V Battlefieldu 3 není vše jak se zdá

Říkali jste si někdy, "Sakra jak mě tam mohl vidět?" nebo "Jak mě dokáže takhle trefit?" No důvodem bude asi to, že v BF3 není vše jak se zdá a ani dva hráči nemají na svých obrazovkách úplně to stejné. Pokud se podíváte na toto video, uvidíte tak několik málo rozdílů mezi tím co vidí jeden hráč a co zase naopak ten druhý. Osobně mě to trochu překvapilo, ale vysvětluje to tak trochu některé situace, které ve hře mohou nastat 😉

A proč že to vlastně vypadá u každého jinak? Na vině je lokální počítání fyziky pomocí enginu Havok, díky čemuž každý uživatel vidí něco trochu jiného, v závislosti na tom kdy se u něj daný objekt objevil (větší objekty jsou pro všechny hráče společné, ale malé ne). Dále důvodem zpoždění animací je jejich "bufferování", aby se následně mohly přehrát plynule.

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

73 komentářů

  • Ferdie napsal:

    Toto video vystihuje celú hru – jeden veľký bordel…

  • RooftopBoss napsal:

    Tak týmto sa veľa vecí a hlavne zaujímavých úmrtí vysvetlilo.

  • Najte napsal:

    tak toto není žádná novinka … bohužel to bylo už v BC 2 a tady je to ještě horší 🙁

  • Dawis napsal:

    Docela sviňárna toto… Šikovní kampeři si najdou systém v tom, co a jak s tou bednou udělat a ti „agresivnější“ hráči můžou jít do prde*e :-/

  • d1acoN napsal:

    Nechci to znova vytahovat, ale vzdycky kdyz vidim M249, tak me nejvci na*ere co provedli s LMG, dneska jsem hral zrovna s M249kou + foregripem a to jsem jenom cumel, jak vsechny kulky letaji nekam do rite…

    Jinak jak rekl Najte, tohle bylo i v BC2, jen tam tech textur nebylo tolik.

  • Smrtihlav_SVK napsal:

    Tieto videá vysvetľujú dosť mojich úmrtí. Ak chcú odstrániť väčšinu chýb v BF3, tak chlapci z DICE budú mať robotu minimálne ešte na dva roky.

  • whisky napsal:

    to snad není možný … jediný co umíte je kritizovat .. BF3 získalo plno ocenění před vydáním hry, získává i ted a bude získávat, včeta Best Multiplayer a další … Žádná hra není dokonalá a pokud se Vám BF nelíbí, tak to nehrajte a táhněte na primitivní CoD, …
    mě se BF3 líbí, je to skvělá hra , skvělá grafika, všechno … oproti cod je to velký skok

    • PromCorp napsal:

      @whisky:
      Mám právo byť nespokojný,keďže som si za tú hru zaplatil…pokiaľ mi sľubujú niečo,čo vo výslednom produkte nedostanem alebo vo veľmi obmedzenej forme a ja nemám možnosť ten produkt vrátiť a dostať zaňho naspäť peniaze,za ktoré som dostal nakoniec niečo iné,ako som si pôvodne chcel kúpiť,tak mi ani nič iné ako nadávanie neostáva. A posielať niekoho hrať COD len preto,že na danú hru nemá taký istý názor ako ty je choré,uvedom sa.

      • Fighter158 napsal:

        @PromCorp: Jdi už do ha*zlu s COD. Pokud si nebudem stěžovat tak s tim nebude nikdo nic dělat. Jsem docela zvědavej na novýho Medala kde se už konečně ne*ere DICE a pojede na Frostbite2. Dokonalá neni protože poslední patch to totálně doku*vil.

        • PromCorp napsal:

          @Fighter158:
          Zle si si to vyložil ale nevadí,COD nehrávam a ani som nikdy nehral,nemôžem za to,že nechápeš písanému textu…DICE pomôže jedine to,keď ľudia prestanú kupovať ich hry,hlavne najbližšie DLCčka do BF 3,potom im napadne,že je niečo zle.

