Včera vyšel patch pro Battlefield 4 na Xbox One

Včera se nejnovějšího patche pro Battlefield 4 dočkala konečně i poslední platforma a to Xbox One. Patch přináší opět stejné změny jako minulý týden na ostatních platformách. Velikost patche pro X1 je přibližně 1,6 GB (díky za info Ladislavovi P.).

Seznam změn z patche pro Battlefield 4 na Xbox One ze dne 10.3.2014:

Všeobecné opravy

  1. Několik oprav pádů hry a zlepšení stability.
  2. Různá vylepšení pro režim diváka.
  3. Navýšena maximální hodnost vojáka na 120.
  4. Oprava problému s posmrtnou kamerou (killcam), která se spouštěla dříve, než herní klient stihl zobrazit poslední získaný zásah a poškození, což dávalo hráčům pocit, že zemřeli příliš brzy.
  5. Oprava problému se synchronizací efektů krve, ukazatelem zásahu a zdraví. Tento problém způsoboval, že hráči nevěděli o tom, že jsou pod palbou anebo že měli pocit, že je zabil až příliš malý počet zásahů.
  6. Upravena rychlost, rozptyl a doba znovu-nabití pro střely v tancích a lehkých vozidlech pěchoty.
  7. Úprava doby zobrazení výpisu zabitých hráčů.
    Oprava problému, kdy se někdy nezobrazovala zpráva „Připojuji na server“, když se hráč pokoušel připojit na server.
  8. Přidán výchozí počet herních slotů do filtru ve vyhledávači serverů.
  9. Oprava problému na mapě Silk Road, kde hráči mohli ničením terénu vytvořit velkou díru plnou vody.
  10. Oprava problému, který nastal na konci kola, pokud byl hráč v bombardéru (platí pro China Rising).
  11. Oprava problému na mapě Rogue Transmission, kde bylo nemožné zabrat vlajku, pokud hráč řídil čtyřkolku.
  12. Zabránění možnosti interakce s M-COM stanicemi na mapě Siege of Shanghai poté, co již byly zničeny.
  13. Oprava problému, kdy se zvuk zajišťování M-COM stanice zasekl a zůstal v nekonečné smyčce.
  14. Přidány detaily chybějící letadlové lodi do minimapy na mapách Paracel Storm a Hainan Resort v režimu Rush.
  15. Oprava chyby, která dovolovala hráčům vystřelit 2 střely z tanku bez dostatečného zpoždění mezi nabíjením.
  16. Oprava chyby, kdy se družstva mohli rozdělit při změně herního režimu z Conquestu na Air Superiority.
  17. Oprava problému, kdy se režim Defuse mohl zaseknout v nehratelném stavu při změně kol.
  18. Odstranění chyby, která zapříčinila, že hráči zůstali zaseknuti v posmrtné kameře (killcam) poté, co byly zabiti.
  19. Oprava problému pro ikonu oživení, která nezešedivěla ve hře a na minimapě pokud hráč zemřel a již předtím byl oživen v režimu Defuse.
  20. Všeobecná zlepšení a opravy chyb pro obrazovku Battledash a tvorbu Misí.
  21. Oprava chyby, kdy laserové zaměřovače zůstávali zaseknuté na texturách.
  22. Oprava pro rozptyl přiblížení – pokud jste přiblížili při střelbě, rozptyl se nesnížil na novou maximální hodnotu.
  23. Oprava problému, kdy se zdraví hráče zobrazovalo jako 100% v obrazovce po smrti.
  24. Oprava problému v režimu Defuse, aby nositel bomby, jenž byl zabit nemohl umístit bombu v další kole, bez toho aniž by vzal novou bombu.
  25. MAV bylo upraveno tak, aby zabránilo hráčům v jeho zneužívání.
  26. Úprava rychlosti opravy vozidel z různým množstvím zdraví.
  27. Úprava hlasitosti a dalších parametrů herního okolí v základní hře a mapách z China Rising.
  28. Zlepšení pro tření pásových vozidel, aby již neuvízla na relativně malých kopcích.
  29. Oprava problému s chybnou úrovní přiblížení, který nastal při použití možností přiblížení na kliknutí. Při sprintování a přibližování se rozhazovala úroveň přibližování (poskakovala).
  30. Vylepšena fyzika lodí a jejich řízení, včetně přidání nového systému umožňujícího hráčům zatlačit uvízlé lodě zpět do vody.

Opravy pro režim diváka

  1. Oprava pro efekty EMP/Proxy útoků viditelné v režimu diváka.
  2. Odstraněna černá obrazovka viditelná při přepínání mezi kamerami a hráči.
  3. Odstraněny barvy družstev v režimu diváka, takže nyní jsou pouze viditelné barvy týmů (červená/modrá).
  4. Snížena nepřehlednost uživatelského rozhraní a to díky odstranění ikon pro lékárničky a munici.
  5. Upraven pohled první osoby v režimu diváka, takže divák vidí přesně to co hráč a nic víc.
  6. Přidána funkce, kdy při přepnutí ze sledování hráče na volnou kameru budete umístěny s onou volnou kamerou za dříve sledovaného hráče.
  7. Přidána možnost „střelby“ do režimu diváka, umožňující rychlé přepnutí z volné kamery na zvoleného hráče.
  8. Diváci nyní mohou v tabulce s body vidět kdo nese bombu v režimech Obliteration a Defuse.

