Únik dat z Battlefieldu 4 Alpha – herní módy Obliteration, Playground, Elimination

Na server pastebin vyvěsil neznámý uživatel informace týkající se Battlefieldu 4 – alphy. Jde v podstatě o reverzní inženýrství, kdy se snaží zjistit co se skrývá uvnitř hry. Takto už v minulosti byl dekódován i Battlefield 3.

Z dekódovaných dat lze jednoduše zjistit, co se skrývá v (alfě) Battlefieldu 4. Mimo jiné si můžeme všimnout názvů herních módů. Conquest, rush, SDM a TDM, ale také nové názvy jako Obliteration, Playground, Elimination.

Další zajímavé informace ohledně obsažených zbraní v Battlefieldu 4:

  • ak5c
  •  cz805
  • hawk
  • m82a3
  • m9
  • p90
  • qbz951
  • qsz92
  • rfb
  • scorpion
  • scoutelite
  • sv98
  •  type88
  • ultimax
  • famas
  • m249
  • m40a5
  • remington870
  • ump

Nebo informace ohledně obsažených vozidel v Battlefieldu 4:

  • ac130
  • ah1z (Cobra)
  • centurion_c-ram (R2D2 AA)
  • ch_ahe_z-10w
  • ch_fac_dv15 (Chinese patrol boat?)
  • ch_lthe_z-9 (Chinese transport helo)
  • ch_mbt_type99 (MBT)
  • ch_mrap-zfb-05 (Chinese car)
  • fac_missile_platform
  • humveearmored (Humvee is back?)
  • lav25
  • m1a2 (MBT)
  • norinco_lrcws (Norinco is Chinese company)
  • pantsir (Russian AA -missile truck)
  • pwc_jetski
  • radarsweep (UAV?)
  • tomahawk
  • us_fac-cb90 (US patrol boat)
  • us_mrap-cougar (Car in E3 Alpha)
  • vehicleprojectileshield
  • venom

Dále je obsažen seznam unlocků a jiných zajímavých informací. Celý seznam si můžete pročíst ZDE.

Nicméně je potřeba upozornit, že se nejedná o žádné oficiální informace a že informace pochází z alpha verze hry. To také znamená, že do skutečného vydání hry se může cokoliv změnit.

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , , ,

49 komentářů

  • Vondrs napsal:

    Jasně! Poloautomatickej .50 cal a ještě k tomu 20x scope a možnost náměru!! GJ DICE podporujte kempy! (Jestli to v mulťáku fakt bude)

    • NaxCz NaxCz napsal:

      tak jako 20x scope ti zase docela dost ořeže poloměr vidění…sice uvidíš daleko…, ale uvidíš jen malý kousek z viditelného poloměru…já bych nedělal ukvapené závěry..:)

      • Vondrs napsal:

        No ok ten 20x scope asi taková výhoda nebude ale bude tam ten variabilní scope 4-14x ne? Bojim se aby to nedávalo na jednu ránu to by byl dobrej bullshit -.-‚ takhle musí mít sniper skill a dávat hlavy…

        • Trewq napsal:

          Těžko říct, třeba ten dmg někdo vysvětlí.

          M82A3 data
          ReloadTime 5.59
          ReloadTimeBulletsLeft 4.19
          MagazineCapacity 11
          NumberOfMagazines 3
          AutoReplenishDelay 5.0
          StartDamage 110.0
          EndDamage 110.0
          DamageFalloffStartDistance 50.0
          DamageFalloffEndDistance 100.0
          Gravity -9.81000041962

        • Wolf1986cz Wolf1986cz napsal:

          A kolik by jsi chtěl vydržet zásahů ráží 12,7x99mm? Ono už z principu to musí zabíjet na jednu kamkoliv. 😀

        • Vondrs napsal:

          Odkdy je série Battlefield simulací? Pokud vím tak to vždy byl takový dobrý kompromis mezi simulací a arkádou… Jestli to bude dávat na jednu ránu do těla v normal módu tak dobře podělaj balanc. Teď musí mít sniper skill a vyndavat hlavy… navíc ještě jak přidaj náměr tak to bude lehčí než teď… Jdi si hrát hardcore když chceš zabíjet sniperkou na jednu ránu…

        • tetranot tetranot napsal:

          i teď se dá bez hedky zabít na ránu v normálním módu mě se to moc nedaří ale já to schytám skoro pokaždý když se do mě sniper trefí aniž by dal tu hedku.