        • Alyxxik napsal:

          @Fighter158: To je sice hezké, že se do toho ne*ere DICE, ale vývoj furt řídí EA. A ještě k tomu tam potřebují lidi z DICE kvůli Frostbite…

      • Coldwater napsal:

        @PromCorp: OU, nespokojny. Dobry status. Slubili ti nieco? Kde? Precitaj si prosim ta terms a potom zmluvne zavazky ktore si odklikol ked si hru instaloval. Zaplatil si? Za taku smiesnu sumu, by som si neotvoril usta. Osobne so preinvestoval tisice eur do hrania hier a potom ich prestal hrat a teraz mam chciet svoje peniaze spat, lebo ma to nebavy resp. vyvoj sa zastavil a zacala hra stagnovat?
        Ako argument to u mna nepochodi.

        • PromCorp napsal:

          @Coldwater:
          Nie,mám na mysli to,že hra je považovaná za fyzickú vec len vtedy,keď sa to niekomu zrovna hodí (pri pirátení). Ale nemá rovnaké výhody ako fyzický produkt,ktorý môžem vrátiť do 2 týždňov,keď sa mi nepáči…u hry to urobiť nemôžem,tam mi musia stačiť marketingové kecy DICE-u a EA,že hra je super,je to najlepšie na trhu atď…Keby som vedel,že BF 3 bude mať takú mizernú podporu a patche skôr budú do hry chyby pridávať ako odstraňovať,tak si tú hru nekúpim. To,koľko si ty preinvestoval do hier mňa vôbec nezaujíma. Pre mňa 40 eur nie je málo, mne vadí to,že som za svojich 40 eur nedostal to,čo som mal. Kupoval som si origo BF 3 a to,čo s tým spravili po poslednom patchi sa BF 3 nepodobá ani náhodou. Pre mňa DICE a EA stratili dôverihodnosť a rozhodne si nebudem kupovať žiadne ďalšie DLC ani nič. Je to moje právo byť nespokojný s tým,čo si kúpim a tie tvoje dristy o tom,že za takú malú sumu,čo som za to vyhodil by som mal držať hubu si môžeš hovoriť doma mamke.

        • kargo napsal:

          @PromCorp: Takový kecy jako máš ty byly už při BF2 i BC2. Všichni strašně nadávaj jak je hra špatná, ale stejně si 95% lidí koupí další díl. Neříkám že kritika nemůže být, bez ní by byla hra v pr****, ale všeho s mírou.

        • Coldwater napsal:

          @PromCorp: K tvojmu prispevku nie je co dodat, kedze je to tak ako si napisal. Ale toto nie je len problem EA a DICE. Kym sa my dockame aby produkt ako hra mala podobne zavazky zo strany predajcu ako ked si kupim tenisky, to este ubehne dost rokov ale nikdy to nebude mozne povazovat za rovnopravnost. Dokonca je rozdiel medzi softwareom a softwareom. Ale na druhej strane nezavidim EA a DICE, pretoze mat na starosti tolko hracov je vzdy riziko. Stale ale nevidim nic v tom zmysle, ze som nedostal to co som cakal? Ako si mohol nieco dedukovat z nicoho? Z enginu ktory este nebol? Z videi ktore boli bety?
          Priklad. Kupil som si mazdu MPS vyrobca povedal, ze to auto je dobre, testy povedal ze je poddimenzovane, ALE. Zistil som, ze pravda je niekde uprostred. Vyrobca klamal? Vratim mu preto auto? Pretoze zerie viac, riadenie je niekedy moc tvrde, pneu rozmery predpisane vyrobcom su na grc? Pravo byt nespokojny. Bud, to je ako s vacsinou ludi SR a CZ som nespokojny a BODKA. Pretoze kazdy len trepe ale k cinu sa nema kto a vzdy si to odnesie forum, moderator alebo clovek ktory to proste nechce vidiet ale vidi to.!