Úpravy granátů

  1. Navýšen počet M84 Flashbang granátů a světlic, takže hráč nyní může nyní nést až 3 kusy.
  2. Navýšen efekt od M84 Flashbang granátů a to jak na spoluhráče, tak i na nepřítele.
  3. Navýšeno maximální poškození granátů RGO z původních 67 na 80, avšak došlo ke snížení oblasti exploze.
  4. Snížen vizuální a zvukový efekt výbuchu granátů V40 Mini, aby se tak zviditelnila jejich malá exploze oproti ostatním granátům. Dále pak bylo sníženo maximální poškození z 80 na 60 a také oblast, ve které činní toto nové maximální poškození.

 Úpravy pistolí

  1. Navýšena přesnost pro M1911, aby konkurence schopná po odemčení pistole COMPACT 45.
  2. Navýšeno poškození pro blízkou vzdálenost u pistolí M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 a COMPACT 45.
  3. Sníženo zpoždění mezi stisknutím spouště a výstřelem u M412 REX a .44 MAGNUM.
  4. Navýšeno kapacita zásobníku pro QSZ-92 a to na 20 ran. Dodatečně pak ještě byl snížen zpětný ráz, aby došlo k jasnému odlišení od FN57.
  5. Opravena menší chyba s přesností u COMPACT 45 při klečení nebo ležení.

Úpravy zbraní 

  1. Navýšeno poškození pro všechny DMR. Dále pak snížena penalta pro přesnost při nepřetržité palbě z DMR, což dovoluje častější a přesnější palbu na cíl. Budeme dále monitorovat efektivnost DMR zbraní a rozhodneme se tak, zda-li je potřeba dodatečných úprav, aby DMR odpovídali zbraním na střední až větší vzdálenost.
  2. Navýšena přesnost pumpovacích brokovnic (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12 a UTS 15) při míření za pohybu.
  3. Snížena síla poškození na velké vzdálenosti pro MTAR-21, aby tak lépe zapadl mezi karabiny.
  4. Upraven způsob jakým je zpracováno přepnutí ze střelby od boku na mířenou střelbu.
  5. Určitá část bonusu přesnosti jaký dává těžká hlaveň se nyní uplatňuje i při pohybu. Tímto by mělo dojít k rozšíření možností výběru o těžkou hlaveň pro hráče, kteří hledají přesnost za každé situace.
  6. Synchronizována doba pro animaci zamíření u odstřelovacích pušek s jejich schopností vypálit s maximální přesností. Hráči již nebudou muset čekat dodatečný čas po dokončení animace zamíření, aby mohli učinit přesný výstřel. Je zde stále určité zpoždění pro plnou přesnost, takže Quick Scoping není stále možný.
  7. Úprava času přebíjení zbraně SRS a snížení rychlosti střelby.
  8. Úprava času přebíjení zbraně GOL.
  9. Úsťová rychlost pro MP7 byla snížena.
  10. Úsťová rychlost pro MTAR21 byla snížena.
  11. Aktualizováno používání optik s 1x přiblížením pro Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2 a F2000.
  12. Aktualizována rychlost střelby pro RPG7 a NLAW.

Úpravy vozidel

  1. Sníženo celkové množství raket, které má u sebe mobilní protiletecké vozidlo (MAA) a to z 6 na 4.
  2. Snížena rychlost 20 mm kanónu u MAA z 1200 m/s na 800 m/s, aby tak lépe odpovídalo 30 mm kanónu.
  3. Snížen fyzický účinek všech protileteckých raket, aby se tak předešlo nekontrolovatelnému převracení vrtulníků při zásahu. Hodnoty účinnost raket nebyly změněny.
  4. Snížena oblast, kde rakety Aktivní radar hledají své cíle. Díky tomu je potřeba větší predikce, kde se bude po výstřelu nacházet váš cíl.
  5. Navýšeno poškození kanónu střelce v útočné helikoptéře. Střelec tak bude moci lépe pomáhat pilotovi při ničení vozidel.
  6. Navýšeno poškození při přímém zásahu u raket Zuni pro útočné helikoptéry. Rychlost střelby v kombinaci s malým zásobníkem je činilo nevhodnou volbou oproti 2 zbývajícím typům raket.
  7. Snížen rozsah výbuchu a síla poškození okolí pro 25 mm kanónu u průzkumných helikoptér.
  8. Snížena „inteligence“ pro rakety MBT LAW, díky čemu budou hráči muset mířit přesněji na své cíle, než se chytrá střela aktivuje. Dále pak se rakety MBT LAW nyní přebíjejí pomaleji. Nakonec pak ještě došlo k opravě chyby, kdy rakety MBT LAW dokázaly prostřelit štít Aktivní ochrany.
  9. Opraven problém, kdy štít Aktivní ochrany a MP-APS nedokázaly zastavit střelivo 12G FRAG.
  10. Snížen rozsah, kde miny M2 SLAM činili maximální poškození vozidlům a to z 6 na 3 metry. Rozsah byl příliš velký a miny M2 SLAM tak byly až příliš nadřazeny minám M15 AT.
  11. Snížena účinnost, kterou činní tankové střely STAFF všem cílům na 25%. Tímto by mělo dojít k vyvážení poměru mezi jednoduchostí jejich použití a potenciálem účinnosti.

Zdroj: Battlelog

Battlefield 1 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Štítky:, , , , ,

Jeden komentář

Napsat komentář