Souhrn informací o Battlefield: Hardline z komunitních dotazů na Gamescomu

Na Gamescomu se uskutečnila částečně soukromá konference, kde komunita mohla pokládat své dotazy přímo vývojářům nového Battlefield: Hardline. Zde se pak vedoucí designér multiplayeru Thad Sasser rozpovídal a prozradil různé nové informace. Kromě toho pořídila komunita několik obrázků z prezentace, jenž proběhla na této konferenci, a tak se můžeme podívat na dvě mapy, které jsou na Gamescomu hratelné, a také na vznášedlo, jenž bude dostupné například v režimu Hotwire (krádež auta). No, podívejme se na to.

Battlefield: Hardline by měla být vyladěnější, stabilnější a silně tématicky zaměřená hra, oproti Battlefieldu 4. Alespoň to jsou cíle vývojářů a EA po negativních ohlasech, které provázely vydání Battlefieldu 4 a provází jej nadále. Hardline nabídne více svobody díky „háku“, se kterým se mohou hráči dostat skoro všude, a ani vozidla nebudou opomenuta a měla by být skutečně zábava je řídit.

Režim Hotwire (krádež auta) by měl být velmi rychlý. To znamená, že se budou rychle sbírat body, ale také budou rychle mizet tikety nepřátelského týmu. Mapy pro tento režim budou plné různých ramp, skokánků apod.. Dále pak bude vylepšena fyzika vozidel, aby lépe „seděla“ na silnici. Na jedné straně budete hrát za policii, která bude honit zločince, za které pak následně budete moci hrát na straně druhé. Hráči začínají na své domácí základně. Zločinci musí sehnat speciální a označená vozidla, která musejí ukrást, čímž získávají body. Policie musí tyto vozidla zastavit a získat tak body pro sebe. Kromě zábavy v podobě honiček a přestřelek je hlavním úkolem snížit počet bodů nepřátelského týmu. Na mapě, která byla hratelná na Gamescomu, byly k dispozici klasická americká auta, dodávky, motorky, náklaďáky, bažinné vznášedlo (airboat) a další. Všechny vozidla mohou obsadit 2 hráči. Jeden z hráčů řídí a další může střílet svojí zbraní.

Další režim, Rescue (záchrana) pak bude o opatrnosti. Hráči budou mít pouze jeden život na kolo a také málo munice. Naštěstí však půjde po určitý čas svého spoluhráče oživit, aby se k vám opět přidal. Tento režim je zaměřen hlavně na různé soutěže a eSport. Zvuky budou také mnohem lepší. Na malých mapách se tak budete lépe orientovat a zjistit přítomnost nepřátel. Destrukce by měla být rozsáhlá a skoro vše by mělo jít zničit (pravděpodobně něco na styl map z DLC Close Quarters z BF3). Novinkou je ukládání destrukce a Levolution událostí mezi jednotlivými koly. Takže necháte-li otevřené dveře nebo zničíte-li nějakou zeď, v dalším kole bude tento stav zachován. Budovy pro tento režim budou obsahovat hodně vstupů, abyste nepřítele mohli překvapit. Strategie a domluva mezi hráči bude tedy velmi důležitá. Režim je určen pro 10 hráčů (5 vs 5). Úkolem je záchrana jednoho z rukojmích. Pokud je rukojmí zachráněn nebo jsou vystříleni všichni zachránci, hra končí. Pokud však nedojde ani k jednomu, je zde časový limit, který hru ukončí.

No a nyní se podívejme na mapy, které jsou dostupné ke hraní na Gamescomu 2014. První mapa Gator Hunt má dostupné bažinné vznášedlo a jedná se o mokřady s krokodýly. Levolution událostí zde je exploze plynové elektrárny, která nastane po zmáčknutí určitého spínače.

Další mapa je Growhouse. Jedná se o noční mapu a halu, ve které se pěstuje marihuana. Tu je možné zapálit a následně se krýt v kouři – je ale důležité nosit plynovou masku, jinak se vám rozostří vidění.

Další informace již přidám v bodové podobě, ať toho textu zase nemusíte číst příliš 😉

  • Režim Conquest bude existovat až v 64 lidech (záleží na platformě).
  • Bude pravděpodobně dostupný i komandér, jisté to ale není.
  • Spawn lze nastavit tak jako v BF4 (spawnutí na členech skupiny nebo jen na veliteli). V režimu Hotwire bude možné se spawnovat do vozidel.
  • Poškození vrtulníků, aut, oken, stěn atd. bylo vylepšeno.
  • Žádná postava v singleplayeru Hardlinu nebude ze staršího dílu BF.
  • Týmová hra byla přepracována: přepracované mapy; hák pro lezení na budovy, který mohou použít i jiní hráči atd.
  • Pro konzole bude dostupný Battlelog, jenž se bude jmenovat Battledash.
  • BattleRecorder nebude dostupný.
  • Režim diváka bude dostupný.
  • Režim Rush bude nahrazen režimem Heist.
  • Objeví se i molotovův koktejl.
  • Hra bude obsahovat Easter Eggy jako předchozí díly série.
  • Většina zbraní by měla být nová a neměly by se ve velkém množství objevit zbraně z BF4/BF3.
  • Raketomety a ani naváděné stingery nebudou přítomny ve výbavě hráčů.
  • Mechanik (bývalý ženista) bude mít k dispozici 40mm granátomet a sabotážní balíček (takže stále bude moci bojovat proti vozidlům).
  • Raketomety naleznete například na střechách (Battle Pickups) a budou silnější, než v dřívějších BF (například instantní zabití).
  • Na mapách budou existovat stanice doplňující zdraví a munici.
  • Oproti dřívějšku bude vylepšení Survivalist (umožňuje sám sebe oživit) dostupné hráči pouze pokud zemře explozí – zabije ho granát/raketomet/nášlapná mina.
  • Stejně jako u BF4 je i pro BF: Hardline plánováno CTE (Community Test Envinronment).
  • Singleplayer by měl být dlouhý 7-15 hodin.
  • Počet herních režimů a map v době vydání bude podobný jako u Battlefieldu 4.

Zdroj: Somua, Battlefield-Inside #1, #2, #3, Twitter #1, #2, #3, Youtube

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , , , ,

17 komentářů

Napsat komentář