    • Overlord napsal:

      @whisky: Bohužel je to plně oprávněná kritika. Nikdo tu nesrovnává CoD, to zase žiješ ve svém pokřiveném světě, kde když někdo hází špínu na tvoji super bezchybnou hru vytáhneš tyhle hovna, protože nemáš argumenty.
      To, že získala hra tisíce ocenění je mi fakt u řiti, je to totiž jednooký král mezi slepými, nebo jak se to říká.

  • cz_JAMAL_sk napsal:

    Tak az takto brutalny shock som necakal ! Ved zaklad multiplayeru je v tom aby sme sa vsetci vydeli v reale. Nemohlo to byt sposobene extremnym rozdielom v pingu? Prosim povedzte ,ze ano!!! Tohle je na hromadnou reklamaci !

  • Overlord napsal:

    To jste fakt nevěděli? To je docela překvapení, je to od dob Bad Company 2, kdy tyhle malé objekty (v Bad Company 2) to byly hlavně barely, které se všude válely, šlo s nimi hrát dobrej fotbal, ale jen v 1 osobě, ostatní totiž ten barel viděli někde jinde. A místo barelu tam neviděli nic, takže vás viděli jen běhat po okolí.
    Prostě BF 3 epic fail… every day

  • mijunior mijunior napsal:

    Tak tohle byl posledni hrebicek do rakve. Ted uz jen vzit lopatu a zacit zasypavat hrob. Vedel jsem ze je neco shnileho v kralovstvi Danskem ale tohle mi vyrazilo dech.
    Vidim to tak ze si radeji jen parkrat do roka zahraju nejakou tu SP kampan nez se uzirat s timto.

  • zumpar47 napsal:

    No to som si vsimol uz v Bad Cmpany 2 kde vsetke tie drobne predmety stolicky stoly a podobne neboli zobrazovane vsade rovnako.

  • klody napsal:

    Takže jste po x letech přišli na něco co v BF je od dob Havoku a ten snad byl i v BF2. Ano, jsou tam menší objekty, které jsou client-side only, ano, je to kvůli optimalizaci. Ano, je to zase něco na co můžou všichni přítomní nadávat a říkat jak je ta hra na hovno. Chodit na fan stránku jenom a opravdu jenom za účelem nadávek na BF se stává docela běžným fetišem. Hra není zdaleka dokonalá a jenom nadávat umí každý (zdůrazňuji to jenom, protože se občas najdou i ti co ví proč to tak je a těm druhým… víte co, udělejte něco lepšího chytráci).

    • cz_JAMAL_sk napsal:

      @klody: ,,udelejte neco lepsiho chytraci“ ?! kdyz si koupis hodinky a nebudou ukazovat presne cas, tak ti povim vis co? Udelej si lepsi chytrak 🙂

      • klody napsal:

        @cz_JAMAL_sk: Zajímavá analogie. Hodinky většinou nemají 5000 komplikací, není to SW, který má běžet na širokém spektru konfigurací. A ano. Lidi co nerozumí ničemu většinou jsou nejhlasitější. To samé sleduju na fóru Project CARS. Nazíjamt se o nic a do všeho stupidně kafrat. Český národ švejků.

        • samil1976 napsal:

          @klody:

          Ty jsi marnej, lidi tady píšou o problémech ve hře a ty je okomentíš jako debílky co si vymejšlej kraviny. Jestli se ti BF3 dobře hraje v tomhle stavu tak jsi opravdu luxusní gamer. PR fetiš se na tobě opravdu podepsal. Podivovat se nad tim že na fan stránkách bf se lidi rozčilujou nad tim že se hra stává stále méně hratelná a chyb místo aby ubývalo přibývá, to je fakt divný. Neštastníku odlož 3vejka, otevři oči a nenech se oblbovat nebo dočista zblbneš.