        • Majk33 napsal:

          Je vidět, žes za snipera hrál málo, nebo vůbec. Ty vidíš jen koncovej efekt a to tvojí herní smrt. Už nevidíš tu zranitelnost. A tu má sniper u BF3 nehoráznou. Najdeš místo k palbě, zacílíš, předsadíš a vyšleš olovo k cíly, zásah hrudník a protivník je zraněn o tak 60 – 70 % bez M98. A zkus mít radost. Že už jseš na paškálu celou dobu a díky záři své optiky jseš hrozně nenápadnej, kdyby i tu záři neviděl ten vrtulník tak bys ještě žil…. Stupidita pojem sniper ztratil u BF3 pojem a to i arkádovej to i to jednoduší cod chápe snipera normálně. Než DICE. Takže u BF4 čekam pokrok.

        • Vondrs napsal:

          Pravda, jen asi 20 hodin, v BC2 jsem ho hrál víc 🙂 a místo toho, abych si stěžoval, jak sniperky nedávaj na jednu do těla, tak jsem piloval techniku, jak dávat hedky i vojákům za běhu…

        • Nuby Nuby napsal:

          Jak znám Battlefield, tak tam ráže nehrajou roli… 😀 BTW, pěknej avatar :D:D

        • Vondrs napsal:

          Wolf1986cz napsal:
          20.6.2013 v 20:34
          A kolik by jsi chtěl vydržet zásahů ráží 12,7x99mm? Ono už z principu to musí zabíjet na jednu kamkoliv.

          Proč teda M16 nezabíjí třeba na 2 rány do hrudi? Nebo taková G3 by mohla zabíjet na ránu když je to 7,62 x 39mm…
          Ještě dotaz… štvou tě kempeři?

        • Vondrs napsal:

          Toto se nelíbí dvěma (možná více) no-aimerům kteří neumějí dát sniperkou hedku.

        • Majk33 napsal:

          Určitě si to neberu osobně, nebudu říkat, že je vpořádku zásah do hrudníku M98 bez smrti oponenta. Jinak ano musíš se naučit střílet jen hlavy, pro jistotu. Což se +- dá, záleží jak se daří. Ale ta zářivka místo optiky by neškodila odstranit, byz ní by se ta střelba pilovala více za klidu.

          Jinak nechtěl jsem tě odhadnout špatně předem, ale takové dizkuzní místa bývají plné remcajících dětí, kteří jen kidaj o věcech, co nechápou. Ty nejsi ten případ. Ale jestli u BF4 BUDE M82A3 a nebude zabíjet na 1 náboj do břicha, hrudníku či krku tak by to byla blbost. Jedině kdyby znemožnily přesné zabití od boku.

        • sebastian uherka napsal:

          nehádej se jak šmoula on má pravdu takový kalibr ti utrhne i nohu a pokud chceš se hádat o odstřelovačích tak ti většinou střílí do hrudníku už jen z důvodu přesnějšího zásahu. já osobně taky v bf volím hlavu ale když střílím na hodně velkou dálku tak radej mířím na tělo a to není žádná srabárna jen jistota nikdy neuvidíš snipera který střílí v reálu na 2km na hlavu nebo na 1,5 km

        • Vondrs napsal:

          Tak když udělají jednu ráži podle reality tak rovnou všechny ne? Proč teda CZ-805 BREN nezabíjí na 2 rány do hrudi? (Vycházím z videí z alpha respektive pre-alpha verze hry) Když tě někdo v reálu střelí „blbou“ devítkou do nohy tak taky nemůžeš dál běhat jak Usain Bolt… Dále by M82A3 mohla vyřazovat vozidla (přecijen je to antimateriální puška)… Jedna rána z rakety vrtulníku by mohla pro pěšáka znamenat smrt a jedna rána .50 CAL kulometu tanku také… Pak si budou lidi stěžovat že ta hra je hrozně zakempená a aby nebyla když by všechno zabíjelo tak rychle…

        • Majk33 napsal:

          Jenže musíš tu vycházet z herních funkcí. Nejde porovnat stejně herně kulomet 50.Cal a odstřelovačku 50.Cal, což by reálně šlo, ale herně na základě BF3 mechanik těžko. Už z podstaty, že snadněji z opakuješ výstřel z lafetovaného kulometu snadno než dejmetomu té M82A3 kdyby u bf3 byla i když to je poloautomat musí být zpětný rás i herně vyšší než u jiné sniperky. Takže už z tohoto důvodu si můžou tvůrci dovolit u kulometu M2 nechat smrt na 2-3 náboje do těla, není to reálné ano není, ale já se tu nesnažím porovnávat bf3 s realitou. Jen bych ocenil, kdyby odstřelovačky, opakovačky či vysoké kalibry zabíjely na 1 ránu do těla, zad, krku a hlavy s tím, že za hlavu by by byl stejně jako doted bonus roven vzdálenosti. Aby to člověka motivovalo. A střela do ruky a nohy by smrt nepřivedla. Jediné co bych u těch pušek chtěl + odemčení optiky, která nebude házet odlesky a samozřejně, aby přesnost od boku byla o 60 – 70 % nepřesnější u opakovaček. Tím + třeba omezení odstelovačů na 5 v týmu. A byl bych spokojen.

