Star Wars blog: Dopis od šéfdesignéra Niklase Fegraeuse + E3

Děkujeme vám všem za fantastické přijetí, kterého se nám dostalo při dubnové akci Star Wars™ Celebration, kde jsme představovali Star Wars™ Battlefront™. Tým i já jsme se na tento okamžik dlouho těšili. Musím říct, že možnost ukázat naši hru lidem, na kterých záleží nejvíc (tedy na fanoušcích), je úžasná odměna. Bylo to něco opravdu speciálního, slyšet potlesk a pokřiky od více než 2000 lidí u našeho panelu na Star Wars™ Celebration a dalších 3000 fanoušků, kteří měli možnost exkluzivně se podívat za zavřenými dveřmi na první ukázky ze hry. Navíc reakce lidí z celého světa na naše premiérové video byla naprosto úžasná. Tohle je přesně ten důvod, proč děláme to, co děláme.

image.img

Uvnitř stánku Star Wars Battlefront na akci Celebration. Zde se šťastlivci z řad fanoušků mohli podívat na první záběry ze hryStar Wars Battlefront.

Po oznámení Star Wars Battlefront minulý měsíc se pochopitelně vyrojila záplava otázek. Chcete vidět záběry z hraní a dozvědět se další informace o herních prvcích a funkcích. Také vás zajímá, na co všechno se můžete v listopadu těšit. Vážím si vašeho zápalu a té hromady otázek, ale doufám, že pochopíte, že na ně odpovíme, jak jen budeme moct. Hra je sice stále ve vývoji, nicméně vás můžu ujistit, že se jimi budeme zabývat v následujících měsících, jak se budeme připravovat na vydání hry, které je stanoveno na 20. listopadu.

Rád bych využil tento okamžik, abych vám nastínil naší vizi, kterou se snažíme do hry promítnout, a čeho se snažíme v případě Star Wars Battlefront dosáhnout.

Zaprvé: my ve studiu DICE jsme fanoušky světa Star Wars™. Nebojím se říct, že obrovskými. V týmu například máme Pettera Skölda, hlavního výtvarníka úrovní ve Star Wars Battlefront, jenž sbírá skutečné díly, které byly použity k výrobě světelných mečů použitých ve filmech. Z nich poté skládá věrné repliky světelných mečů, které si přidává do sbírky. Petter se tomuhle věnuje roky, takže si dokážete představit, jak reagoval, když jsem se ho zeptal, jestli by nechtěl dělat na hře ze světa Hvězdných válek!

image_0.img

Vedle úžasných tetování Petter Sköld, hlavní výtvarník úrovní ve Star Wars Battlefront, vytváří ve svém volném čase kopie světelných mečů.

V případě Star Wars Battlefront si klademe za cíl nejen věrně ztvárnit svět, který tolik obdivujeme, ale také k němu přistoupit s určitou pokorou. Jak už asi víte z našich předchozích článků, za tímto účelem jsme nejen nasnímali skutečné filmové rekvizity, ale ve hře se objeví i původní zvuky. Jednoduše chceme, aby všichni fanoušci Hvězdných válek vnímali naši hru jako hold této velmi vzdálené galaxii. Chceme jejím prostřednictvím zachytit ono speciální kouzlo, kterému jsme bezhlavě propadli.

Další součástí naší filozofie je touha interpretovat tento svět způsobem, jakým to ve videohře ještě nikdo nikdy neudělal. Pracujeme s mnoha novými technologiemi, které nám umožní vytvořit videohru opravdu nové generace. Za všechny bych jmenoval fotogrammetrii, díky níž jsme schopní dosáhnout věrného zpracování. Pochopitelně nejde o nic snadného, ale tvrdá práce se rozhodně vyplácí. Můžete se tak v případě Star WarsBattlefront těšit na autentický a vpravdě jedinečný herní zážitek.

image_1.img

Speeder bike svištící endorským lesem

Poslední věc, o níž bych se s vámi rád podělil, je náš přístup k zábavě a zábavnosti hry jako takové. Pro mě a mnoho dalších lidí z týmu je zábava esencí světa Star Wars. Rozhodli jsme se restartovat značku Star WarsBattlefront a nedělat jen nějaké pokračování. Důvod je vcelku jednoduchý: jak už jsem psal, chceme vzdát hold této milované sérii a zároveň se do ní zapsat vlastním způsobem. A jak toho máme v plánu dosáhnout? Inspirujeme se základy starých her, jako je využití pohledů z první i třetí osoby a možnost hrát za hrdiny. Chceme poté vytvořit nový směr, který obohatíme o funkce a prvky, které jste dosud neviděli.

image_2.img

Blíží se AT-AT!

Například jsme vytvořili nové herní režimy a pro ně navrhli mapy, které zohlední jejich specifika. Takový nepatrný nástin byl k vidění v našem videu. Pamatujete na ten impozantní souboj starfighterů nad kaňony? Tak to byl režim Fighter Squadron. Kdo by však neměl zálibu ve velkých soubojích, může vyzkoušet mise, v nichž hráči čelí armádám hrou řízených protivníků nebo testují své dovednosti pilotování. Všechny naše mise lze hrát sólo nebo kooperativně, takže se můžete vrhnout do akce ve světě Hvězdných válek po boku svého kamaráda.

Naším cílem je zajistit, aby si každý fanoušek Star Wars našel v naší hře to svoje, ať už jde o opravdu úžasné on-line souboje, nebo okamžitou off-line akci sólo či s kamarádem.

Nemůžu se dočkat, až vám toho budu moct ukázat víc. A těm z vás, kteří se mě ptají, kdy uvidí nějaké záběry ze hry, můžu prozradit, že se dočkají na výstavě E3.

Zaškrtněte si tedy v kalendáři datum 15. června, kdy začíná letošní „e-trojka“, na níž premiérově zveřejníme záběry z hraní Star Wars Battlefront. Moc se na to těšíme.

Opatrujte se, a nechť vás provází síla!

Niklas

Převzato zo stránky starwars.ea.com

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

Zatím zde nejsou žádné komentáře

Proč nenapsat první komentář?

Napsat komentář