    • Tomisekcz napsal:

      @klody: Kdyby pustily do oběhu Mod Tools tak by si čuměl jak vlaštovka na drát co by vylezlo za „něco lepšího“

      A poslouchej ty FETIŠISTO…. Od toho ty fan stránky a fóra jsou. Aby lidi (hráči) ukazovali novinky o hře, svoje výtvory a debatovali o dobrých a špatných věcech ve hrách. Bohužel je BF3 ten příklad ( ukápla mi slza ) kde se o ni mluví ve špatném světle. A s LEDOVÝM klidem ti říkám, že tak to bude dokud prostě hru alespoň z 50% neopraví. Více od nich čekat nemůžeme. O čemž pochybuju. A NEBO DOPRDELE CHCEŠ ABY JSME SI TADY MALOVALI SLUNÍČKA A POSÍLALI SI JE NA UKÁZKU. NEBO KURVA PSALI VALENTÝNSKÁ PŘÁNÍČKA A POSÍLALI JSME JE EA ZA TO NEJLEPŠÍ CO BYLO VYTVOŘENO OD DOB VYTVOŘENÍ PRÁŠKŮ NA BLBOST. OD TÉ DOBY JE TĚCH ŠVEJKŮ NĚJAK PO PIČE MÁLO.

  • nonestaciti napsal:

    keby aspon na tie bedne dali texturu s textom : „všetci ťa za touto bedňou vidia, DICE :)“

  • Koshar napsal:

    Připadá mi že graficky to mají dost ubrané…chtěl bych vidět porovnání na ULTRA…jestli by byl nějaký rozdíl 🙂

  • KaneSvK napsal:

    Tak toto vyzera skutocne zle, ale v skutocnosti to v hre nepocitujem a vsetko podla mna bezi dobre. Nebyt tohto videa tak o tom ani neviem a myslim si ze to nie je tym ze by som bol nevsimavy ignorant, ale preto, lebo to proste nie je „big deal“.

    Omnoho viac ma trapia ine veci ako pomerne caste padanie hry, domrvene sniprovanie (ziadne trasenie ruk, pomale gulky, scope glint!!!!, ziadny recoil – ako je mozne ze strielame bez hadzania ruk s „anti-material rifle“ po stojacky atd.) Inymi slovami mam sniprovanie v zaludku, lebo je to tak strasne lahke, az ma to nebavi, v inych hrach som si to uzival (napr AA 2 malo snipra super spraveneho)

    • Najte napsal:

      @KaneSvK: jj jenze bug s krabici není to jediný co kolikrat kazdej vidi jinak … už mockrát se stalo, že jsem do kámoše vystřilel zásobník a on mě zabil se 100 % a na TS mi tvrdil, že jsem ani nevystřelil, že jsem jen přiběhl a on mě sejmul … přitom pingy oba stejný (20-30) … a podobně i na druhou stranu se kolikrát lidi rozčilujou, že jsem nesmrtelnej … a to je pak jen o tom, jakou má hra náladu a ty se můžeš snažit jak chceš, ale protivník bude jak cheater a přitom tě třeba vidí jen dřív a nakonec za to ani nemůže 🙁

      • KaneSvK napsal:

        @Najte: moze byt, ale si si isty ze to nebol len „lag spike“, lebo to sa mi casto stava, ze zacnem strielat do nepriatela, hybem sa do boku, na 100% triafam, ale divim sa ze nic sa nedeje( aj ked som videl, ze sa hybem, zbran striela) a zrazu to sekne, objavi ma tam kde som zacal strielat , som mrtvy a nepriatel ani skrabanec. Ping od 20-40, s viac ani nehravam. Ale nie je sa na co hrat, tato hra ma kopec problemov, ktore treba riesit, no pre mna to nic nemeni na tom ze ma velmi bavi 🙂

        • Najte napsal:

          @KaneSvK: nn už jsme to i zkoušeli … občas byl jeden z nás jakoby zpomalenej … o trochu ale i tak to bylo poznat, nevím jak bych to popsal, něco jak kdyby viděl do budoucnosti no 😛 sice to má hodně podobnej pruběh jak popisuješ, jen umřěš tak kde si stál (viděl u sebe) a celkem „normálně“. nevím, možná mám nějakej problém u sebe 🙂

      • samil1976 napsal:

        @Najte:
        Pozor klody te vidí, nvymýšlej si a nehan to superluxusní dílko, budeš označen za Švejka.

