Star Wars Battlefront: Tvorba planety Sullust

Nový blog o chystané hře Star Wars Battlefront. Dozvídáme, se informace o nové mapě s názvem Sullust. Jedná se o lávovou planetu, která je obsazena impériem. Více však už níže. 😉

featuredImage.img

Když lidé ze studia DICE poprvé dorazili na Island, kolem nich to bublalo a vnímali krátké, přesto intenzivní výbuchy tepla. Země se mírně chvěla, což bylo cítit od hlavy až k patě. Všichni stáli klidně, rozhlíželi se po okolí, kam až to šlo, ale viděli jen zvláštní proudy kouře valícího se přes horizont a nešikovně uspořádané obrovské černé skály. Vzduch byl chladný, ale překvapivě poklidný, jako by tu neexistoval žádný život. V tom okamžiku věděli, že přesně tenhle pocit musí u hráčů navodit, až se budou plahočit přes studenou, temnou a nestabilní planetu Sullust. Zároveň tušili, že pokud mají všechno tohle přenést do hry Star Wars™ Battlefront™, stojí před nimi jedna z dosud největších výzev.

Lidé ze studia DICE Stockholm vymysleli snad nekonečné množství možných prostředí, jaká mohla ve světě Hvězdných válek existovat. Anton Grandert, výtvarník konceptů v DICE, vytvořil prvotní skici. „Chtěli jsme vytvořit planetu podle sebe. Nejprve jsme zkoušeli různé nápady a poté jsme se rozhodli, že půjde o lávovou planetu,“ řekl Grandert. 

image.img

Původní nápady Antona Granderta, výtvarníka konceptů v DICE, jak by mohla vypadat planeta Sullust

Ohledně směru, jakým se vydali, výtvarník ještě dodal: „Černé ostré skály, obrovské průrvy, červená láva, tyrkysová jezera a bílý kouř... nesmělo to být fádní, bez barev, přesto impozantní a nebezpečné.“ Chvíli to trvalo, než se vyladili veškeré detaily, ale jakmile to bylo hotové, tým prezentoval tento návrh před lidmi z Lucasfilmu. Ve spolupráci s nimi bylo rozhodnuto, že tento návrh by se pro planetu Sullust (zmíněnou v Návratu Jediho, avšak bez jakéhokoli vizuálního ztvárnění) výborně hodil.

image_0.img

Detail původní Hvězdy smrti pořízený v archívech společnosti Lucasfilm

Aby byla výsledná podoba planety co možná nejlepší, tým poté vyrazil do archívu Lucasfilmu, kde hledal různé odkazy a zmínky. Chtěli jsme stavět na existující historii, že na planetě Sullust pobývaly početné imperiální jednotky. A tato myšlenka se při návrhu planety pro hru nakonec ukázala jako stěžejní. Studovali jsme architekturu Hvězdy smrti a její materiály, protože jsme hledali inspiraci, jakým způsobem na planetu začlenit různé stavby. Jakoby stejný architekt, který navrhl Hvězdu smrti, zanechal svůj otisk na stavbách, které jsou rozesety po povrchu Sullustu ve hře Star Wars Battlefront.

Po konceptech jsme museli zjistit, jak takový lávový svět vůbec vytvořit. Museli jsme najít místo, kde bychom pořídili podklady pro naši technologii fotogrammetrie. V případě planet jako Endor a Hoth to bylo mnohem jednodušší, jelikož jsme se mohli vydat na skutečná místa, kde se filmy natáčely, a pořídit na místě referenční obrázky. U Sullustu jsme si kladli otázku, kde na Zemi najdeme místo, které vypadá jako jiná planeta. A tady se vracíme ve svém povídání zpátky k Islandu.

image_1.img

Pontus Ryman, hlavní výtvarník úrovní ze studia DICE, zkoumá „mimozemskou“ krajinu Islandu, která posloužila jako předloha pro planetu Sullust

Tím jedinečným a ideálním místem s mnoha oblastmi jako vystřiženými z jiné planety se stal právě Island, který leží nedaleko Švédska. Andrew Hamilton, hlavní výtvarník prostředí, a lidé ze studia DICE vyrazili na Island, kde pořizovali snímky nehostinné krajiny. „Tamní prostředí lze bez okolků označit za pustinu, ale v tom krásném smyslu slova. Našli jsme tam všechno z našich konceptů, co jsme potřebovali... veškeré materiály, tvary skal a dokonce i lávu.“

Když se tým vrátil zpátky do Stockholmu s dostatkem podkladů, další na řadě byl Petter Skold, hlavní výtvarník úrovní, který vdechl planetě Sullust život. „Využili jsme podklady, které jsme nashromáždili na Islandu, a zapracovali na detailním designu z našich konceptů. Byla to velká zábava, na druhou stranu pořádná fuška,“ řekl hlavní výtvarník úrovní. Přes všechny nesnáze se tento proces vyplatil, protože Petter a zbytek týmu mohli vytvořit kultovní planetu, na kterou jsme všichni náležitě hrdí. Skold dále poznamenal: „Museli jsme k tomu přistoupit jinak než v případě Endoru, Hothu a Tatooine, u nichž jsme mohli dostupné materiály okamžitě zpracovávat.“

image_2.img

Anton Grandert, výtvarník konceptů studia DICE, si užívá pobyt na Islandu

Cílem v případě Sullustu (stejně jako u všech dalších planet) je představit našim hráčům nové motivy a oblasti, které v nich vyvolají touhu po průzkumu. Celkový vzhled a nádech této planety je vyloženě imperiální, navíc na ni probíhá čilá výstavba. Při jejím návrhu jsme využili motivy lávy, síry, dolů a třeba i Hvězdy smrti. Andrew Hamilton, hlavní výtvarník prostředí, k tomu dodává: „Vše musí vycházet ze skutečnosti. Musí to vypadat jako něco, co si dokážete představit, že existuje. A přesně na tento aspekt jsme brali zřetel při tvorbě planety Sullust, když jsme chtěli, aby vypadala jako z jiného světa, ale zároveň jako něco, co ve skutečnosti existuje.“

Z 12 map pro více hráčů ve Star Wars Battlefront (další lokace dostanete, pokud do tohoto výčtu zahrnete dostupné mise) vám budou některé okamžitě povědomé – endorské lesy nebo tundra na Hothu, které vám umožní znovu prožít oblíbené okamžiky z filmů. Některé mapy podporují režimy jako Walker Assault, zatímco jiné se spíše hodí na boj zblízka. Naším cílem je přinést hráčům širokou paletu zážitků, o což se právě postarají rozličné mapy a režimy, které se na nich budou hrát. Především ale chceme, abyste si vytvořili nové vzpomínky na nová místa, která jste doposud neviděli.

Jako takový malý dárek ke Dni Star Wars vám nabízíme k bezplatnému stažení tyto dvě tapety na plochu planety Sullust ze Star Wars Battlefront. Těšíme se na 20. listopad, až se s vámi potkáme na frontové linii.

 

Zatím zde nejsou žádné komentáře

Proč nenapsat první komentář?

Napsat komentář