        • Vondrs napsal:

          S těma rážema a přirovnáním k realitě jsem to úmyslně vyhrotil do extrému (víc lidí tu začlo psát jak je to brutální ráže a kolik by toho jako měl voják vydržet než padnout po první ráně)… z jakého důvodu by pak sniperky měly dávat na jednu ránu?

        • PanMarty PanMarty napsal:

          „Majk33“

          Zabijeni na jednu ranu do trupu? To nikdy nebude, protoze by to v konceptu BFka bylo brutal presileny. Samozrejme nemluvim o bezprostredni blizkosti. Sniper uz tak ubere spoustu HP, podle me ma fungovat i jako podpora tymu, spotovat, ted ten motion senzor a C4. Uz tak bude hodne silnej, nedovedu si predstavit, ze by jeste moch zabijet na jednu ranu bez toho aby trefil hlavu.

          A nejaky omezovani? To povazuju za nejvetsi blbost … kazdy at si hraje svoje, hra ma byt oddech a ne ze si budu chtit zahrat az prijdu ze skoly/prace a budu se rvat o classu.

        • Kubiczek napsal:

          #PanMarty: jenže ona je to bez toho „omezování“ kolikrát spiš potíž než zábava. Vezmi si kupříkladu Caspian Border mapu a její vyhlášenou anténu kde když se sleze banda dementů a vylezou si nahoru pak jako infantry nemůžu nic udělat páč to zábradlí se prostřelit obyčejným kvérem nechápu proč ale nedá. Můžeš samozřejmě namítnout, že si mám tedy vzít stíhačku/helikoptéru a vyndat je jinak ale pokud to s tím člověk neumí a má v teamu lidi který jsou na tom stejně tak je to taky špatně. Chápu, že zábava by měla být na prvním místě ale určitý omezení/pravidla by taky měli být.

        • PanMarty PanMarty napsal:

          Ale jak omezeni class zabrani tomu, aby ti v tymu hrali „dementi“? Porad to podle mne neresi vubec nic.

          Ja ted mluvim o omezeni classu, ne o obecnych pravidlech na serveru.

        • Kubiczek napsal:

          Samozřejmě, že to nevyřeší aby nehráli dementi na to platí asi jenom klacek v ruce 🙂 řešilo by to spíš rovnoměrnější rozložení teamu kdy by nebylo na kopci 15 sniperů který jsou na publicu stejně k ničemu protože 80% z nich ani netuší k čemu classa Recon je. Vážně hodně dlouho už sem neviděl že by někdo z nich položil soflam atp.

        • PanMarty PanMarty napsal:

          Myslis, ze ostatni classy by tyhle noobove hrali lip? A co ostatni hraci, co za recona hrajou fakt dobre a jsou prinos pro tym, ale nezbyde na ne, protoze ho tak jako tak muzou obsadit ti spatni hraci .)

    • Oxide napsal:

      Sniperky jsou v Bf3 underpowered. V hardcoru se sniperovat dá, ale taky to není žádný zázrak, ostatní klasy jsou mnohem efektivnější. Sniper „kempit“ musí, i tak si ale nevydělá tolik bodů, jako třeba inženýr. Vadí mi, když si zakempí někdo s jiným povoláním, to jo, ale sniper tě jednou zabije a na podruhé už víš kde je (navíc je tu 3d spotting…) a ty ho pak klidně můžeš obejít a zabít. Sniper má nejvíce slabin ze všech povolání, takže tenhle krok chápu…

      • DogTagHunter Liutenant_CZE napsal:

        A halvně je tu ta věčná baterka.

      • ePSn ePSn napsal:

        „Sniper „kempit“ musí“ očividně si nikdy nehrál bf2 nebo bf:bc2 a slovo výraz „agressive recon“ (nejúčinější cesta jak hrát recon) ti naprosto nic neřiká

        • conker napsal:

          lenze ked tam daju tie 20x scopy tak tych tvojich „agressive“ reconov tam bude o to menej pretoze sa este viac zakempia uz niekde na zaciatku zakladni a budu strielat na ostatnych so su niekde na druhom konci mapy pricom ajtak daju minimum killov takze prinos pre team budu mat minimalny

        • Nuada napsal:

          Optika možná 20x, ale bude tam zase např umělí stínění (prach,písek), nebo ta optika bude jen pro DICE. S doplňkama se v BF3 šachovalo docela dost.