        • samil1976 napsal:

          @samil1976:
          A vůbec piš to na stránky teplejch fašistů tohle je fan stránka BF sem to nepatří. Že klody.

      • Vacnatec napsal:

        @Najte: Tak jak říkáš, stává se nám to taky. Stává se, že ho trefíš, on tě po výstřelu zabije a když se ho zeptáš, tak ti řekne, že jsi ho vůbec netrefil. Někdy to netrefí vůbec, ikdyž jsi střílel přímo do něj. Někdy se zase stává, že tě nakonec zabije, podle informační tabulky kdo tě zabil má 100%, ale když se ho zeptáš, tak řekne že dostal a má 0-99%.

  • Malfis napsal:

    Hmm pěkný… důvod proč jsem tu hru přestal hrát. Nicméně další slabinou hry je ping. Server sice hlásí ping 40, ale po připojení mají hráči kolem 80-100 tak co to je? To taky vysvětluje tohle zpoždění, řekl bych více než vina enginu Havok. Pokud vím, tak ho má Counter Strike a Half Life 2, tak proč stejné problémy nejsou tam?

  • WalkerCZE WalkerCZE napsal:

    A já furt, proč mi to tak jde! 😀

  • IsawU r3jp4l napsal:

    Aaaaa tak to je ta magie frostbite engine… skrátka aby všichni viděli to samé muselo by se to všechno posílat přes server a to by nikdo nezatáhl tak vývojáři nechají hráče ať mu počítač generuje náhodnou realitu a v té ho nechá hrát proti hráčům z jiných realit….I to je způsob.

    • N!ghtmare napsal:

      @r3jp4l: No jo ale aspoň by tam nemuseli cpát tak velké „pohyblivé“ objekty, za kterýma se hráč cítí v bezpečí, když vlastně je všemi vidět. Stačilo by tam dát nějaké malé krabice, palety apod, za které by se schovat nedalo a nikdy by na to nikdo nedošel, že je to vlastně všude jinak. Ale tak když se schováte dokonale mezi krabice a vidí vás úplně každý, tak je jasné, že to hráče nasere. Kazí si reputaci vlastníma blbýma chybama.

  • noegoncz noegoncz napsal:

    Já bych to tak černě neviděl. BF jsem pařil, pařím a ještě nějaký pátek pařit budu. Myslím,že má hra daleko více předností ( a zábavy) než nedostatků. Ani nevím, jestli jsem se s tím setkal, jestli ano, tak jsem hold prostě umřel. A dost možná jsem jiné fragy nabral a to díky této blbosti. Myslím,že vývojáři z DICE ví, co dělají a proč to tak dělají. každá složitější hra hold musí projít vývojem a laděním..a porovnávat to s čímkoliv jiným nemá smysl. Kdo chce, ať přestane hrát, já to zatím v plánu nemám 🙂

  • Backer_CZ napsal:

    No tak to je mazec to zpozdeni nez si lehne a pritom uz lezi nebo ze vystreli ale pritom to ten druhej vidi o vterinu pozdeji..nebo kazdej ma jine objekty mazec… no chce to doladit.

  • CharlieV napsal:

    No tě pic. Naštěstí už mě ta hra jenom nebaví a nasranost pocházející ze zklamání nad něčím, na co jsem se hrozně těšil a co sem nakonec nedostal, mě už přešla. Takže se jen potvrzuje to, co si myslim už od začátku: BC2 byla mnohem doladěnější a takovejhle tydýtovin tam tolik nebylo. I zbraně byly variabilnější, AA guny sloužily k tomu, k čemu sloužit měly (tj sestřelování věcí ve vzduchu) a nebyly každýmu čurdovi jen pro srandu (tuhle sem hrál s tunguskou – rakety k ničemu, páč si každej hodí světlice a letí pryč, druhá už se většinou nestihně zaměřit, kanon nic nedělá).

