl pak vydán včera a to společně se spřístupněním nové mapy Hangar 21 z DLC Final Stand. Patch má velikost asi 96 MB a obsahuje jen 3 následující změny:

  • Oprava pro pády serverů.
  • Změna historie snímků (Frame History Time) na nejnovější testovací hodnotu, která tak byla nastavena jako výchozí.
  • SC-42 Metal Storm již není OP (příliš silné).

bf4-cte-small-final-stand-patch

Zdroj: Battlelog (CTE) #1, #2

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

13 komentářů

  • PeacefulSVK napsal:

    Aspoň vidno že v dice mapy poriadne netestujú ináč by von nevypustili tú SC-42. Mal som dosť z videí čo to dokáže ….

    • DogTagHunter Liutenant_CZE napsal:

      Je tam i spousta grafických bugů a glitchů. Na té 2. mapě jsem dost často viděl zelené plochy, kde chyběly textury a šlo se dostat do textury či pod mapu. Alespoň to teda už nějak ošéfovali a nešlo střílet „ven“.

      • krosmen napsal:

        No a od toho to CTE snad je aby se tyhle bugy a glitche snad odstranily nee? xD

        • PeacefulSVK napsal:

          Od toho je tu dice aby mi dali hru v 100 percentom stave, keď za ňu platím 100 percentnú sumu a ne rok od vidania nie je a nebude v 100 percentnom stave. Tak sa tu nerobte mudrí načo slúži CTE, obhajujte dalej tých darmožračov….
          http://gamerindebt.co.uk/wp-content/uploads/2013/07/double-facepalm.jpg

        • Tor Torteen napsal:

          Tak to piš ale někde k patchi, který se netýká CTE. Protože tento článek se týká CTE a CTE je od toho, co napsal už výše krosmen cituji:
          „No a od toho to CTE snad je aby se tyhle bugy a glitche snad odstranily nee? xD“.
          Stěžuj si, až ten patch vyjde oficiálně jako stabilní patch pro všechny…

          A nikdo se „mudrí“ dělat nemusí, stačí vědět o co go a znát informace a okolnosti.

        • Ha3x napsal:

          Ale ty si stále nepochopil o čom píšem…
          Nabudúce nekomentuj hry ktoré sú vo Pre-Release (DLC), alfa, beta, lebo podľa toho čo píšeš tak určite nadávaš aj na dayz, the forest, space eginneers, car game a pod.

          Každý vie že BF4 je od začiatku bugnute a neskoro ho dávajú do pohybu, ale i presto je tam to CTE + fórum kde máš písať chyby čo si stretol na DLC (ktoré ešte nevyšlo), a vydaju ho možno až decembri…
          http://tymoon.eu/data/chan/stc/files/133797222737858.jpg

        • DogTagHunter Liutenant_CZE napsal:

          A opravili už alespoň to propadávání granátů u výtahů na střechách na Shanghaii, které je tam od bety anebo ty neviditelné zdi na střechách? Myslím, že ne. Když jsem to hrál naposled, tak to tam bylo pořád. Problém je, že po roce není stále opraveno ani tohle, a vypadá to pořád jako beta. Myslím, že to ani nikdy neopraví. Je sice pěkné, že u Final Stand se snaží, ale pozdě. Příliš pozdě. Oni to na prodejích poznají. Final Stand nyní vyjma PODů a pár nedoléhajících/blikajících textur je v podstatě ve stejném stavu jako ty rádoby hotové staré mapy. Jinak řečeno, nebýt CTE a snahy DICE LA s tím něco dělat, tak by to už zřejmě ke konci měsíce v tomhle stavu vydali po certifikaci na konzole.

        • Ha3x napsal:

          Tak treba o tom napisať na FORUM v CTE preto to tam je!
          „Lepšie neskoro ako vôbec“

        • DogTagHunter Liutenant_CZE napsal:

          Tak to nekomentuj. Ono je smutné, že v takovém stavu nám dali 4 předchozí DLC a to jako finální nikoliv pre-release.

  • krosmen napsal:

    No nechci nic rikat ale ja treba koupil zkraje deluxe edici a vysla me na 999… to samy na originu je za (ne ted) 1500+-. Premko to samy… v obchode kde kupuji me vyslo na 900 +- a nestezuji si… ja to beru tak ze to je hra… ne napln zivota… p.s. pro rejpaly key4you.cz nebo nekde z mexika za 600,- takze se jdete vycpat s nejakou 100% cenou kdyz neumite pouzit google a zkusit si najit levnejsi plnou hru… a CTE nevedu ale proste je to to samy jak se pred vydanim nejake MMO hry delaj open bety… akorat tady to maj prubezny no…

Napsat komentář