        • sebastian uherka napsal:

          kor když ještě vezmeš v potas délku po kterou ta kulka letí zas nereálné a tak musiž nadsazovat víc a víc

        • PanMarty PanMarty napsal:

          Jo, „agressive recon“ v BFBC2 hrat slo, ale v BF3 to podle me nejde 😉 V BFBC2 si totiz recon mohl vzit C4 a mel 3x motion senzor, takze nesrovnatelny s tim kemperskym vybavenim, co ma v BF3. BF4 vypada diky navratu k recon prvkum BFBC2 o dost lip , tam uz by to zas timhle stylem hratelny byt melo

      • Fighter158 napsal:

        Sniperka je hlavně na střelbu do hlavy. Ty body naženeš zásahama do hlavy a to čím delší heda tak tím víc bodů. Nejpoužívanější scope je stejně 8x.

    • Trewq napsal:

      Klid, .50cal ve světě BF nic neznamená. Ale mám tu zbraň rád.

    • Majk33 napsal:

      Proboha naučte se respektovat styl hraní ostatních. Camper a sniper je podobné nikoli totožné. Sniper má být nenápadný, vzdálený a smrtící. Proto udělaly a zavedly i třídu zbraní DMR=ostrostřelci jako SKS, M417 atd… Ten kdo bude chtít hrát čistej sniper styl bude v dálce a na konci nebude 1,2, či 3 v tabulce. Uvědomte si, že víc budete nanervy s těch ostrostřelců s 4X optikou co budou klasicky běhat.

      Taky nechápu, co opravnuje hráče, kteří mají utkvělou představu, že rusher je ok, ale někdo kdo se sem tam zastaví a zkoukne situaci, vystřelí je hned označen camper nedejbože, když se zastaví za kostkou, aby vyměnil zásobník a pak vás sejme. To je hned hrozné zlo. Kčemu je správné nebýt naštvanej na nějakého vola, co na vás skočí a vysmahne vás odboku i když vystřelíte nastejno a i si zamíříte a on ne. To sem víc naštvanej na stupiditu celku týmu účelně hrát, (Na idioty co se neštítí vás na hulváta dostat granátometem, či úmyslně RPG i když je zrovna neměli v ruce kvůli zakempenci v okně či technice) než na rushery, campery, snipery a všechy individuální styly hraní.

  • jadav napsal:

    compact 4x ? Scorpion_generalsight ? visionking? utas_generalsight?

    to co je za optiky? 😀

    • cobr4in cobr4in napsal:

      Povedal by som, že sa jedná o pracovné názvy DICE. 😉

      • NaxCz NaxCz napsal:

        To nejsou pracovní názvy, ale jména jednotlivých položek v databázi. Vše co lidé ve hře vidí nebo i na webu se odkazuje na právě takové to názvy v DB, které jsou zobrazené v tom či ono jazyce…, pokud to má mít nějaký překlad. Je to nejjednoduchší programování pokud se program/web a podobně dělá v Multy Language, jelikož položky v DB jsou stále stejné jen se zobrazují jinak ve výsledku. U daných scope zatím není název uvedený….

        • tbx napsal:

          Tak to budou pracovni nazvy, kdyz se s nimi pracuje ale nejsou videt z vnejsi, co? 🙂

        • rancor1223 napsal:

          Ne, takhle pojmenované věci jsou v databázích zcela běžně. Název který se zobrazuje ve hře a název v databází jsou dvě zcela odlišné věci. K pochopení stačí základní znalost programování.

        • jadav napsal:

          By mě upřímně zajímalo, za co jsme dostali dislike..:D

        • jadav napsal:

          Ten kdo tady hromadně dislikuje, tak to nemá v hlavě asi v pořádku, tak sorry no, že z tich jejich hesel nepoznam pravý název optik. Lidi, než začnete něco dislikovat, tak si uvědomte zda-li ten příspěvek opravdu dislike zaslouží.

  • SquienCz napsal:

    Hell yeah! m82!Už jen abych to rozjel!!!:D Aspoň na min. detaily 😀

  • Nuada napsal:

    Půl roku do vydání, ve hře se změní 50% a vy už tu máme pesimistickou náladu jak budou všichni špatně hrát a jak to bude rozný. Ta hra bude taková jak k ní přistoupíte. Když vám někdo řekne že je tohle špatný, člověk si začne uvědomovat ty chyby a zapomíná na to dobrý.

Napsat komentář