    Třebas to RPG co je v týhle hře je tragédie sama pro sebe – raketa bouchne frajerovi nad hlavou a nic, navíc letí tak pomalu, že se ten dotyčnej stačí sebrat a odejít (viděli kluci z DICE někdy RPG jinak než na obrázku?) CQB mapy jsou trapný a fakt mi chybí ten proměnlivej flow bitvy, kdy začínala jako střetnutí na poli a postupně se přesunula do města, nebo naopak, o destrukčním modelu se radši nevyjadřuju, ten je k smíchu a nebo k pláči, záleží na úhlu pohledu.

    • Nuada napsal:

      @CharlieV: No tak např s tim AA- LAV hraju Kharg island a klidně 22/5 score zajedu k pumpě a Mil-MI28 či Z11-W sundám sotva se dostane k těm nádržím a stíhačka je něco mezi bojovou a scout heli většinou nestačí uletět ono totiž musíš předsadit a ne mířit přímo na techniku. A RPG (reaktivní protitankový granát) opravdu není určen k likvidaci pěchoty nevim jestli exitujou proti pěchotní verze ale když RPG vybuchne u pěchty tak ohluchnou a zdezorientujou se ne že se rozpliznou 100 okolo.
      Jinak battlefield má hodně dobrý destrukční model, modely zbraní a celkově pohybu. Když hraju jiný FPS chybí mi že nejde vše zničit a přeskočit co se mi zamane.

    • Backer_CZ napsal:

      @CharlieV: Ale ty tu srovnavas BF a BF:BC to nejde… tohle je nastupce BF 2 a tam byli takovehle mapy a cim vetsi mapa tim vice se najde chyb to je jasny.

      Naprosto ale souhlasim s funkcnosti jednotlivych zbrani.. pises spravne ze tunguska je da se rict k nicemu a akorad je silna na pechotu k cemu ani nema bejt, rpg je fakt pomale, a takovych sracek je tam dost.

      Ale i presto me to proste bavi jo jsou tam veci ze tu stipu stul a mam chut vyhodit komp z okna, ale je to stejne pecka. 🙂 jinak destrukce mi vyhovuje pekny… Spis bych jeste mapy zvetsil a vlajky rozprostrel vice od sebe i klidne na okraj mapy aby se vyuzila plocha.

      • CharlieV napsal:

        @Backer_CZ:
        Nuada: hele ale to že bych netrefoval nejni ten problém, řídím se křížkem, když ukazuje hit je to OK, když ne, mířim blbě.. Mě spíš vadí, že kolem mě proletí stíhačka, já do ní navalim dávku jak blázen ukazuje to hity, a nic, nanejvýš disable. A chce to opravdu nepozornýho pilota, aby mi dovolil do něj narvat třičtvrtě zásobníku, aby vybuch. S bitevníma vrtulníkama to je ještě horší. Rvu to do něj co hlavně stačí, on si v klidu nalítne, narve do mě salvu raket a končím. A přitom celou dobu dostává zásahy. Wtf?!?

        Backer:CZ: hele jsou to právě ty malý mapy, který mě na BF3 nebavěj nejvíc, tam se děje nejvíc divnejch věcí (v Metru, dkyž se slezou lidi na jedno místo a začnou granátit, tak je krásně vidět, jak hra nestíhá. Lidi umíraj pozdě, zprávy naskakujou se strašným zpožděním. V BC2 i ta mrňavá sněžná mapa ze singlu v pohodě dávala, celá ta vesnička se nechala srovnat se zemí, že zbyly jen ruiny, a tady? V Bazaru pár děr do zdi a rostřelená batonová zeď, u Seiny to je trochu lepší, tam se nechá zbourat celý průčelí baráku. Ale žádná sláva teda.

      • Nuada napsal:

        Je to Hra pod EA tam neexistuje až to bude tak to bude. Když to odstřihneme od her opravdových vývojářů tak tu máme super hru. Jak by se asi lidi chovali kdyby se to jmenovalo jinak.

Napsat komentář